Aki ismeri a Soldat nevû játékot annak nem kell sokat magyarázkodnom. Michal Marcinkowski, a Soldat készítõje új ötlettel állt elõ, és a Soldathoz hasonlóan 2 dimenzióban elkezdte egy új játék, a Link-Dead fejlesztését.
A játék sok mindenben el fog térni a Soldattól. Sokkal valósághûbb lesz, és sokkal inkább a csapatmunkára lesz kiélezve. Itt valóban fontos, hogy a csapattársak hogyan tudnak együtt dolgozni. Tudunk majd ajtókon ki be közlekedni, létrán mászni, liftezni, sõt jármveket is használhatunk majd. A játék fontos részét fogja képezni az orvos, aki a csapat sérültjeit látja el majd.
Érdekesség még, hogy egy bizonyos 'Weekly Battle' játékmódot is tervez a készítõ, ami mint írja arra való, hogy a játékosok megbecsüljék a játékban az életüket. Általában minden játékban ha meghalunk nemsokára újra spawnolunk és el is felejtjük milyen valóban félni a haláltól egy játékban. Ebben a játékmódban hetente éledhet újra csak a játékos, és ez arra késztet mindenkit, hogy figyeljen oda mit csinál és próbáljon a csapattársaival együttmûködni. Ez a játékmód persze még rengeteg tervezést igényel mert sok kérdés adódik, de aki MMet jobban ismeri, az sejtheti, hogy nem fog minket cserben hagyni!
Egy kis ízelítõnek, nézzétek meg ezt a videót ami a játékban látható fény effekteket mutatja meg. (A videó eleje kicsit hibás az elsõ pár mp-ben).
Továbbá egy link MM blogján a Link-Deadet bemutató bejegyzésre
Személy szerint nagyon várom a játékot, remélem tényleg olyan jó lesz, mint amilyennek most tûnik. Aki a Soldatot nem ismeri, annak pedig itt az oldala - nagyon jó játék érdemes kipróbálni mindenkinek, valóban jó szórakozást nyújt.