Plusz ha jól értem, akkor az RMAH vagy valami ahhoz hasonló is visszatér: "Hearing out the feedback from players participating in the open beta regarding the high drop rate of legendary items, we have implemented a new system that resolves concerns on the possible lack of endgame challenges. All items dropped are now ethereal, meaning they cannot be repaired after they lose durability, a popular feature already proven its usefulness in Diablo II. (In hardcore, items will now suffer durability loss every time the player's hit points go beyond 10%). There will be a way however, to keep an item with your character forever: you can donate legendaries to the Pawnbroker of Angiris Council who will then make it available for purchase to other players for Battle.net balance. For every item of yours that gets sold, you will then receive a Copulated Mite from which 10 pieces can be used to make an item you prefer indestructible."
Azt hiszem, ma velünk volt Fortuna szelleme HC non-ladderen. Dél körül kezdtünk haverral farmolni, mostanáig esett 1x Sur, 1x Lo és 1x Ber rúna. :)
Valaki nem játszik közületek D2R hardcore-t? Keresünk még 1-2 embert, aki futna velünk. Van egy blizzard sorc/summon necro meg egy lightning javazon, 80+-osak, de kéne még ember a csapatba. :)
Egy kis saját statisztika:
Végül a két hétvége alatt 49 órát sikerült játszanom. PS5-ön toltam. 4 karit kimaxoltam és a rogue lett 23-as. Veteran fokozaton játszottam csak. 25-ös szint közelében már egyáltalán nem láttam különbséget a karakterek erőssége között, főleg a nagyobb bossfightoknál nem. Mivel minden legendaryt elraktam és minden dungeont megcsináltam, így minden karakterem szinte fullos legendaryban lett a végére. Általában lvl 20tól gamble-oztam, így nagyon sok legendary esett. Minden karakter nagyon legendary függő, pl. a barbárnál olyan szinten összejött a skillek meg a tárgyak képességének a szinergiája, hogy szinte sebezhetetlen voltam, a bossokat is 0-1 potion használattal nyomtam le. Minden bosst meg tudtam ölni egyedül mindenkivel, de Csak a rogue-gal tudtam kinyírni Butchert egyedül. Ha azt nézzük, kivel tudtam a sima mobokat meg a kisbossokat a leggyorsabban abálni, és úgy általánosságban a leggyorsabban haladni, akkor sztem a lightningos druidot mondanám. Egyszerüen elképesztő, milyen könnyen tudtam területre írtani, sosem fogyott el a manám és mindenkit vulnerable-ben meg stunban tudtam tartani. Bossfightok ellen viszont vele volt a legnehezebb, de azért annyira nem volt nehéz. Épp ezért kipróbáltam csapatban is, két másik sráccal, hát úgy valami isten volt minden helyzetben.
"Az 50%-os eleteronel elkezdodo szivdobogas..." Jajj, azaz :D Nekem csütörtök óta pont elhúzódó migrénem volt, amikor kezdődött akkor egy fél percre tényleg rámjött egy ilyen a valóságban, majd a hétvégén örökké füleltem, hogy most megint az idegrendszerem bugolt -e be, aztán mindig leesett, hogy csak a játék csinálja xD
Én megmondom őszintén, észre se vettem, hogy van ilyen, mert mivel a játékoknak telepítés után megvan a marhasága, hogy tökig csavart hangerővel üvöltenek, ezért egy ideje megvan az a jó szokásom, hogy a fő hangerőt belövöm olyan 20-50% közé, és az effekteket általában 5-10%-al alacsonyabbra mint a fő hangerőt egyedül zene van ugyanolyan szinten kb mint a fő hangerő, de ez játékonként változó. Van ahol tényleg ilyen 20% körül kell operálnom van ahol ilyen 40-50%-os beállításokkal simán elvagyok. A széndék szerintem ez lehetett mögötte, hogy figyeljenek a játékosok az életükre, mert 3-ban is sokszor volt, hogy 5-10%-os élettel rohantak bele playerek a harcokba (saját magam is néha), itt meg ahogy észrevettem nemigen vannak ilyen milliós értékű életek, egyelőre legalábbis.
Ha a 2 honap rovid, akkor a DI 1 honapos szezonja micsoda? :D Hat en is remelem, hogy lesz azert 3 honap majd, az elejen kell annyi, igy a fizetes miatt se morognak majd annyit a nepek. Mert ha premium jutalmak kerulnek csak 10 dodoba, de az emberek ki fogjak fizetni, sokan.
Ami a jatekot illeti, egy ROPPANT IDEGESITO dolgot senki sem emlitett, ezert felek, hogy lehet csak engem bosszant. Az 50%-os eleteronel elkezdodo szivdobogas... hat olyan 10-20% korul meg is ertenem, de 50%?! Ez az egy dolog volt, ami felhuzott a ket beta alatt, de ez nagyon. :)
Ami feltünt D4 bétába hogy nem volt lagom. D2R nálam még mindig lagol.Van egy ilyen kis késés úgy 15-20 percenként bár ezt már többször leírtam.D4-be nem volt
Én úgy tudom, hogy még nem ismert, hogy meddig fog tartani egy szezon. A készítők mondták, hogy részben emiatt sem lesz benne megjelenéskor, mert látni akarják, hogy mennyi időbe telik, mire normálisan felgearelődnek a játékosok. Plusz, hogy mindenki ismerje meg a játékot előbb. Aztán majd a statisztikák alapján belőnek egy időt. Mivel a 2 hónapot rövidnek a 4-et soknak tartják az emberek, valószínű, hogy 3 hónap lesz belőle
Nem, csak az elsőt tartalmazza. Minden szezon (2 havonta) új BattlePass-t hoz majd ingyenes és premium tartalmakkal. A premium BattlePass ára 10 euró lesz.
Már a 90 eurósban is benne van a BP, de a 100 euro-s még kap asszem vmi 20 szint kezdeti előnyt is. Egyelőre amennyire én hallottam a BP csak kozmetikai cucc lesz, és, hogy elég-e egyszer megvenni v hogy lesz még nem tudni asszem.
Az ultimate edition tartalmazni fogja az összes megjelenő BP-t?
De kicsit túl hosszúak tényleg. Aztán persze ha tényleg csak ez a szerepük lesz, akkor ok, de itt most betaban a rendelkezésreálló content elég nagy részét kiteszik, gondolom XP miatt is sokan mennek le, meg gondolom olyan is bőven akad, aki ki akarja ütni az összeset még ma.
Ugye a dungik adnak legendary powereket v miket ha teljesíted, ezeket lehet cserélgetni asszem a legendary cuccokon ( haver szórakozott ezzel, még múlt héten ). Javarészt sztem azért van ennyi, hogy ki tudja válogatni a kedves player melyik kaszthoz akarja ezeket összeszedni, szó nem volt arról, hogy kötelező mint a 140+-t végigtolni, bele is őszülnénk, pláne nightmare verzióban.
Már leírtátok a nagyját amivel sok helyen egyetértek. Számomra még annyi, hogy ez a dungeonözés már inkább idegesítő volt így a 15. után. Márcsak gyors végigfutottam mit se foglalkozva a mobokkal, hogy a végére érjek. Összességében el lehet lenni a játékkal meg biztosan hogy fognak még dolgokat átalakítani. Engem csak a druid érdekelt és a tornado-s build igen poén volt! Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2023.03.26. 15:37:43
Ezért írtam hogy azt nem veszem figyelembe... Nekem teljesen megfelel ha ingame motorral vannak megcsinálva az átvezetők, de mondjuk pont amit említettél állóképes átvezetők SZERINTEM 1000X igényesebbek voltak. Az meg hogy ha H&S egy játék akkor lehetnek halál gagyi párbeszédei az nc (itt lehet félreérthető voltam, nem a tartalmával van bajom, hanem a szinkron minőségével). Az ide-oda ugrálás, képmegállás aztán turbó minionok meg folyamatosak voltak nálam, de ahogy olvasom/hallom ezzel nem vagyok egyedül.
Ami kifejezetten bugba bele futottam (lehet nem az és nem lehet csak 1-2t elnyomni, hogy nekem az első belépésnél engedte elnyomni az átvezetőket, aztán amikor kidobás után visszaléptem nem engedett elnyomni egyet sem.
Ettől függetlenül ahogy ismerem magam így is megveszem, mert nem fogom tudni megállni :p
Én a paladin/crusader kasztot hiányolom. A barbár oké, de az 1-ben (fighter), a 2-ben (paladin) és - a kiegészítővel - a 3-ban (crusader) is volt egy nem barbár melee kaszt. Gondolom itt is majd dlc vagy kieg lesz, ami behozza.
Hat, Veteran (II) sem nagy kihivas, de azert ott mar inni is kell a potibol. Lesz itt meg teljes rancfelvarras, D3 is minden szezonban ujraoszotta az end game tartalomra vonatkozo "lapokat". Itt sem lesz maskent.
Hozzateszem, hogy nekem hianyzik egy sentry/valkyr jellegu joszag a rugo mellol, a tobbi "tarsas" class megkapta a maga "tarsat", gondolok itt hydrara, csontikra, stb. Ertem en, hogy ez rugo, nem demon hunter, se nem amazon, de kvazi megis egy korabbi dex class hibridjet csinaltak. Meleevel nincs szukseg, de a ranged resze egyelore nagyon docogos.
- grafika nagyon csini, bár ez 2023-ban már elvárható sztem. - a nekró mint kaszt World Tier II-ben az elsö 15-20 szinten sima liba, op nagyon. Utána kellett egy kicsit figyelnem, hogy ne haljak meg, bár ez valszeg annak is betudható, hogy elbóbiskoltam, mégiscsak fél 11 van. :) - a küldetések változatosak, sztem, a föküldisorozattal alig haladtam, fölem mellékküldiket meg eventeket csináltam - a World bosst megpróbáltuk leölni, én még csak 17-es voltam, simán összecsuk. Kíváncsi vagyok, hogy lehet majd megölni HC-ban, mert így egyelöre csak SC-játékosok ölhetik - Butcherrel most még nem találkoztam, de mondjuk nem is voltam dungeonben, csak 1x - a 4 fös csapatot nem értem, miért nem lehetett a D2-féle 8 fös csapatot meghagyni? - tegnapi nap során este 8-kor tudtam elöször belépni, aztán 11-ig ment a buli, de elég sok megszakítással, mert rendszeresen kivágott a játék, rendszerint dungeon közepén - a mai nap folyamán ilyen nem volt, a leghosszabb várakozás 4 perc volt, viszont iszonyat laggolt néhol, föleg városban, de azon kívül is - átvezetöket mind átugrottam - egy kis balance a kasztok között, egy kis technikai javítás és megjelenésre pont jó lesz ez...
Holnap szerintem pihi, hétfön viszont megy egészen estig a móka, végig akarom vinni Act I-et. :)
Na így 1 nap után azt kell mondjam igencsak rendben van!! Messze még az a Június:D
Na igen, az átvezetők szerintem is igényesek nagyon, hangulatban és grafikában is amiket láttam eddig.
Hm, érdekes, mert én játszottam a tegnap launch első óráitól kezdve és bár a várólistaszimulátor változatos feature-ei megvoltak, memory leak miatti kidobálás, fagyások megvoltak, de rubberbanding nekem egyedül a pályaváltásoknál volt egy-egy pillanatra csak, amikor (tippre) instance-ek között rakosgatott a játék.
Rogyásig vannak a szerverek, nem értem, talán azt vártad h ennek ellenére nem lesz sorbanállás meg töltési idő, ne adj isten lagg? Az animációkkal mi a bajod? Konkrétan grafikailag sztem nincs semmi baja a játéknak, ami a párbeszédeket illeti az arpg hack & slash looter gameknek sosem a párbeszédek voltak az erős pontjai, az inkább olyan filler kategória, ne várj itt mondjuk mass effect v valami hasonló szintű dolgot. Már az is hatalmas előrelépés, hogy normál átvezetők vannak, oké nem cinematic minőség, de a D3-as rajzolt képek alá való felolvasásnál kilométerekkel jobb, arról nem is beszélve, hogy van olyan ugyanilyen stílusú game ahol ugyanilyen stílusú átvezetők vannak de eléggé komédiába hajlik a dolog, láthatóan nem vették abban a játékban komolyan ezt a részt, értsd: Wolcen: Lords of Mayham című játékról beszélek hogy példát hozzak, ahhoz képest itt a D4-ben igencsak odatették magukat. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2023.03.25. 20:35:58
A mágust és a nekromatát próbálatam ki. Mint írtátok ez a két legkönnyebben játszható karakter. Mindkettővel a kettes nehézségi fokozaton. Mágusnál alap támadás a spark a többi pedig a láncvillámlás, a hidra és a teleport és... ennyi... mivel ezek bőven elegek voltak a 25. szintig. A teleportot csak néha használtam, de csak hogy ne legyen olyan unalmas. A felszereléseken lévő életszívó képesség kiatt egy helyben álltam és "letankoltam" a sebzéseket. Ehhez még adott egy olyan ruhaképesség, hogy ha nem mozdulok, akkor kapok 30%-os sebzésnövekedést. A 24. szint környékén betettem még talán a hóvihart, de lényegi sebzéskülönbséget nem éreztem. Mellé meg ment az infernó, mint ulti. A mészáros megkergetett, de szerencsére az első életcsíkdarabja(?) elfogyása után vérpacaként távozott, különben lezúzott volna. A nekrót 10. szintig vittem és az alapsebzéses vérmágia támadással olyan kihívás volt a játék, hogy hátradőlve átváltottam egykezes játékra az egér extra gombjainak makrózása nélkül.
A legnagyobb gondom, hogy kis szinten annyira volt számomra élvezetes a játék, mint az immortal. Egyébként nagyon szép.
Én nagyon vártam/várom, de ez elég lehangoló. Ha azt nem is veszem figyelembe hogy sorban állás végén kidob time out-al, olyan rubberbanding van mint a fene. Mondom nem baj, majd jobb lesz. Belépek, vagyis lépnék egy pincébe erre csak tölt, tölt és nagy semmi.
Az animációk meg a párbeszédek kritikán aluliak szerintem.
Számból vetted ki a szót. Annó D3-ban is volt egy nehézség ugrás T10 körül. Ne az alapján ítéljük már meg a nehézséget, hogy alap v második nehézségen hogy viselkedik egy kaszt akár kicsit jobban gearelve, plusz az első 25 szint alapján, könnyen lehet, h ami alap nehézségen átsétál mindenen maxon esni kelni fog, nem tudjuk még előre, arról nem is beszélve, hogy a legendary cuccoknak sztem a felét nem láttuk még, a buildekről meg nem is érdemes még beszélni. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2023.03.25. 14:16:05
Volt egy kis update közben, de ugyanúgy memory leakes a játék. Meg fog kelleni ezt a betat még pár héttel nyújtani ha így folytatjuk.
Biztos lesz balancolás, de azt is számoljátok, hogy World Tier 1 az kb a casual szint. Azért is írja, hogy hyengébbek az enemyk. Aztán, hogy ez realsere is igy marad-e, azt meglátjuk.
Biztos tesztelték... De csak fire sorc-al :) Most én is azt indítottam, de kb minden enemy hit immune-t ír. Gondolom bug, mert amúgy meg sebződnek, burn-ölnek, ahogy kell.
Dettó. Most értem el lvl 15-öt, na onnantól nincs megállás, de tényleg. Addig is volt 5 csonti, de onnantól még jön hozzá 3 csonti mage is, mellé Corpse Explosion, Iron Maiden, azt te vagy a király. Ha így marad, akkor biztos, hogy az elsö karakterem HC-ban nekró lesz. :)
Oké, panaszkodás jön. Tudom, hogy béta meg nekünk kell tesztelni most ... de tesztelte ezt valaki balance szempontból egyáltalán? Úgy 5 percet szánt erre valaki? Előző héten végigmentem a bétán a fire sorcererrel és egy D2 szintű nehézséget kaptam az elejétől fogva. Gondoltam most kipróbálom a blood necro-t.
Kb 2-3 óra játék után úgy érzem, mintha bekapcsoltam volna valami cheat mode-ot. Halhatatlan vagyok, eddig még egyetlen egy potiont sem kellett igyak, gyorsabban gyógyulok a vérgömbökből, mint a potionből. A skeletonok miatt alig van ellenség, ami egyáltalán meg tud ütni az alap vérzés varázslatom meg legyalul mindenkit, akit meg mégsem, azt le blood lance-elem. Össze se lehet hasonlítani a fire sorcererrel. Az egy vicc volt ehhez képest. Júniusig itt kemény balance-olás kell, mert ez így kb vicc kategória. Most abba is hagytam, mert ez D3 szintű nehézség, könyvet tudok olvasni miközben csak nyomogatom az A-gombot a kontrolleren, oda se kell nézzek. Utoljára szerkesztette: lwb, 2023.03.25. 07:06:20
Hát érdekes lett.Nem tudom nekem kicsit "merev" a harc talán PoE-hez hasonló. Mindenesetre furcsa d2 meg D3 után. Igaz csak 1 órája játszom.Reggel frissen folytatom de azt a dinamikát nem érzem amit vártam. A bevezető video teljesen érdektelen,Lilith bemutatása esetleg ok a végén. Hangok nagyon jók zenék már nem annyira,eddig. Mindegy holnap jobban ráfekszek
Azért úgy mintha átment volna nekik a 70 dolláros ár visszhangja :DDD
Ez nevetseges....mult heten meg siman be lehetett lepni...most masfel ora alatt elerte a 0-t aztan kidobott, es ujra 24 min... Ertem en hogy beta, meg sok uj kis bikfic megrohanta a szervereket...de ne mar hogy erre nem lehetett szamitani...
Reduce Memory progi segíthet, de ami botrány, hogy ha kikapcsol a monitorod, akkor utána nem jön vissza tálcáról a játék sehogy és megint bukod a sorbanállást... :F
Szerk: Vagy lehet mégsem bukod? Nekem most 40 percről indított így 3. nekifutásra, szóval vagy van ennyi jóindulat, hogy fenntartják a helyed ha valamiért megszakad közben a kapcsolat, vagy pedig fogynak a playerek mostanra. Utoljára szerkesztette: Dodo55, 2023.03.24. 21:02:09
Olyan szinte megette a gépet hogy resetelnem miután kiléptem a játékból, ilyet még a Cyberpunk-nál sem tapasztaltam goddamit.
Na engem most dobot ki.És error 316719 bármit is jelentsen
A múlt heti béta számokban:
Na ez memory leakes... Első bossfight végén kivágott, mint macskát szarni, hogy elfogyott a RAM. Addig amúgy egész jó volt.
Szerk: 148 minutes a jutalom, ez kész. És nem mintha rogyásig lennének a szerverek, azt a részét jól megoldották, erre belevisznek egy ilyen amatőr hibát és az ember amikor már azt hiszi, hogy lehet játszani, kivárta a sorát, akkor szép sunyiban a játék csurdig szarja a gépét, mint egy isten háta mögötti nyilvános wc-t :D Utoljára szerkesztette: Dodo55, 2023.03.24. 20:36:17
A barbár duál wieldbe nem is olyan rossz.Írtátok asszem a scorzi is böszme sebzésbe.A rugó még a terv.rövid lesz ez a 3 nap
Én 10 perccel 5 után kaptam egy 54 perces sort, lement kb 30 perc alatt, azóta nem dobott ki, de laggolgat rendesen. Druida nem kapott el a prologue-ban a necrót próbálgatom épp, sztem olyan 10-15-ös szintig elmegyek aztán ha nagyon kedvem lesz még akkor a múlt heti barbárt tolom még. Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2023.03.24. 19:12:49
én meg bementem 50 perc után.. megnéztem a trailert.. gyorsan átkattintottam a karakter választáson.. végre elkezdődott game.. erre leállt a gépem (laptop) túlmelegedés miatt :))))))))))))))))) most újabb 108 perc a queue :(((((((((
Hm... Nekem is pont onnan kezdte, aztán percenként 3 percet levon belőle :D
Ja nyugi, csak az ünnepi hangulatot próbálom megidézni, ettől függetlenül nyilván már most így az ebédidőmben a preloadolt klienst próbáltam türelmetlen hülyegyerek módjára füzögetni, hogy mutasson már valamit magából, hátha elfeledkezik róla mennyi az idő (ráindítgatás párhuzamosan többször az összes exe-re ütemes sorrendben, kommunikáció feltartóztatása tűzfallal, .build.info fájl behelyettesítése a D2R-ből valóval és hasonló nyilvánvalóan reménytelen, de azért muszáj kipróbálni húzások :D)
Hat, 17:00-kor beallsz a sorba es talan este be is tudsz lepni :) A fejlesztok elore leirtak, hogy ez varhato ma, ne lepodjon meg senki, stressz-tesztelnek, plusz az elozetesek alapjan a fizetett beta tobb millios jatekosa utan most annak tobbszorose varhato es a rohamot lehet, nem fogja birni a rendszer, ezert is tesztelik, hogy juniusra jobb legyen.
Szoval igen, 5-kor kezdodik a sorban allas, a jatek meg majd kesobb.
Ha megnezted a videot ott az is elhangzik hogy a Gigabyte lekapcsolta a garancialis visszateritesi oldalt. Magyaran eszuk agaban sincs becserelni a kipurcant kartyakat egyelore, ugyebar 1200 dodos vga-rol van szo, mondjuk mostmar van 800-ert is de akarhogy is az se keves. Utoljára szerkesztette: Sunrider924, 2023.03.23. 20:47:04
Elvileg ezért van a szavatosság (jótállási időn túl, ha tudod bizonyítani, hogy már a gyártáskor jelen volt a probléma)... Sőt itt nálunk akár durvább következménye is lehet amennyiben a jelentős minőségbeli eltérésről a forgalombahozatal időpontjában már tudomásuk volt: "415. § (1) Aki rossz minőségű terméket jó minőségű termékként forgalomba hoz, bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő." (Bár hozzáteszem, hogy még egyszer sem hallottam, hogy ilyesmiért valaha bárkit tényleg lecsuktak volna) Utoljára szerkesztette: Dodo55, 2023.03.23. 20:22:20
Videoban elhangzik hogy konkretan a Gigabyte-os 3080 Ti a hunyo, szoval tokjo hogy minden mas platform meg kartyaval jonnek a kommentek... a videohoz meg annyit, hogy az osszes felsorolt lehetseges magyarazat kozul egy sem mentseg, az arszabasnal nem volt szempont hogy olcsobb helyrol/anyagbol raktak ossze a videokartyat, a gigabyte-ot boven meg kellene ezert rugdosni... pont ott.
Érdekes ezeket hallani most. Kik lehetnek a fejlesztők (személyesen gondolom, mióta, milyen projekteken dolgoztak a Blizznél előtte, stb..)?
- D3 a katasztrófiális random I/O kezeléséről volt híres, SSD kellett mindenképp az élvezhető futtatásához, illetve volt az a trükk is, hogy egy nagyobb pendrive-ra rámásolva a fájlok és átsymlinkelve a játék HDD-n lévő mappájába. Meg hogy valamelyik thread 60hz-re volt lockolva és hiába engedted volna a renderert magasabban dolgozni, rángatott, mint a hülye (na jó, azért 120hz-en nekem mostanában pont kiadja, de előtte a 75hz esélytelen volt még az előző monitorommal) - D2R-t talán valami külsős team csinálta ha jól rémlik? Na de az nekem a céges laptopomon is szépen futott amikor próbáltam, rendes PC-n pedig 1440p ultrán semmit nem kér kb... - A WoW sem az optimalizálatlanságáról híres, én sok-sok éve még egy P4 procis géppel játszottam vele, de a 60fps semennyire nem volt elérhetetlen cél. Aztán most kíváncsiságból megnéztem az RT-t benne, hát más játékokhoz képest meg sem kottyan a 3060Ti-nek (persze eleve nem is mai színvonal a részletessége). - SC2 ha jól emlékszem viszont sokat kért a maga idejében, abból a csapatból esetleg lehetnek még akik most ezen dolgoztak volna???
Csak pentek este es a hetvegen volt ra idom, hetfon mar nem jatszottam, az aznap esti zaras elott csak par screent loni leptem be.
Két és fél nap alatt? Észrevettem, hogy sokan vasárnap estig játszottak, de igazából hétfő estig ment a móka! És a kövi is úgy lesz, hogy péntek du. 5-től hétfő este 9-ig.
Így van, bár ugyanaz a játék, azért más a kliens, máshogy kommunikál és működik a két platform különbözősége miatt.
Jelenleg úgy fest, hogy csak PC-n akad egy picit a városokba beugrásnál, de az is furcsa, hogy nálam ez is csak péntek-szombat körül volt látható, vasárnapra például teljesen eltűnt. Simán benne van a pakliban, hogy a szerver-kliens kommunikációban volt valami gebasz, mert mindig akkor jött elő, amikor hirtelen sok ember jelent meg, egyedi cuccokban, egyedi statokkal, stb. amit szinkronizálnia kellett a rendszernek. Utána, amikor megvolt minden "infó", már nem volt akadás.
Tippre a PC kliensben van valahol a hiba forrása, azt kell picit helyrepofozni és szerintem nem lesz gond. Többedmagammal próbáltuk, konzolon nem volt akadás (vagy alig észrevehető), míg PC én is két géppel léptem be a bétába, 3060 és 1060-as kártyával is ezt csinálta, ahogy a I5@4460 és és I7@9700 sem jelentett különbséget, ugyanúgy előjött a dolog a hazaugrás utáni 1-2 secben.
Hozzáteszem, a világ többi részéne nem volt gond, nagyon sokat játszottam két és fél nap alatt, egyszer nem fagyott a kliens, nem akadt be, de még fps sem csökkent, pedig maxra volt rakva minden. Egyszer volt egy szerver DC péntek este, a 17:00-es kezdés után 1-2 órával, de akkor mindenkit hazavágott, legalábbis mindenki morgott a sorbanállás közben :) Bármit is csinálnak a maradék pár hónapban, ezt a jelenlegi állapotot ne csesszék el... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2023.03.22. 12:37:02
De a PS5 meg PC playerek egy szerveren játszottak. Én arra gyanakszom, hogy mivel a PS5 mégis egy kompakt cucc, valószínűleg kompatibilitási hibák lehettek PC részről. PS5-ön semmi akadozás nem volt egész hétvégén.