(HW Insider) A nyáron bejelentett MIRROR'S EDGE, a svéd DICE új játéka az EDGE magazinban debütált. A koncepció szerint egy futurisztikus Assassin Creed jellegû, parkour alapú játékra számíthatunk, a lényeges mumentum azonban az, hogy a nézõpont FPS lesz! A legtöbb FPS-ben (pl. HL2), ha lenézünk, maximum egy nagy ürességet látunk, mintha a testünk nem is létezne és ez elég kiábrándító látvány. Az MIRRORS EDGE alapvetése az, hogy a játékos, a nõi fõszereplõ börébe bújva, mindig láthatja annak testét a millió féle mozgási animáció közben, így méginkább beleélheti magát az izgalmas dinamikus harcokba. Az alábbi frissen megjelent képeken jól látható, hogy még földreesve is milyen részletesen láthatjuk a testünket, és nem mellékesen a grafika is igen kellemesen néz ki. A EDGE magazint magam is megvásároltam, és a cikkból és a kapcsolódó képekbõl nekem úgy tûnt, hogy bár az egész játék NAGYON eltalálja azt a stílust, amit várok és minden bizonnyal ütni fog, de még nagyon korai konzepcionális fázisban van. Talán egy kicsit túl korán is jöttek ki vele, de ne legyen igazam. Íme a két elsõ hivatalos kép és utánna pár khhm "exkluzív" koncepció szken a HW olvasóknak.
szerintem szar lesz :] csak attól hogy látod magad ha lenézel, még nem lesz jó játék. és így hogy most assasins creed szerû futurisztikus fps és parkour alapú játék... nem kecsegtet sok jóval...
ez csak az én egyéni véleményem...ha nem tetszik ez van :D
Nekem úgy tûnik, a játék pontos neve: "On Mirror's Edge", nem csak "Mirror's Edge".
Nekem tetszik az ötlet, de még tényleg sehol sem tart a megvalósítás. FPS-ben még jobb lesz szerintem, mint nézdahátamból, sokkal jobban beleélheti magát az ember. Mint Dark Messiahban a kardharc, azt is baromi jól megcsinálták FPS-ben.
Bár némi ruhát még ráadhatnának, nem hiszen, hogy ujjatlan topban betonfalakon ugrálni meg kapaszkodni nagyon egészséges. Minimum még egy ujjatlan kesztyû.
Én is leírnám a játékot mint "ötletnek jó, de fos lesz", fõleg azután hogy az assassins creed is elég nagy csalódás volt nekem, de azért a digital illusions talán meg tudja csinálni jóra
Mirror's Edge - elsõ személyû Parkour-élmény
Hosszú idõ után végre megtört a csend az õsrégen bejelentett Mirror's Edge körül, és kapunk pár érdekes infót a játékról
Az Electronic Arts égisze alatt készülõ játék belsõ nézetes Parkour élményt ígér számunkra, melyben nõi fõhõsünkkel felhõkarcolók tetején futhatunk megállíthatatlanul. A fejlesztõk célja, hogy minél pontosabban visszaadják azt az érzést, hogy "egy testben vagyunk": minél gyorsabban futunk, a fejünk (a kamera) annál jobban rázkódik és pontosan oda kell figyelnünk arra, hogy megtartsuk lendületünket (mely feladathoz az egész környezetet igénybe vehetjük). A játék az elõzetesek alapján nem mindennapi élménynek ígérkezik: már az alapkoncepció is tetszetõs, és emellett a képi világ is egyedi: a manapság megszokott sötét hangulat helyett élénk színeket használnak fel, hiperrealisztikus megjelenítéssel karöltve.
Nekem pont emiatt a sterilség miatt jön be a képi világa,olyan hûvös,rideg,de a verõfényes nap miatt mégis csodálatos,tiszta :) A mozgása a csajnak remek, közelharc is frankónak tûnik,még fegyverünk is lesz hébe hóba úgy látom(még ha lábon is lõjük magunkat vele:D), must have
volt nemrég ps2-n Free running néven parkour játék...örülök,hogy önálló mûfaj kezd lenni...ámde fps-ben sajnálnám..remélem tps mód is lesz benne,mert így szerintem kevésbé látványos...
viszont valaki segítsen lenyomozni milyen zene szól a trailer alatt,mert baromira tetszik:)))
Jó lesz ez. Kell már a frissítés az fpseknek már unalmas a WWII. És lassan már mindenki tud célozni, egy ideje nem jelent kihívást már lelöni az ellent a népnek - igen is tessék új dolgokat kitalálni - fogalmam sincs hogy eddig is, hogy élt meg ez a stilus csak a lövöldözésbõl.
Amugy meg ha lesz egy kis Sci-fi (cyber punk beütése) amibõl vérszegénység van jó ideje akkor befútó.
Valamelyik magyar siteon ma volt hír hogy akkor amikor elkezdték fejleszteni a gamet a saját engine-ük sehol nem volt ezért unreal engine-el csinálják!
A szingli játék körülbelül 10-12 óra hosszúságú. Nincs benne GTA típusú szabadság, de az egyes szintek nem lineárisak, többféleképpen megoldhatóak. A gyorsaság fontosabb, mint a tûzerõ. A nehéz fegyverek lelassítják a fõhõsnõnket, ha elfogy a lõszer egyszerûen eldobja õket. Ha fegyver vana kezébe egyébként is hátráltatja a közelharcban, a mászásban és akrobatikában. Checkpoint rendszer lesz a játékban a szinteken belül. Nem lesz HUD, csak egy kis célkereszt a célzáshoz. Faith életereje hamar lecsökkenhet harcban, de kesõbb szép lassan visszatöltõdik Lesz jó kis "bullet-time" móka, amit itt "Reaction Time" néven fut. Könnyebb lesz a játékosnak menekülés közben kiválasztania a megfelelõ útvonalat. A "Runner Vision" mutatja meg a lehetséges menekülési pontokat. Rhianna Pratchett (Heavenly Sword, Overlord) írja a sztorit. Faith szüleit egy kormányellenes tüntetésen megölik, így árván az utcán nõ fel és így lesz belõle Runner (Futár), amelynek a feladata az ellenállók közti kapcsolattartás. A sztori alapja, hogy Faith ki akarja szabadítani húgát, akit koholt vádak alapján bebörtönözte az elnyomó rezsim.
még ehhez jön, hogy nem szokványos multi lesz benne, hanem különbözõ "játékmódok"
ehh,hülyén lehet lefordítani,itt az eredeti:
"There will be no traditional multiplayer component, but other modes of play will be included. "
Alcorus az elõadó és Shine a szám címe (playlistben az elsõ), de a trailer alatt hallható változat még nincs kint szerintem (ezt külön a trailerhez mixelte az elõadó).
A svéd DICE belsõ nézetû akció-kalandja még ebben az évben a boltok polcain landol. A részletekért olvassatok tovább!
(Olyan nincs, hogy valaki nem szeret olvasni... irgum-burgum.) Némi magánjellegû károgás után örömmel közölhetem, hogy az Electronic Arts végre bedobta a köztudatba, hogy mikortól bújhatunk a csinos Faith bõrébe, hogy a parkour nagyjait megszégyenítve száguldjunk végig egy disztópia látszólag tökéletes városán, miközben híreket szállítunk, elkerüljük (néha alaposan megruházzuk) a rend éber õreit, s próbáljuk kideríteni, ki volt az a féreg, aki rács mögé juttatta szeretett testvérünket. A bosszú az enyém! - mondá az Úr, ám Faith inkább saját kezébe veszi a dolgokat, amihez mi csak egyetértõ bólogatással tudunk asszisztálni, hiszen enélkül nem lenne játék sem. November 11. tehát a jeles dátum.
A történetért egyébiránt a Korongvilág örök nevettetõjének (Terry Pratchett) hasonlóan tehetséges lánya, Rhianna felel, aki az Overlord és a Heavenly Sword esetében is sikeresen ellátta már ezt a feladatot.
semmi, ettõl független még mindig egyedi a stílus (a kinézetre értem) a mozgás az lehetne picit fejbiccentõsebb, vagy kicsit több utáncsúszással. de így is pompás hogyne. nemaztmondtamhogySZAR
még az érdekelne hogy hogy lesz megoldva a város határa, gondolom nem ugrálhatok végig a tetõkön mivel látni vagy 1000 házat. pl. lesz egy szélesebb utca, amit sehogy sem tudok átugrani? ez érdekelne még.
Tudod van a funkció, hogy: Válasz erre Véletlenül a Te nevedre mentem,Berczely helyett. Aztán meg ebbõl következnek a félreértések és a konfliktusok...