"A gerillamarketing egy olyan újfajta irányzat a reklámozásban illetve a fogyasztókkal fenntartott kommunikációban, amely innovatív, szokatlan, nemegyszer meghökkentõ módszereket használ az üzenetei célbajuttatására."
Kíváncsi vagyok, ti milyeneket tapasztaltatok. Vagy miket találnátok ki,hogy az üzleteteket feltuttasátok
egy örökzöld :)
Endre üzenete (21:51): én bezzeg kurvajó reklámokat tudnék csinálni Endre üzenete (21:52): "aki nem vesz ilyen csokoládét, az buzi" Renn [ ] üzenete (21:52): :DDD Endre üzenete (21:52): mindenki azt venné Endre üzenete (21:52): a gyerekeken hatalmas nyomás lenne Endre üzenete (21:52): az egyik venne egyet, és elkezdené buzizni a többieket Renn [ ] üzenete (21:52): :DDD Endre üzenete (21:52): addig, amíg nem venne mindegyik Endre üzenete (21:52): micsoda üzletpolitika bazdmeg
A sima reklámoktól is hány az ember, ez meg egyenesen ûbernevetséges! Engem ne próbáljanak "sokkolni" egy szaros reklámmal, mert körberöhögöm õket. Bizonyára rohannék én is nézni a fos filmjüket, vagy esteleg sorbanállnék targoncárt, mer az dedúúúrva! Komolyan mondom, a markecingesek jódolgukban már nem tudnak mit kitalálni. Menjenek és dolgozzanak valami ÉRTELMES melón, ne hírdessék a szárnyasbetétet...
Nekem a Bravia reklámok jönnek be nagyon, elõször a pattogó labdák, azután meg a nyulak :) Azért is szeretem mert nem számítógéppel készültek. Viszont ami baromira idegesít, hogy megvágják a reklámokat és ez miatt pl. a focistás Szentkirályis reklám értelmét is veszti.
Én ilyen területen akarok elhelyezkedni :) Most keresek szakmai gyakorlatot a sulihoz...
szerintem meg az emberek többségének még lövése sincs mit jelent a Gerilla marketing, az a „nagyszerû” benne hogy piszok nehéz védekezni ellene mivel az elején nem tudják hogy ez valóság vagy csak egy rohatttt reklám :-)
például egy fórumon úgy tesz emberünk mintha nagy rajongója lenne egy márkának kiválaszt pár topikot aztán hónapokig képekkel, ismertetõkkel, linkekkel, vicces videókkal szórja tele azt. Igaz ezzel totálisan leamortizálja és hiteltelenné teszi az egész topikot de ha ügyes és néha visszafogja magát akkor a többség csak egy hóbortos márka rajongónak fogja nézni és nem bannolják, elég nehéz ellenük védekezni.
Bírom ezt amikor a sok okos ember megpróbálja elhitetni velem, hogy hatnak rám a reklámok. Nehéz elhinni de én igazából nem veszek SEMMIT csak akkor, ha az elõzõ dolog már tönkrement. Ezen kívûl költök kajára, nõre, közelkedésre, és builra.
SEMMI olyat nem veszek amit úgy áltagban reklámoznak. Ruhát cipót is olyat veszek ami tetszik és a legkevésbé csicsa és egyszínû. Ergo a márkás cuccok ki is hullotak a rostán 99%-ban... NA? Ezt magyarázd meg. Nem mindenki megvezethetõ és agymosott.
Ha elárulnád annak a módját, hogy jó dolgot hogyan tudsz eladni a piac ismeretlen szereplõjeként marketing nélkül, megköszönném.
Vagy hagyjuk a francba az új ötleteket, cégeket, éljenek meg azok továbbra is, akiknek eddig is jó volt? És õk hogyan jutottak abba a pozícióba? Mert azt nem hiszem el, hogy reklám nélkül.