A játék mostantól freemium modellben működik. A régi grind megszűnt, gyakorlatilag egy hétvége alatt fel lehet húzni egy karaktert 100-ra.
A Rise Of Agon lehet hogy véglegesen ingyenes marad. ROA Announcement
Rise Of Agon ingyenes időszak meghosszabítva December 3-ig. Sok visszatérő játékos van, a szerver populációja kimondottan jó.
De megy, ez a Rise of Agon, most jelentették be a készülő kieget. Csak arról van szó, hogy a fő-admin eredetileg két hétvégét akart ingyen, de ha már a hétvégék ingyenesek, akkor úgy van értelme, hogy a köztes idő is az legyen. Egyébként dolgoznak rajta hogy free-to-play legyen a játék, van item-store, az a terv hogy annak segítségével finanszírozzák a fenntartást. Disclaimer: A kieg fejlesztésében én is részt veszek.
Az ingyenes időszakon kívül is kérhető Discordon trial kulcs amivel aktiválni lehet az accot 1-2 napra.
A másik Darkfall, a New Dawn az lehet hogy tényleg meghal. Nem fizették az adót, tartozásuk van, és fenyegeti őket a csőd.
And we're up! Brace yourself for the chaos of the first afternoon. Cross fingers for no new issues today!
The Darkfall: New Dawn Dev Team.
Ma indulnak a Darkfall: New Dawn szerverei újra és resetelődik szinte minden. Ez már a release. Aki szerette a Darkfall-t, az mindenképp próbálja ki. Szinte mindent javítottak, ami hibás volt az eredetiben, mind játékmechanikailag, mind technológiailag. Stabilan fut, nem lagol, nincsenek exploitok, kiegyensúlyozott a szabályrendszer.
Jelenleg ingyenesen játszható a Rise Of Agon Április 24-ig. Ha valakinek hiányzik a régi Darkfall világ, a hangok, zenék, a táj, az épületek vagy a halálsikolyok akkor most ingyenesen játszhatja a játékot a beta alatt. Az ingyenes időszak után lekapcsolják a szervereket, lesz egy wipe, felhúzzák a végleges szervereket, és Május 5-én indul élesben a játék. Az alap előfizetés 9USD/hó, de lesz lehetőség ingame game-time tokent is venni (mint EVE), ha valaki úgy szeret játszani.
Ahogy nézem megnőtt most egy kicsit a népesség DnD-ben is, a hétvégén elég forgalmas volt az Elf-föld. Személy szerint nem kedvelem hogy az armor patchel statokat raktak a ruházatra/páncélra. Most megnézek egy darabot, és legalább 15 féle értéket ír rajta. Szerintem felesleges ezt így túlkomplikálni. Összességében meg gyengébbek lettek a mobok, és a skillek szintje lett meghatározó a felszereléssel szemben. Szóval extrém példaként egy full 100-as attribútumokkal rendelkező karival szerintem kimehetnék mobokat csépelni akár meztelenül is. Tudom hogy ezt akarták, hogy a gear kevésbé legyen meghatározó, de szerintem rossz döntés volt.
Volt most egy teszt, hogy mennyi ideig bírja a szerver, mielőtt összeomlana. Nem csináltak karbantartást egyáltalán. Az 5. nap után volt, akinek voltak kisebb lagjai (+50-100 ms időnként) és volt pár spawn, ami nem spawnolt és ezért kézzel kellett újraindítani kb 72 óránként, de összességében 7 napig ment a szerver. Nem crachelt le, hanem újraindították, de még ment volna tovább.
Nem tudom ki emlékszik, de ugyanez a DF annak idején volt, hogy naponta többször összeomlott. Utoljára szerkesztette: Morinad, 2017.02.21. 16:17:29
Akkor ez viszont egy meglehetős nehezítés. Most jön az hogy megtalálni a leghasznosabb 3 buffot, a többit meg el lehet felejteni.
Nem így működik. A buffok nem járnak le. A buffokat be lehet kapcsolni, a fenntartásuk a mana regenerációt csökkenti. kb. 3 buff után már negatívba megy a mana regen. Szóval nem lehet minden buffot magadra tenni, . Sok buffot eleve ki is vettek a játékból.
Sejtettem hogy a patch miatt nincs DnD szerver, szép nagy patch-lista. Mondjuk nem tetszik minden változás amit csináltak. Például a buffok, hogy ha másodszor castolod, akkor kikapcsolja. Általában van 10+ buff, és képtelenség nézni hogy épp melyik járt le. Ezek után ha véletlenül egy olyan buffor castolsz ami még fent van, akkor azt kikapcsolja. Ez a módosítás szerintem nem gyorsítnai fogja a buffolást, hanem még lassítani. Meg aztán nem lehet készülni, hogy ok, most jön az ellen hát buffoljunk újra, hanem majd valamikor harc közben úgy-ahogy le fog járni a buff. De mindjárt ki is próbálom hogy mi változott.
EVE-ben jelenleg 20-30K van, hangulattól függően. Nekem is van egy elképzelésem hogy egy "Fantasy EVE" hogyan kellene működjön, a DarkFall ahogy most van, nem alkalmas ugyanarra. Persze alkalmas lehet valami közelítőleg hasonlóra, de majd meglátjuk.
Látom hogy "hiszel" a DnD-ben. Én is végignéztem a fórumukat, és olvastam miket írtak. Viszont nem hiszek a mindenféle tervekben, csak amit konkrétan beletesznek a betába, ami jelenleg elég kevés.
A DnD külön pénzösszeget különített el a marketingre, e addig nem kezdenek neki, amíg a béta tart. Úgy látom, hogy lesz elég sok játékos. (relatív) Eddig mindenben elég profinak tűnnek. A fejlesztést nagyon jól nyomják, jó a kommunikáció, jó a reakcióidejük, szóval arra számítok, hogy a marketingjük is jó lesz, és eredményes.
Az EVE Online-t kifejezetten a local banking működteti. Azzal, hogy a nyersanyagok eloszlása nem egyenletes és a cuccokat szállítani kell, állandó a konfliktus és a pvp. A DnD kifejezetten ezt a modellt követi (ők maguk is leírták, hogy ez egy fantasy EVE lesz).
Nem lesz persze többmilliós játékoslétszám, de néhány tízezer szerintem összejöhet. Az pedig bőven elég lenne szerintem. Az EVE első éveiben 50k előfizető volt, egyszerre 5-6k konkurens userrel. Ez ma 500-600k / 40-50k azt hiszem. Én bizakodó vagyok e tekintetben.
A DF1-et játszottam egy ideig úgy hogy egy helyben laktam, szóval el tudom képzelni hogy életképes koncepció a local banking. Amit szerintem nem vesznek figyelembe a DnD-sek, és amit a RoA-sok jobban megértenek, az az hogy kevés játékosra kell kialakítsák a játékot. A local banking szép koncepció, csak ha kevés a játékos, és mindenki helyhez van kötve, akkor mindenki beköltözik a saját egyéni városába, hamletjébe, és praktikus okok miatt nem lesz kedve kimozdulni onnan.
RoA-ban azért törölték el a faction alignementet, hogy minden faj karaktere tudjon együtt játszani, mert ha kevés a játékos, akkor ha még frakciók szerinti is felosztják a népességet, akkor úgy még kevesebb lenne az interakció.
A DnD-s fejlesztőknek is inkább e körül kellene építkezniük. Az nagyon jó hogy technikailag javítottak a kliens működésén, játék közben látszik hogy a DnD-s kliens simábban fut, de szerintem túlságosan hallgatnak a hardcore fanokra, és végül nem lesz értelme annak amit csináltak, mert olyan kevesen fognak játszani.
Most is abból áll a klánok létezése (mindkét játékban), hogy 1v1 dueleket játszanak, meg néha 2-3-man elfoglalják a falvakat.
RoA-ban a hajók gyártását egyszerűsítik, könnyítik, mert arra számítanak hogy nem lesznek olyan nagy klánok, akik sok anyagot ki tudnának majd farmolni.
Valahogy (sajnos) ezeknek a szervereknek arra kell berendezkedniük, hogy akár solo-ban is élvezhető legyen a játék, mert olyan kicsi lesz a népesség.
A local banking biztosan lesz. Benne van a roadmap-ben, szerintem konkrét időpont is van rá, csak nem tudom fejből. Az egész koncepció az elejétől meg van, egyes esetekben a megoldások nincsenek előre eldöntve. Most, hogy már fél éve megy a béta, jól látszik, hogy folyamatosan a terveket valósítják meg. Sok a fórumon a vita, de szerencsére nem az Aventurine-féle "aki hisztizik, annak lesz igaza" stílusban hoznak döntéseket.
A fórumon persze időről-időre feljön egy-egy topic a local bankingről. Főleg a roamerek, gankerek nyavalyognak miatta, de minden alkalommal leszögezik a fejlesztők, hogy a local banking már nem vita kérdése.
Nem gondolok semmire, csak valaki említette, hogy "after RoA hack disaster" mi a helyzet a DnD hack detection részével. Rákerestem, de nem találtam semmi konkrét infot, de a RoA fórumot eléggé gyomlálják, azért kérdeztem itt, hátha egy játékos tud valódi infot. A troll tényleg sok mindkét fórumon.
Én mindenképpen maradok a DnD-nél. Ők egy EVE Online-szerű rendszert csinálnak meg, amit én is mindig a legjobb megoldásnak gondoltam a műfajban. (egyébként a DnD is fel van gyorsítva az eredetihez képest azt hiszem 3-4x, de nem minden skillnél egyformán és még nem véglegesek a számok, de ez véglegesen így marad majd, nem csak a bétában)
Ha DnD fórumon olvastad, akkor az a szokásos sárdobálás. Olyan kevesen játszák mindkét játékot, hogy jelenleg semmi értelme a hackelésnek. És nagyon fárasztó ez a sárdobálás. Redditen is tele van a topic frissen létrehozott felhasználókkal, 1 commentel, amivel trollkodnak.
Egyébként a Rise Of Agon-ban 10x a skill-növekedés, míg tart a beta. Ha esetleg ezt "értelmezték" hackelésnek a DnD-s trollok, az megmagyarázza a dolgot. Szóval itt az alkalom kipróbálni és felhúzni 100-ra minden skillt és spellt amit régen nem sikerült.
A Rise of Agon verzióban volt mostanában valami nagy botrány, állítólag valami nagyobb volumentű hack miatt. Tud erről valaki valami konkrétat?
Pont arról írtam, hogy a szervert átírták. A DnD-ben pl. noncs loadlag már szektorváltáskor. Egyes esetekben a mérések szerint 10x gyorsabb, de minden területen gyorsabb a szerver és a kliensoldal netkódja és az adatszerkezet is megváltozott.
Erről vannak infok a játék fórumán.
A grafika nekem tetszik. Nem is érdekel ennél jobban. Egy játékban ez a legkevésbé fontos, ha minden más jó. Egyébként a RoA pont a grafikára teszi a hangsúlyt, akkor lehet, hogy ők lesznek a te embereid.
Az kizárt, hogy 100E konkurrens játékost ki tudnának szolgálni. Nem csak a vasak erejéről van szó, mivel a vasak nem lettek annyival erősebbek. Amiből ma jobbak a vasak az a párhuzamosítás, viszont amilyennek annak idején megírták a DarkFall szervert (2000-akárhányban), az azóta is olyan, jobb és párhuzamosításra alkalmasabb nem lett.
Amiben reménykedek, hogy az erősebb vasak kihasználására bekapcsolnak szerver-oldali ellenőrzéseket és így a cheatelést megakadályozzák.
Amin biztosan javíthatnának az a grafika, kapásból van pár megoldás amit ha mai grafikus kártyán bekapcsolnak, jobb lesz a grafika. Viszont a játék még mindig DerectX9, és sejtésem szerint se a DnD sa ROA csapata nem rendelkezik elég fejlesztővel hogy ilyesmibe bele merjenek kezdeni.
Bizonyára nem lesz annyira népszerű, mint a black desert, de ez itt nem is cél. A DnD pont azon dolgozik, hogy olyan legyen a szabályrendszer, ami megszünteti az ész nélküli öldöklést, és ez által több embernek lesz vonzóbb a játék.
Az eredeti DFO 10-20 ezer játékosra lett méretezve. Azóta erősebbek a vasak, és a szoftver net kódján sokat javítottak, szóval ez lehet, hogy akár 100 ezer játékost is kiszolgálhat.
Aki szerette ezt a játékot az elején, annak tetszeni fog. Akinek meg rohama lesz attól, hogy elvették a kedvenc kardját, annak nem való (ez a többség).
De szerintem azért, mert nem való mindenkinek, attól még jó, hogy van. Én pl. sokkal inkább szeretem, mint a "nagy" mmo-kat.
Egyébként ugyan ebben a stílusban működik az EVE Online is, ahol csúcsidőben 500 ezer + előfizető volt, 50-60 ezer szimultán online játékossal. (ez mostanra már kevesebb) Szóval önmagában a full loot szerintem nem annyira riasztó. Az eredeti DFO a rossz szabályrendszer, a sok csaló, a rossz support, a kevés és töketlen GM és a lassú és szar fejlesztőgárda miatt lett zsákutca. Ezeket a DnD megoldotta. Persze a csalókkal való küzdelem majd a release után kezdődik, de én bízom benne, hogy ahogy eddig minden nehézséget könnyen leküzdöttek, ezzel sem lesz gond.
Én még 2010ben próbáltam ki a játékot, de már akkor is vegyes érzésem volt ezzel kapcsolatban. A játék alapja szerintem jó, de ember is kell aki megtölti a világot. Nem vagyok egy grafika mániás típus, de azért az nem árt. Ebből adódóan félek, hogy nagyon réteg játék lesz így 2017ben.
Befizettem a DarkFall New Dawn-ra. Játszottam vegyesen a két változattal. Itt van néhány dolog összehasonlítása. Mielőtt vitába keverednénk: mindkét verziónak megvannak a sajátosságai, viszont ha valaki DarkFall-t akar játszani, akkor mindkét verzió ugyanazt a DarkFall(TM) játékélményt nyújtja. Magam részéről mindkét verzióval játszok majd, aztán majd lesz valami...
Beteszek pár képet, aztán döntsétek el melyik melyikből való.
DND (Darkfall New Dawn), Weapon-bar: Ki lehet tenni a fegyókat egy sávra, és azokat választva lehet action-bart is váltani. Be lehet olyat tenni, hogy ha a heal spellt választod akkor automatikusan váltson staff-ra, aktiválja a heal spellt és utána váltson vissza az előzőleg használt fegyóra. A skill jobb alsó sarkában van egy kis pucuka, az hozza elő a konfigurálást, ez mondjuk nem olyan jól áttekinthető mint ROA-ban. A weapon-bar viszont nagyon jó újítás.
ROA (Rise Of Agon): Jobkatt a baron levő spellen felhozza a konfigurációs ablakot. Lehet ciklikusan váltani a spelleket, vagy az első használhatót aktiválni. Például csináltam egy "self heal" ikont amire vagy Heal Self vagy a Stamina To Health aktiválódik. Ezt a spell váltogatást a DND is tudja. Ezért nem kell már AutoHotkey az effektív játékhoz.
DND: A kis élőlények ölése a városban nem ad skill-t. Szóval egyből goblinokat kell ölni a lifeblade-el és meztelenül. Ez sokat nehezíti a kezdést. Új karakternek egy óra PvP protection-ja van.
ROA: Kezdésnek kapunk 100 goldot, reagenseket, szerszámokat, táskákat. Arra jó a gold hogy a leafbladet kapásból lecseréljem greatswordre. A "new player protection" 24 óra játékidő. Ez csak akkor érvényes, ameddig a kezdővárosok és főváros területén tartózkodik a karakter. Ezen területen kívül elvész a "new player protection".
ROA: Kezdéskor van néhány skill amit már tud a karakter, például Stamina To Health (és Mana To Stamina is) ami egy második heal, cooldown nélkül (viszont reagens kell hozzá). Így gyakorlatilag nem kell a "Rest"-et (leülést) használni mobok ölésénél. PvE-re ideális kezdőszkillek/spellek.
DND: Kezdéskor itt is vannak skillek/spellek amiket a karakter már tud. Ilyen a "Lay On Hands" (másik karakter gyógyítása) ami jó mert klánba csatlakozáskor kapásból van valami hasznos dolog amit egy kezdő karakter is megtehet, vagyis a PvP raid-ben gyógyíthatja a többieket. Ingyenes még a Launch is, így ugrálni képes a kari. Elvileg a Launch (és a másik ugrós spell, nem emlékszem a nevére) is minden irányba működik szóval nem csak északkeletnek és délnyugatnak (mint ahogy eredeti DF-ben volt ha jól emlékszem). Ezeknek az alapból meglévő spelleknek nem kell reagens, szóval látszik hogy a játék arra van beállítva hogy minél hamarább PvP-képes legyen a karakter.
ROA: A játék fut borderless window módban, van új GUI-ja olvashatóbb betűkkel. A Borderless Window ideális AFK farmolásra, mert el lehet indítani a favágást vagy érc-bányászát, aztán másik monitoron lehet mást csinálni.
DND: Kissebb GPU terhelés ugyanolyan beállításokkal, talán jobb framerate és kissebb latency. Lehet hogy a fullscreen mode miatt, nem tudom biztosan. Viszont időnként volt lag a mana-missile használatakor. Mint amilyen a régi DarkFall is, a játék kliense beton-stabil, soha nem crashelt, még amikor intenzíven ALT+TAB-oltam is, hogy ezt a szöveget írjam.
ROA: Eredeti "misztikus" ambiance hangok
DND: Új, a város fajától függő "nyugis" zene, de régi DF stílusához illeszkedik, a régi ambiance hangok is megvannak még. A skill hangok maradtak a régiek.
ROA: Questek adnak "Nectar Of Gods" ami gyors fejlődést biztosít 25-ös attribútum szintig. Utána a "Nectar Of Gods" haszontalan.
ROA: Kezdéskor 500K meditációs pontja van a karakternek, ami gyakorlatilag két attribútum 100-ra kimaxolására elég (persze szét lehet osztani több attribútumra, szkillekre/spellekre is). Utána goldért lehet meditációs pontokat vásárolni.
DND: Questek meditációs pontokat adnak, olyan 1000-1600-at quesztenként. Egy attribútum felhúzása 100-ra 160K meditációs pontba kerül, ami sok quest. Viszont elvileg betából kilépés után (valamennyi?) meditációs pontot át lehet majd vinni. Van naponta egyszer használható spell ami dupla skill-növekedés bónuszt ad egy órára. A két változatban ugyanazok a goblin-ölő quesztek vannak, nagyjából ugyanolyan jutalmakkal.
ROA: Bányszásnál, favágásnál, herbázásnál mutatja mennyi resource van még és megáll ha kifogy, szóval lehet AFK-ban tolni, míg másik ablakban csinálok valamit. Ha kifogyott a bánya, megáll a kari a gyűjtéssel.
DND: Mint az eredeti DF-ben, nem mutatja ha kifogyott a bánya, és csinálja tovább amíg van stamina, a gathering pedig "Failed" lesz.
ROA: Sok skillt nem lehet használattal növelni (markózás értelmetlen), viszont helyette van scroll-gyártás ami a skilleket/spellek szintjét növeli. A scrollokhoz nyersanyagok kellenek, amiket gyüjtögetni kell vagy mobokból kell farmolni.
DND: A skillek használattal fejlődnek, mint eredeti DF-ban, meglátásom szerint gyorsabban mint az eredetiben.
DND: F-re autoloot, nagyon praktikus. Itemek mennyiségétől függően 2-3 másodperc alatt automatikusan lootol. "U" gombra automatikusan elrendezi az inventory-t, nem úgy ahogy én szeretem rendezni, de használható.
ROA: F-re megnyitja a loot ablakot, abból itemekre kattintással lehet egyenként lootolni, mint eredeti DF-ben. Viszont a loot mehet külön zsákba (nem teszi kuszává az alap inventory-t a sok loot-szemét), automatikusan átvált nyúzós (skinning) késre lootoláskor. ROA-ban több a loot, PvE-ben lehet/kell essence-t farmolni amivel a scrollokat lehet gyártani, gondolom már csak ezért is.
DND: Fegyverek sebzése normalizálva van, mobokból eső cuccok mind ugyanolyan statokkal esnek kivéve a durability-t.
ROA: Staffok gyártásához egy új gyártó skill kell, és spell iskola szerint külön staff fajták vannak. Ugyanolyan fajta itemeknél item damage statban lehet bizonyos eltérés, mint eredeti DF-ben is volt
ROA: Craftnig skillek mindíg sikerülnek.
DND: Mint eredeti darkfallban, crafting/gathering lehet sikertelen. És nyersanyag el is vészhet közben.
ROA: Nincsenek specializációk, nincsenek weapon skill Mastery-k. A Whirlwind skillt például nem lehet megvenni, csak craftolt könyvből tanulni. Ehhez a Scribind skillt fel kell húzni 25-re vagy valakit találni akinek már megvan és tud könyvet készíteni. Bizonyos skilleket csak scrollokkal lehet fejleszteni. Viszont olyan skilleket is lehet scrollokkal fejleszteni amik egyébként használat során is fejlődnek.
DND: Ránézésre ugyanaz mint ami az eredeti DarkFall volt, előnyt/hátrányt adó specializációk (pl double-jump, indestructible, mage, stb), megvásárolható Weapon Mastery skillek. A speciális támadások megvásárolhatóak (power attack, whirlwind).
ROA: "new player" chat, trade chat, racial alliance chat, mind aktív. Játék során kezdővárosban 3 játékossal találkoztam. DND: Elvileg csak racial chat van, de csöndes minden chat. Kezdővárosban csak egy játékossal találkoztam.
DND: A szerver Európában van. Időnként a Mana Missile lagollt, sejtésem szerint inkább mert belenyúltak a játékba és még nincs helyretéve. Állítólag indulásnál átteszik USA-ba a szervert. Amit hibának tartok, hogy csak akkor teszik át, mert USA játékosok a beta alatt nem fognak rászokni a szerverre.
ROA: A szerver az USA-ban van, és szerintem ez is adja a nagyobb közönséget neki. Be kell látni hogy az eredeti DarkFall USA-ban mindig jobban ment mint európában, és szerintem ugyanez várható a beta után a két spinoff verzióval is.
Összefoglalásként: A két játék tartalom szempontjából ugyanaz, ha nem lennének GUI különbségek meg se lehetne különböztetni őket. A ROA inkább kezdő-barát, viszont a továbbiakban mindenkinek craftolni és PvE-zni is kell a skillek/spellek szintjének növelésének érdekében. Ez lehet jó is, van mi lefoglalja az játékost. A DND-ben jobban meg kell dolgozni az eredményért, de hamarabb PvP-raid-képes lesz a karakter.
A 2 linket betettem, meg a régi logót, ez jobban néz ki szerintem. :) Amúgy most a RoA-t is fanokból verbuválódott devek csinálják? Nem követtem régóta, hogy mi történt DF-el, annyit olvastam még régebben, hogy a görögök egyszer csak lekapcsolták az UW szervereket és csődöt jelentettek(ha ez igaz?).
Befizetnék a New Dawn-ba, de egy kulcs kérdésem még lenne: Az eredeti játék hangeffektjei megmaradtak? A hangulathoz azok adták a legtöbbet számomra, imádom őket.
Azt írja, hogy bár wipe lesz, lesz pár dolog, ami át fog menni.
Én nem vagyok klánban, de a többieknek van egy sajátja azt hiszem. Nagy események nem tudom mennyire vannak. Jelenleg béta van, a végén wipe lesz. Azt hiszem kb. 1-2000 embernek van előfizetése a játékra, de ezek nem mind játszanak aktívan. Érdemes megnézni a fórumot, ott látszik mik mennek jelenleg és pontosan le vannak írva a szabályok, a tervek, hol tart a fejlesztés, stb.
Én new dawnt játszom, és még két magyarról tudok, aki szintén. A roa az eléggé gyenge hozzá képest, bár ízlés dolga. A new dawn-t, ha valaki megveszi, akkor a végleges verzióig ingyenes.
A New Dawn csapata nagyon profi, a változtatások előre láthatóak, a roadmapon minden határidőt tartanak. A programozóik nagyon jók. Aki még nem vásárolt és tervezi, én a New Dawn-t javaslom.
Játszik a DF valamelyik változatával valaki? Most volt ingyenes időszak a DarkFall: Rise Of Agon-ban, és úgy döntöttem hogy előfizetek. Pontossabban 2017 közepéig betában tartják a játékot, addig egy havi előfizetéssel lehet játszani.
Ha valaki játszik vele, mennyire aktív a New Dawn? Azt olvastam hogy lokális bankolást csinálnak, meg minden területen nehezítik a játékot.
A Rise Of Agon-hoz kiadtak egy patchet, sokkal jobb lett az UI, például lehet a inventory és bank ablakot méretezni. A textúrákon is dolgoztak, nem túl nagy változás de valamelyest jobb lett a grafika is. Az alignement rendszert is módosították, most bárki bárhová bindelhet, kivéve a fővárosokat.
Ami eredeti DarkFall-hoz képest újítás DF ROA-ban, az a skillbarok beállíthatósága, szóval most már nem kell Hotkey programot használni a játékkal.
Még egy dolog, Torzonborz, frissítenéd a linkeket és a bannert a topicban? Az Unholy Wars ugye bezárt, de ki lehetne tenni a New Dawn és Rise Of Agon linkjét.
Ha elindul élesben benézek, egy próba hónap simán megér 10 ájrót. Az a kérdés lesz e megint kis magyar bagázs vagy sem.
A játék átlépett a fizetős szakaszba. Még mindig béta, és lesz egy wipe, amikor minden elkészült. Az ár kb. 10 EUR havonta.
Rengeteg dolgot kijavítottak az eredeti DF-ban, amitől a játék már most nagyon jó, és az előre megadott ütemterv szerint haladva még sokkal jobb lesz,
Az alignment rendszer már most elérte, hogy nincs ész nélküli gyilkolászás, gyakorlatilag a saját faj területén szinte biztonságos a lét.
A makrózást teljesen kiküszöbölik a jövő heti patch-cel, bár eddig sem volt sok értelme, mert a csapatban mozgás sokkal gyorsabban növeli a skilleket.
A skilled fejlődése kb. 10 szerese az eredeti DF-énak, de csapattal még sokkal gyorsabb.
Ráadásul a questek és a medidtation pont miatt ez még tovább gyorsul az offline skill gain miatt.
A grafika az eredeti. Nekem mindig is a kedvencem volt. A kis felbontás és a hanyag részletek ellenére valószerű benyomást kelt a játék (egyfajta impresszionista grafika, ami mostanában több indy játékban visszaköszönt), én örülök, hogy nem nyúltak ezen a téren hozzá.
Úgy tűnik, hogy a játék egyfajta fantasy EVE online jelleget fog ölteni, ráadásul nem az eredeti görög cég tempójában. Amióta a játék elindult minden patch időre készült el, és mindig gyakorlatilag bug mentes.
Szóval aki annak idején kipróbálta és tetszett neki, az nézzen be újra!
Jól hangzik, de sajnos a grafika már nagyon out dated. Nem vagyok egy nagy graf mániás, de na. :) Volt már vagy 5 éve, hogy játszottam a játékkal és akkor tetszedd ,de a próba hónapnál a grind miatt nem toltam többet.
Úgy néz ki ez utóbbi problémát a srácok ki akarják küszöbölni ami jó felismerés. Drukkolok nekik :)
Wipe lesz. A launch az még nem tudni mikor lesz. Hosszú béta időszak lesz, ami alatt tesztelik a változtatásokat. A bétában megszerzett meditációs pontokat tovább lehet vinni a végleges játékba, ennyi a könnyítés. (ez nem rossz, de valójában előnyt nem ad, csak az elején majd nem kell a már megcsinált küldetéseket újra megcsinálni)
Launch-nál lesz reroll, vagy megmaradnak az open-es karakterek?
Már lassan egy hónapja megy a DFnD. Eddig nagyon jók a tapasztalatok. Nincs túl sok játékos, szerintem 5-600 lehet. Ez jelenleg open béta, ami ingyenes. Augusztus 1-től fizetni kell majd.
Az alignment rendszert még csiszolgatják, de a df1-ből ismeről állandó eszetlen gyilkolászás már most sincs. Felsorolni hosszú lenne a változásokat, mert több oldal a hivatalos oldalon. kb. 1-2 hetente jön ki patch.
A fejlődés nem eszeveszett gyors, de lassúnak sem nevezhető. Az eredeti df-hez képest 2-10x szorzók vannak a különböző skillek fejlődésében, és működik a meditáció is (offline fejlődés questekben szerzett pontokból). Pénzért nem lehet meditációt venni, csak játékban lehet szerezni.
Lassan bejönnek a teherhordó állatok. Teleport már most sincs, és recall sem. A végső lépés pedig a local banking lesz.
Érdemes elolvasni a weboldalukon a koncepciót, a változtatásokat. Elég jól összeszedett.
Igen, pont bányászom :) Detto a DF1. Jól is fut, csak már a játékmechanika jobb. Folyamatosan fejlesztik, régi DF játékosok. Szerintem elég jó lesz. Ingyen játszható jelenleg.
Erről a "legacy" DF projektről olvastam, elég érdekes. Próbáltad is amúgy?
Nos a görög kollégák simán becsődöltek. Egyik nap nem indult újra a szerver és aztán egy hét múlva az egyik fejlesztő beírta a fórumra, hogy már nem is fog. Ennyit erről.
Közben, a DFUW megjelenése után egy kicsivel egy vegyes összetételű csapat megvette az eredeti DF forrásait és elkezdett fejleszteni belőle egy újat. Tegnap elindult a béta tesz (ingyenes open beta). Nagyon sokat javítottak a játék mechanikáján és szabályain, és úgy tűnik a tempó nem görögös.
Valami új tartalmi frissítést reklámoznak mostanság hozzá. Imádtam a világát, s nem is tudom miért hagytam abba anno. Kár, hogy halott itthon (meg talán amúgy is, bár akkor meg nem értem a frissítést).
Halihó! Mennyi magyar játszik még ezzel a játékkal? Milyen irányban haladt a játék az elmúlt 3-4 évben? Azóta nem toltam. Gondolom fizetős még most is.
na lol, mondom letotlem belogolok erre azt mondja nincs karakterem, van lehetosegem karit krealni? wtf..volt valami vipe vagy mi a retek?
Hihetetlen módon, immár hatodik alkalommal, pont a megígért napon telepíti a patch-t az Aventurine. Ez fogja tartalmazni az economy változásokat. Patch note hamarosan, és pár héten belül érkezik a custom role patch!
Since, remélem tetszett a hétvége és kipróbálsz egy hónapot : ) Tegnap este már nem tudtam rádírni, végeztünk a pve eventel majd ezt-azt elkelett intéznem a játékon kívül (afk voltam) és mire gépközelbe kerültem, már nem voltál online. Ha maradtál, írj egy pm-t!
Ok végülis sikerült belépnem illetve karaktert generálnom, felvettelek barát listára remélem megjelenik jól jönne egy kis segítség :)
most próbálok generálni egy karaktert, de folyton azt írja ki hogy lérzeik már ilyen név... Próbáltam mindent, egyszerûen nem jutok elõrébb... Valaki találkozott már hasonló problémával?
Egyébként tudtok valami classt ajánlani amivel könnyen boldogul az ember így kezdésnek?