Sajnos magyarul nem találtam.De majd gondolom hamarosan lesz.
Unreal Engine Powered 'Off Road Drive' (PS3/X360/PC) Announced
Off Road Drive, also known as 4х4 Off Road III, is a realistic off-road racing game allowing you to tune and modify parts on your car, but what will set it apart from other contemporary four-wheel driving games will be the presence of trial-based races in which players will use problem-solving skills to traverse gaping mud puddles and scale massive heaps of rocks.
Avalon Style Entertainment is one of the first Russian game studios to license Unreal Engine 3 for cross-platform computer and video game development. While previous releases in its “4x4 Off Road” racing franchise utilized the company’s proprietary racing technology, the development team was convinced to license Unreal Engine 3 after first-hand experience with its comprehensive infrastructure and tools.
“Epic’s Unreal Engine 3 is at the forefront of multiplatform game development,” said Vyacheslav Gordeyev, CEO of Avalon Style. “The technology has been successfully used in many critically acclaimed titles, and we feel fully armed to make the first off-road driving simulator on Unreal Engine 3 thanks to its built-in vehicle support, powerful PhysX system, and many other leading edge features.”
“We’re excited to see Avalon Style combine their background in making realistic off-road driving experiences with our Unreal Engine 3 technology,” said Mark Rein, vice president of Epic Games. “More and more of our licensees are proving that Unreal Engine 3 is not only a great cross-platform engine but also that it can be deployed across multiple genres. This is yet another example of that, and we’re eager to see this game’s release.”
Avalon Style approaches the development of off-road driving games from the perspective of the real-life sport. In “4?4 Off Road III,” there will be realistic off-road tuning with the ability to modify parts. Driving will often require the use of gear such as winches, car jacks, air compressors, differential locks, and more. What will set it apart from other contemporary four-wheel driving games will be the presence of trial-based races in which players will use problem-solving skills to traverse gaping mud puddles and scale massive heaps of rocks. Avalon Style developed and extensively tested this innovative gameplay mechanic in previous installments of the series, and expects the technologies within Unreal Engine 3 to help achieve an immersive racing experience.
info: Worthplaying
Csodás egy elsõsorban FPS-ekere készített motorral autós gémet csinálni... Króm motorral is próbálkoztak, óriási bukta és szennykupac lett a vége, irányíthatalan zérõ fizika, 0 autós érzés, de az autó ugy csillogott, meg a környezet olyan volt h beszart a géped tõle.
Amirõl beszélsz game az nekem tetszett igaz pár pálya után szinte lehetetlen volt nyernem bárhogy erõlködtem :( Én nagyon kiváncsian várom mit hoznak ki belöle mert nagyon ajnározzák hogy bárhol alkalmazható az engine!
Ez baromság, nagy tévhit, hogy a motoroknak van iennemû problemja.Ez attól függ meikrõl van szó.Például a neon motor (dirt) pengén muzsikál fps alatt is...(vagy egy másik példa, az unreal engine, azis jólessz, nemkell úgytenni, mintha értenéd(tek), hogy hogyanis mûködik egy grafikus és fizikai motor)
Elõbb volt asszem a rendes Chrome fps aztán jött a többi!Ésmajd jön a többi (Dead Island,Warhound,Chrome 2)ezek már nemtudom chrome engine hányas lesz.
Road Drive mellett, akit szintén 4х4 Off Road III, ismertek van egy valószerû-országúti verseny-játék, ami megengedi neked, hogy részeket módosíts és hangold õket az autódon, de az, ami meg fogja különböztetni azt másik kortárs négy kerekû autós játékoktól, lesz a per alapú versenyek jelenléte amiben játékosok használati probléma-megoldó képességek, hogy tátongó sárpocsolyákat szeljenek át és nyomjanak több hatalmas halom sziklát. Az Avalon Style Entertainment az elsõ orosz játékstúdiók közül az egyik hogy rendszer közötti számítógépért és videójáték-fejlesztésért engedélyezze Unreal Engine 3. Amíg az elõzõ kibocsátások a 4x4 Off országúti verseny-kiváltságában hasznosították a vállalat saját verseny technológiáját, a fejlesztési csapatot meggyõzték, hogy engedélyezze Unreal Engine 3 az átfogó infrastruktúrájával és eszközeivel kapcsolatos elsõ kézbõl való tapasztalat után. Eposz Unreal Engine 3 arcvonalában van a multiplatformjáték-fejlesztés, mondta Vyacheslav Gordeyev, Avalon Style ügyvezetõ igazgatója. A technológiát sikeresen sok kritikusan lelkesen fogadott címben használták, és teljesen fegyveresnek érezzük magunkat hogy csináljuk az elsõt,-út hajtó szimulátor Unreal Engine 3 a beépített jármûtámogatásának köszönhetõen, erõteljes PhysX rendszer, és sok másik jelentõs technológia elõny-jellemzõ. Izgatottak vagyunk, hogy látjuk Avalon Style-t egyesülni a hátterük gyártásban valószerû-út, ami az Unreal Engine 3 technológiánkkal kapcsolatos tapasztalatokat hajt, mondta Mark Rein, Epic Games alelnöke. A licencet megvásárló személyeink közül egyre több bizonyítja be, hogy Unreal Engine 3 nem csak egy nagy rendszer közötti motor de szintén az, hogy azt többszörös mûfajokon keresztül vethetik be. Ez még annak az egy másik példája, és lelkesek vagyunk, hogy látjuk, hogy ez a játék kibocsátás. Avalon Style megközelíti a fejlesztést-út autós játékok a valódi világból való sport perspektívájából. 4?4 Road III, ott valószerû lesz-út, ami hangol a képességgel, hogy részeket módosítsanak. A vezetés gyakran fogja a használatot követelni felszereléstõl, mint például a csörlõktõl, autókocsiemelõk, légsûrítõk, megkülönböztetõ zárak, és többet.Az, ami meg fogja különböztetni azt másik kortárs négy kerekû autós játékoktól, lesz a per alapú versenyek jelenléte amiben játékosok használati probléma-megoldó képességek, hogy tátongó sárpocsolyákat szeljenek át és nyomjanak több hatalmas halom sziklát. Avalon Style tesztelte ezt az innovatív játékmenetszerelõt és fejlesztette õt a sorozat elõzõ részleteiben, és arra számít, hogy a technológiák Unreal Engine 3 belül segítenek megvalósítani egy élethû verseny tapasztalatot.
Felejtsétek már el a fordítókat:D:D Inkább olvasom angolul:D
Az OFP2 még meg sem jelent!!! Honnan tudod, hogy muzsikál? A Dirt fizikáját meg hagyjuk! Egyébként ezeket a szavakat hol tanítják? "iennemû", "meikrõl"
Én bízok benne, mindig megnézem meik(!) brand csinálja. De pont az elöbb azt taglaltam bazz, hogy minden motor más, minden motor másképp viseli a kihívásokat (pl.:egy versenyjátékban, mint egy fps-ben) Ez egy nagyon bonyolult rendszer.Az unreal engineIII. pedíg: gyors, széles kompatibilitású, gyorsabban képezi le a tájat, és alacsonyabb gépigénnyel jelenít(het) meg dolgokat.
#17:Szerinted a neon-t külön a dirtre tervezték? Gondolj bele, csak az tudja jól kihasználni a motort aki tudja mit hozhat ki belõle.Például ott az UT, külön motor van neki fejlesztve, ugyanaz a brand csinálja, kihozták belõle amit kilehet, és láss csodát, jó lett.(És mégegy példa amit sose hagyok ki: A Halo.A mikrofos csinálta a motorját is, külön motor lett neki fejlesztve (halo engine, gyengébbeknek) és fantasztikusan kihasználja.Akkor teret jelenít meg, amit ien(!) grafikájú fps-ek nemképesek (crysis- 5-6 aktív ellenfél, utánanyasgem, ezzelszemben- Halo 40-50 többfrakciós csaták hatalmas területen))
és melyik brand csinálja az ofp2-t? a codemasters csak kiado volt, hiszen a bohemia interact csinálta az elsõt, akik mostmár az Armed Assaultot heggesztik ... ergo van egy tré kiadó (a cmasters sajnos ilyen...), egy holt ismeretlen banda, akik összedobnak egy játékot, ami alapja egy autos játékhoz irt motor és a cimen kivül SEMMI köze amugy az elõzõ részhez... öö... mik az esélyek szted? vagy szted a név a legfontosabb garancia ha MINDEN más változott? :)
emellett az unrealeng3-al láttam már rengeteg jo fps-t, de jo autos játékot még egyet sem más, fps-re jó motorokkal láttam már szintén rengeteg fos autos játékot
sztem az offroaddrive (és az ofp2 is) eleve hátrányból indul
Na fussunk neki még egyszer. Tehát a kérdés így hangzott: "FPS-t hol láttál neon motorral?" A válasz erre az, hogy sehol mivel ami használná az még sem jelent, ergo tényként a saját feltételezésed, nem maszkírozhatod, legyen az bármilyen megalapozott.(legalábbis szerinted) Egyébként pedig melyik(!!) mondatom sugallja azt neked, hogy szerintem a neont a Dirt-re tervezték? Segíts nekem, mert ahogy látom nem ugyan azt a nyelvet beszéljük!
Én tartom magam ahoz, hogy az opfp2 az év legjobb játékai között fog csücsülni, ha hiszed, ha nem.Aztán már kitudja, hogy sül el ez az off road drive, de ha megbukik akkorse a motor miatt.Fejlõdik az ipar, velük eggyütt a grafikus és fizikai motrok is.Ezzel nincs is semmi baj, mostmár nemfog nehezére esni egy motornak, hogy több fronton is megjelenjen.A Neon egy gyors grandiózus, részletes motor.Lazán elviszi majd a hátán az opfp2-t is.És ez ugyanígy lessz az utIII és az off road drive esetében.
#21: xD te aztán egy komplikált ember vagy (ien, meik[!]) "A Dirt fizikáját meg hagyjuk!" ebbõl én (naívan) azt vettem le, hogy neked nemjött be a dirt fizikája, tehát ezzel azt sugallod, hogy a neon is ugyanugy kukázható.(mivel egy játékban a fizikáról a motor gondoskodik)
Így van, nem tetszett a Dirt fizikája, de ez nem azt jelenti, hogy majd ez a motor az OFP2 alatt ne muzsikálna jól. Két külön történet. Lehet, hogy jó lesz, lehet, hogy nem! A lényeg a feltételes módon van! Azzal van problémám, hogy tényként kezelsz dolgokat, amikrõl még csak feltételezések vannak, ráadásul ezen feltételezések alapján oktatsz ki mást, aki viszont egy tényre kérdezett rá! Nem tudom érthetõ vagyok-é? :)
Nem vagyok én komplikált, csak egy a világon egyedül álló, gyönyörû nyelvünk van, és ezek a kifejezések, ennek a csodának a megerõszakolásai. Olyan, mintha zsírkrétával firkálnád a Mona Lisa képet...
Az Avalon Style Entertainment, Oroszország egyik legnagyobb fejlesztõstúdiója büszkén dicsekszik azzal, hogy immár õ is boldog tulajdonosa lett a legendás Unreal Engine 3-nak. S hogy milyen célból vásárolták meg a motort? Egészen pontosan legújabb off-road jellegû autóversenyjátékuk elkészítéséhez, amely hazájában frappánsan "4x4 Off Road III", a nemzetközi piacon meg egyszerûen csak "Off Road Drive" névre fog hallgatni. Az orosz játékfejlesztés történetében ez az elsõ alkalom, hogy valamelyik stúdió Unreal 3 Engine-t vásárol.
"Az Epic Unreal Engine 3 a multiplatform játékfejlesztés zászlóshajója. Már megannyi neves játéknál bizonytott, s most az legújabb Off Roadunk esetében is teljes mértékben alkalmasnak találjuk a fejlesztésre a beépített jármûtámogatásnak, a bivalyerõs PhysX rendszernek, és a további kiforrott szolgáltatásoknak köszönhetõen." - nyilatkozta Vjacseszlav Gorgyejev, az Avalon Style vezetõje.
Ezzel együtt a másik fél részérõl is nagy figyelemmel kísérik a játék fejlesztését: "Nagyon izgalmas dolog látni, ahogy az Avalon egy realisztikus off-road játék készítéséhez használja fel a motorunkat. Egyre több vásárlónk bizonyítja, hogy az Unreal Engine 3 tökéletesen alkalmas keresztplatform játékok elkészítésére, s nagyon kíváncsiak leszünk az Off Road Drive-ra is." - mondta Mark Rein, az Epic Games alelnöke.
A készítõk meglehetõsen szûkszavúan nyilatkoznak a projekttel kapcsolatban, se álló-, se mozgókép nem került még nyilvánosságra a játékból, ezért az Unreal motor licencelésének tényén kívül csak a pár mondatban felvázolt elképzeléseikre hagyatkozhatunk. Ezek szerint a való életben is létezõ off-road sportág szemszögébõl próbálják képernyõre álmodni a játékot. Járgányunkat kedvünk szerint tuningolhatjuk, alkatrészeit módosíthatjuk, hogy az adott pályára legmegfelelõbb teljesítményt érjük el. A fejlesztõk az eddig kiadott Off Road játékaik innovatív elemeit szeretnék ötvözni az új motor adta határtalan lehetõségekkel. Ennek eredménye lesz a Off Road Drive, melyet az 1C Company fog kiadni. A megjelenés idõpontja egyelõre homályba vész, de minden bizonnyal már idén megtapasztalhatjuk, milyen érzés a sárban dagonyázni négykerekûnkkel.
Bakker szerintem ez majd qrva jó game lesz!!! Csak jelenjen már meg!!! Mikor fog amúgy ez meg jelenni??? Valaki nem tudja ?? :SS Ha igen akkor honnan lehet leszedni???
és ebben majd lesz olyan terepjáró hogy Asia Motors Rocsta ???? Mert az a kedvenc terepjáróm !! :)
-A felverõdõ környezeti elemek (kövek leginkább) sérthetik a futómûvet és minden fontosabb alkatrészt, rontják a teljesítményt. -Más felnivel, gumival (és légnyomással), más felületen jelentõsen eltér az autó viselkedése. -"Tuningolni is lehet majd az autót. Persze nem úgy mint az NFS-ben, hanem többek közt: GPS-re, magasság és keréknyomásmérõre és hasonlókra kell gondolni. -Megjelenés: 2010 negyedik félév.
Legalábbis ezt állítja a marketing szöveg. Hogy ebbõl mi valósul meg és mikor, majd kiderül.
2010 negyedik félév régen matekoztam, de itt valami nem okés
Szeretnék közölni veletek egy hírt! :) Hogy a játék (Off Road Drive) teljes játék(nem demo) már rajta van orosz torrent oldalakon és én már le is töltöttem! :) és a telepítésnél lehet választani 2 nyelv közül angol és orosz tettem angolt és a telepítés az angol és a játékban meg pár szó angol a többi orosz! :( és valaki nem tudna adni hozzá egy magyarítást vagy angolosítást ??? Ha igen akkor a [email protected] küldje el elõre is thx!
Sziasztok! (bocs a 3x postért de ez fontos! legalábbis nekem! :S) Na szóval azt akarnám hogy: A Magyarítás vagy angolosítás már nem olyan fontos most van attól fontosabb dolog is az hogy amikor játszok a játékkal akkor egy fél óra után ki dob a játékból és ezt írja: Off Road Drive Mûködése le állt! Mi lehet a baj??? A Játékhoz crack nemvolt, rendszer követelmények megvannak és win 7-em van! Valaki segít ??? PLS Nagyon fontos lenne és nagyon megköszönném!! Elõr is thx!
Van egy Ghosts nevû mappa, azt távolítsd el a játék könyvtárából.
Oké! Na kitöröltem és nagyon szépen köszönöm! :) Megy! És még valamit szeretnék kérdezni azt hogy: Akinek már megvan a játék az biztos tudja hogy a belsõ nézetes kamera BUG-os vagy nem jól mûködik mert mindig annál az autónál amivel kezdek (SUZUKI Samurai féle meg ami utána van az is) amikor teszem a belsõ nézetes kamerát akkor valahonnan alul-ról mutassa a Differenciáltól a Transmissiótól mutassa a belsõ nézetes kamerát és azt hiszem mindegyiken mert nekem még csak 2 autót enged de mind a kettõt rossz helyen van a belsõ nézetes kamera :S és evvel még nem lehetne csinálni valamit ?? Ha igen akkor valaki segítsen pls! Elõre is thx!
hali! csak egy kérdés : kijött már a teljes játék vagy még csak a demo?
Hát már egy pár orosz torrent oldalon már rajta van a teljes játék meg már nekem is megvan az egész játék írtam is ide a fórumba hogy már kijött a teljes játék. De pls nézzétek meg a 45-ös HSZ-t! Thx!
Na de akkor most már valaki nézze meg a #45 -ös HSZ-t pls!! Akkor valaki nem tud segíteni ebben a Kamera Dologban ??? Aki tud az segítsen PLS! Elõre is thx!
Hivatalosan már több javítás is készült a játékhoz, amelyet simán letudnak tölteni azok akik hivatalos helyrõl szerezték be a játékot. A többieknek sajnos úgy tûnik marad a várakozás az európai változatra, mivel a patchet a törtre a hivatalos fórumban leírtak alapján nem lehet felrakni.
Oké. Köszönöm szépen próbáltam letölteni de én már nem tudok letölteni arról az oldal -ról mert elértem a Maximum Letöltési limitet (nem vagyok prémiumos!) na és ezért meg próbálom máshonnan letölteni a patchet de azért köszi! :)
Na próbáltam fel telepíteni a játékot de elõször ki ír valamit oroszul aztán rá kattintok arra hogy OK aztán meg valami Runtime Error-t ír ki megint rá kattintok hogy OK és becsukja az ablakot! :( Mi lehet a baj meg kell vennem a játékot ??? Ha igen akkor valaki tud valami megoldást ??? Elõre is thx!
tudna valaki magyaritást?
Ha valaki ad egy "PP3WorkGame.ENG" fájlt akkor magyaraosítom. Nekem orosz változat van meg (PP3WorkGame.RUS), 70%nál többet nem sikerült le fordítanom, mert hibásan adja be a Notepad-ba az orosz szöveget :S
Akkor legyen mind kettõnknek igaza: Magyarosítás vagy magyarítás ? Bal oldalt az van hogy magyarosítás,és utána fent a címnél pedig magyarítások. Amúgy lényegtelen, én csak próbálok segíteni azoknak akiknek oroszul fut a játék, hogy legalább valamit megértsenek belõle.
nekem a gumi nyomás billentyû nincs beállítva és nincs bill konfig a optionsban
jah :S nincs bill config ??? én valahol találtam ha jól tudom! :) pontosan nem tudom hol de valahol volt. :) A Guminyomás nekem meg be van a Backspace mellet balra az a gomb és még az mellet balra az a 2 gomb van a gumi nyomásra tehát ugyan az mint az UAZ 1-ben 2-ben meg a Full Drive Hummer-ben próbáld meg azt a bill-t amit leírtam lehet hogy jó lesz! :)
Szvsz. nem igazán érdemes a kormányon görcsölni, mert ez egy olyan szimulátor, amihez ebben az állapotában pont nem hiányzik a kormány, ill. nem jól kezeli sajnos...
Mekkora egy geci ez az IGN: IGN Review 5.0, nevetséges dolgok miatt húzták le.
Hello A problémám az lenne hogy letöltöttem a játékot felraktam de ezzel a hibaüzenettel fogad: Az alkalmazást nem sikerült elindítani, mert D3DCOMOILER_43.dll nem található. Az alkalmazás újratelepítése megoldhatja a problémát. Ha valaki megírná hogy ezt a hibát hogy lehetne megoldani megköszöném:)