nekem pedig az lenne a kérdésem , hogy a soviet oldalon, a tesla tankot hogyan lehet építeni ?
Szuperfegyverek? A Generalsban volt úgynem, hogy több szuperfegyvert is lehetett építeni.
Marha vicces volt hogy percenként dobáltam le valami nagy szuper cuccot az ellenségre
Szerintem itt nem az a kérdés, hogy mire való a szuperfegyver vagy mit lehet tenni ellene, hanem hogy annyira létfontosságú-e, hogyha lehetõséget adnának a kikapcsolására, összeomlana-e a világ :P
Azoknak a szuperfegyvereknek szerintem pont az a lényege, hogy pörgõssé tegyék a játékmenetet és ne bevédekezõs jeték legyen a multi. Több helyen is fel kell építeni a kulcsfontosságú épóületeket és ha az ellenség leépíti a szuperfegyvert meg kell próbálni minden erõvel leszedni azt. Amúgy nem multizok, úgyhogy nem tudom ez a gyakorlatban is ilyen szépen tud-e mûködni.
A pathfinding viszont szerintem is eléggé gázos bizonyos helyzetekben :( Mondjuk azt a végletet se szeretem ami a starcraftban volt, hogy odanyomtál valahová és az egységeid a legdövidebb úton odavonultak akkor is, ha nem fedezted fel még a mapot. Asszem a brood war legelsõ pályája volt olyan, hogy meg lehetett úgy nyerni, hogy kijelölted a kommandós egységedet és egyetlen jobbklikket nyomtál az egész pálya másik végén levõ clpontra utána pedig csak hátra kellett dõlnöd :)
az építettre gondolok, nem pedig a killszám alapján számolt tábornoki pontokra :)
azokkal nincs nagy gond, bár azok is tudnak fejfájást okozni néha :)
az építhetõ viszont többször kinyírja a bázisom, pl. mikor a tengerrõl nem tudom leszedni távolabból, vagy a kirovjaimat lelövik mire odaérnek bárhogy kerülve is cselezek velük, a szárazföldön támadva pedig akkor már neki kellene mennem a bázisának, de akkora haderõ pár perc alatt nem mindig jön össze...
Csak akkor van szuperképessége, ha killszáma is volt. Generals-ban is addig lehet húzni, míg nem engedsz meg túl nagy veszteséget magadnak, onanntól nem lesz kéjhömpöly! :D
Az épített szuperfegyókat meg ki lehet mindig szedni/áramtalanítani, csak keményen kell tolni.
1. A nem kikapcsolható powerek/superfegyverek: nem sok játékosnak van rá szüksége, lehet csak minden 100.-nak vagy 1000.-nek, de a munkaidõbefektetés is kb ennyi lenne. Egy kivülálló modder is megcsinálja egy nap alatt, akkor egy belsõs fejlesztõnek pár óra lenne még betenni egy gombot is hozzá. De az EA lesz@rja a játékosok igényeit, és ez nemkicsit dühít
2. A sebesség: Hiába ígérték, hogy lassabb, megfontoltabb játékmenetet kapunk, nem így lett. A legnagyobb szovjet hadihajók is pillanatok alatt megdöglenek, odakattintani sincs ideje az embernek. Ennyire igény van az ilyen eszeveszett sebességre? Én lennék már túl "öreg"?
az általas említetteknél ez kristálytiszta? muhahahahaaaaa
Nem a kezelõrendszerrel van bajom, az tûrhetõ, átkonfigurálható. Sõt, a CnC3 sidebarja szerintem remekül illik a játékhoz. Ott a gond, hogy a kezelés döcög. Döcögött már az elõdökben is. Nyúlós scroll, néha lassan reagáló egységek, szörnyû pathfinding, ezek még mintha romlottak volna az elmúlt másfél évben. Sokan ezt nem érzik, ezzel én nem tudok mit kezdeni. Gyakorlatilag minden megjelent jobb RTS-t magas szinten játszottam, így a SC, TfT vagy DoW kristálytisztasága után nehéz leszállítani az igényeket. De nem akarom szétoffolni a topikot.
Végigvittem mindhárom oldallal!
Nekem nem okozott csalódást a játék. Nem vártam tõle sokat, csak, hogy egy jót játszhassak és, hogy megtudjam ennek a 3 szereplõs darabnak az okát és a miértjét, erre pedig tökéletesen választ is adott. Az egységeket meg kellett szokni, nekem a Japán Transformers figurák egyébként nem okoztak problémát (lásd: avatar :)), szerintem volt értelme behozni õket harmadik félnek. A grafika szerintem nagyon el lett találva, még ha a Mammuth tankot soha nem találtam ilyen vicces kinézetûnek! :) De az elõzetes videókból lehetett látni, hogy ez ilyen lesz, emiatt nem is okozhatott csalódást. A C&C újkori motorja pedig tökéletesen muzsikált mindez alatt, minden a maximumom még szebb is, mint a Tiberum Wars. Szóval summázva, a Red Alert 3 nem lett korszakalkotó, nem tesz le akkorát az asztalra, mint a Westwood készítette verzió, de egyébként egy jó, játszható és élvezetes játék.
Viszont az eddigi verzióknál éreztem azt, hogy újra neki kell feküdni és újra végigcsinálni az összes pályát. Ennél ezt már nem érzem így úgyhogy szerintem ennek a játéknak ennyi jutott. Majd multiban elõvesszük újra! De azért tetszett! :) Üdv! Prime
Ezt az írányítás dolgot én se tudom mire vélni.
Évek óta szabványos RTS itányítással jön ki minden ilyen típusú játék. Így a RA3-is.
Mellesleg akinek nem tetszik, az options menüben át lehet állítani klasszikus CnC-sre az irányítást.
Igen kb úgy vok vele mint ahogy Narxis írja, nem a grafika minõségével van a gondom, a játék nagyon szép, csak vhogy kicsit furák, más stílusúak az épületek/egységek mint a régi red alertekben voltak. Vhogy színesebb (?) v. rajoltszerûbb a grafika nemtudom. De mind1 már megszoktam :)
Én is így voltam vele, elsõ 2 szövetséges pálya után, hogy törlöm a picsába. Grafika alatt szerintem sokan az egységeket, épületeket értik, mert azok eléggé át lettek szabva, nem szimplán 21. századira feltuningolva. A táj meg ugyanaz mint CnC3 vagy Kane's Wrath-ben, anno mondták is, hogy hasonló gépigénye lesz mint a Kane's Wrath-nek. Nemsokára orosz kampánynak futok neki, így a szövetséges és japán vége felé szerintem egész jó game.
Hát nem tom mért agrafikt nézitek egybõl. (bár énis ilyen vok) Nekem alacsonygrafikán megy és semmi bajom nincsen vele.Sõt tiszta RA2 fíling. :D:D
Na megyek visszintesbe mert jó el onlinéztam az idõt. :DD Legaláb gyõzedelmes napot zárhatok magammögött. :D (neten 2vs2 nagyon ütõs mikor jó társat fogsz ki és segítetek egymásnak. :)))
Nekem se tetszett elsõre a játék, nekem a grafika volt fura nagyon, de azóta igencsak megkedveltem... Szovjet kampány megvan, amcsi kampány közepén tartok kb.
holnap ugorj neki újra. Én is így voltam vele elsõre, bár ez feltehetõleg azért volt, mert hajnali 2-kor kezdtem el vele játszani... :D
Az mit takar, hogy "az irányítás egy vicc"? Én nem tudom elképzelni, mi az, ami hiányzik/problémás benne annyira, hogy "vicc"nek nevezed, pedig elég sok stratégiai játékkal játszottam. A többi dolog szubjektív, de ez az irányítás nekem fura, mert én semmilyen rendhagyó(an problémás) dolgot nem találtam benne. Szabvány stratégia irányítása van.
Ma jutottam el addig, hogy ki merjem próbálni a játékot. Nem kellett volna :/ Nekem már a CnC3 is nagy csalódás volt a pocsék control és gyenge multi kivitelezés miatt, ezzel együtt jó hangulatban telt a campaign és pár hétig intenzívebben laddereztem. Aztán a KW már csak egy letöltést és pár nap skirmish-t ért. Ez viszont horror, a harmadik küldetésig bírtam, meg 1 skirmish-t. És ez nálam nagy szó.
Szerintem nem a hangulat a gond, meg a direkt gagyi átvezetõk. A grafika elég hasadt, a táj és effektek szerintem brilliánsak, az egységek, épületek rémesek. Az irányítás egy vicc, sokszorosan alulmúlja a CnC3-at, pedig ilyen szempontból az is egy nulla.
Olyan fordult elõ veletek ha már baráti bázis hogy pusztultak? Nekem az utolsó japó küldetésben. Egyszer csak nem voltak. Nem tudom miért irtották ki õket, az én védelmemen nem törtek át.
No igen, de ha a baráti bázis alatti úton fagyasztod le, akkor könnyedén meg tudod védeni a koptereket a vadászoktól. Ugyebár a baráti bázisra lehet építkezni anépkül hogy MÉG-et vagy kitelepülést építenél.
én elkezdtem fagyasztani, de mindig jöttek a vadászgépek... aztán rájöttem, hogy nem kell vele szarakodni, inkább betámadom az épületet amilyen hamar csak tudom és ez bejött :D
én olyan szinten nem vagyok kreatív, hogy eszembe sem jutott, hogy le lehetne fagyasztani az elnököt. :D gyorsan elfoglaltam az irányító épületeket, aztán lerohantam vagy 15 mirage tankkal.
az lehetett ami nálam is: cryokopterekkel lebénítod a kocsit, azonban idõnként küld a gép pár vadászgépet, amik kísérnék az elnököt. Azok rátámadnak a koptereidre, és a kopterek roncsa ráhuzan a verdára. Nálam kétszer így purcant meg az elnök, még mielõtt észbekaptam volna..
utána bevédtem elõttük alaposan légteret és máris nem volt gond :)
Sikerült megoldanom egyébként. Az elnököt rögtön az elején elfogtam még a szövetségesen bázisa alatti részen kirokopterekkel. Majd a szövetségesek bázisán komoly légvédelmet építettem ki rakétásemberrel kombinált többcélú lövegekkel. Ezekután csak addig volt nehéz, amíg sikerült prism towereket felállítanom a saját és a baráti bázis védelmére. Mivel az elnök nem jutott messzire,(sikerült végig a baráti bázis mellett tartani a kopterekkel) így nem aktiválódott a másik három rushmore-elnökfej, valamint a Mirage-tankok se.
A feladatot végül kémekkel és légierõvel oldottam meg. Kikapcsolt légvégelem mellett a bombázók pillanatok alatt szétszedték a rushmore-vezérlõépületet, ahogy az elnöki limuzint is.
Mellesleg sok szempontból baromi karcsúnak találom a szövetségeseket(a szovjetekkel már végigvittem, mediumon). Ez hogy minden egyes torony utûn építhetek új erõmûvet és hogy egyszerre csak egy épületet építhetek(nincs daru, mint a szovjeteknél, elég nehézkessé teszi a játékot. A szovjete azért ennél jóval többet tudtak, ott nem okozott gondot pillanatok alatt tisztességes bázist felhúzni.
Képzeljétek, megnéztem a videót, és értettem is mirõl van szó benne. Képben is vagyok. Csakhogy ha figyelmesen elolvastátok volna a hozzászólásomat, én nem megöltem az elnököt, hanem kirokopterekkel bénítottam meg. Ennek ellenére valahogy felrobbant.
Amúgy ezdek rájönni,hogy milyen hülyeségeket tok kérdezni. :( Minden oda van írva.Az eleje is úgy kezdõdik,hogy hol kell regelni.Na minegy.Még mondjuk kérdeznék.Most nem tom,hogy csak én nem tom használni vagy a játékban sinecsen,de én Nem találok teszlatankot.Elvileg van nem?
Narxis nekem a csajos videónak a vége tetszett mikor szkanderoztak. :DD
Érdemes elolvasni a küldetést, neadjisten megnézni a pálya közbeni videókat, ugyanis egy pálya közbeni videóból derül ki, hogy ha megáll az elnök pulzusa, akkor indulnak a rakéták. Éppezért nem az elnököt kell megölni, hanem a bázison kell leszedni a célpontot mielõtt az elnök odaér.
én fogtam magam, csináltam gecigyorsan egy bázist, bazinagy védelemmel, befoglaltam folyamatosan az elnökfejek generátorait ejtõernyõsökkel, aztán meg az új tankokkal betámadtam a bázisukat egyszerre az alparancsnokkal, még mielõtt odaért volna az elnök (kb hatodszorra sikerült is elpusztítani az épületet)
Emberek, ezzel az 'amerikai elnök meghülyült' pályával mit kell kezdeni? Nem szabad hogy az elnöki limuzin visszaérjen a bázisra. Ráküldöm a kirokoptereket (nemtudom mi mással lehetne még megállítani), aztán ha lelövik a kirokoptereket, a limuzin is felrobban, és mission failed. Szóval, hogyan is kellene ezt megcsinálni?
Semmilyen. Viszont most néztem meg a bónusz DVD-t, egész pofás lett, a csajok aranyosak, szépek, a többiek meg viccesek. :D
Há! Nekem az a küldi legalább egy óráig tartott! Teljesen legyakták a bázisomat (szövetségest is), de sikerült kitelepülnöm a pálya bal alsó sarkába. Innen újra kifejlõdtem, majd leromboltam Krukov egész bázisát, mivel nem gondoltam volna, hogy átáll a csapata, ha lerombolom a kijelölt épületet... Én láma... Na mindegy, legyektam az egész bázist, majd ide betelepültem és az amcsik már nem jelentettek gondot! Persze idõközben a lenti bázist is észrevették, szóval nem volt valami könnyû.. Rohadt amcsi dreadnought-ok!
1. letenni 3 hajógyárat és fosni az egységeket, hogy mire krukov megérkezik, ne legyen pénzünk, amit elhappolhat 2. elejétõl vadul pakolni le a védelmet krukov felé is, jól bevédve a saját szövetségesünket 3. krukovnak van két jelölt célpontja, ha azokat megsemmisítjük, máris mellénk állnak a csapatai 4. krukov csapatai alul gyûlnek szépen, ergó, mikor útban vannak, összeszívjuk õket egy helyre energiafegyóval, majd rájuk küldjük a mûholdakat és voilá, egész sereg ment kusztóékhoz 5. idõközben amicskat lerohanjuk mindenhol és beköltözünk hozzájuk 6. az amcsi szuperfegyót pár helikopter és egynéhány kirov simán kinyiffantja idõben (esetleg adjunk melléjük mig-eket) 7. védelemként egy tesla, egy flak, egy légvédelmi hajó és így tovább 8. ha nagyon ráérünk dreadnought-okkal végigírthatunk mindent, még a vízrõl 9. az átjárókat a vízen a helikopterek és tengeralatjárók tökéletesen be tudják védeni 10. teslas hajóinkkal szépen elektrolizálhatjuk a vizet magunk körül, hullik mindenki 11. használjuk a vasfüggönyünket, gyalogság AZONNAL megpusztul tõle, ergó támadó fegyónak sem rossz :D
Van jobb ötletem és már le is írtam ide, csak rá kéne keresni, hogy "krukov", avagy hasonlók. Tanítani kéne inkább a játékra, nem pedig csalásra buzdítani. :D
Helo! Egy kis segítséget szeretnék kérni.Elakadtam egy szovjet küldetésben. a nevét pontosan nemtom, de izlandon játszódik, kapok 100ezer dollárt, aztán megérkezik krukov és lenyulja az összeset. szal ott pár perc mulva bevagyok szóeitva az amcsik és krukov közé. már háromszor kezdtem elõlrõl a küldetést, de mindig elbukok:):D szal hogy lehet ezt megcsinálni?? lécci segítsetek:D elõre is köszi
Azért a valóságban ilyen kevés egység nem jutna el oda. Plusz manapság már a távolsági támadások vannak elõnyben. Minek ennyi helikopter ha van helyette több száz rakéta. :D
Na megvan feltettem az eredetit. :)) Megnéztem a bonus cd-t.Nekem tetszett.A bakik azok jóklettek. :DD
Elakadtam segítsetek. :DD Beregeltem a redalert3.com-ra meg az EA download manager is ismer. :) Aztán tovább??Van itt még két kód az eggyik a jövõben megjelenõ játék a másik meg elvileg a bónusz térképek,de ezeket nem tom holl kel regelni. Ja meg a Warhammeres lapocska elején is van egy kód.Az mi lenne??
Sziasztok! Eléggé tájékozatlan vagyok RA3 terén ezért megkérdem hogy lesz magyar verzió vagy magyarosítás a játékhoz nekem még nincs meg de magyarul akarom megvenni majd. Köszi