"Matthew Hooper vezetõ dizájner három mondatban reagált a kiszivárgott képekre a Twitteren: "Ezeknek a képeknek semmi köze ahhoz, amit a Doom 4-ben láttok majd. Amikor majd hivatalosan megmutatjuk nektek a játékot, csodás dolgokat fogtok látni. Amikor megtartjuk a bemutatót a fanok boldogok lesznek."
Remélem énis, nem muszály feltétlen ez a dark-os megvalósítás, bár ha MArs-on fog jétszódni, akkor lehet, hogy elengedhetetlen lesz. Mondjuk lehet kinn is kutatni a vörös térben a Marson :)
Én egyébként játszom a régiekkel a mai napig rendszeresen:
- dengine 1.9.7 - HD Texture pack - HD Model pack - Remastered Music mod - FOV 100 - 1920x1080
És mehet a móka:) A mai napig mindig találok online partnereket is:)
Ezek realtime képek, persze ettõl még lehetnek koncepciók. Ettõl függetlenül és sokakkal ellentétben, nekem nagyon bejönnek a képek. Emlékeztetnek a DOOM 2 könyv hangulatára. Remélem ilyen lesz a játék.
Ha nagy nyílt terekkel akarnak hódítani, akkor Cryengine-t licenszeljenek, mert a Tech még hagy némi kívánnivalót maga után. Ez a grafika ultragáz, de gondolom még nagyon pre-alfa verzióban van a project, ha csakugyan Doom 4-es képeket látunk itt. Másrészt a Doom-hoz nem nagyon illik a nagy nyílt terület... mindig is a szûk helyek, a keskeny klausztrofóbiát keltõ folyosók voltak a védjegyei. Errõl nem kéne leállni. Egy-két nyílt helyszín még elmegy, de ezeken a képeken szinte csak ilyet látni.
Ha már kész a motor, az pedig kész, akkor bátran jöhet a nyílt terület. A földi pokol, ahol démonok szaladgálnak, pedig füstös, poros, romos is lehet, szóval nem feltétlenül lõnek mellé. Még akár jó játék is lehet. Talán tanulnak is a RAGE hibáiból.
Ez Doom4?Ennél még a Rage is szebbm,pedig a Doomban elvileg újabb motor lesz.
Ha az lenne, akkor elsõ ránézésre köszönjük, nem kellene vele fáradni srácok...ezt a nagyvárosi démoni hangulatos csontot a FEAR már rég lerágta - ráadásul nem is egy epizódban. Egy-két képrõl összhatásban a Crysis 2 ugrott be, megnyílt föld, mûemlék épület, romok, tûz, füst, hamu... Persze belegondolva jobban, lehet ez még jó, ha tényleg törekedni fognak rá hogy megijesszenek benne, és kellõ változatossággal jönnek majd a szûk szobák, a nagyobb, szabadabb terek, ötletes monsztákkal, helyzetekkel karöltve, esetleg nyakon öntik egy szabadabban bejárható világgal, nem csõben haladva...fincsi. Lenne. Mindenesetre a "hagyományos Doom" fanok számára hatalmas pofonnak érzem, hogy ennyire erõltetik ezt a manapság népszerû, jelenkori nagyváros témát...kívánom, hogy hozzanak ki belõle minden eddigi fejlesztõcsapat munkájánál többet, és akár még szeretni is fogjuk! :) Arról nem vitatkoznék hogy a képeken a Doom 4 látható-e, vagy sem, emlékezzünk vissza, a Tech5 kissé megbukott a nagy terek kellõen részletes megjelenítésével, a sok-sok konfigon megjelenõ teljesítmény gondok miatt a gyorsaságával is - legalábbis a Rage startkor, aztán alakult valamennyit a dolog. Az id-nek most nagyon kapóra jönne, hogyha olyan játékot adnának ki, amelynek grafikus motorja a nagy tereket hatékonyan, látványosan, gyorsan, és a kezdetektõl fogva gondok nélkül jelenítené meg - mivel a Rage-nél is ez volt a cél, de ezesetben tenné mindezt a Rage-nél jóval kiforrottabb szinten. Melleleg nemsokára itt a GDC 2012, a közelsége miatt lehet arra következtetni, hogy valószínûleg ott mutatták volna be a Doom4-et/ezt az egyelõre meg nem nevezett címet, ha nem is a nagyközönségnek, hanem csak szakmai berkekben, arra az alkalomra készülhettek a képek...izgatottan várom a fejleményeket... :)
Sokan semmiképpen sem mivel csak belsõs használatra van.Azon túl is ott belül megvannak a jól nekáratott grafenginek.Pedig ezt még foltoznák király lenne.
Azért én remélem, hogy sokan fognak mihamarabb kiadni gamet az idtech 5-al, persze gondoskodva a beállításokról, mert szerintem kitesz egy DX10-et simán ránázásre (persze ha az árnyékokat nem számítjuk bele)...
A 2. patchel megoldódnak a nagyobb problémák és a kisebb csúnya textúrák is élesebb6szebbek lettek, de még látszik 1-2 dolog, hogy elõtted töltõdik be. Másnál?
Nekem is csak elõször fagyott, aztán patch meg driver meg mif*szom azt jó lett. Nekem 1 valami nem tetszett, a "befejezés"... Hát az valami iszonyatosan gagyi lett... Nem is értem, hogy sikerülhetett olyanra...
Úgy hogy minden 15-30 percben úgy kifagy, hogy csak gép restart oldja meg a dolgot elég nehéz nem a hibát keresni benne. Szóval egy percig se bántam meg, hogy nem vettem meg.
Vagy csak vannak olyan intelligens egyedek az ID-nél, hogy rájöttek: a lehúzós, a feltétlen net-kapcsolatot - és így számtalan, a játékos részérõl fölöttébb kellemetlen kötöttséget - igénylõ játékok nem tennének jót a cég, mára már amúgy is kissé megkopott hírnevének - minden gebaszért az ID lenne elõrángatva, hiába nem tehetnének azokról a "hibákról", amik ilyenkor ezrével nyüzsögnek, a "szokásosakon" felül - , ill. ahhoz olyan (plusz) support is kell - ha adnak magukra - , hogy inkább kiadnak 2 évente 1-1 új játékot (minden platformra) és nyugisan szórják a zsét, amit azért kaptak, minthogy évekig görcsöljenek 1-1 foltozgatásával és kényszerû életben tartásával - ha már a kényelmes, motor-licencelõs bizniszbõl kiestek. Merthogy, amihez igazán értenek, amiben ászok, ott a legnagyobb a konkurenciaharc a PC-s játékiparban, így sok hibát nem követhetnek el, már ha az eddig megszokott életszínvonalukat továbbra is fenn akarják tartani - pl. ûrhajózás. Szerintem, mivel pénzbõl élnek õk is, és a sikereiket - idáig még - mindig PC-n aratták, ezért lesz PC-s port.
Eszerint: "Carmack megemlítette, hogy PC-n tényleg egyedülálló a streaming technológia, de a jelenlegi sávszélesség-megkötések miatt az id nem akar kockázatot vállalni. A Doom 4 hatalmas szerverparkot követelne, így nem biztos, hogy el tudnák kötelezni magukat mellette." lehet nem is lesz PC-s port vagy csak hosszú idõ után?!
Már miért vinné el? Az id software fejleszti, tervezi a játékot, a Bethesda csak kiadja. Max abba szól bele a Bethesda, hogy mennyire legyen véres meg hogy mennyi csöcs legyen a játékban a korhatár besorolás miatt. A Rage-et jóval a Bethesdához kerülés elõtt kezdték el, nem a Bethesda miatt raktak bele rpg-s elemeket.