Sziasztok ! Tud valaki segíteni a helikopteres résznél akadtam el......nem tudom miképp jutok tovább. A pasival és a csajjal is kinyírtam mindenkit de a helikopterrel nem tudok mit kezdeni......A segítséget elõre is köszönöm.
Elakadtam a chapter 6 végén. Amikor beszállok a lépegetõbe nincs egy deka lõszer sem benne, ezért aztán mindig szitává lõnek és game over. Kiszálni nem lehet, lõszer nuku. Ez valami bug? Van aki elszenvedte magát idáig ezzel a fostalicskával? Van valami megoldás?
Ez tényleg egy kalap szar. 2011-ben ilyet... Ez a deep meg tiszta vizi dead space. :)
Kipróbáltam raklap fos.
Abu85: Deep Blacknek már ideje 2007-ben kezdtek csepegni az infok róla.
Nem véletlen van ott a hivatalos oldalon az NV neve. Még benchmark is lesz. Meg ugye hardveres PhysX. Még idén lesz Depp Black is, amin szintén dolgoznak. Link
Akkor ennyi? Fos? Az NVIDIA nekem azt mondta, hogy nagyon jó lesz. Mondjuk rengeteg zsetont toltak bele, gondolom nem szarozzák le ezután, na de az itt elhangzottak alapján enyhén túloztak. :)
Én is pont ott hagytam abba (asszem szét is lõttek).
Megcsináltam 2,5 pályát és hát ez valami borzalmasan gyenge lett. Az egy dolog, hogy nem szép és még szarul is megy (túltettem magam rajta) de a játékmenet és az animációk 10 évvel ezelõtti színvonalat képviselnek na jó legyen csak 7 ami még szintén nem lenne gond de az akkor játékokkal összehasonlítva sem üti meg a mércét. A lövöldözés határtalanul gyenge, a hangok amiknek elvileg ugyebár a hangulatot fokozniuk kellene inkább csak rontják az amúgy sem túl rózsás összképet. Az AK-nak olyan torkolattüze van, hogy semmit nem lehet tõle látni. A lopakodás annyira gyenge lett benne, hogy a sokak által szidott Stolen (nekem tetszett) köröket ver rá. Hiába van benne pár jó ötlet ha a többi egy középkategóriát sem elérõ fércmunka. És ezért kérnek a Steam-en 40 jurót? Annyi pénzbõl több sokkal jobb igaz kicsit régebbi játékot lehet megvenni.
Jó ez a játék ps2-es grafika mellé párosul egy olyan gépigény, mintha emulátoron futna. Érdekesség, hogy bármit állítottam mindig ugyanannyi volt az fps szám (20). Profi munka na.
Rálestem gyorsba, kíváncsi voltam milyen lett. (régen játszottam SC stílusú játékkal, még ha ez csak részben is az :) Igazából érezni hogy egy kezdõ csapat munkájáról van szó, DE nem rossz. Mint az a videokból is kiderül, a csávóval szét kell rúgnunk mindenki seggét, a csajszival pedig Sam Fisher módjára lopakodni, és "csendesgyilkolni" :) (az utóbbi szerintem hangulatosabb lett.) A világot nem fogja megváltani, de egy végigjátszást szerintem mindenképp megér. Technikai dolgok: A Fizika jónak mondható, a robbanóhordók segítségével egész korrektül lehet bontani a környezetet. A Grafika átlag, nem nevezném szépnek, de csúnyának sem. A gépigény viszont magas, erre mindenki készüljön! Mondjuk ezt sejtettem miután az oldalukon megláttam hogy lesz stadalone benchmark is belõle. :D
Végezetül pár saját gyártmányú kép a mission 1, és a mission 2 elejérõl:
az a baj hogy manapság nem a realításra mennek, hanem hogy minnél több effektet kapjon a játék, sajnos. Ha nem ilyen baromságokra pazarolnák az idejüket, már olyan grafikát is össze tudnának hozni mint ami a valóságban van, szvsz.
Attól, hogy süt a nap miért kell mindennek ocsmányul csillognia, és amire "nem süt annyira" az miért lesz olyan mint a hajnali köd? Komolyan, ki kéne tenniük a lábukat és kinyitni a szemüket, maguk körül milyen a világ. Ha már a realisztikus grafika a célkitûzés akkor nem addig húzni az effekteket amíg a hardware engedi hanem kicsit dolgozni vele? Ahh azt már bonyolult, úgyis lesz olyan aki ezt szépnek látja.
Ez kábé úgy mûködik, mint mikor Photo Shopban recés valaminek a széle, és dobsz rá árnyékolást, hogy eltüntesd? A helikopteren látszik is. Csak tudnám minek készítenek manapság ilyen robotos játékokat? Minek minden FPS be robot? Raknának tankot annak jobban örülnék, eddig csak 1 játék tetszett amiben szerepelt robot (vagyis csak az ezért volt érdekes) az a Mechwarrior 3.
nem szép a graf egyáltalán,csak egy effektet rádobtak ezt a mosott szart és világít minden nesze nektek. :-c és az ilyen játékok szebbek nem lesznek,ilyen marad tuti ne is várd.
remélem ez a graf csak átmeneti, a mostani játékok ilyenek... amugy csak engem idegesít ez az elmosódott, álomszerû effekt? ha egy játékban ilyen effektet látok, az nekem már nem tetszik, látszik hogy semmi hitelesség nincs benne, vagy nemtom :o
A német stúdió elsõ munkája saját fejlesztésû grafikus motorral készül, mely az ígéretek szerint minden téren eleget tesz majd a játékosok elvárásainak. A nemrégiben bejelentett Shadow Harvest története szerint 2025-ben járunk, s két ISA (International Support Activity) ügynök kalandjába bonyolódunk. Érdekesség, hogy a játékstílus attól függõen változik, hogy épp melyik szereplõt irányítjuk.
Genre: Modern Tactical Shooter Release Date: TBA 2009 (Game Details)