Igy belegondolva a régi részhez azért az is eléggé meg tudja majd változtatni a játék,menetet ha automatikusan összegyujti az aranyat a karakter.
Az eredetinél néha azért nem sikerült összegyujteni mert tul veszélyes volt és inkább menekültünk mint , hogy az aranyat összeszedjuk, és néha emiatt, volt, hoyg pénzhiány miatt nem tudtunk venni valami jó cuccot, most majd lehet, hoyg a pénz már nem lesz akadály, hogy megvegyunk bármit el fog értéktelenedni vagy már fel sem tudjuk majd venni mert mindig fullon lesz a foglalat.
Grubby játszik. Végigmegy a beállításokon is.
devtrackert vagy hivatalos blizz sk-t nem kerestem, de a legtobb hirportalon ez - vagy hasonlo - szerepel, vagyis valahol elhangozhatott hivatalos forrasbol:
Cutscenes are being remade from scratch Instead of just upscaling the original's cutscenes, Diablo 2 Resurrected is opting for the more ambitious approach of completely remaking them from the ground up. Blizzard has stressed that the cutscenes will play out the same, shot-for-shot, albeit with the full power of modern CGI behind them.
Blizzard are among the best in the business when it comes to creating pre-rendered cutscenes, so we're eager to see how Diablo 2's classic cinematics will look with a shiny new coat of paint.
Nemtom, én is csak a lenti hsz-ben olvastam. Én is bírnám ha újrarenderelnék, lehetőleg 4K-ban, ha már 2021 van. De ha megkérdeznék (a Blizzard? Muhaha...) hogy ez kéne vagy egy opcionális classic mód, akkor el tudnám engedni a videókat. :)
Én úgy olvastam valahol - bár nagyon nem ástam bele magam a témába -, hogy az összes cgit újraszerkesztik (nyilván jelenetet magát meghagyva) és renderelik. Akkor mégsem? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.04.11. 09:39:35
Az legelső Dio2 élményem nekem is elég rosszul sült el. Gyenge karakterrel beállítottam Blood Raven-hez, persze folyamatosan szétvert. Hát mondom ez elég rossz játék :D Azt mondta erre főiskolás társam, hogy szintezzem még egy kicsit a karakter, később menjek oda. És láss csodát...
Azért a Blizz sosem arról volt híres, hogy az ultramodern grafikával veszi le az embereket a lábukról, ezt ők többször is mondták már az éves során. Dio3 kapcsán is előkerült már itt a fórumon évekkel ezelőtt.
Én annak idején egy leírásban, amit írtam nagyon lehúztam a Diablo 2-t. Nem tudom már miért, de elsősorban a grafika meg a technikai problémák miatt lehetett (nyomorult 3d gyorsító kártyás szenvedés). Sokkal többet vártam tőle, ha jól emlékszem. Aztán az évek alatt valahogy a kedvenc diablom lett.
Hogy ez mennyire igaz. Mi koliban 4-en nyomtuk LAN-ban órákon át, a leghosszabb sessionöm 18 óra volt egyhuzamban. :) Ráadásul én voltam a rendszergazda a koliban, szóval fü alatt a koli 11 gépéböl 4 gép csak nekünk és a diablosoknak volt fenntartva. Nekem viszont a D2 két évembe került az egyetemen, kicsit többet játszottam vizsgaidöszakban, mint kellett volna. :D Kb. ugyanezt az érzést várom most is a játéktól, bár a 18-órás sessionök már nem lesznek, két gyerek mellett kicsit nehéz lesz. :D
Gondolom classic nem lesz, csak LOD, meg esetleg LOD-"classic". Pedig egy olyan cuccnál ami a régi rajongókra épít, nem ártott volna. Aki anno nem játszott vele, annak már a remaster is trének tűnhet a sok mai 3D csilivili játék között. De hát a Blizzardnál sose volt szokás a fanok meghallgatása, minden patchet erőből toltak le a torkunkon, hiába tiltakozott mindenki. Elvileg a csapatjátékra akarták rászoktatni a népet, de hát láttuk mi lett belőle: mindenki botozott inkább hogy meglegyen a legeslegjobb cucc, nem pedig hozott mégegy embert. Sőt, LOD-ban még annyira se volt koop hajlandóság mint anno classicban, a koreai invázió alatt. Sajnálom hogy nem lesz teljes értékű a cucc, csak annak aki a LOD-nál szállt be. Utoljára szerkesztette: vato loco, 2021.04.11. 03:00:41
Pedig nem ártott volna, az animációk már a maga korukban is nagyon low resek voltak, ráfért volna egy nagyobb felbontású rerender.
Kommentben nem jön nyilván annyira át, de nekem az volt a benyomásom, mintha megsértődtél volna pedig csak válaszoltam a kérdésedre. Ha nem így volt, akkor sorry.
Mi? Azt vágod, hogy aki részt vesz az alfában, az nem fogja hamarabb megkapni a játékot? Ha nem veszi meg (nem feltétele az alfának az előrendelés), akkor akár az is lehet, hogy soha nem fogja megkapni? Hogy jön ide egyáltalán ez a sorban állós példa? Aki olyan hülye, hogy új telefonért napokig áll sorban, az azért teszi, hogy az övé legyen a telefon elsőnek , mert ... nem tudom? ... presztizs? Ezt tőlük kérdezed meg. Aki rákattint egy linkre, hogy jelentkezzen alfára, az NEM lesz ettől egyenlő a hidegben sátorozó fanatikussal, mert nem jelent tőle semekkora áldozatot sem, hogy egy linkre kattint, aztán vagy bekerül vagy nem. Ha bekerül, akkor kipróbálja előbb. Ha nem, akkor meg nem.
Te meg írd már le, hogy melyik mondatomból következtettél arra hogy megsértődtem ? Egyszerű kérdésemre vártam egyszerű választ mert különbözőek vagyunk, és a "tesztelni vágyók" motivációja érdekelt. Látod mások értették a kérdésem, és nem láttak benne semmi "támadást" sem, a sértődött sem én vagyok itt úgy nézem. Másnak kösz a választ, te meg vegyél be egy nyugtatót, meg értelmezd a szöveget. Nem ez az első eset hogy gondod akad vele...
> "Mondjuk engem nem annyira a grafikai felujitas csigazott volna fel, hanem inkabb a jatekmechanika mai szintre hozasa. Pl mindenkinek sajat loot, vagy automatikus penzfelvetel, esetleg uj unique cuccok. Igaz jatszak akkor a modokkal..."
Hát oké, de akkor a D2-es még mai népes és aktív közössége biztos, hogy meglincseli őket, ezúttal ténylegesen, nem csak virtuálisan, mint amikor Chen rákérdezett a telefonra :)
A Diablo 2 a gaming szent tehene. Komolyan, kevés játék van a Földön, amelyet ha csak egy picit is megváltoztatsz felújítás közben, már ott a kés torkodon. Még akkor is, ha esetleg QoL feature érkezik. Emlékszel, hogy szegény D3 - ami egyébként egész jól kikupálódott a végére -, mit kapott anno? És nem a csak a RMAH miatt, hanem azért, mert volt előtte egy D2, a D3 meg nem volt az. Bármennyire hülyén is hangzik. Aztán persze megszokta mindenki és most is annyian esnek neki, hoyg szezonok első heteiben csúcsidőben játszhatatlan (mondjuk a DDos támadások sem segítik a performancet, ez tény).
Anno főiskolás éveim alatt istentelen sok időt öltünk a D2-be, de annyira, hogy az már-már a bulik és a vizsgák rovására ment, pedig mit is csináltunk? Nonstop vonatkoztunk Bhaal meg Cow runokat, orrvérzésig, hogy hátha esik végre az, amit akartunk, hogy aztán ha más porszívozta fel, akkor menjen a kufárkodás. Seggrészegen hajnalban persze a Trónterem előtt trashpack (főleg ha lájtingos volt a nyomorék) rendszerint megszopatott mindenkit, de nyomtuk mint a hülye. Ha nagyon meguntuk, akkor tartották pár hét szünetet, aztán folytattad. Aki fenn volt ircen, de nem csatlakozott be a játékba, az másnap megnézhette a kolis szobáját (értsd: annak romjait) :D Aztán persze elmúlt, de amíg tartott, arra mai napig emlékszünk.
Az már más kérdés, hogy tegnap néztem pár perces alphatesztes videókat és valahogy megint az a helyzet, mint a gog-os játékaimmal. Máshogy él az emlékeimben és másként néz ki, ha megveszem és felrakom 20-30 évvel később. Picit furcsa volt kívülről látni a D2-t a videókon, de valahogy éreztem a hívó szavát - bármennyire ostobán hangzik ez most az élet B oldalát taposva.
Szóval nem véletlen, hogy nem változtatnak, ez így klasszikus. És ha mégis változtatnak, azt is csak nagyon de nagyon óvatosan, több hónapos alfa tesztek alatt, időt hagyva a véleményekre való reagálásra.
Az sem lett volna rossz ötlet, amit te irsz, kvázi D3-as szintre emelni a D2-t és a LoD-t, de akkor azt úgy kellett volna, mint a Tristram eventnél januárban, vagyis speciális pályaként behozni valahogy. Azt elfogadta volna mindenki, duzzogva, de oké. Ha simán a mostani remaster jelenik meg így, mondom, lincselés :)
(tegnap facebookon rákérdeztem pár régi cimboránál, hogy mik a tervek és szinte mindenkinél ott virít a "zöld felirat" az inaktív install alatt) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.04.10. 14:36:08
aha akkor már mindent értek, hogy a sado mazo része a lényeg és , hogy napokig ne kelljen csinálni semmit arra a kifogásra ,hogy sorba kell állni a telefonért ? Vagy helyette leadni a rendelést és kb azonos időbe leszel a tulajdonosa a terméknek mint azok akik végigállták .
Azért megengeded, hogy én megnézzem a félkész verziót, ha úgy szeretném? Megkérdezed a lenti kommentedben, hogy mi hajt embereket erre, aztán meg felháborodsz, amikor kapsz rá egy választ. :D Amúgy meg óriási LOL félkész verzióról beszélni egy arpg esetében, amikor ott folyamatos a rebalance meg a loot átdolgozás. Sok sikert pl. összehasonlítani a dio3 release verziót a maival, vagy a path of exile, ami ráadásul vagy 10 hónapig volt nyitva bárkinek, hogy kipróbálja még 0.9 verzió alatt, release előtt.
Konkurenciak: Last Epoch, Lost Ark, Lineage Ethernal, Path of Exile 2. Vagy pl most jelent meg a Magic: Legends. Hazon belul meg ott lesz a D4.
Mondjuk engem nem annyira a grafikai felujitas csigazott volna fel, hanem inkabb a jatekmechanika mai szintre hozasa. Pl mindenkinek sajat loot, vagy automatikus penzfelvetel, esetleg uj unique cuccok. Igaz jatszak akkor a modokkal... Utoljára szerkesztette: savior666, 2021.04.10. 12:05:35
Ha megvan eredetibe a D2+kieg, akkor zet is megkapom ingyé? Megvan a D3 is az összes kiegével.
Vagy ezt külön meg kell majdan venni 10K jó magyar valutáért?
tudsz mondani példát , hogy mi a diablo konkurenciája? vagy mi lesz késöbb? Nekem nem igen jut eszembe egysem most igy hirtelen
En pl azert szeretek tesztelni, mert: - Nem kell honapokig varni a jatek megjelenesere, egybol jatszhatom. - Ilyenkor meg mindenki kezdo, ekkor fedezodik fel a jatek, nincsenek akkora kulonbsegek. - Szeretem latni, ahogy folyamatosan javul a jatek. - Kuriozum bekerulni egy tesztbe es reszt venni rajta. - Van hogy a teszt ingyenes, de a vegleges jatek mar penzbe kerulne.
Ezek jutottak igy hirtelen eszembe. Ezek most nem pont a Diablora vonatkoznak, hanem ugy altalaban. Talan meg annyi, hogy ennek a D2R -nek is a grafikaja pl most meg elmegy, de 1 ev mulva mar nem lesz nagy szam. (a konkurenciak tudataban mondom ezt)
Ez ugyan az a megmagyarázhatatlan dolog mikor az Iphone fanok egy héttel a megjelenés elött sátoroznak a bolt elött, hogy megvegyék a tulárazott terméket. Nem értem, hogy mi benne a rácio, egy hétig kint fagyoskodni , csak , hogy elmondhassa, hogy ö az elsök között vette meg, mintha a megjelenés napja után pár nap mulva nem tudná sorbanállás nélkül megvenni, vagy ma már online megveszi és kb a megjelenés napján már ki is szállitják neki .
Ki beszél itt a spoilerekről ? És miért a félkész verziót kell megnézni hogy tetszik-e ? Ma már a megjelenés után -főleg ilyen népszerű címeknél - max. 24-órán belül nyolcmillió-hatszázezer tesztet, vélemenyt, végigjátszást meg lehet nézni róla, van refund stb... Én is várom, mert egyik nagy kedvencem, de mivel nem ez a munkám hanem kikapcsolódásként játszom, a tököm akar vele félkészen játszani, meg tesztelgetni, fejezzék be,teszteljenek ők, és ha kész adják ki. Ha meg "vásárlói visszajalzésre" van szükségük, adjanak ki nyilvános demót tesztelni, vagy fizessenek érte hogy ha én a azabadidőm erre áldozom. Így gondolkodom én, és kíváncsiságból kérdeztem a "másik oldalt" hogy nekik mik az indokaik arra, hogy bevállalják az "ingyen tesztet. Ennyit kérdeztem mindössze.
Kíváncsiság? Megnézni, hogy megéri-e majd a végleges vagy ne is foglalkozzak vele? Ez a Dio2, ne csináljunk már úgy, mintha nagy spoilerek lennének benne ... 20 éve végigvihette bárki.
Nem csak te. :) Éppen meg akartam én is kérdezni mindenféle él nélkül teljes tisztelettel : Mi hajt másokat arra, hogy egy félkész játekot önként ingyen próbálgassanak, pláne ha szeretik ? Vagy ez inkább valami státusszimbólum, hogy : "bekerültem az alfába" ? :)
Detto. Így is megint többszáz órát vesz el majd az életünkből (még az ircet is visszarakom a hangulat miatt), a premierig még elintézek mindent, aztán jöhet a megjelenés.
Általában én sem szeretem elrontani az élményt félkész valamivel, de ez ugye a Dio2, amit már 20 évvel ezelőtt végigvittem vagy ötször. Szóval nagy meglepetések itt nem lesznek, csak a grafika. De egyelőre nem úgy néz ki, hogy beválogattak az alfába. :/
warcraft : igen, meg ugye nem olyan léptékű. ott emlékszem már a korabeli (2002-es úgy értem) kritikák is "baltával faragott" arcokról beszéltek, főleg az age of mythology-hoz képest például. de a warcraft 3 reforged minden savát-borsát elvette hogy részletesebb karaktereket kaptunk. szerintem. itt ez a diablo 2 resurrected-nél határeset nekem!
hát nemtom, nekem jó a 2000-es grafika is. eztényleg olyan, mint a warcraft 3 hogy egyszerűen az art része az akkori design/grafikai megoldás. vagy pl. a grim fandango remastered, egyszerűen az élesebb dolgok idegenek tőle a grafikai megjelenésben. Utoljára szerkesztette: tigeroo, 2021.03.01. 10:40:13
A grafikus motort szokták többen grafikus engine-ként emlegetni (én is), bár legtöbbször valóba egy adott game engine része másokkal együtt (hang, ütközés kezelése, 'mesterséges intelligencia',...)
Fogalomelcsúszásokba kavarodtál, 3D (physical based) RENDERERT írtak a régi Diablo 2 engine-jéBEN, attól még az engine az az eredeti, nem új. Nincs olyan hogy grafikus enginge, játék engine van ami felel többek közt a megjelenítésért is, meg a game logic-ért is.
Pont ez tetszik nekem benne, hogy hozza a 20 évvel ezelötti "élményt" a karakterek animációja. :) Nyilván az új grafikával kicsit sutának érzödik, de hát ugye vissza lehet váltani a 2000-es grafra. :) Nálam várós, már ott figyel az accountomon, csak jelenne már meg. :)
Igen mert a karakterek mozgásából sok mindent meghagytak. Ez 2000-ben normálisnak hatott, de most a realisztikus grafikában sutának hat. Engem mondjuk nem zavar.
Én még mindig a grafikus engine-ről beszélek, nem a "game logic"-ról. Ott van a #77165 videójában 2:37-től kezdenek erről beszélni. Ehhez kell a gépigény.
Jó volt látni az eredeti D2-t, kellemes érzéseket ébreszt fel. A Rescurrented viszont tény és való, hogy modernebb rafikával rendelkezik, egyáltalán nem hozza azt az érzést, amit reméltem. A karakterek mozgása nem is tudom, talán fura, vagy béna, a karakterválasztónál meg inkább ne is beszéljünk a modellekről :)
Maga a játékmenet is olyan izé-n hat. Abban sem vagyok biztos, ha eredeti d2 kulcs alapján ingyen adnák, feltenném.
Lehet kiöregedtem :D
Érdekes hogy a jobboldalinál be van kapcsolva a perspektíva mód amitől kvázi 3D-bb mert van parallax.
Ha a Q and A-t megnézted ott mondták, hogy semmit nem változtattak a régi játékon az fut alatta és csak a grafikai elemeket huzták rá, de azok is ugy, hogy a régi moroe vezérli. Mert az eredeti nem idöhöz volt közve hanem framehez. és az eredeti 25 frame/s-on futott, igy a mostanihoz, ugy kellett alakitani, hogy plusz képkockákat tettek be, hogy az eredeti idözitéseket tudják tartani a mostani 60fps-hez is. tehát minden adat az az eredetibol van. ÉS mivel lehet választani, hogy valaki a classikkal akarja e játszani régi grafikán, igy nem hiszem, hogy duplán dolgoztak volna, és 2x kellene telepiteni is.
(??????????) Az engine az régi, a grafika 3D . Csak nem tudjuk hogy mit tölt be a loading screen - mert ott is betölthet 2D-t , amit 3D-ből rajzol ki, és ezt imposztor-nak hívják , akkor meg HIBRID.
Egyébként nagy terhelés megérdemelt ahhoz képest hogy rajzoltnak festettnek néz ki , meg tökéletes az AA (szóval simán lehet hibrid mert szerintem túl jó az AA realtimenak) . Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2021.02.23. 21:05:07
Te mit értesz az alatt, hogy engine? Én most a játék grafikus részét. És az a Resurrectedben 3D, nem 2D. Nagyon nem egy 20 éves játék fut a háttérben, ahogy repvez írta.
Nem hiszem, hogy gondot okozna , de azért némely részt egy kicsit soknak érzem annak függvényébe, hogy egy 20 éves 2 cd-s játék fut a háttérbe
30 éves a Blizzard.
Meg számomra ezeknek a kasztoknak se látom igy értelmét ahogy most vannak és voltak. Mert az egyetlen különbség ami köztük van az a kinézet és a különbözö képességek választása.
De nincs nagy különbség a harcmodort tekintve. Mert nézzük meg egy varázlo általában öreg foszer nem a gyorsaságárol és az erejéről hires, de mégis a játékban ugyan ugy csapkod közelről fizikálisan mint egy barbár. .Ahelyett, hogy fizikai kontact nélkül távoli varázslatokkal operálna.
A barbárnál is ugyan ugy ott vannak a varázsképességek, pedig ök nem épp az eszukről hiresek, hogy ezeket az általában agykontrollal elöidézett mutatványokban otthon legyenek. neki például nem is kellene hogy legyen manna része, Ő csak fizikális vonalon sebezhetne.
a rouge is elvileg a lopakodás és az ilyen dolgokban jeles, de mégsincs olyan eset, hogy anélkül ölne meg valakit, hogy észrevennék.
A Paladinnak lenne ilyen kétlaki opcioja mivel ö elég erős a közelharcban is és általában eléggé vallásosak is, hogy a spirituális képességei is legyenek.
Tehát ha ennyire markánsan eltérnének a kasztok akkor sokkal jobb lenne a csapoatmunka is, meg az ujrajátszhatoság is más karakterrel,
DE igy én nem sok különbséget vélek felfedezni köztük.
Úgy látom eléggé rosszul értelmezted azt amit írtam. Bármi is lesz, ugyanúgy megveszem a játékot és játszani is fogok vele, valószínűleg legalább olyan sokat, mint anno a Diablo 3-al. Pontosan jól tudom, hogy a befektetők mennyire szarják majd le, hogy mi a véleményem a játékról, ha már megvettem. Amúgy a Diablo sosem lesz anyagi bukás már a neve miatt sem, hiába a gyengécske 3. rész, rengetegen meg fogják venni. És igen, látom merre megy el a játékipar, a sok elkényeztetett rinyagép miatt, ami eléggé sajnálatos. Egy kezemen meg tudom számolni, hogy mennyi új játékkal játszottam az elmúlt 5-6 évben. Az pedig, hogy mi a szórakoztató, azt többféleképp is lehet értelmezni. Igen még abban is megvan az élvezeti faktor, hogy mondjuk egy bosson nem tudsz továbbjutni, vagy nem esik az az item ami neked kell, tehát megadja a motivációt, hogy folytasd. Nem úgy, mint Pistikénél, aki egy kis játék után a magas magic find miatt mindent összeszed, majd elégedetten veregeti meg a vállát, hogy milyen fasza gyerek. Ebből jön az, hogy egy kis idő után elkezd sírni, hogy szar a játék, mert hamar unalomba fullad. Igazából ezek az emberek a legelégedetlenebbek. Nem tudom miért baj az, ha valaki bő tartalmat vagy kihívást is keres egy játékban az újrajátszhatóság miatt. Igen valószínűleg a hozzám hasonló emberekből van kevesebb, akik szeretik az összetettebb játékokat. Nyílván sok különböző réteg van és nem is lehet mindenki kedvében járni, viszont egy középutat lehet találni, amivel mindenki kiegyezhet. Ugyan csak a Path of Exile-t tudom felhozni példának mivel ugyan az a stílus, abszolút nem casual gamer barát játék és még is rengetegen játszák mindenféle sírás nélkül. Igen most jönne a duma, hogy akkor játszak azzal.. Ok játszom is, de akkor is a Diablo 2-n "nőttem" fel, csak felé húzok inkább. Az ne legyen már gond, hogy támasztok valamiféle elvárást iránta...
Nem zarna ki h a jatek elejen legyen erossegi beallitas, ami nemcsak a monstrak erejet, sebzeset stb. Befolyasolna, hanem az item dropot es egyebeket is.