Elöször is kerem a modokat, ne töröljek ezt a topicot! Nagyon fontos, hogy olyan jatekosok adjanak feedbacket a következökben leirtakrol, akik meg nem hallottak a projektröl. Erre az sg.hu a legalkalmasabb. Ahhoz, hogy seikeresek lehessünk, szüksegünk van ezekre a visszajelzesekre. Ez nem reklam, hanem piackutatas.
----------
Arra szeretnek kerni mindenkit, hogy töltse le a lenti linkben levö Power Point Prezentaciot (winrarral tömöritve) es miutan megnezte, irja le lehetöleg reszletesen, hogy olvasas utan hogyan kepzeli el a leirtakat a megvalositasban.
Hogyan kepzelitek el ezt a jatekot müködesben? Ez alapjan szerintetek mit tudtok es mit nem tudtok csinalni a jatekban? Szerintetek milyen jatekelmeny var ratok?
A presentacioban szereplö linket ezutan meglatogathatjatok, ha akarjatok, hogy több infot szerezzetek, de FONTOS, hogy az elsö benyomasaitokat kizarolag a presentaciobol irjatok le!
Namost a piackutatás is reklám, csak másféle. Másrészt a cím semmitmondó, harmadrészt neked ebbõl a "piackutatásból" pénzben kifejezhetõ hasznod származik. Gyõzz meg, hogy tévedek!
nekem jonak tunik, a hangulat a legfontosabb szerintem, az igazabol csak akkor derul ki ha kiprobalja az ember a jatekot, arra szerintem mindenkepp erdemes fektetni, hogy meglegyen az igenyes tortenet, hangok, zene es stilus egyszoval minden ami feelinget ad
Akarsz segiteni vagy nem? Ha igen, akkor köszi, ha nem, akkor legyszives hagyd, hogy masok segitsenek.
Azert csinaljuk, hogy sikeresek legyünk, es ha sikeresek leszünk, akkor az a jatekosoknak is jo.
Nem tudom miert kell mindjart negativan hozzaallni mindenhez.
Ha mod vagy es szurja a szemed, akkor töröld. Akkor probalkozom ott, ahol meg normalis mentalitasu emberek vannak.
Mint irtam, nem a reklam a cel, hanem a feedback. Azert irtama cimet is semmitmondora, mert irhattam volna azt is, hogy "Az XY cimü jatek bla-bla"
Mivel a jateknak mar van itt topikja, nincs ilyen reklamra szüksegem. Azert nem oda raktam, mert aki ismeri a jatekot, az mar nem tud elfogulatlanul hozzaszolni a dologhoz, nekünk viszont olyan emberekre van szüksegünk, akik nem ismerik a dolgot.
Nem az a cel, hogy megismertessük velük. Az a cel, hogy eldöntsük, hogy sikerült-e ugy megcsinalni a prezentaciot, hogy az is megertse, aki nem tudja miröl van szo.
En azt szeretnem töled (töletek) tudni, hogy hogyan kepzelitek el a jatekot. A leiras alapjan ti milyen vilagot es milyen jatekelemeket kepzeltek el benne? Ha a baratodnak kene ez alapjan elmeselned a jatekot, mit mondanal neki?
"Kepzeld, van itt egy jatek, ami igy es igy nez ki, ezt es ezt lehet benne csinalni es ezt es ezt a hangulatot nyujtja... stb."
Szoval ha lehet, kicsit reszletesebben.
Nem jokiansagokat es tippeket szeretnenk! Kizarolag azt, hogy milyennek kepzelitek el ezt a jatekot a prezentacio alapjan.
ez a játék mikorra várható?amúgy elég kevés info van róla a prezentációban,de tetszetõs azt még el lehetne mondani hogy fizetõs lesz-e meg ilyeneket:)
szal én egy ilyen spéci hardware-t képzelek el
amivel fizikailag bejárhatom a területet és 3D sisakon keresztül látom, spéci kesztyûvel pedig fogdoshatok mindent nekem ez jött le hirtelen, kaptafa játékot pedig ne készítsetek mert azokból sok van és unalmasok
Õszintén szólva egy önmagában + játékosok beavatkozásától változó környezet (világ, gazdaság, politika) teljesen rendben van, jó ötlet. Nem hiszem, hogy nagyon részletes kell hogy legyen, értsék meg a játékosok.
Rétegjáték(koncepciónak) tûnik, de szerintem az sem baj, elvégre az oda nem valók szépen ki fognak hullni.
Ami szerintem (pontosabban nekem) fontos, az az, hogy többféle koncepciót, játékstílust, lehetõséget tartalmazzon a rendszer. Például aki akar az maradjon a küldetés/mob/feladat/xp/jajdejó cuccoknál, aki pedig intrikálni/gazdálkodni szeretne az azt tegye, legyen átjárás, legyen többféle lehetõség is. Jópárat érdemes kitalálni, amit akár párhuzamosan is lehet vinni. Lehetõség szerint minél több lehetõség, ami nem gépies, szórakoztató.
Nem vagyok otthon az mmo világban, de valószínûleg tetszene egy ilyesféle crossover kezdeményezés, amiben valóban több lehetõség van de a szokásos/szokványos/megszokott elemek is jó ha maradnak, nincs azzal baj.
Ellenben. Ha egy abszolút stratégiai játékot készítetek, akkor nagyon kommentárom nincs, az nem foglalkoztat.:)
Remélem kihámozható, lepusztították ma az agyam, még nem állt helyre.
kis-nagy játékok topikban sok jó ötletet találsz nem feltétlen a brutálnagy játéktér amire mindenki vágyik, meg a csilli-villi lények és környezet nekem az is tetszene ha õsemberek lennének a szereplõk és barlangban laknának, bogyót gyûjtenének és mamutra vadásznának
arról meg semmit nem írtál hogy mennyire vagytok eleresztve tudással, idõvel, pénzzel, hányan vagytok stb. weblapon nem tudok semmire se bökni, flash áldása
Több éves tapasztalat de egy forum x.y jainak véleménye szükséges... Engem ez a fantasztikus Magyar Gta-ra emlékeztet, ahol összehordtak egy rakás égbetörõ tervet aztán ugye semmi..
Piac? amerika, ausztália, európa? uh..
Másrészt ez nem prezentáció ezzel nemszurjátok ki senki szemét. Egy mod prezentációjátol is többet vár az ember.
..különben sem jöhettek elõ olyan szavakkal mint Sims vagy Gyûrûk ura ilyen szép nyíltan ha nem akarjátok hogy szétpereljék a csücsülõtök..Még Mod, vagy Garázs témában ez elmegy, de nem ilyen 'international' tervekkel.
Egyébként a honlap szép..ha tényleg scratchbõl készült akkor tényleg szép eredmény.Látszik hogy ehhez a részhez ért ott valaki.
@Pheel: Ha jelezted volna, hogy mod vagy, akkor makepp reagaltam volna. Sajnos nem ismerem itt kivülröl a modokat.
"És ez normális mentalitás a részedrõl?!?" Bocs, csak mar unom, hogy magyar forumon mindig az van, hogy az elsö aki kesztetest ir, valami negativummal kezdi, aztan a többiek meg felugranak a vagonra.
@blackgamer: Nem ötletekre van szüksegünk. A koncepcio megvan, az ötletek is meg vannak, a jatek is meg van tervezve. Nekem az kell, hogy ez alapjan mondjatok el, hogy milyennek kepzelitek a MEGLEVÖ jatekot ti!
Tudom, hogy keves az info, de ez a lenyeg.
@Trident: A jatek MMO. Nem azt akarjuk tudni, hogy a jatekosnak mi fontos! Azt akarjuk tudni, hogy a presentacio alapjan te milyennek kepzeled el a jatekot!
De ugy latom egyszerüen nem tudom elmagyarazni... *sigh*
Probaljatok kilepni az altalanos forumozasi szokasaitokbol es ne tanacsot adjatok, meg velemenyt meglevö mmorpgk-röl, meg ugy altalaban a jatekokrol, hanem arrol irjatok, hogy ti minek kepzelitek el EZT!
kb Igy:
"En ugy vettem le, hogy ez egy MMO lesz, ahol csinalhatom ezt, meg azt, es szerintem a hangulata ilyen lesz meg olyan lesz."
engem az érdekelne,h érdekelne-e akárki 1 fürész játék, ami kizárolag flashbõl áll, online játszhato, mind a 3 részt ötvözné, és mivel a készitõnek megvan mind a 3 DVD (amibõl kivágta a megfelelõ jeleneteket a hatás kedvéért 1-1 halálnemnél), ezért mégcsak szerzõi jogokkal sem lehetne firtatni, mivel teljesen magáncélu (ergo nem jövedelmezne lovét), és hiába flash, akkor is baromi gyors lenne, mer a váltások közt nem lehetne észrevenni azt, h vált, max az "ingame videoknál" :) , és lenne 1 jigsaw, aki kiosztaná a feladatokat, meg 8 játékos, és nem lenne MI, mivel a játékosok maguk buherálnák a sztorit, ergo csak intelligencia lenne, ahol a játékosok függenek 1mástol, és 1más végétõl, halálátol... persze nemcsak filmbõl lopott 5letek vannak benne, hanem sajátok, amikhez már meganimáltunk kb. 30 féle halált :)
na kb. ilyen szintet olvastam eddig :)
az más kérdés, h a "jigsaw - the flash game" játék már 3/4-ében elkészült, márcsak az online hangtorzitást kéne megoldani :) online lesz, és full ingyenes, és angol és magyar nyelven elérhetõ :)
nyakam rá, h ezé kapok büntitpontot, holott nem is reklám (mivel nincs megadva link), nem is közvéleménykutatás (mer ugyse válaszol rá senki), v netán wareznak minõsitik (holott minden DVD megvan orig, és ugye tjuk, h ha nem haszonszerzés céljábol használom fel, akkor ugye jogomban áll kivágni 1-1 részletet)
de azért érdekel a véleményetek, ettõl függetlenül mi dolgozunk rajta, ha kapunk büntipontot, ha nem :P az más kérdés, h eleve miért álltunk neki a csapattal...
Ne haragudj, de nem tudod, hogy ez a presentacio minek a resze es ki mihez ert nalunk.
Ne itelj, hanem a feladatra fokuszalj!
Hogy nekünk ez mihez es miert kell, az teged ne erdekeljen. :-P
"a presentacio alapjan te milyennek kepzeled el a jatekot!"
dióhéjban amit lelehet vonni: Nagy tervek, kevés alátámasztás, semmi uj amit még nem hallottam igéretként, olyan lesz mint minden más csak azok addigra sokkal kiforrottabbak lesznek.
Ok, sracok, felejtsük el.
Modok, kerem töröljek a topikot.
Latom megsem volt jo ötlet ide jönni.
na meg persze erõsen elõtûnik hogy nemsok újal nem tudtok elõállni.. (ilyen mennyiségû játékcim felemlegetése után amik önamagukban designegészt alkotnak nehéz elképzelni hogy keverésük mellé még valami saját is férne, azontul hogy teljesen elmossa az ember gondolatait..semmi konkrét nem jelenik meg elõttem hogy mit várjak...Tudod sokféle kajába tesznek sót lisztet meg tojást mégis ennyibõl megnem mondom mit sütsz )
A látottak alapján ígéretes. Nem ti vagytok, akik az asztali MAGUS szabályrendszere alapján írtok játékot? Egyetértek az elõttem szólókkal, vagyis a játék hangulatát nem lehet megítélni képek alapján. Egy MMORPGnél sokat számít a történet és a játszatóság. Nem szerencsés túlbonyolítani a kezelést, a képzettségrendszert stb-t, viszont ha egyszerû hentelésról szól ( ölj meg X-et ebbõl a szörnybõl, és menj vissza, stb.. ) az egy sokadik játék. Szerintem kell egy fõ vonal, ami mentén fel lehet fûzni a játékosokat, ezt sem találtam leírva. Fajok háborúznak? El kell juttatni egy karavánt másik helyre?
hát de nem kell törölni de most:
"Ultima Online, Star Wars Galaxies, Dark Age of Camelot, Gothic 1-3, Thief, Arx Fatalis, EVE Online"
Ez nem mond semmit. Ebbõl senki nem tudja elképzelni hogy milyen lesz.
Pl az arx fatalis fõ jellemvonása az hogy egérmozgással lehetett benne varázsolni meg rendkivül interaktiv volt a világa...most én honnan tudjam melyikben fog hasonlitani a játékotok az arx-hoz?
"Vedd a “The Sims” részletgazdag szervezési rendszerét, gyúrd össze a “Gyûrûk Ura” mesevilágával, fûszerezd meg egy kis valós alapú gazdasági és politikai mechanizmussal, s éld a saját “Második Életed” egy mûködõ középkori társadalomban, annak összes pozitívumával, negatívumával és konfliktusaival."
errõl amugy nekem a The guild jut eszembe inkább mint bármelyik a felsorolt játékok közül..
Ez a lenyeg. Ismered a jatekokat. Tudod, melyik miben volt jo. Ezek alapjan a cimszavak alapjan TE milyennek kepzeled el az UJ jatekot feature es hangulat szinten? Ez a lenyeg.
Azt akarjuk tesztelni, hogy ezek alapjan a jatekosok fantaziajaban egy ugyanolyan kep alakul e ki a MI jatekunkrol, mint NEKÜNK.
Hidd el, hogy rohadtul nincs kedvem masok jatekaval peldalozni, mert igenis RENGETEG ujitas van a mienkben, de sajnos követelmeny volt, hogy EGY mondatban irjam le a koncepciot es a jatek varazsat (ami megfogja a jatekost a wow helyett) es hogy IRJAM ODA, hogy milyen letezö jatekok hasonlitanak hozza.
Semmi ertelme azzal vagdalkozni, hogy ki mihez ert, meg hogy ez mennyire lesz tucatjatek meg ilyesmik, mert ezt senki nem kerdezte. Meg csak azt sem akarom, hogy TEGED megnyerjelek vele, hogy szeresd a jatekot.
Itt pusztan arrol van szo, hogy ennyiböl lejön-e a MI jatekunk koncepcioja, amit MAGUNKNAK csinalunk szorakozasbol es TE sosem fogod talan meglatni.
Vedd ugy, hogy nem NEKED csinaljuk.
Ha TE a sci-fit szereted, attol meg egy jancso film forgatokönyvenek az összefoglalasabol el tudod mondani, hogy szerinted milyen lesz majd. Söt objektivabban tudod elmondani, mert rohadtul nem füz hozza semmi. Erre van szüksegünk itt is.
igyekszem az én szubjektív véleményem írni: a ppt-ben nem sok önálló információ van, hanem sok utalás arra hogy a játék milyen más játékokkal van kapcsolatba... plussz egyértelmûen fantasy téma, és eléggé sablonos szöveg amit már sokan írtak hogy így meg úgy világszimuláció stb. szóval (no offense) de nekem azonnal egy újabb szabvány fantasy mmorpg ugrik be, szokásos számrepkedõs, skilltaskbaros... semmi olyan dolgot nem olvastam ami bármi extra, vagy bármilyen szemléletbeli váltásra utalna (amire pedig nagyon szükség lenne a játékiparban)
Na de egy játékcim csak annak mond valamit valakinek ha ismeri azt..ha nemismeri akkor ... ha meg ismeri akkor tudja hogy ennyiféle játékot nemlehet összevegyiteni csak igy....semmi konkrét leirás nélkül... pl aztse lehet elképelni hogy milyen nézõpontu lesz a játék.
a sims menedszerszerü ahol a karakterektõl eltekinthetsz, az arx/thief szigoruan karakterhezkötött, mig a gothicoc harmadikszemélyûek de nem mmo jellegûek. Szoval inkább jelzõkkel kéne jellemezni mint cimekkel vagy legalább összekötni a cimeket jelzõkkel... Nem mindegy hogy olyan sötét lesz mint a thiefben vagy olyan részletes lesz a lopakodás :D (vagy éppen annyira lesz feladatcentrikus/ lesznek dinamikusak a feladatok hogy valami komoly jellemzõt is irjak amit el lehet ezalapján képzelni)
bár nem vagyok márketing szakember, meg nem is ínyem az ilyen téma, meg természetesen a játéktól is függ de a sablon dumát mindenképp kerülni kell, mert már milliószor eljátszották a nagy MMO szerepjáték dumát hogy így meg úgy hangulat meg beleélés az adott szerepbe, ami egytõl egyig mind kamu volt, illetve lehetetlen volt ilyet csinál... és természetesen az emberek ezt mind tudják már többi játékra se szabadna utalni, mert akkor mindenki csak azokra a játékokra fog gondoli... az olvasó nem tudja elképzelni hogy te mit értessz egybegyúráson, csak külön külön gondol azokra a gamekre Inkább azt kéne írni hogy miben más attól amit eddig ismertünk, és miért nem wow klón. Mi az a hatalmas szemléletbeli különbség amitõl ez több lesz. Akár le lehet valami rövid technológia jellemzõvel is írni, hogy pl. forradalmi módon teljesen körökre osztott, vagy forradalmi módon teljesen ügyességi alapú a harcrendszer stb.
Egyébként az ujjáépitéses dolog kb az egyetlen olyan szo benne ami nagyjából leíró.
picit off: egyébként egy ötletnek én képzeltem olyan mmot ami két részre lenne osztva, lehetne a játékos maga a realm. És a realmek is harcolnának,tevékenykednének valahogy karakter nélkül és ezen a nagyobb jellegû harc felületén mint apro hangyák játszanának a hagyományos értelemben vett karakterek.. :) (kicsit olyan szilmarilos beütés) mint realm a lehetséges lakoid azok élõhelyét, nagyobb erõket irányitanál.
"A Renaissance nem csak egy játék" irjátok hogy 'a Renaissance csak egy játék! Annak minden értékével amiért igy hivunk egy szoftvert! '
megnéztem... vélemény: két eset lehetséges: 1. 1000+1. browser game..., számomra felejtõs... 2. 1000+1 tucatmmo ugyanarra sémára tetszetõs szlogenekkel, ez már nem annyira fele,de nem sokkal jobb ez se..., fõleg egy iylen "hirtelen" alakult beonymást keltõ cégnél 0 reményt füzök hozzá, szvsz bukás lessz... nem akarok negativ lenni, nekem ez a véleményem, ilyen projectek 99% az alfa fázist se éri el, és ami még sikerül is (amik mögött komoly cégek állnak ált nem iylen kis "garázs" cégek) azoknak is a 90% ugy szar ahogy van...
nemtom, szeirntem manapság egyszerüen már nehéz erre a piacra betörni, nagyon nyitottnak tünik a piac mert hüde "új" meg ez a divat meg minden, de valójában szeirntem nem az, egy egyblizzardhoz, vagy eahoz haosnlo óriás kiado egyszerüen annyi pénzt tud beleölni egy iylen gameba hogy a "kicsik"-nek 0 esélyük van
jó persze biztos lessz egy kis kemény mag aki rohadtul lelkesedni fog meg minden de valljuk meg ez édes kevés akár a fizetõs akár a f2p rendszerhez is..., ez a véleményem, lehet negativ de én igy látom a helyzetet, magárol a projectrõl elõzõleg nem hallottam és megvallom a prezentácio után nem is nézek jobban utána
ui.: azért irtam a két esetet mert számomra a prezentáciobol nem derül ki hogy végülis ez mi akarna iylen szempotnbol lenni, és nagy divat manapság a kétóra alatt összevágott brwser gamekat is iyléen nagy szavakkal hypeolni
hát, ez alapján bármi lehet, az tény. Az, hogy ki mit mond róla jóformán csak azon múlik, kinek mekkora fantáziája van, vagy milyen a beállítottsága. Én pl. nem egy tipikus hentjátékot láttam benne. Mint mondtátok, romokban álló sötét középkori világ. Megformálódó céhek, egy rakás különbözõ, középkori világra jellemzõ mesterség. Egy névtelen senkiként kezdünk, amíg nem csatlakozunk egy bizonyos céhhez, ahol mászhatunk felfelé a ranglétrán. Ez lehet kovács, kereskedõ, de vadász, vagy akár tolvaj/rabló is. Lehetünk ugyanakkor katonák, vándorló harcosok, vagy az erdõben lakó lázadók tagjai. Nem feltétlenül lenne elõnyös ebbe a játékba mágiarendszert építeni. Inkább olyan sötétnek, ugyanakkor realisztikusnak képzelem el... egy valós világ, saját, valós politikai problémákkal. De mindenképp olyan játékot várok ebbõl, ami rendkívül tág teret ad a sajátosságra; nem csak a megalkotható karakter küllemének a terén, de a fejlõdési rendszer tekintetében is. Értsd: ha én nem akarok hentelni, soha ne is kelljen, max. minimális szinten. Leélhessem az életem kereskedõként is, aki felbérel másokat, hogy megvédjék útjain. Valamint úgy összességében egyáltalán nem úgy látom, mint egy valóságtól elrugaszkodó fantasyt. Azaz semmi szörny, mutáns dögök, orkok elfek meg ilyesmik. Ha lehet építeni a környezetet ugye, és átformálni a világ képét valamilyen szinten, az feltételezi a politikai pozíciók lehetõségét, azaz különféle vezetõk, akik építhetnek, mûködtethetnek dolgokat. Tehát a játék célja ezek a bizonyos rangok elérése lenne, céhek, vagy egész szövetségek élére kerülés. na és persze egy jókis sztori, adva van a darkos hangulat, ahol rögtön belecsöppenünk valami nagy összeesküvésbe, és lépten-nyomon szopatni akarnak mindenkit. na, én kb. így képzelem el ezt az egészet :p
"Letöltöttem, belenéztem, hát ezért kár volt engem fárasztani tehetségtelen birkagecibõl meg gõtetojásból összerakott genetikai szemétdombszar..."
Hogy a klasszikustól idézzek :DDD
Télleg ez a prezentáció ez lószar...nem is prezentáció...
Egyébként már elég régen hallottam errõl a projectrõl. Mióta van már fejlesztés alatt? Illetve fejlesztés alatt van vagy design státusz?
Ok, atirtam kicsit.
Talan igy jobban erthetö. Lehet szedni ujra.
Vegre valaki, aki megretett, hogy mit varok el ettöl a topiktol.
Ugyanmar kérlek... it akarod az emberek véleményét kutatni? AZ SG-N? Ugy csinalsz mintha most regisztraltal volna; ráadásul Egy 5 oldalas prezentacióbol aminek 3 oldala csak kép... és öszesen 2 mondatot ir a jatekrol, az is olyan amit bármelyik valamirevalo mmoprgrol el lehet mondani... ugyan kérlek ne nevettess... komolyan ez elég gyenge probalkozás volt igy... ki mit vár tõle:) hat lol, kocka gyár...
egyébként: planeshift.it felé tégy egy kitekintést... ott valami hasonlo dologgal próbálkoznak csak joval fantasysabb jelmezben.(szintén már nem képnapja)
elolvastam én is, de sajnos ez elég kevéske igy:) én is csak azt tudom mondani h ne azt irjátok le miben hasonlit másokhoz hanem mitöl különbözik ugy egyszerübb lenne elképezelni, nem akarok tul negativ lenni, de ha havidija játékként képzeltétek el akkor nem lesz nagy sikere, mert mait én elképzeltem az egy tucat mmo olyan dolgokkal amire egy ingyenes is képes :S
Ismerem. Nem igazan tudsz olyat mondani, amit ne ismernek a szakmaban. De ne offoljunk, ha lehet.
Külön ki vannak vastagitva olyan szavak, mint "szimulacio", "Szo szerint ujjaepites", "élj" stb.
Ott van pl olyasmi, hogy "nem jatek", meg hogy "valodi tarsadalom" stb.
A wow-ban es a tucatjatekokban ez amugy hol van meg? Mar csak ugy erdeklödeskeppen... ott mob es questgrind van... Szoval nem ertem, miert ez jön le belöle, illetve segitsetek kitalalni, hogy mi az az egy mondat, amiböl nem ez jön le.
Itt az alkalom, hogy a netet ne csak szocseplesre, hanem gondolkodasra es kreativitasra hasznaljatok :-P
hát ha témánál kell maradni akkor ami mostvan fent még mindig nem nevezhetõ prezentációnak...nemtudom hol akarod bemutatni de nemfognak belõle megtudni sokat. Ha valoban ugyvan ahogy mondod és van mit mondani mint ujdonság akkor hajrá..mindent meglehet magyarázni egyszerûen..
És ezt nem szabad félvállrol venni, a warhammer onlinet szerintem a világ nagy nevén tul ami még nagyon elfogja adni az a fantasztikus pr munka ami körülötte zajlik Paul Barnettel az élen. :D
Ertsd meg, a prezentacio nem ennyiböl all, de nem fogom a többit itt az orrotokra kötni, mert nem ratok tartozik. Szoval hagyjuk vegre abba a prezentacio fikazasat.
Azt sem a kisujjambol szoptam, hogy egy mondatba kell tömöriteni a dolgot, hanem olyan, aki ert hozza, ezt tanacsolta.
Legyszives ne a mi professzionalitasunkat kerdöjelezgessük itt, mert semmi ertelme. Mi tudjuk, hogy mit csinalunk, higgyetek el.
Amugy megsugom, hogy van nekünk 64 oldalas presentaconk is, ha ez piszkalja a csörötöket, na.
Ettõl függetlenül persze nem ugy prezentálják a wowot mint Mob and Questgrind hanem szintén mint 'immersive experience, deep quests' meg hasonlok:)
Az hogy nem játék meg idétlen tulzás, játék.. egy játék lehet rendkivül szorakoztato , tartalmas, mély, részletes de játék marad... manapség pont az hiányzik szerintem hogy a játék játék legyen..
Jo, akkor most kepzeld el, hogy van a wow es a te alomjatekod. Tudod, hogy a wowot hogy presentaljak. Hogyan irod le a te alomjatekodat egy mondatban, hogy ne keverjek össze a wowwal?
'A mi programunk nem hasonlit a ma piacon levõ mmokhoz A renassaince egészen uj formulábol épitkezik, valósszerû szimuláció, immerziv világ amiben olyan különféle egy és többszemélyes játékok elemeit foglaltunk amik kategoriájukban már kiütkeztek egyediségükkel.'
oké, pl érdekelne, h mit értetek ujjáépiutésen? lesz az elején néhány városka, aztán egy idö mulva bárhová lehet majd épiteni jázakat meg mindent??? vagy lerombolni másnak a házát? pl mint a sw: galaxies-ban?
a másik meg "valodi társadalom" ezen pl mit értetek? lesznek polgármester? kereksedök hasonlok? lehet ugy játszani h pl csak házépitésböl v kovácsolásbol élsz???
v hangsulyt kap azért a szörny hent, mekkora jelentöséget kap a pvp? megéri majd pvp-zni és az miböl fog állni duelen kivül nagy várostrom, várak elfoglalása?
100 és 100 kérdés lenne itt, de szinte 0 informácio:S
de figy, szvsz az elég hülye dolog h én mint kivülállo mit képzelek bele 2 mondatba, ráadásul ahogy irod a project már totál megvan ötletekkel mindennel, akkor mégis miért fontos h 1 ember mit képzel bele 2 mondatba? épp azon kellene lennie a hangsulynak h TI hogyan képzelitek el mert TI fogjátok csinálni a játékot :)
Kicsit D&L érzésem támadt ezen nagy tervek hallatán. Ott is pár emberke farigcsálta, az utolsó pillanatig kegyetlen jól hangzott, rengetegen rendeltek elõ, aztán nagy felháborodás közepette visszakövetelték a pénzüket, mert a tervbõl alig valósult meg vmi.
Én nagyon szurkolok, egy ideje már nézegetem a játék topikját:) PP-m meg nincs, úgyhogy nem tudok segíteni.
Igen ez masik fejlesztes. Ismerjük azt a csapatot, de semmi közünk hozzajuk.
PP lejebb linkelve letöltesre.
Mi nem igerünk semmit. Tisztaban vagyunk mas jatekok fejlesztöinek hibaival es tevedeseivel, es nem akarjuk ugyanezt tenni. Szinten felesleges tema itt. Aki velemenyt akar mondani a jatekrol, szivesen megteheti a megfelelö topikban vagy a hivatalos forumon.
Pozitivat es negativat is szivesen fogadjuk. Negativat abban az esetben, ha nem fikazas, hanem ervekkel alatamasztott, komoly hozzaszolas.
Na sikerult megneznem a pps-t. Alapjaban veve eleg kreativ kicsengese van a jateknak(prezentacionak), felepiteni valamit a semmibol. Elsore a Settlers(meg a legelsok) ugrott be valami hasonlot kepzeltem el csak 3d-s vilagban csak megtobb lehetoseggel, ahol nemfeltetlenul(v. szerencsere) a harcon van a hansuly hanem szerepet kap a diplomacia, intrika stb. az "inspiralo" jatekok nekem semmit nem mondanak, egyiket se ismerem. Tetszik az otlet.
Kis formai hiba, a szoveg belelog a torpe fejebe:P a 2. oldalon zavaro.
Köszi!
A formai hibaval ne foglalkozz. A prezentacio angolul van hasznalatban, csak a ti kedvetekert dobtam össze magyarul es mar nem volt kedvem szenvedni vele annyit. :-)
hát nagyon rövid a prezentáció.... valahogy kicsit többet vártam "-.-
"Hogyan kepzelitek el ezt a jatekot müködesben?" Szabad tér van és biztos sokmindent szabadon lehet csinálni...
"Ez alapjan szerintetek mit tudtok es mit nem tudtok csinalni a jatekban?" fogalmam sincs, most egy embert irányítok vagy több embert vagy települést/országot?
"Szerintetek milyen jatekelmeny var ratok?" hát biztos hanyatt vágom magam :)