Hamacsival nyomjátok? hanyas verzió kell hozzá, vagy ennél mindegy? Én egy 2v2-ben benne vagyok. 1v1-ben nem biztos hogy ki mernék állni, a kampányt ugyan közepes fokozaton végigtoltam, de skirmish mediumon nem megy :|
Esetleg japóknál Pearl Harbourhoz tudnak vki egy jó taktikát mondani? Az a pálya, amikor meg kell védeni 3 emlékmûvet + elfoglalni két radartornyot. Egészen jól megyeget, míg meg nem jön a flottám és meg nem kapom, hogy pusztítsam el az allikat a jobb felsõ sarokban. Na a flotta kb a fél bázis lerombolására sem elég, utána meg csak úgy ontja az egységeket. Anyahajók, rombolók és rengeteg repcsi, egyszerûen leradíroz a térképrõl (a társamat is), van vagy 10 gyára. Yurikót még nem lehet gyártani, vmi védelmi egység lenne az új (nanoizé), de idõm már nem volt rájönni a mûködésére. Egyelõre ötletem sincs, mit kéne tennem:(
Figyu én szivesen játszanék veled!!
Vagy ha van valakinek itt kedve akkor szóljon már és játszunk egy 2vs2-õt. Jólenne végre magyarral is játszani.:))
Nem nagyon ertelek azon a palyan megkapod azt a batar nagy robotot sogun hohera vagy mi a neve, es azzal csak vegig kell menni a palyan, en az egvilagon semmit nem epitettem ott, te mirol beszelsz megis?
Abban benne vagyok hogy pl te + én ketten a gépek ellen,de abban hogy én vs másvalaki abban nem mert soha nem voltam olyan szintû stratégiás hogy bárkit is elverjek.
dehogynem lehet, a hoszt beállít két botot ellenfélnek. de egyébként ha van kedvetek játszani akkor szólj, mert mi is haverral játszunk botok ellen, és már jó volna hús-vér ellenféllel is nyomni :)
Ok köszi szépen ! Nekem a második résszel nem volt gond annyira azt is sikerült megcsinálni csak hát jött a harmadik rész egy ijabb bázissal és akkor már mindegy volt !
trükk: akkor adja be a pálya második felét, ha már minden ellenséges épületet leromboltál - ergo hagyj meg egy épületet vhol fent, erõsödj meg pénzügyileg, építs ki egy sereget és jóval könnyebb lesz második rész - nekem ez volt a taktika..
menteni nem árt azért néha, mert tud így is meglepit okozni az ellen..
A japánok 8 fejezete amikor Moszkvában vagyunk és a Kreml-t kéne megsemmisiteni és a többi bázist ! Ameddig volt pénz addig sikerült lerombolnom 2 további bázist de ekkor megjelent a térképen egy ujabb bázis ott fennt ahol a Kreml és aszovjetek ujabb bázisa van !
Igen ám csak hogy én ekkorra már kifogytam a lovébõl és már védelmem is alig volt egységem is alig maradt erre jön egy nagyobb helikopter sereg és mivel már nem volt védelmem se lovém igy nem tudtam egységeket gyártani és igy game over lett !
Na jó már annyira ingerült vagyok hogy már irni sem tudok !
Lehet én vagyok béna de eddig a japánt is csak a 7-dik pályáig vittem köezepes szinten ! Lehet kénytelen leszek a 8-dikat könnyü fokozaton vinni. Habár könnyü szintem is gondolom nem lesz gyerek játék !
Valami tipp hogyan lehet megcsinálni a 8 fejezetet ? Mert az elsõ 2 bázist még letudtam rombolni de utána már game over volt !
Én esküszöm agyvérzést fogok kapni a japán hadjárat 8 fejezetében !
Az addig Ok hogy az 1 bázist lerombolom erre ujabb bázis na mondom pénz van gyártom az egységeket meg minden erre miko lerombolom a 2 bázist na mondom remek ujabb bázis de ekkporra már szinte feléltem az összes pénztartalékot ami ott helyben volt meg már egységem is alig maradt erre oda jön egy rakás helikopter és mindent lerombolt mivel pénzem már abszolut nem volt csak az olajfurótornyokból és nem volt már elég idöm kilalaitnai megitn a védelmet !
Na hardon végigjátszottam, néhol még nehéz is volt így. Jó volt szép volt, fõleg a videók. Miért nem megy a WAREZ/OFF/SPAM, hogy megtudjam, hogyan játszhatok valakivel kooperatívban?
lol :DD
Elvileg lehet. Beállítod hogy eggy csapatban legyetek és ellenetek a gépek. Ennyi
Aki megvette eradetibe az szkennelje be a borítót pls mert az enyémet széttépte a macskám. thx
Olyat nem lehet összehozni valahogy multiba ,hogy haver + én és ellenünk mondjuk 2 gépi ellenfél??
A rocket angel azért lõ a levegõbe is, mert a tankvadász nem tud, pedig z összes hasonló egység (javelinnes ürge meg a flak trooper) képes rá. A VX helikopterek, meg csak akkor tudnak a levegõbe lõni, ha átváltoznak lépegetõkké. Ekkor viszont minden szárazföldi egység ellen védtelenek. Úgyhoyg az igazi probléma itt a rocket angellel van. Még szerencse hogy más egységek nem nagyon tudnak ilyet. Mondjuk milyen lenne ha a Cyrocopter is tudna a levegõbe lõni. Jönne 10 Kirov az meg efagyasztaná õket, és hát zuhannának is lefele rendesen. A kiegészítõben el tudok képzelni viszont valami cyro légvédelmi egységet, ami lefagyasztana bármilyen repülõ dolgot. Végülis hasonló hatása lenne mint a generalsban az emp rakétának.
Hát érdekesek a nézõ pontok. :) Japók:Taktika ide vagy oda,ha kicsit elszabadul velük akkor vége mindennek.Rühellem azt a Juriko omegát.Kibaszott idegesítõ mikor "itt már említették" nagynehezen megcsinálsz 5 apotankot,"valjuk be sokidõ meg rengetek pénz" és hopss jön Omega.Az a csaj kb 2000 Credit.Míg az 5 apotank 2500x5.Az 12500 credit.ha bele gondolunk mennyi idõ allat szedegettük össze,akkor beletható,hogy ki***zott erõs az a csaj és nagyon bosszantó.ugye mondva lett az is,hogy a légi egységet azonnal megsemmisíti.5 Kirov volt nincsen,de ugye 5 kirov porig aláz egy jólfelszerelet bázist.Na minegy.Ott vannak neki a rakétás angyalai.20 darab és semmi nem marad eggyben.Ott van még az a helikopter annak nem tom nevét.Na most ütök hasamra az 1000 Credit,de ellene a védekezés 2500 Creditbe kerül.Merthát mértis ne támadjon levegõböl földre+levegõbe,vagy éppen földrõl levegõbe+földre.Na és ott a Shogun hajó.Foggalmam sincsen,hogy honnan lõ,de mire rájövök addigra 2 szédszedte az egész bázist.Szóval a japánok erõsek lettek lehet hogy túlságosan is. Az Oroszok és az Amerikaiak közt megmaradt a régi eggyensúly.Az én meglátásom szerint az oroszok fejlõdtek az amcsik ellen,és ez fordítva is igaz. A szövetségeseknek szerintem mindenki tudja,hogy a légiereje az kegyettlen.Na és a védekezésük is ütõs.Aki leleményes az mondjuk 10 apotankot,vagy bármit hip hopp és máris a vízben vannak.Nekik az egész speciális képességük a védekezésre épült.Mint mondtam itt jön megint az ellentét az oroszokkal.Õk megint a fordítotjaik.Õk teljes pusztításra fejlõdtek.
Hát nem tok it írni végére. :DD De mégis.Bocsi hogy ennyit magyráztam. :))
Én a japán csaj ellen, oroszokkal, ha jött, figyeltem és gyalogosokat meg helikoptereket küldtem rá. Ez kicsinálta mindig.
Bár meglepõdtem amikor 3-4 apokalipszis tankot elintézett...azt hittem kinyírják...hát nem
engem is rettentõen bosszant a teljesen irreális erejû japó csaj, mert mindent elintéz pillanatok alatt, és sokszor késõn kap észbe az ember.. és oda a sereg, oda a bázis..:|
Nem is lehet a közelebe menni, egy pillanat alatt egyszerre elintézi az összes gyalogos egységet a környezeteben. Amikor mar eléri az elit szintet rendkívül nehez megsebesíteni, tankokkal szinte lehetetlen, Tanyanal nagyobb a távolsag amivel a telekinézist tudja csniálni így 1-1ben elintézi, mielött az rálõhetne, az orosz kommandos talán le tudja szedni messzirõl, de hát a csaták soha nem 1-1-ben vannak. Semmiféle egységet nem tudok ami hatékonyabb lenne összességében.
Yuriko ellen is megvan a módszer, õ talán a legkevesebb HP-s a hõsök közül és ami a lényeg, nem tud semmit csinálni, ha sokan támadják. Van egy nagy CD-jû kis sugarú aoe képessége, de ha az ellen nem teljesen balf*sz, akkor azzal semmire se mész és így Yurikon meg lehet ölni kábé 5-6 gyalogos egységgel simán, ami viszont pont a másik kettõrõl nem mondható el. Mindegyiknek megvan a maga elõnye, Yuriko 1 célpont ellen legyõzhetetlen legyen az bármi ezért batárnagy, drága egységek ellen hatékony, Natasának komolyabb tûzereje van, mint Tányának, viszont légicsapás közben védtelen, de nem kell teljesen odamennie a célponthoz. Tánya épület/tankrobbantás közben sebezhetetlen, tehát ha bejutott sok egy kupacon lévõ tank közé és jól mikrózik az irányítõja, akkor õ tudja a legnagyobb pusztítást végezni plusz az idõugrásnak hála ha nem ölik meg nagyon gyorsan és ügyes játékos irányítja, akkor nagyon nehéz megölni. Kampányban tényleg Yuriko tûnhet a legjobbnak pláne könnyû fokozaton, mert a szkriptelt 2-3tagû járõröket, a magányosan álldogáló tankokat és a védtelen bázisokat tényleg õ szedi le legkönnyebben.
Pedig messze nem a legerosebb, egy masik specialis egysegnek o is egyetlen egy loves, vagy kutyanak egy harapas. A szovetsegeseknek van a leghatekonyabb tankjuk, mert nem olyan draga es lassu mint az apok, es nem sebez sokkal kevesebbet. Ezzel ellentetben a japanoknak se normalis legvedelmi egyseguk, se normalis tankjuk, viszont a tobbfunkcios egysegeik es a shogun csatahajok jok.
Szovjet (A twinblade, meg mindig a legjobb legi egyseg, nagy tomegben megallithatatlan, es gyalogsagot is kepes szallitani. Eszbe se kap az ember de egy halom mernok rohanja le a bazisat) > Szovetseges( a centurio es a mirage miatt) > Japan (vannak jo egysegeik, imadom pl a repkedo angyalkaikat meg a mecha tengukat, de szemtol szemben nincs sok eselyuk a masik ketto ellen)
Na en is vegig toltam, messze a japanok a legjobbak, a kommandos (Yuriko Omega) egyseguk miatt. Messze a legerosebb egyseg, az utolso es az utolso elotti palyat szinte egyedul vele csinaltam meg (2 sogun csatahajo volt az utoslo elottin es 2 taolsagi tank az utolson). Mindent a leghatekonyabban tamad, epuleteket tavolrol villamgyorsan, tetszoleges foldi egyseget egy pillanat alatt semmisit meg, barmilyen repulo targyat egy pillanat alatt leszed (Centurio, Kirov, Mig, barmit), a katonakat pedig tizesevel oli.....irrealis. Az utolso 2 palyan osszesen annyi a taktika, hogy a tavolsagi fegyverekkel elkezdeni loni a bazist es amikor kijon vedkezni _barmivel_ az ellenseg akkor Yuriko Omega semlegesiti oket, hardon is mukodik. Szinte semmi mast nem is epitettem, ezzel a 3 egyseggel mentem elore feltartoztatni sem tudtak, amikor Yuriko eleri a * szintet es mar gyogyul megallithatatlan.
Es a szovetsegeseket a legszarabbak, messze. Egyetlen ertelmes fegyveruk sincs a kommandosuk is nekik a legszarabb, tankjaik sincsenek jok, borzalmas, a tengeren is repulogep anyahajo a legszarabb neheztuzer egyseg.
Nalam a sorrend: Japo, Szovjet, Szovetseges.
Osszessegeben nem tetszettek a single player kuldik, kezd nagyon eltavolodni a jatek alapelemeitol tul sok kuldetes megy idore, ami megoli a jatekot, tul sok kuldetes olyan,hogy 'vedd meg ezt, ne hagyd lerombolni azt' vagy 'vedezzek amig jon a felment sereg' ezek megolik a jatekot. Arrol is nem is beszelve, hogy amikor mar az ember azt hiszi megcsinalta a palyat akkor megnovekszik a terkep es valami teljesen uj dolgot kell elerni benne amire az ember nem szamit. Ilyenkor aztan reload, es mar jo elore arra keszulok mi lesz miutan 'nyilik' a terkep.....nevetseges. Es ezt a vonalat egyre inkabb eroltetik a regi klasszikus helyett.
Miért írtam rossz helyre? A hivatalosba nem lehet hozzáadni készített pályákat vagy valami map pack-ot?
Összességében nekem tetszett, jó kis játék volt, megérte beszerezni. Sok kellemes órát szerzett. Persze eleinte szokni kell a stílusát, de miután megszokja az ember, kellemes és humoros játék. A hadjárat egész jó volt, néhol meglepõen nehéz.
A frakciók közül egyértelmûen a szovjetek a legjobbak. A szövetségesek már jóval kevésbé táposak, egyedül a légierejük az, ami kiemeli õket. A japánok pedig egyértelmûen az utolsó helyre kerülnek. Náluk a csatahajón kívül egyetlen egység se nyerte el a tetszésemet, és a hadjárat során kifejezetten rosszak voltak az egységeik.
Nincs, hadjárat-only egység. Kétéltû Tüskésrája van helyette.
eddig tetszett, de most kezdem alaposan megutálni a Ra3-at..
hihetetlen, hogy egy medium ellenfél is skirmishben állandóan dobálja rám a fél bázist legyaluló szuperfegyvereit, majd jön egy copfos kis hülye manga japán csaj és elõbb 2 másodperc alatt leszedi az égrõl a 10 kirovom, majd utána ugyenennyi ideig tart kinyírnia 8 apokalipszist, és sorolhatnám.
annyira jó játék lehetett volna ha beletesznek pár opciót, ezt-azt kikapcsolni, vagy éppen be.
mi értelme pl. a falaknak így, ha 10 perc után jön az ellen és mindent kinyír amit talál, mindössze egy kikapcsolhatatlan szuperfegyverrel és 2-3 unittal, amivel persze én hiába trükközök, nincs idõ rá, mert jön a gépi ellenfél a térkép másik oldalán gõzerõvel, és visz mindent..
természetesen sem patch, sem mod nincs ezekre, brrr, és nem is tudjuk lesz-e valaha.. :[
Aham, én is ilyesmit toltam, tesla-kat ki repcsivel, tankokkal meg a többit.
Csak asszem ott hagytam abba mikor a szigetet kell elfoglalni, mert ott nem lerombolni kell a 2 erõmûvet hanem eljutni odáig :D Azt repcsivel nem ment xD
Én minden pályát repcsikkel nyertem. Bevédtem a bejáratokat és csak nyomattam a repcsiket nagy volt a veszteség de belefért. Ha meg van víz akkor jöhet minden nagy hajó, bár szövetségeseknél kicsit gyengébb ez mint a többieknél de erõsebb a légitámadás.
Az adáshoz kapcsolódóan ismét lesz Podcast rádiómûsor amiben a zenék mellett a játékról is szeretnék beszélgetni valakivel. Ha valakinek van kedve dumálni a játékról dobjon meg egy privát üzenettel és MSN vagy Skype elérhetõséggel.
Higany: a #1348-as hsz-ban levõ linken pl. Hivatalos bónusz mapok.
nézegetve a RA2-es unitokat, némi hiányérzetem támadt: a harmadikban miért nincs benne Crazy Ivan? :D
kedvenc infantry-egységem volt :)
Egy van nekem.Mikor azt mondja,hogy "steady" :DDaz tuti :D És közben képzeld el azt,hogy jön veled szembe 10 apotank. :DD
Higany szerintem ezt nem jó helyre írtad! :)) Bannerba van írva pirossal,hogy hogy hol van a helye!
Na végre ABC sorrendbe lesznek a nevek. :D:D Ja apropó.Itt játszik valaki online-on?? Hol vannak magyarok,mert én még nem leltem eggyet sem. :((
Nekem a szovjet V4-es kicsikocsi nem jött be.a RA2-ben annyira fasza volt a V4es rakétáskocsi nagy vlt meg cipelte magával azt a rohadnagy rakétát. :D A 3-ba meg olyan aprócska nem olyan pusztító kinézete van. :D
Sziasztok! Honnan lehet letölteni multis pályákat a játékhoz? Köszi az infót!
a szövetségesekhez túl sok kedvem nem volt, de egészen megkedveltem õket a kampány alatt
orosz>szövetséges>japán
Amcsi kampány nekem se volt a best, jobban tetszett a japán és az orosz is.
oké, feliratokat megtaláltam, nyelvre valami? Ha language file-t kitörlöm, nem akar elindulni.
Nyelvet hol lehet átállítani? Sehol se találtam. A feliratok kikapcsolását szintén nem, ini file-ban sincs...
Helló!
Végre jutott egy kis idõm a játék kipróbálására. Sokan lehúzták a játékot, mert nem hozza vissza a régi részek hangulatát. Szerintem igen: azok is viccesek voltak, komolytalan történettel bírtak és a grafikájuk is hasonlóan színes volt. Nekem az egységek is nagyon bejönnek, látszik rajtuk hogy elszállt a dizájnerek fantáziája. Ez nem baj sztem ennél a játéknál. Ami engem viszont zavar az a feliratozás. Kissé igényesebbre is csinálhatták volna: a téglalapokba illesztés nem tetszik. A másik pedig az aktuális feladat leírása a játék közben zavaró. Nem lehet konfigurálni a feliratok, akciógombok stb helyzetét?
köszi a tippet! félig-meddig megfogadtam és sikerült is közepesen. a befejezése után viszont besz*rt a szövetséges misszió outro videója. Az illesztõprogim szarakszik egy ideje. Mi történik? mutat még valami érdemlegeset a csaj?
már meg is érkezett az 1.04-es javítás! a következõket javítja: A Command & Conquer Red Alert 3 ezen javítócsomagja fejleszti az online játékok adatszolgáltatását a ranglista és a játékosstatisztikák felé.
A javítócsomag ezen kívül az online elõszobákban megjelenõ játékosneveket ábécésorrendbe rendezi.
és egy kis reklám: a héten az Euronics üzletekben is meg lehetett vásárolni a játékot akciós 9990Ft-os áron! simán megéri, mivel minden más boltokban 11000 Ft az alap változat! remélem hogy egy jó kieget hoznak majd össze hozzá!
mindenki másképp oldja meg az adott problémát egy-egy pályán, ebbõl látszik h nem vagyunk egyforma gondolkodásúak, nekem így sikerült neked meg úgy, sztem a többi pályát sem ugyanúgy oldottuk meg...
Pedig nem túl bonyolult. Védekezz, foglald el a fúrótornyokat,majd csinálj 8-12 Century bombázót, azok szétbombázzák a vasfüggönyöket. Ha azok lent vannak, csinálj egy chronoszférát, majd tedd be Tanyat egy szállítójármbe, és teleportáld a kilövõépület mellé. Szedd ki, és robbansd fel vele az épületet. Hiába baromi magas HP-jú épület, Tanya ugyanúgy felrobbantja egy pillanat alatt mint bármi mást.
Ha pedig az orosz apokalipszis tankokkal vagy sorhajókkal támadna, ne felejsd el, hogy a kronoszférát nemcsak a saját egységeid teleportálására használhatod. (Az ellenséges apokalipszis tankokat a vízbe, a sorhajókat a szárazföldre teleportáld, és kipurcannak)
mondjuk nemhinném h ilyen playmate csajok vezetnének egy ilyen durva 3-4. világháborút XD
Hát a szereplök elég jók a játékba:D de a játék úgy elvan csicsázva. Annyi szin van benne h már idegesitõ:D meg egy kicsit fúra az h semmi ujdonság nicns nagyon. De A Grafika nagyon állat:D
az elején mikor marad 3 Mirage tankod akkor gyorsan írtsd le keleten a két Iron Courtain-t (megoldható csak óvatosan kell csinálni) mindeközbe 3 repülõteret építs könnyû bombázókkal és a társadnak add ki a többi Iron Courtain pusztítását de te eközbe a barrakjait, repülõtereit bombázd (ne tudjon vadászgépet építeni) majd ezek után protonágyú ugye legyen megépítve és a chronosphere is, és a végén mikor már nem védett az épülete rányomni a két protonágyút (haverét is) rányomni a repülõidet és odateleportálni pár legyártott egységet
csáó valaki megtudná mondani hogy hova menti a red alert 3 a mentéseket? mert tesom gépén játszotam eddig csak kaptam uj gépet és nemnaonfülik a fogam az ujrajátszáshoz:D!!elöre is köszkeh:D