Megváltozna a véleményed, ha te ülnél a másik oldalon és pénzt kellene keresned a címmel:) Az a probléma veled (és sokan másokkal is), hogy nagyon szûk látókörûen kizárólag fogyasztóként nézel a piacra.
Valami nem híresebb csapat még átveheti (Rebellion, 505 Games, Deep Silver vagy Atarti - ha van még a nyomaiból :D) Ha nem látnak benne profitot akkor valószínû abból a gameplaybõl sokminden nem is hiányzik. Akció + RPG elem lehet benne max. Aztán ennyi :D A Prey elsõ részéhez nem is igazán hasonlítható, viszont az akkori trailere az ott van.
Csak ezekkel az a gáz hogy õ szerintük nem jó.És a sok sok kukázott játékból netre került anyag ütõsebb mint a sok kiadott produktum. Szóval nyomorék az összes ez a lényeg!
Ilyen Aliens fos is kiadásra került és akármekkora szar 1 milla lazán elment belõle!Ami "sikernek" mondható!
Nem a fejlesztési idõvel van baj - már 2x is elkészült a játék -, hanem, hogy egyik kiadó sem lát benne pénzt. Ennek azért általában oka van, tehát valószínûleg nem lett olyan jó, vállalható egyik verzió sem. Elõfordul az ilyen.
Vicces is lenne, a játék még nincs is kész, de az achievement lista megvan. Egyébként még mindig semmi infó, hogy most mi van? Vagy ez is készüljön 9 évig?
Ezen a ponton mondom azt, hogy kérlek ne vitatkozz olyanról, amihez nem értesz:) A grafikai stílust ne keverjük már a technológia képességeivel, mert semmi köze hozzá.
Tudom, hogy te látod azt a 7 évet, mire is számítottam. S a Krájzisz 1 és a Rage között hány évet látsz? Mert én -5-öt. De még az UT3 is fényévekkel korrektebb, mint a T5. Az, hogy a Rage összképe szép, ahhoz semmi köze a motornak, az a dizájnerek dicsõsége. Pl. a Bulletstorm látványilag simán megeszi a Rage-et.
Az összhatás szép valóban (mondjuk nekem ez elég, szerintem is fantasztikusan néz ki a Rage), viszont jogos azok kritikája, akik a textúrák minõségét becsmérelik, hiszen 1 méterrõl minden textúra minõsége a 2000-es évet idézi. Ez pedig nem feltétlenül tesz jót a rendszernek.
Állítom 1000%-ra hogy azon a gépen te bármit állítottál nem láttad fullba.
Nekem is 2 magos van, meg 6670, mégsem úgy néz ki mint konzolon, a fények-árnyékok drasztikusan eltérnek... Egy izmos pc-n másképp fest a játék. Nemtudom hogy ott is olyan-e mint a konzolosba mert ugye hallotuk hogy a pc-s portot nem igazán oldották meg jól, de az tuti hogy izmos pc tulajoknál szebb.
Régen ezzel sokat bajlódtam/fogllalkoztam mikor megvettem origibe, és ez kicsit nekem bökte a csõrõm, de megtudtam hogy nem tudok ellene mit tenni, annyiba hagytam a dolgot.
Szerintem a textúra betöltés gyorsabb gyorsabb gépeken azt annyi. A 60 FPS volt a cél, nem a kinézet. Gondolom erre az volt az akkori logikus gondolkodás, hogy nem lesz befolyásoló a textúra betöltés, de tévedett.
Nevetni fogsz, de 2 magos procival vittem végig, 5770-el még elsõre. Semmi gáz nem volt vele. Minden max HD-ba!
Az viszont elgondolkodtat, hogy háttérben nem állít mindent maxra ?! Szerintem igen. Tudom eleinte azt harsogták, hogy magától állítja be a kinézetet a géphez, de szerintem ez a valóságban nincs így!
1 érv erre: Miért jött ki a 2. vagy 3. patchben az az opció, hogy a kisebb textúrákat kiemeljék? Pontosan ezért!
Mindjárt utánanézek YT-on, hátha tényleg néz jobban is ki erõsebb gépeken, ahogy írod.
Milyen vga-d van? :) Meg proci, mert nagyon durva gép kell neki, az fps mindig is arra törekszik a gép hogy 60FPS legyen lehetõleg.
DE a háttérben nem állít mindent maxra.
Ezt abból látom hogy hiába állítom én is maxra nem néz úgy ki mint konzolokon vagy egy erõs pc-n! Kb egy 50-60ezres karival meg egy i5-el merném azt mondani hogy maxon fut és valóban úgy látod amilyennek lennie kéne.
UI: Mondjuk az elsõ rész még mai szemmel is szép összképet mutat. De csakis ha nagyon az összképet nézzük.
Hát nem tudom mibõl él meg az id Software ala Zenimax és Bethesda?!, de a lényeg, hogy a DOOM 4, csak akkor készül el, mikor elkészül, még anno ezt nyilatkozta Carmack a Rage általi nagy elvárások miatt, de a DLC-vel kiegészülve azért nem volt az olyan rossz már. Sõt!
Visszatérve a Prey 2-höz nagyon oda kell figyelniük az id Tech 4-re, hogy hozzon legalább egy 2011-es grafikai szintet, persze az eddigi id Tech 4-eel megáldott játékok alapján írom ezt.
Csak akarja, de nem lesz olyan. Az eredetihez még köze se lesz. De elõreláthatólag max átveszi valaki, mint a Duke Nukem Forevert és kaidják abban a formában, szóval Prey-hez még köze se lesz szerintem, de legalább lesz egy FPS a mai apokalipszisban.
Ez tényleg kár, mert nagyon vártam volna Domasi tovább kalandjait. De ez az új irány se rossz, mert olyan mûfajt alkot, amihez nem sok játék-film-rajzfilm készítõ nyúlt vagy mer nyúlni. Azaz a sci-fi western. The Advetures of the Galaxy Rangers, BraveStarr, Outland, Firefly-Serenity, Cowboys and Aliens. kapásból több címet nem tudok, ami eme egyedi mûfajra építene.