Emphatic Healing jobban tetszik. Ezt amíg nyomod, addig tölti a HP-d, a másikat pedig nyomva tartod, és amikor elengeded akkor tölt egy bizonyos összeget.
infernonál 11-es szinten a Pyre, vagy a Fire breath a hasznosabb?
Én a PH t használom, nem csak NoN Npc ket tudsz gyógyitani, hanem NPC ket is. Nem egyszer volt hasznomra olyan küldiknél ahol valakit kellett kisérgetnem, de támadták mint darázs a barackot:) Nomeg, azért a Mind elég rendes Battery, úgyhogy remek szerintem PVE re is meg PVP re is, de csakis PH val :P Szerintem.
Psionic Healing
You are able to use your mental training to heal yourself and your allies.
Healing: 50 - 1,171
Empathic Healing
Using the power of your trained mind you are able to speed the healing of wounds.
Igen, csak az egyiket.. Azt, amelyiket írtam Neked privátban: Emphatic Healing-et, használhatod friend-re is, magadra is.. amúgy most épp fenn vagyok a Vadnyugaton, innen keresem az új kapcsolatot, merre tudok tovább menni
Kösz. A 11. szintes healek közül ugye csak az egyiket választhatom? Melyik ajánljátok?
Igen, az Aura of Radiant Protection (passzív) volt, amit a Powerhouse-ban 0 pontért be tudsz állítani, hogy látható legyen az aura, azaz keringjenek körülötted azok a rózsaszín karikák, vagy sem. Nekem pl nem jött be.. :)
Lehet valami passive volt rajta.
Rekord. :)
Láttam egy The Mind karakteren egy olyan buffot, aminek hatására rózsaszín karikák keringtek körülötte, ez melyik spell?
Tehát akkor nekem -silver gamernek- nem lehet petje? Ha esetleg mégis akkor milyen úton, módon? Az elõzõ postban ilyet nem írtál! ...és köszönöm az elõzõ érdekes postodat!
Mivan akkor, ha kijöttem gigatonos vaultból, a feladat, hogy beszéljek kaufmannal, de nem bírok? ha vissza megyek régibe, ott se...nem bírom leadni a küldetést!
Sziasztok! Segítséget kérnék. Vki nem tudja merre van az "Until Building". Még nagyon az eléjen van... asszem 11-es küldi. Elõre is köszi!
Hát az elsõ karakterem Soldiernek indult, de aztán maradtam a Mind nál. Most csináltam egy anti hõst is, az meg Blade. Igazából a képességek miatt választottam. Bár nem vagyok egy nagy Rambó fan:P de lehet hogy kipróbálom majd azt is a meglévõ karaktereim kárára.
soldierrõl kinek mi a véleménye? ego+dex párosítás igen csak adja a kriteket...
Gigaton ellen harcoltam soldierrel, tizedjére ölt meg amikor szóltak hogy nem ártana felvenni a radiactivés cuccot....FUUUU majd vegyetek be SG-be, Canis@Arcturus154
Van. lvl 23.
#1681 Igen van rá lehetõség. Ha visszamész Mileniumba, akkor a helikopter odavisz, a repülõ meg a katasztrófa után(ahol most már tartasz).
Van arra lehetõség hogy újra csináljak egy küldetést, mert a sivatagba amikor Gigatont kell kinyírni megcsináltam és kiismenekültem, de felvettem rész küldetésnek h kimenekítem azt Gretz csávót de azt végül nem csináltam meg.. vége lett a zöld atmoszférás izének de a küldetésért járó jutalmat nem tudtam felvenni :/
a petek azért is jók mert néha átveszik az agrót így nem téged ütnek tudsz nyugisan ügyködni persze pveben..
Forca a király.. van sebzés, kb a középmezönyben van. Minden speckó knonc back képességel van plusz pajzs.Most vagyok 22 és ha a hpt és a pajzsokat nézem egyben 5000 hp plusz a pajzstöltéssel még egy 2000-et rá tudok dobni.. mellette a lent említett petek.. :) dps kiegészítésnek meg gyógyitásnak.
Ott a kép az #1660-ban. Ez a karakter a Gathereer, amit csak goldosok érnek el... A 2 repkedõ drone heal-el és át tudod alakítani támadó droidnak, aminek a speckó támadása beam(egy sugár tolja az ellent, miközben sebzi). A 2 robot alapban bõszen gépfegyverezik+rakétákat lõ, átalakítva gatling ágyúvá avanzsálnak és megnõ a sebzésük. A játékmaci replikálni tudja magát(így lesz belõle plusz néhány). Õk egy rakétavetõvel beköszönnek, majd odaszaladnak és üsd-vág-nemapád! Speckó támadása, hogy odahajít egy frag gránátot..
A petek nem nagyokat sebeznek, de annál többször és szép lassan ledarálnak mindent... Néha beragad egy kettõ, de alapban véve elég jól követnek és követik a parancsokat is(Támadj,Maradj,Védj). Észre vettem, hogy nagyon ritkán a robotok, megfagynak és nem csinálnak semmit. Ilyenkor resummon és hajrá! A karakter PVP-ben elég jól teljesít, de nem mindenható...pl. a mind bealtatja a peteket és szép lassan ledarál...:( A petek nélkül a karakter életképtelen szvsz.
Szólózni nagyon jól lehet vele, de figyelni kell, hogy a petek ne agrozzák be a fél térképet, ha éppen úton vagyunk valahova. A petek a levegõben is követik a karaktert...
Tapasztalatom az, hogy a PVE egy idõ után unalmassá válik..:(
Valaki el tudná magyarázni, hogy a pet system hogyan mûködik? Látok olyan embert a gameben, hogy 10-15 pet is kísérgeti, hogyan szerezhetek én is magamnak 1-et, 2-t?
A lifetime átszámítva kb. 50ezer(300 USD) forint körül van.
Valakinek hasonló bug? :D Hero game után respawnoltam egy elég magas pontról, meglepõdtem mikor a földön találtam magam, esett a hó és szemben állt egy karácsonyfa. Mondjuk azt elképzelhetõnek tartom, hogy idõutaztam :D Sorry kicsit homályos a kép, elég gyorsan nyomtam a PS t, és már eltünõben volt a látomás.
Ami idegesítõbb, hogy a köpeny belsejét jól jeleníti meg...
* The Arctic Werewolf is now available in the store. This werewolf gains Frost Breath instead of Massacre at level 32 * A new Travel power "Light Speed" has been added to the store. This is a premium travel power. The power features a new look and feel for Super Speed. * A new Henchman, Emily Lovett, has been added to the store. Emily has Darkness powers. * The Costume Variety Pack now includes images of the pieces in the pack.
Powers:
Supernatural Infernal:
* Defile: Fixed the description to not state that it increased the magnitude of the debuff when charged, as the power does not do this. Electricity: * Electric Bolts: Previously, this power would not allow you to purchase higher ranks of the power if Electric Bolts was the only power you owned. This has been fixed. Martial Arts: * Dual Blades: Storm's Harvest: The Root being applied by this power was not using the new Root template. This has been corrected, and the duration of the Root is now properly affected by the Rank of the power. * Single Blade: Reaper's Caress: Damage of the first attack increased ~20%, second attack increased ~10%, and third attack increased very slightly. Cost increased ~1 Energy. * Single Blade: Scything Blade: Now correctly increases the damage to secondary targets as the power is Ranked up. * Single Blade: Scything Blade: Now correctly in the Close Area Attack category, moved from the Close Attack category. * Single Blade: Dragon's Bite: Now correctly deals Slashing damage, as listed in the description.
Munitions:
* Lock N Load: This power was counting as 2 powers for the purposes of unlocking other powers. This was not intended, and has been fixed.
Sorcery:
* Eldritch Bolts: Previously, this power would not allow you to purchase higher ranks of the power if Eldritch Bolts was the only power you owned. This has been fixed. * Circles: The Energy costs for all 4 Circle powers have been changed. They now cost half of your Equilibrium, and never more than half of your maximum Energy. This cost is down from the previous cost of your full Equilibrium, but never more than 90% of your maximum Energy. * Aura of Radiant Protection: The shimmer/sheen FX that were put in place of the rings has been replaced with a subtle glow centered on your character. In addition, this power now has access to a 0-point advantage, Runic Glow, that restores the previous ring FX to the power. As a reminder, 0-point advantages are not something we do with regularity for a multitude of reasons. In this instance, we felt this was the quickest, best solution for restoring the ability to have the previous FX.
Missions:
* Maniacs in Westide should now be the correct faction. * My Lost Foot: Xiress should no longer become stuck during the mission * Let's Stop a Riot: Hi-pan, Gold and Iron could be defeated before cutscene. These characters can no longer be defeated before their cutscene occurrs, allowing players to complete the mission. * Biotechnical Difficulties: The respawn time of crates has been increased to 30 seconds, up from 15 * Radiation Domination: the mission should no longer autocomplete. * Zoo's Prize Attraction: Kendrick's cage key now unlocks the cage properly * Dr. Destroyer Lab: The robot should no longer get stuck in the magnet room * There and Bat Again: Foxbat will now properly go get reinforcements after the first waves are completed. * Ignaetium Immensity: Allied NPCs no longer follow players into the lava pools
Critters:
* Serpent Mage: Force Shield will no longer refresh with full health immediately upon being expired.
FX:
* Fire shield FX should now hue shift correctly.
Costumes:
* The missing pieces, materials, textures from the Egyptian, Viking and Legacy Power Armor costume sets have been resolved.
UI:
* Level and color/emanation point should no longer overlap * The Atari token icon should no longer appear in already purchased power list * Sidekicks can now be dismissed with the pet dismiss button * An appearance pass has been made on the Mission Journal, Team Mission Journal, Completed Missions and Lore windows. * The Mission Journal window is now resizable. * The @Handle has been removed from all team members shown in the Team Search window.
PVP:
* The WCOC tower should no longer be floating in the Westside BASH map.
Darkmessor@Darksequ kérne invet.köszi
Most patchelt amúgy, a legújabb patch van fent!
És mit adjak meg hogy behívjanak?
Chatre (COHUN) vagy a SuperGuildbe (Hungarian Special Forces) hívhatnak meg.
Sziasztok! 2 napja kezdtem el ezt a játékot! Tetszik, csak egy magyart se találtam még..mi ez a invite-lés? mármint tudom mit jelent, de hova? Channel-ra? Írjatok le mindent létszíves részletesen! Nagyon megköszönném!
Hello szeretnék megtudni 1 dolgot hogy, hogyan lehet elérni Electricity, Force és a többi power set buildot?
Kössz a válaszért.
Erre tippeltem.. csak biztosra akartam menni.. Most próbálom a Force-t. Elég táp.. viszonylag kicsi dps de ez a pajzs dolog ad neki egy biztonság érzetett.. :)