ez nagyon jó lesz! de mi lesz a City of Heroes-al ?:(
szóval, videó a New York Comic Con alkalmából
Hmuda tudod törölni a rosszat?
a tegnapi Q&A keretében a Cryptik végre adott néhány infót a fegyverekrõl.. szóval azt tudjuk hogyha mondjuk van egy lézersugár erõnk, mi választhatjuk ki hogy az az ujjaink végébõl, a szemünkbõl, vagy a mellkasunkból jöjjön ki. namost ha minden igaz opcionálisan azt is választhatjuk hogy egy fegyóból jöjjön ki. +ha pl van egy kard támadásunk és a jó kis pallosunk helyett találunk egy tüzes katanát (mert ugye már loot is van) és kézbe vesszük akkor esetleg a fegyver extra effektekkel is kiegészíti támadásunkat. arra kérdésre hogy közelharci fegyverrel lehet-e távolsági támadást indítani csak rizsáztak (persze lesz, lesz, most még egy kicsit nem merthogy elõbb még nem de majd ha igen akkor különben nem gondolod hogy annak a felhõnek tök érdekes a formája?) szóba kerültek még a defenzív powerek (a regen érdekesen hangzik minél több ütést szenvedünk el annál jobban gyógyulunk. ezt én a CoH furyjához hasonlóan képzelem el) és az ivesstigation/evidence system, ami kezdéskor még nem lesz és nem is nagyon értem mit akarnak belõle kihozni (oké érdekes story, teljesen meg vagyok véve, de hogy lesz belõle játékelem? helyszínelünk? supergrissom? mondjuk lenne benne potenciál, röntgenlátással meg szuper-szaglással megvizslatni a helyszínt és levadászni az elkövetõt, csak bizti nem ilyen lesz)
jah és SG bázis se lesz indításkor
Kösz, hogy azért te rendszeresen ránézel az oldalukra. Vizsgaidõszakban sokmindenen jár az eszem csak ezen nem. :-)
a CO honlapján meglehet csodálni és értékelni a karaktergeneráló kreálmányait. sok értelme nincsen de azért úgy nagyjából már láthatjuk milyen lehetõségeink lesznek. Cápafejû-robotkezû-szuperügynök rulz
hmm... eddig nem is nagyon figyeltem a DCO-ra. de szerintem nálam nem az fogja eldönteni hogy CO vagy DCO vagy esetleg CoH2 (pletyka szintjén létezik de ezt már az NCsoft csinálná nem a Cryptik) lesz a nyerõ, hogy melyikben rántja elõ a fegyvert faszább animációval az akárki, hanem hogy mennyivel kreatívabban tudják kiaknázni a szupererõkben rejlõ lehetõségeket, mennyire tudnak elrugaszkodni a CoH archetypejaitól (gondolok arra hogy sikerül e megoldaniuk végre hogy az ember egy speedsterrel nyomulhasson, és ne csak gyorsan fusson hanem valóban a sebességet használja a támadásaihoz, vagy ugyanez teleporterbe)
Ahogy elnézem a fegyverek még mindig csak úgy elõbukkannak a semmibõl. A DC-Online már megoldotta ezt a problémát, jobban oda kellene figyelniük a konkurenciára.
Raised on a steady diet of comic books, you grew up to be an unstable lunatic, whose wacky ambitions are only matched by your delusions of grandeur. You're too crafty to get caught, otherwise you'd certainly be locked away in the loony bin! Take the quiz!
ahhoz képest, hogy mmo, meg miylen jellegû a játék, egész jó ez a grafika hozzá, de most így rákaptak erre a sémára, vagy mi? (az új Prince of Persiának is ilyen a grafikája asszem, ez az a comic grafika vagy nem tudom mi a neve, de egy normális komoly játékhoz szerintem elég gagyi)
itt van egy jó kis review a demo alapján. kicsit bele megy a részletekbe (skillrendszer, loot, karaktergenerálás, ez az "Equilibrium" dolog) nekem tetszik amit látok fõleg ez az újfajta megközelítése a harcnak(Equilibrium), ha jól veszem ki nem lesz olyan hogy tank->taunt->blaster->nuke->next mob
(angol tudás nem árt hozzá, kivéve ha valami jótét lélek kiszedi nektek a lényeget)
új képek, szintén a GenCon alkalmáól
hát még béta sincs úgyhogy kb mindenen van mit fejleszteni de azért kicsit most megnyugodtam, mert ez így elég jól néz ki. (viszont tradicionális fegyverarzenálból semmit sem látni. ez zavar...)
meg valahol mondta a srác hogy ezen még sokat fognak változtatni a következõ 3 hónapban, szóval lehet hogy ez nem jelent semmit, de én reménykedem egy bétában 3 hónap múlva
elõre elkészített hõsökrõl jut eszembe, engem eléggé aggaszt hogy mindenhol fénykardot mutogatnak. remélem azért ennyire nem lesz fölényben a klasszikus fém fegyverekkel szemben majd a végleges játékban (a CoHban ha megnézed a legtöbb scrapper valami hegyes vasdarbot lóbál. nekem hiányozna ha a CO-ból ez kimaradna)
Ezek a képek az újságírók próbajátékából valók. ¬_¬
Direkt le is írták, hogy elõre elkészített hõsökkel játszottak (gondolom okkal rakták be azokat is amik a legutóbbi trailerben szerepeltek itt-ott) eléggé lekorlátozott körülmények között. A TTH cikk egyértelmûen leírja, hogy azok a képek a saját játékukról készültek, és gõzerõvel dolgoznak, hogy a többit is kisajtolják a Cryptic-bõl (gondolom okkal nem mutogatják a Snake Gulch-beli jeleneteket).
"The day I was born, the earth shook and the heavens cracked open. The stars realigned. Rivers changed their courses. A comet appeared. Choirs of angels proclaimed my greatness. All ice cream was free. I'm Foxbat. And I'm awesome."
asszem megvan a kedvenc villainom
wohooo, a képek annyira nem fogtak meg, de a játékmenet jónak néz ki! :)
tört nincs, van két hetes trial, ha nem ad kódot próbáld meg késõbb. asszem le van korlátozva hogy bizonyos idõ alatt mennyi kódot adhat ki. vagy nézz be a CoH topicba. bárki akinek van aktív accountja tud neked 10 napos trial kódot adni
mindenkit ez érdekel sztem kapunk valami szép videót (vagy állleejtõs ingamet, vagy egy gyönyörû rendereltet a la CoH) de a forumban van aki szerint nincs köze a CO-hoz, hanem bejelentik a Star Trek mmo-t (a Cryptiknél van a jog ugyanis), mert hogy odavanírva hogy Meanwhile
Engem az érdekel , hogy mi az a visszaszámláló a Champions weboldalán a jobb felsõ sarokban.
egyetértek :) a cell shader szvsz csak dob a játékok hangulatán és egyáltalán nem lessz tõle "gyerekes", persze ehez kell hogy profin legyen megcsinálva de hát ez mamár mindenre igaz :)
én nem értem mi baja mindenkinek a cell shaderrel... az új prince of periát is már elõre fikázzák mert olyan "rajzfilmes"
az XIII is ey tök jó játék volt szerintem. cell shader nélkül csak valami átlag fps lett volna, de így egy nagyon hangulatos és egyedi game volt, tök jól belecsempészték a képregényhangulatot...
Ami a képességeit illeti, a leírás alapján telekinézissel ügyködik. Erõlökések, taszító erõterek, láthatatlan, csak puszta energiából álló kések, ilyesmik.
Nem hõs, hanem gonosz, és nem attól lesz szuper mert megtámadják, az csak arra jó, hogy a lappangó képességek felszinre kerüljenek. Ezt látta egy gonosz karakter és felajánlotta, hogy munkát ad neki.
a tegnapi postban azt írták: "First, stop by the Cryptic Studios booth and meet some of the Cryptic team, play Champions Online, show off your trivia skills and get some super swag! You might even win a spot in the beta!"
a Genconról beszélnek ami aug. 14-17 között van. ez akkor most elvileg azt jelenti hogy akkora lesz jtszható verzió...
új terület:
Snake Gulch
szöveg az most nincsen mert baromi késõ van...
Nem, szimplán csak a fõ szuper-karakterek, mint a CoX-okban Statesman, Positron vagy Lord Recluse, stb. De a játékos saját hõssel fog játszani.
A hösök lesznek a kasztok amugy? vagy mi a lényeguk?
furcsa, ez megint olyan játék lesz ahol agonoszok népszerûbbek lesznek szerintem a gonoszok sokkal jobban néznek ki, és biztos erõsebbek is lesznek! :D
Csak jöjjön már ki naon jo lesz ez ha mára CoH szint mgvan akkor jooo
A "terveziket" csak én raktam bele. Többnyire úgy beszélnek a dolgokról mint már létezõ lehetõségekrõl, csak lusta voltam az egész cikket tökéletesen lefordítani.
jól hangzik ugyanakkor ez a terveznek hasonló dolgot ez nem tetszik. ha még csak tervezik akkor baromi messze van a megjelenés
Az eheti "Ask Cryptic" lényege:
Q: Lesznek attribútumok mint pl. erõ, ügyesség, stb? A: Terveznek hasonló dolgokat, mivel ez is csak tovább növelné a karakterek egyediségét.
Q: Lesznek-e nagy boss ellenfelek amik legyõzõséhez sok hõs együttmûködése szükséges? A: Igen. Az egyik ilyen például egy gonosz északi isten. A játékosoknak nagy óvatosan és gyorsan kell reagálniuk ellene, hogy kivédjék a támadásait és végül legyõzzék. A játékban mindenfelé szét lesznek szórva az ilyen fõellenfelek.
Q: Több színt lehet majd keverni mint a CoX játékokban (2) és emellett lehet-e több rétegben felrakni mintázatokat a kosztümre? A: Jelenleg 4 szín-slot áll rendelkezésre darabonként. Emellett lehet majd kosztüm "anyagot" is választani, mint pl fém, bõr, szövet, stb. De emellett lesz majd textúrázás is, tovább növelve a variációkat. De ez nem minden, mert ha minden igaz akkor még a bump-maping-et is lehet változtatni, saját magunk választva ki, hogy a ruhán hol legyenek a gyûrõdések, repedések, stb.
- Kiderült, hogy miután eladták a CoX-ot az NCSoftnak akkor nem csak a jogokat és a magát a szoftvert, de az egész fejlesztõ stábon túladtak (vétel után az NCS a fontosabb embereket tovább alkalmazta).
- Mikor nekifogtak a CO fejlesztésének akkor az egész Champions nevet felvásárolták (kivéve a Hero szabályrendszert), de utána visszerzõdtették a jogokat az eredeti tulajoknak, hogy õk továbbra is foglalkozhassanak a PnP változattal, míg a Cryptic az MMO-val foglalkozi olyan formában ahogyan azt õk jónak látják.
- A real-time harcrendszer természetesen maga után vonja azt, hogy nem a karakter hanem a játékos képességeitõl függ, hogy ki képes-e kerülni az ellenfél támadásait.
- Elvileg megjelenéskor dupla annyi kosztüm darab lesz mint a CoX-okban van.
- "Stance" módok. A feszülõnacis hõsöknek be lehet állítani, hogy hátracsapott vállal, kidüllesztett melkassal és magasan hordott orral közlekedjenek (lásd Superman), míg a bestiálisabb jótevõk görnyedt háttal és alapvetõen állatiasabb mozdulatokkal futnak (eddig csak a Matrix Online-ban volt hasonló de azóta is hiányolom minden más játékból, annyia jó ötlet).
- A hõsünknek kreált fõellenség (nemezis) folyamatosan el fogja kisérni a karakterünket a történetek során, mindig a legváratlanabb pillanatan feltünve, hogy keresztbetegyen a játékosnak (lásd Superman vs Lex Luthor).
- Kábé egy éve fejlesztik és a CoX továbbfejlesztett motorját használja.
Nem, Osaka az Azumanga Daioh címû anime egyik szereplõje. :-)