Adom. Kormánnyal is irányíthatatlan. :D Senkinek nem ajánlom, mert még szórakozni sem szórakoztat. Spintires jobb tőle, pedig az sem piskóta. (Játszottam vele egy időben, de sok célja nincs, mikor új volt még érdekes volt...) Ettől még az idei dakar is jobb, pedig az is pocsék. :D
tegnap megvettem 170ft-ért steam-re, de úgy érzem így is sokat fizettem érte, az elsõ pályán nem tudok végigmenni :DD
jó hogy támogatja az ms gémpadot és két kattintással kezeli is szépen.. de az oktató mód semmit nem ér... ráadásul meg se állitja az idõt amig 800karakteres "segítségeket" ír ki.. :DDD
Magyarítást tudna valaki hozzá?
Sziasztok! A játékot az nCore-ról szedtem le, és ameddig nem lépek be a versenybe tökéletesen mûködik, de amint visszaszámol és elkezdõdne a menet, a kameraállás elkezd körbe-körbe forogni a bal oldalra. Próbáltam már kihúzni az egeret, illetve a billentyûzetet hátha valamelyikkel van a gond, visszaállítottam az alapértelmezett irányítást, az egész programot többször is újratelepítettem, sõt egyszer újból letöltöttem. Most mit tegyek? - A válaszokat elõre is köszi: itczes
Valahogy nem lehet beállítani, hogy csak egyedül legyek, és ne kelljen idõre mennem? Nem tetszik, hogy padlógázzal kell menni, hogy elsõ / második legyek, és irreális helyzeteken megyek így át :)
Üdv! Nekem is hiányolt néhány dll-t, letöltöttem, így már indul a játék, azonban a játékon belül nincs hang. Erre van valami megoldás?
Hello A problémám az lenne hogy letöltöttem a játékot felraktam de ezzel a hibaüzenettel fogad: Az alkalmazást nem sikerült elindítani, mert D3DCOMOILER_43.dll nem található. Az alkalmazás újratelepítése megoldhatja a problémát. Ha valaki megírná hogy ezt a hibát hogy lehetne megoldani megköszöném:)
Mekkora egy geci ez az IGN: IGN Review 5.0, nevetséges dolgok miatt húzták le.
Szvsz. nem igazán érdemes a kormányon görcsölni, mert ez egy olyan szimulátor, amihez ebben az állapotában pont nem hiányzik a kormány, ill. nem jól kezeli sajnos...
Rob 02 én nem tudom miért van ez de nekem ugyan ezt csinálja én is várom az ötleteket PLS. mindenkit kérek akinek van ötlete az ossza meg
sziasztok m.o. -ra mikor fog megjönni ? és szerintetek kb mennyi lesz xbox360-ra? választ elõre is kösz
Sziasztok! Az miért van hogy ha el akarom indítani a játékot akkor bejön egy kép amin van 2 terepjáró és onnan nem megy tovább? Valakinek ötlete?
jah :S nincs bill config ??? én valahol találtam ha jól tudom! :) pontosan nem tudom hol de valahol volt. :) A Guminyomás nekem meg be van a Backspace mellet balra az a gomb és még az mellet balra az a 2 gomb van a gumi nyomásra tehát ugyan az mint az UAZ 1-ben 2-ben meg a Full Drive Hummer-ben próbáld meg azt a bill-t amit leírtam lehet hogy jó lesz! :)
Akkor legyen mind kettõnknek igaza: Magyarosítás vagy magyarítás ? Bal oldalt az van hogy magyarosítás,és utána fent a címnél pedig magyarítások. Amúgy lényegtelen, én csak próbálok segíteni azoknak akiknek oroszul fut a játék, hogy legalább valamit megértsenek belõle.
Ha valaki ad egy "PP3WorkGame.ENG" fájlt akkor magyaraosítom. Nekem orosz változat van meg (PP3WorkGame.RUS), 70%nál többet nem sikerült le fordítanom, mert hibásan adja be a Notepad-ba az orosz szöveget :S
tudna valaki magyaritást?
Na próbáltam fel telepíteni a játékot de elõször ki ír valamit oroszul aztán rá kattintok arra hogy OK aztán meg valami Runtime Error-t ír ki megint rá kattintok hogy OK és becsukja az ablakot! :( Mi lehet a baj meg kell vennem a játékot ??? Ha igen akkor valaki tud valami megoldást ??? Elõre is thx!
Oké. Köszönöm szépen próbáltam letölteni de én már nem tudok letölteni arról az oldal -ról mert elértem a Maximum Letöltési limitet (nem vagyok prémiumos!) na és ezért meg próbálom máshonnan letölteni a patchet de azért köszi! :)
Hivatalosan már több javítás is készült a játékhoz, amelyet simán letudnak tölteni azok akik hivatalos helyrõl szerezték be a játékot. A többieknek sajnos úgy tûnik marad a várakozás az európai változatra, mivel a patchet a törtre a hivatalos fórumban leírtak alapján nem lehet felrakni.
Na de akkor most már valaki nézze meg a #45 -ös HSZ-t pls!! Akkor valaki nem tud segíteni ebben a Kamera Dologban ??? Aki tud az segítsen PLS! Elõre is thx!
meg de nem akarok warezolni úgy hogy elküldöm privát üzenetben ok ??? Na küldöm!
Hát már egy pár orosz torrent oldalon már rajta van a teljes játék meg már nekem is megvan az egész játék írtam is ide a fórumba hogy már kijött a teljes játék. De pls nézzétek meg a 45-ös HSZ-t! Thx!
hali! csak egy kérdés : kijött már a teljes játék vagy még csak a demo?
Oké! Na kitöröltem és nagyon szépen köszönöm! :) Megy! És még valamit szeretnék kérdezni azt hogy: Akinek már megvan a játék az biztos tudja hogy a belsõ nézetes kamera BUG-os vagy nem jól mûködik mert mindig annál az autónál amivel kezdek (SUZUKI Samurai féle meg ami utána van az is) amikor teszem a belsõ nézetes kamerát akkor valahonnan alul-ról mutassa a Differenciáltól a Transmissiótól mutassa a belsõ nézetes kamerát és azt hiszem mindegyiken mert nekem még csak 2 autót enged de mind a kettõt rossz helyen van a belsõ nézetes kamera :S és evvel még nem lehetne csinálni valamit ?? Ha igen akkor valaki segítsen pls! Elõre is thx!
Van egy Ghosts nevû mappa, azt távolítsd el a játék könyvtárából.
Sziasztok! (bocs a 3x postért de ez fontos! legalábbis nekem! :S) Na szóval azt akarnám hogy: A Magyarítás vagy angolosítás már nem olyan fontos most van attól fontosabb dolog is az hogy amikor játszok a játékkal akkor egy fél óra után ki dob a játékból és ezt írja: Off Road Drive Mûködése le állt! Mi lehet a baj??? A Játékhoz crack nemvolt, rendszer követelmények megvannak és win 7-em van! Valaki segít ??? PLS Nagyon fontos lenne és nagyon megköszönném!! Elõr is thx!
Hello all!
Szeretnék közölni veletek egy hírt! :) Hogy a játék (Off Road Drive) teljes játék(nem demo) már rajta van orosz torrent oldalakon és én már le is töltöttem! :) és a telepítésnél lehet választani 2 nyelv közül angol és orosz tettem angolt és a telepítés az angol és a játékban meg pár szó angol a többi orosz! :( és valaki nem tudna adni hozzá egy magyarítást vagy angolosítást ??? Ha igen akkor a [email protected] küldje el elõre is thx!
Oda tudnád adni hozza a magyarítás-t ??? PLS
Ha küldöd akkor erre a email cím-re küld: [email protected] Elõre is thx!
-A felverõdõ környezeti elemek (kövek leginkább) sérthetik a futómûvet és minden fontosabb alkatrészt, rontják a teljesítményt. -Más felnivel, gumival (és légnyomással), más felületen jelentõsen eltér az autó viselkedése. -"Tuningolni is lehet majd az autót. Persze nem úgy mint az NFS-ben, hanem többek közt: GPS-re, magasság és keréknyomásmérõre és hasonlókra kell gondolni. -Megjelenés: 2010 negyedik félév.
Legalábbis ezt állítja a marketing szöveg. Hogy ebbõl mi valósul meg és mikor, majd kiderül.
és ebben majd lesz olyan terepjáró hogy Asia Motors Rocsta ???? Mert az a kedvenc terepjáróm !! :)
Bakker szerintem ez majd qrva jó game lesz!!! Csak jelenjen már meg!!! Mikor fog amúgy ez meg jelenni??? Valaki nem tudja ?? :SS Ha igen akkor honnan lehet leszedni???
ez a videó borzasztó gyenge. a fizika rettenetes, aki vezetett már terepjárót (niva rulez), az tudja, hogy köze sincs hozzá. felejtõs, azt hiszem.
Az Avalon Style Entertainment, Oroszország egyik legnagyobb fejlesztõstúdiója büszkén dicsekszik azzal, hogy immár õ is boldog tulajdonosa lett a legendás Unreal Engine 3-nak. S hogy milyen célból vásárolták meg a motort? Egészen pontosan legújabb off-road jellegû autóversenyjátékuk elkészítéséhez, amely hazájában frappánsan "4x4 Off Road III", a nemzetközi piacon meg egyszerûen csak "Off Road Drive" névre fog hallgatni. Az orosz játékfejlesztés történetében ez az elsõ alkalom, hogy valamelyik stúdió Unreal 3 Engine-t vásárol.
"Az Epic Unreal Engine 3 a multiplatform játékfejlesztés zászlóshajója. Már megannyi neves játéknál bizonytott, s most az legújabb Off Roadunk esetében is teljes mértékben alkalmasnak találjuk a fejlesztésre a beépített jármûtámogatásnak, a bivalyerõs PhysX rendszernek, és a további kiforrott szolgáltatásoknak köszönhetõen." - nyilatkozta Vjacseszlav Gorgyejev, az Avalon Style vezetõje.
Ezzel együtt a másik fél részérõl is nagy figyelemmel kísérik a játék fejlesztését: "Nagyon izgalmas dolog látni, ahogy az Avalon egy realisztikus off-road játék készítéséhez használja fel a motorunkat. Egyre több vásárlónk bizonyítja, hogy az Unreal Engine 3 tökéletesen alkalmas keresztplatform játékok elkészítésére, s nagyon kíváncsiak leszünk az Off Road Drive-ra is." - mondta Mark Rein, az Epic Games alelnöke.
A készítõk meglehetõsen szûkszavúan nyilatkoznak a projekttel kapcsolatban, se álló-, se mozgókép nem került még nyilvánosságra a játékból, ezért az Unreal motor licencelésének tényén kívül csak a pár mondatban felvázolt elképzeléseikre hagyatkozhatunk. Ezek szerint a való életben is létezõ off-road sportág szemszögébõl próbálják képernyõre álmodni a játékot. Járgányunkat kedvünk szerint tuningolhatjuk, alkatrészeit módosíthatjuk, hogy az adott pályára legmegfelelõbb teljesítményt érjük el. A fejlesztõk az eddig kiadott Off Road játékaik innovatív elemeit szeretnék ötvözni az új motor adta határtalan lehetõségekkel. Ennek eredménye lesz a Off Road Drive, melyet az 1C Company fog kiadni. A megjelenés idõpontja egyelõre homályba vész, de minden bizonnyal már idén megtapasztalhatjuk, milyen érzés a sárban dagonyázni négykerekûnkkel.
igen, minden arra utal, h az ofp2 jolesz... sztem se offolj, ha a fanságod mellett ÉRVEKET nem vagy képes felvonultatni :)
(mert az nem érv, h a Dirt motor gyors volt - mivel kurva lassu, hatalmas gépigénnyel)
Így van, nem tetszett a Dirt fizikája, de ez nem azt jelenti, hogy majd ez a motor az OFP2 alatt ne muzsikálna jól. Két külön történet. Lehet, hogy jó lesz, lehet, hogy nem! A lényeg a feltételes módon van! Azzal van problémám, hogy tényként kezelsz dolgokat, amikrõl még csak feltételezések vannak, ráadásul ezen feltételezések alapján oktatsz ki mást, aki viszont egy tényre kérdezett rá! Nem tudom érthetõ vagyok-é? :)
Nem vagyok én komplikált, csak egy a világon egyedül álló, gyönyörû nyelvünk van, és ezek a kifejezések, ennek a csodának a megerõszakolásai. Olyan, mintha zsírkrétával firkálnád a Mona Lisa képet...
Én tartom magam ahoz, hogy az opfp2 az év legjobb játékai között fog csücsülni, ha hiszed, ha nem.Aztán már kitudja, hogy sül el ez az off road drive, de ha megbukik akkorse a motor miatt.Fejlõdik az ipar, velük eggyütt a grafikus és fizikai motrok is.Ezzel nincs is semmi baj, mostmár nemfog nehezére esni egy motornak, hogy több fronton is megjelenjen.A Neon egy gyors grandiózus, részletes motor.Lazán elviszi majd a hátán az opfp2-t is.És ez ugyanígy lessz az utIII és az off road drive esetében.
#21: xD te aztán egy komplikált ember vagy (ien, meik[!]) "A Dirt fizikáját meg hagyjuk!" ebbõl én (naívan) azt vettem le, hogy neked nemjött be a dirt fizikája, tehát ezzel azt sugallod, hogy a neon is ugyanugy kukázható.(mivel egy játékban a fizikáról a motor gondoskodik)
Na fussunk neki még egyszer. Tehát a kérdés így hangzott: "FPS-t hol láttál neon motorral?" A válasz erre az, hogy sehol mivel ami használná az még sem jelent, ergo tényként a saját feltételezésed, nem maszkírozhatod, legyen az bármilyen megalapozott.(legalábbis szerinted) Egyébként pedig melyik(!!) mondatom sugallja azt neked, hogy szerintem a neont a Dirt-re tervezték? Segíts nekem, mert ahogy látom nem ugyan azt a nyelvet beszéljük!
és melyik brand csinálja az ofp2-t? a codemasters csak kiado volt, hiszen a bohemia interact csinálta az elsõt, akik mostmár az Armed Assaultot heggesztik ... ergo van egy tré kiadó (a cmasters sajnos ilyen...), egy holt ismeretlen banda, akik összedobnak egy játékot, ami alapja egy autos játékhoz irt motor és a cimen kivül SEMMI köze amugy az elõzõ részhez... öö... mik az esélyek szted? vagy szted a név a legfontosabb garancia ha MINDEN más változott? :)
emellett az unrealeng3-al láttam már rengeteg jo fps-t, de jo autos játékot még egyet sem más, fps-re jó motorokkal láttam már szintén rengeteg fos autos játékot
sztem az offroaddrive (és az ofp2 is) eleve hátrányból indul
Én bízok benne, mindig megnézem meik(!) brand csinálja. De pont az elöbb azt taglaltam bazz, hogy minden motor más, minden motor másképp viseli a kihívásokat (pl.:egy versenyjátékban, mint egy fps-ben) Ez egy nagyon bonyolult rendszer.Az unreal engineIII. pedíg: gyors, széles kompatibilitású, gyorsabban képezi le a tájat, és alacsonyabb gépigénnyel jelenít(het) meg dolgokat.
#17:Szerinted a neon-t külön a dirtre tervezték? Gondolj bele, csak az tudja jól kihasználni a motort aki tudja mit hozhat ki belõle.Például ott az UT, külön motor van neki fejlesztve, ugyanaz a brand csinálja, kihozták belõle amit kilehet, és láss csodát, jó lett.(És mégegy példa amit sose hagyok ki: A Halo.A mikrofos csinálta a motorját is, külön motor lett neki fejlesztve (halo engine, gyengébbeknek) és fantasztikusan kihasználja.Akkor teret jelenít meg, amit ien(!) grafikájú fps-ek nemképesek (crysis- 5-6 aktív ellenfél, utánanyasgem, ezzelszemben- Halo 40-50 többfrakciós csaták hatalmas területen))
Az OFP2 még meg sem jelent!!! Honnan tudod, hogy muzsikál? A Dirt fizikáját meg hagyjuk! Egyébként ezeket a szavakat hol tanítják? "iennemû", "meikrõl"
Road Drive mellett, akit szintén 4х4 Off Road III, ismertek van egy valószerû-országúti verseny-játék, ami megengedi neked, hogy részeket módosíts és hangold õket az autódon, de az, ami meg fogja különböztetni azt másik kortárs négy kerekû autós játékoktól, lesz a per alapú versenyek jelenléte amiben játékosok használati probléma-megoldó képességek, hogy tátongó sárpocsolyákat szeljenek át és nyomjanak több hatalmas halom sziklát. Az Avalon Style Entertainment az elsõ orosz játékstúdiók közül az egyik hogy rendszer közötti számítógépért és videójáték-fejlesztésért engedélyezze Unreal Engine 3. Amíg az elõzõ kibocsátások a 4x4 Off országúti verseny-kiváltságában hasznosították a vállalat saját verseny technológiáját, a fejlesztési csapatot meggyõzték, hogy engedélyezze Unreal Engine 3 az átfogó infrastruktúrájával és eszközeivel kapcsolatos elsõ kézbõl való tapasztalat után. Eposz Unreal Engine 3 arcvonalában van a multiplatformjáték-fejlesztés, mondta Vyacheslav Gordeyev, Avalon Style ügyvezetõ igazgatója. A technológiát sikeresen sok kritikusan lelkesen fogadott címben használták, és teljesen fegyveresnek érezzük magunkat hogy csináljuk az elsõt,-út hajtó szimulátor Unreal Engine 3 a beépített jármûtámogatásának köszönhetõen, erõteljes PhysX rendszer, és sok másik jelentõs technológia elõny-jellemzõ. Izgatottak vagyunk, hogy látjuk Avalon Style-t egyesülni a hátterük gyártásban valószerû-út, ami az Unreal Engine 3 technológiánkkal kapcsolatos tapasztalatokat hajt, mondta Mark Rein, Epic Games alelnöke. A licencet megvásárló személyeink közül egyre több bizonyítja be, hogy Unreal Engine 3 nem csak egy nagy rendszer közötti motor de szintén az, hogy azt többszörös mûfajokon keresztül vethetik be. Ez még annak az egy másik példája, és lelkesek vagyunk, hogy látjuk, hogy ez a játék kibocsátás. Avalon Style megközelíti a fejlesztést-út autós játékok a valódi világból való sport perspektívájából. 4?4 Road III, ott valószerû lesz-út, ami hangol a képességgel, hogy részeket módosítsanak. A vezetés gyakran fogja a használatot követelni felszereléstõl, mint például a csörlõktõl, autókocsiemelõk, légsûrítõk, megkülönböztetõ zárak, és többet.Az, ami meg fogja különböztetni azt másik kortárs négy kerekû autós játékoktól, lesz a per alapú versenyek jelenléte amiben játékosok használati probléma-megoldó képességek, hogy tátongó sárpocsolyákat szeljenek át és nyomjanak több hatalmas halom sziklát. Avalon Style tesztelte ezt az innovatív játékmenetszerelõt és fejlesztette õt a sorozat elõzõ részleteiben, és arra számít, hogy a technológiák Unreal Engine 3 belül segítenek megvalósítani egy élethû verseny tapasztalatot.
de sejthetõ volt, mert mind2 cím a codemasters-nél van.
Elõbb volt asszem a rendes Chrome fps aztán jött a többi!Ésmajd jön a többi (Dead Island,Warhound,Chrome 2)ezek már nemtudom chrome engine hányas lesz.
Ez baromság, nagy tévhit, hogy a motoroknak van iennemû problemja.Ez attól függ meikrõl van szó.Például a neon motor (dirt) pengén muzsikál fps alatt is...(vagy egy másik példa, az unreal engine, azis jólessz, nemkell úgytenni, mintha értenéd(tek), hogy hogyanis mûködik egy grafikus és fizikai motor)