Nos Hivatalosan még nincsen bejelentve az eredeti neve de az tuti hogy készülõben van már az újj NFS rész.Íme egy kis cikk amit az NFS HUNGARY weboldalán találtam:
"Természetesen, illetve remélhetõleg sose unjuk meg annyira Need for Speed-et, hogy a drágalátos Electronic Arts, ne készítsen több részt. Ám de térjünk is a lényegre! Jól megszokott módon a fejlesztõ stúdió megpróbált minden évben - az Underground óta - elõállni egy új résszel. Ezek sikere hol összejött, hol nem. Különbözõ weboldalak állítása szerint a széria a Most Wanted óta egyre jobban hanyatlik. Példa lehet erre a ProStreet is, mellyel az EA megpróbált valami teljesen újat alkotni és próbálta visszahozni a régi NFS stílust. A megjelenés után sajnálattal tudtuk meg, hogy ez nem sikerült. Ezt persze a stúdió is felfogta így hát gyorsan neki is láttak apró cseppeket potyogtatni a legújabb részrõl, mely igazán kecsegtetõnek hangzik (tavaly is ezt írtam?)!
A Tech2.com készített egy interjút a John Doyle-val a Need for Speed producerével. Doyle elmondása szerint a következõ rész visszahozza az Underground 2 és a Most Wanted-ban már megszokott (és bevált) stílust. Sokak örömére (és persze az enyémre is) visszatérhet az oly annyira hiányolt neon is, ami kedvenc autóink alvázát kívánja csinosítani. Elméletben megvalósulhat az is, hogy nem csak egy, hanem több városban is versenyezhetünk majd, sõt, akár az ezeket összekötõ útvonalakat is tekinthetjük egy-egy versenypályának. Nos, ennyi volna hát, amit kedvenc sorozatunk producere megosztott velünk. Ja és még egy! A hivatalos bejelentés körülbelül 3-4 hónap múlva esedékes. Reméljük, ekkor már képeket, netán videókat is publikálhatók számotokra."
és mikor jön az nsf:vp? :O
sajna még azt se lehet tudni :( Eddig csak az a megerõsitett hír járja hogy készülget az újj NFS...még a nevét se lehet tudni ami egy kicsit gáz....de mondjuk azért valami rendelt képet betehettek volna :)
A Carbon és a Pro Street mérsékelt fogadtatása váltásra késztette az EA-t.
Az Electronic Arts fejese, Frank Gibeau megnyugtatta a játékostársadalmat, ez évben sem maradunk Need for Speed nélkül. Azt az EA is elismerte, hogy az utolsó két rész -- név szerint a Carbon és a Pro Street -- nem váltotta be a hozzáfûzõtt reményeket, a szaksajtó többnyire lehúzta a sorozat 10. és 11. részét, a játékosok egy része elfordult a szériától, és ez az értékesítési adatokban is megmutatkozott. Ennek szellemében az EA-nél úgy döntöttek, hogy a Halálos Iramban c. filmekkel elindított, mostanra már igencsak megunt tuningolási részt kihagyják a játékból, és az 1995. augusztus 31-én kiadott elsõ részt veszik alapul. Mit is mondhatnánk erre? Végre!
szerintem az NFS MW votl a legjobb rész..onnantól kezdve már egyre trágárabb játékokat csinált az EA...megérdemelne egy méltó folytatást az NFS ennyi idõ s történelem után :)
de ha már te is találtál iylen cikket akkor én is mutatok: " Tudom én, hogy ez nehéz. Évente elkészíteni a Need for Speed legújabb verzióját igazán szar munka lehet, inkább menne ukrán szénbányásznak az ember, mint programozónak az Eletronic Artshoz. Mert ugye akármivel is próbálkoznak a fiúk, akkor is csak egy autóversenyzõs programot kell készíteniük, ami sok szabadságot nem ad. Egyszerûen azért, mert egy autóval nem lehet sok mindent kezdeni. Tud menni, gyorsulni, lassulni, kanyarodni meg felborulni, sok újat nem lehet ebbõl kihozni. Fõleg, hogy most már tizenkettedszerre kéne megújítani a mûfajt, és hûnek maradni a sorozathoz: a Need for Speed az egyik legerõsebb autóversenyzõs brand, másfél generáció kedvenc játéka, méltónak kell maradni a nagy elõdökhöz.
Újabb mélypont
Na, most pont ez nem sikerült. Valamikor el kellett jönnie a bukásnak is, a sorozat már egyszer kifújt a kilencvenes évek végén, aztán az Undergrounddal sikerült megújítani, a Most Wanteddal szerintem felértek a csúcsra, a Carbon már haloványabb darab volt, a Pro Street meg az, ami lehet: sokadik bõr. Tempós
Mindez még akkor is igaz, ha a sorozat történetében elõször nem utcai versenyeken, hanem körpályákon, a világtól elzárva küzdünk a többiek ellen. Legalul kezdjük, reménytelenül szedett-vedett járgányokkal, és csak jó pár gyõzelem után lesz olyan autónk, amivel el mernénk menni a csajunk elé. A versenyek közt tuningolhatjuk, átfesthetjük az autót, de javítanunk is kell, mert tolakodás közben bizony roncsolódik. Ilyennel már találkoztunk a Need for Speed történetében, de inkább jellemzõ a sorozatra a törhetetlen autó, mint a sérülõs.
Úgy tûnik tehát, hogy a készítõk az alapokon próbáltak változtatni, ebbõl mégis csak kevés érzõdik verseny közben, és az is inkább hátrány, mint elõny. Ezek a játékok ugyanis az utcai környezettõl voltak jók, attól, hogy vasárnapi sofõröket kellett kerülgetni, attól, hogy rendõröket kellett szívatni. Most errõl szó sincs, maradtak az unalmas körpályák meg a béna gyorsulási versenyek, ez viszont nem áll jól a Need for Speednek.
Szép, de unalmas
Az újítástól persze még lehetne jó is a játék, de a Pro Streetben úgy kell vezetni az autót, mint az elõdökben, ész meg fék nélkül, így annyi szórakozásunk sem marad, mint a komoly szimulátoroknál, ahol folyamatosan küzdenünk kell az autó úton tartásával. A Need for Speedet persze pont az esztelen száguldozásért szerettük eddig, de versenypályákon már nem mûködik a varázslat, nem indul be a kémia (értsd: erõs vonzódás egy bitsor iránt).
A grafika persze remek, legyen is az, a valaha gyártott legerõsebb konzolon, egy PlayStation 3-on próbáltuk ki a Pro Streetet, a speciális effektusok is rendben vannak ahhoz képest, hogy egy multiplatform játékról van szó. A zene érdektelen, de elmegy, a hangok is hozzák, amit kell, de általában végig az volt az érzésünk, hogy a készítõk csak le akarták tudni ezt az epizódot. Reméljük azért, mert lélekben már a 2008-as részre készültek. "
utolsó jó nfs a undergorund 2 volt, többi utána vmi iszonyat gyenge, szóra se méltó egyikse, megszégyenéti elõzõ részeket... nem látok rá sok esélyt hogy ez végre jó lesz...
nekem az UDG2-ben a tuningolás nagyon tetszett...egyébként én a sztorit nem értettem vagy pedig nem is volt sztorija :)
hát én az LFS-et nem próbáltam ki.....a többi nekem se okozott csalódást de a Pro Street már szörnyûûû volt :( És nagyon rossz nézni ahogy az NFS egyre jobban hullik szét :(
Én megmondom a tutit hogy azért az NFS-be motort is kéne tenni...amit tuningolni nagyon durva lenne :D De szerintem azért az is dobna egy kicsit a hangulaton...a sok városban való játék egyszerre is jó lenne..persze legyen forgalom...meg lehesenn indexelni is.Naggyából sztem ezek kénének és máris összejön egy értelmesebb NFS :)
még a Pro Street 100.000x szimulátorosabb a Dirt-nél..
nem...azt úgy értettem hogy így hallottak alapján szörnyûûû....a demojával játszottam még FX5200-as kártyával szaggatot de élveztem attól függetlenül de nekem nem esett le az álam tõle...szerintem nem durranás...grafika terén szép de én nem a grafikát nézem :)
autócsodák kellenek bele nem utcai autók. sport-luxus verdák, nem is paganik, ferrary-k jaguar-ok és még sorolhatnám, egzotikus és változatos tájak, izgalmas száguldások tõgázon a senki földjén lévõ autópályákon.
ja-ja valami kis sebességérzetet kéne belevinni...meg mondjuk belsõ nézet is jöhene igazi fizikával...pl.gyórsuláskor...ha gyorsul akkor a csávókának a feje is úgy reagál rá mint a valós életben :)
sztem a live for speedet kéne ötvözni a need for speedel. végül is a needbõl csak a pályák kellenének meg a kocsik licensze :D
Szerintem a ProStreet jóra sikerült..Árkádhoz képest.De most megint visszahozzák a neonos korszakot..hát nem tudom.Carbonból kiindulva nem várok túl sokat a jõvõtõl.
a nfs:high stakes és a porsche(2000) még jó volt, a hot pursuit 2-vel már alig játszottam, majd az underground I.-et kipróbáltam, mert az újdonság volt, de aztán ami azután jött, az moslék.
Milyen szépek voltak azok a NFS II SE-s idõk....
a HP2 még nem volt olyan rossz, de már én is éreztem a zavart az erõben :D magyarul nem volt olyan jó mint a többi, új szelek fújtak
emlékszem sírtam minden nap mikor késett az origi need for speed, high stakes. még semmi ea :] csak a mestert alkotó road&track.
pfúú szülõk nem gyõzték venni a joy-t alám :D
Igen, azon már látszott a konzolos hatás, valószínûleg már nem a PC-s közönség volt az NFS elsõszámú célpontja. Igazából az NFS:PU óta még 1 normális, nem konzolos menü sem volt. :(
Minden évben azt mondják: szakítanak az eddigi hagyományokkal és kapunk valami "újat", "jobbat". A végeredmény meg mindig az,hogy kapunk egy rakás szart...
Emberek olvassátok már el a #10-es hozzászólásomat! Nem lesz itt semmilyen neon.... Visszatérnek az elsõ Need for Speed-hez!
És akkor mivan ha visszatérnek ahhoz? Az a poén is már el lett egyszer lõve. Mitõl lesz ez más mint a többi hulladék amit évek óta zúditanak ránk? Miért kéne elhinni megint azt,hogy húdejót kapunk mikor világosabb a napnál,hogy a statisztika mást mutat... A porsche óta nevetségesen szánalmas az összes nfs.
legjobb az,hoigy elforgatod a krmányt driftpályán,driftelsz,elforgatod a kormányt versenypályán kanyarodsz,eléggé nevetséges az egész,nameg azt nem nevezném driftnek:D
Én elfogult vagyok az autószimulátorokkal szemben, de az utóbbi NFS ek arcade-nak is sz@rok. És igy van ahogy irtad,de ezen kivül is van jónéhány dolog ami nevetségessé teszi a sorozat utóbbi részeit.
"Doyle elmondása szerint a következõ rész visszahozza az Underground 2 és a Most Wanted-ban már megszokott (és bevált) stílust." Paff. Újabb rókabõr, ugyanaz a "tuningold szénné azt' nyomjad neki" stílus lesz?
Inkább a Hot Pursuit vagy a Porsche Unleashed stílusát hozhatnák vissza, a hatodik ugyanolyan "hocset bity Fast 'n' Furious" járék már egy kicsit unalmas.
Ja az nfs 4.... még a nõvérem is beszállt osztott képernyõre.. Az volt az igazi nfs... Emlékszem az elsõ pályán örültem a pálya végén át tudtam menni két fa között:D voltam vagy 7-8-9.
én tesommal játszottunk anno a 2.vel, osztott képernyõn, mikor egy keskeny hidon kelletátmenni. olyan lendülettel érkeztem, nem tudta bevenni, ls valami bug folytán leestem a semibe. soha nem röhögtem akkorát mint akkor:D
a prósztrítnél szétvertem a billet,és egyszer síró görcsöt kaptam.csak ültem és szétbaszott az ideg.akkor hagytam abba a nídforspídelést,én már lekakylom bármi is lesz benne. :-|
szánalom a köbön...egy helyben topognak minden új résszel, hol elvesznek fícsöröket, hol visszarakják (pl. underground 2 után a most wanted tuningolási rendszere egy nagy kaki volt...) vagy gondolok itt a városi free-ride furikázásokra... (bár az téleg egy nagy szar volt ebben a formában, semmi élet nemvolt a városban...könyörgöm, senki sem jár esténként nídforszpídfalván bulizni vagy valami?)
carbonnal meg prostreet-tel már nemis játszottam
a legjobb "új" nfs rész az underground 2 szerintem (csak az a baj hogy volt underground 1...)
amúgymeg nfs 2 powa :DDD (hot pursuit 2 sem volt rossz azé, exotic cars ftw)
Én azért kiváncsian várom az új NFS-t,de sztem a legjobb az NFS 4 volt
Jahh, ezzel egyetértek, az új generációból egyértelmû h az U2, márcsak az irányítás, hangok terén is tetszett, azután amit mûveltek az... Sorban egyre szarabblett... NAde ha a a régi NFS-eket hoznák vissza, 1-2-3-4 stílusban az a legjobb lenne, nade remélem nem amolyan Hot Pursuit 2- módon akarják megoldani, mert az már, hát...
Az nfs4 remaket, versenyzel, nyersz, új autót kapsz Valami jó kis online résszel kéne megtoldaniuk, bár asszem az nfs4 multija nagyon jó volt legalábbis asszem sokáig volak bajnokságok meg ilyesmik.
Már megfogalmazták itt páran a lényeget: az NFS gyökerekhez való visszatérés már megvalósult a TDU személyében. Luxusautók+gyönyörû tájak+féktelen száguldás+pénznyerés-újkocsi.
A TDU-nak megvannak a maga bajai, de végeredményben egy iszonyúan nagyon jó játék, és egy tucatárukat gyártó, ünnepibevásár idõpontokhoz igazodó EA nem fogja tudni überelni, sõt, szerintem még ezt a szintet sem fogja tudni elérni.
Szerintem a Motor City-t kéne elõvenniük, kiköszörülniük annak a hibáit, és modern kocsikra adaptálniuk. Menjen Online/Offline, mint a TDU, legyen benne pár város, legyenek benne luxuskocsik és tuningolható japán mûanyag is. Kábé ezzel lehetne megfogni a TDU-t. De persze ezt nem fogják, mert ha a következõ részbe MINDENT beletennének, akkor nem maradna új dolog a következõ NFS-be... az meg, hogy nincs következõ NFS, nem illik bele az EA üzleti modelljébe.
egy újjabb unalmas játék
Nekem is pont az ugrott be, hogy a Motorcity Online-t vehetnék elõ. Kis rpg elemet beleraknak (de úgy hogy ne 1-2 nap játékba teljen, hogy megszerezze az ember a legjobb cuccokat), kereskedelmet, a tuningolás nem csak abból állna, hogy "motor1-motor2-motor3" hanem legalább olyan (vagy jobb) lehetne, mint a Street Legal-okban. Talán így lehetne valami újítás is a dologban.
Sziasztok! Szerintem mindenkinek az a rész volt a legjobb, amivel elõször játszott. Nincs igazam? Én az NFS2-vel kezdtem, és arról is vannak a legjobb emlékeim. A grafika ellenére csupa jó emlékem van, és pl. az ausztrál pálya minden kanyarjára emlékszem. Akkoriban nem is volt ennyi autós játék, ha jól emlékszem, a Need For Speed volt a legfejlettebb, így az egy rang volt a suliban, hogy én az NFS-sel játszom :D Az is nagyon nagy öröm volt, amikor sikerült valami cheattel elõhozni egy Audi 80-ast. (Vagy 100-ast) Aztán persze a Need For Speed 3 (Hot pursuit?), 4 (Road challenge), illetve 5 (Porsche Unleashed) sem volt rossz, de ezekután számomra érdektelenné vált az egész sorozat.
Háát, a PS az egy nagy kalap kaki, eddig nekem a Most Wanted tetszett a legjobban:). DE a TDU nyomdokaiba semmilyen autós játék nem léphet. az az igazi autós game. Na mindegy, attol várom az új NFS-t. Csak evvel is az a baj, hogy már divatból játszanak az NFS-el:(. Az a vagány aki nídforszpíd-ezik:P.
Én az elsõvel kezdtem, a 2SE mégis jobban tetszett, de a legjobban a 4. Tört a verda, szép autók, apró tuningolási lehetõség stb. Kifejezetten örültem, amikor sikerült gyárkéményt varázsolni a SLK merci orrából, annak viszont kevésbé, amikor sikerült felnyomnom a Porsche-t némi extrával, na majd jól lenyomom õket szöveggel, erre hopp minden ellenfélnek olyan autója lett :O Azért fasza játék volt.
Én is az egyel kezdtem, a 4 volt a legjobb:) Az UG egy kalap szar volt (ugyanaz a tuning minden kocsira loál), az UG2 még elment az utánalévõk mind egy rakás szar:D
Izé, az UG óta mindegyik 1 év alatt lett összedobva. Lévén hogy évente jelennek meg.
Én anno az NFS3-al játszottam hónapokat, nagyon szerettem. Az NFS4 és 5 is jó volt. Azóta a sorozat robog lefelé a lejtõn. Bár szerintem a Pro Street-el sikerült valamit visszahozni a régi részekbõl, nagyságrendekkel jobb, mint az UG-MW-Carbon széria, ami egy hányadék volt.
Reméljük tényleg képesek lesznek végre valami újat(vagy inkább nagyon régit) felmutatni. Fõleg hogy a TDU valóban alaposan feltette a lécet.