A Doom 3 óta már nem parázslik annyira a pokol tüze, mint korábban, ám ezt leszámítva a Doom továbbra is az egyik legjobb játékbrandnek számít az univerzumban. Az Official Playstation Magazinenak adott interjúban John Carmack kóderpápa elejtette, hogy a Doom fejlesztõcsapata már hónapok óta szteroidokon él. Teljes gõzerõvel a játékot támogató technológián dolgoznak és még a Rage megjelenése elõtt a boltok polcain lesz a végleges termék.
A vallásos emberek még a mai nap folyamán rajzoljanak fel egy védõ pentagrammát a parkettára, mivel holnap indul a QuakeCon és ha mázlink van, akkor ezt a Doom verziót nem fogja Tim Willits elrontani. Pinkydémont, kakodémont, pirosdémont, sárgadémont és persze dupla rakétavetõs szájberdémont akarunk látni minden mennyiségben. Fülünkbe duruzsló, perverz láva szirének sikoltásait és lerágott végtagjaik miatt jajveszékelõ tengerészgyalogosok sírásba fúló könyörgését akarjuk minden létezõ mennyiségben.
info: Gamestar
Lehet készülni augusztusra.
DOOM 4: Ászomnessz Hajlobogás!
(HW Insider) Tim Willits azt mondta, mikor kijött a DOOM 3, hogy az volt addigi legjobb játékuk. A Rage Xbox 360, PS3 és PC platformokra érkezik jövõre, a játékról az E3 alkalmával semmit se tudunk meg. Ellenben az augusztus 12-15-ig megrendezett QuakeCon alkalmával már annál többet. De a DOOM 4 még ÁSZOMABB lesz, mint a Rage volt, úgyhogy lehet hímezni az elképesztõkendõket, amelyeket majd aztán népi-gémer hagyomány szerint fejünkre kell borítanunk, hogy bírjuk az irtózatos Ászomnesszt!
info: Hardwired
Hát ja.
Remélem nem csak bla-bla szövegelés lesz hanem tömény ingame cuccost mutogatnak majd nem holmi semmitmondó atworköket!
Több történetmesélés? Mi, tán Benedek Elekkel kezdenek ahogy ül egy bõrfotelban egy nagy könyvvel a kezében és elkezdi mondani: "Szeervusztook gyereekeek, maa a bátoor hõõs királyfii kalandjaairóól leesz szóó, aki a Maars egyiik holdjáán báázist éépítõõ ûûûriparii vááállalat foolyosóóin kóószál elektroomáágnesees impuulzusfeegyverééével, hoogy poofáán durranttsa veele a naagyseggûû kibeerdéémoon báácsit..."
"A DOOM 4. esetében - hehe, mégiscsak kiszivárgott infó a Quakconról annak, aki tudja, hol keresse... - a Ragenél több lesz a történetmesélés és a mozis hangulatú átvezetõ jelenet. Emiatt a DOOM 4 csapat kissé visszatér a scriptelt események és scriptelt AI irányába, tehát ott többet használnak fel a régi DOOM3 munkamenetbõl és script-gyakorlatból."
Azt nem mondtam hogy a belterekkel gond lesz, sõt, már a Rage trailerekbõl is lehetett látni hogy jól fognak kinézni... csak reménykedem hogy a D4-nél ki fogják használni az új motor adottságait, és nem csak villódzó neonok által megvilágított folyosókon fog játszódni :)
Kíváncsi vagyok milyen jellegú lesz ez a játék. A Rage szkenneken volt interjú Carmackal, ott mondta hogy a Doom 3 motorját (Tech 4) végig úgy csinálták, hogy belsõ tereken játszódjanak a játékok amik rá készülnek- "Indoor engine"-nek hívta. A Tech 5-õt (ami megy a Rage ás Doom 4 alatt) viszont kezdetektõl kezdve úgy fejlesztették, hogy óriási külsõ tereket meg tudjon jeleníteni.
Gondolom akkor búcsút mondhatunk a Doom 3 klausztrofób, sötét játékmenetének...
Hát aki élvezhetõ sebességgel akarja futtatni megfelelõ beállítások mellett annak tuti a zsebébe kell nyúlni. Még 1 év is sok idõ a számítástechnikában... addigra a jelenlegi konfig 100-szor elavul.
Hidd el nem lesz olyan nagy áldás a Doom 4, már csak azért is, mert biztos nem fogsz tudni elkerülni egy néhány tízezres gépfejlesztést, ha kiadják. Jelenlegi prockó és vga mehet a kukába.
Jövõre jön a Rage, meg most van elõzetes infó róla, látom mennyire figyeltek.
Sztem lehet jegelni a topikot, mert a Rage elõtt úgysem jelenik meg a játék. És az is soká jön még. Az id azzal van most elfoglalva hogy tökéletesítse a Tech 5 alatt zötyögõ fps-ét, szal Doom 4 akkor lesz "when its done."
Hogy 2011. április 18-án 15:04-kor nem fogsz kommentet írni, az biztos. Illetve majdnem. Legfeljebb elõtte vagy utána fogsz írni, de pont akkor nem hiszem.
Na ezzel nem mostanában játszunk,visszanézek majd úgy két év múlva.
2011.április.18 Hétfõ-15:04
Doom 4 - Az idei E3-on bemutatkozik?
Az id Software elnöke szerint, "valami új" dolgot visznek az idei E3-ra.
Todd Hollenshead tett néhány homályos utalást az id Software idei E3 felhozataláról. Konkrétumokat nem említett, de nagy eséllyel a Doom 4 lesz a cég legnagyobb durranása. Hollenshead elmondása szerint a Doom 4 nem folytatás lesz, de nem is remake. "A Doom 4 egy kicsit különbözni fog a harmadik résztõl, és az elsõ kettõtõl is. Hogy pontosan miben áll ez a változás, azt sajnos nem mondhatom el, mert szétrúgják a se....em."
Mit nekünk egy fenék, mikor itt rajongók tömegei állnak kiéhezve! Igazán elmondhatta volna. A Doom 4 részletek helyett inkább az id Software és a cross-platform fejlesztésekrõl beszélt Hollenshead úr: " Nem kérdéses, hogy az id alapvetõen egy PC-s fejlesztõcsapat, és ha FPS játékot játszom, akkor azt egérrel, és billentyûzettel kívánom tenni. Mindazonáltal, ha az AAA címek eladási statisztikáit olvasom, rá kell döbbennem, hogy muszáj a cross-platform fejlesztéssel foglalkoznunk, amennyiben sikeresek akarunk maradni." Fejlesszenek csak Wii-re a srácok, de azért a Doom 4-et követeljük PC-re (is)!
info: Gamestar
Doom 4 - lassan halad a fejlesztés!
Az elmúlt napon a Gamespot oldalnak alkalma nyílt kifaggatni Todd Hollenshead id Software vezérigazgatót az id új multi-platform stratégiájáról, wii fejlesztéseirõl, valamint a Rage, Quake Live és DOOM 4 játékokról. A legkevesebb szó talán a Doom negyedik részérõl esett. Kiderült, hogy a program fejlesztése még nagyon kezdeti stádiumban van, amit TH a tavalyi kezdéssel és az új, hiányos csapattal indokolt. Miért is hiányos? Azért, mert még jelenleg is fejlesztõket keres az id Software a team számára...
Az id feje a lesújtó hírek után igyekezett azzal nyugtatni minket, hogy a klasszikus Doom nyomdokain halad tovább a negyedik rész, így nem kell félnünk, hogy nem fog tetszeni. A Doom 4 nem folytatás, és nem új rész lesz. Todd Hollenshead több információt nem volt hajlandó elénk tárni.
info: Cybergen
Hát akkor még kurva sokat kell várni rá, de megérni várni ebbõl lesz a jó játék.
Igen! De ez állítólag jóval szebb lesz mint a Rage!
Ezen játék alatt is a Tech5 fog duruzsolni mint a Rage alatt? Az is ugyebár az id egyik új játéka. Szkrinsotjai meggyõzõek.
A napokban kezdõdött QUAKE Live nyilvános bétateszttel összefüggõ interjú sorozat alanya legtöbb esetben az id Software, ezzel együtt minden Doom és Quake atyja, John Carmack volt. Az MTV Multiplayer számára adott interjúban a cég elsõ emberétõl megkérdezték azt, ami a legtöbb rajongóban már rég felmerült: van rá esély, hogy még az idén halljunk a Doom 4-rõl? JC szerint az idei évre egyelõre csupán kiadó szerzés van beütemezve a játék számára, és csak azután jöhet a média hadjárat. Ezek szerint örülhetünk, ha 2009-ben már láthatunk videókat a Doom-sorozat negyedik részérõl... (valószínûbb, hogy inkább csak a 2010-es E3 alkalmával) A megjelenés az elmondottak alapján 2010 második felénél elõbb nem következik be.
info: Cybergen
szóval átjöttek a pokol démonai a dimenziókapun, és leigázták a földet, hmm jól hangzik, de nehogy fallout legyen belõle:D reménykedek benne hogy ez a játék büntetni fog
A GGL magazin Brad Hawkins színészpalántát egy száz méter mélyen lévõ pincébe hurcolták, hogy friss Doom 4 információkat préseljenek ki belõle. Az elmúlt 17 évben számos sorozatban - CSI, NCIS, Prison Break - láthattuk kisebb-nagyobb szerepekben, ám a most adódott Doom 4-gyel kapcsolatos motion capture munkálatok hozták igazán lázba. Elmondása szerint amióta az eszét tudja a Doom a kedvence és kizárólag sajátszemmel lövöldözõs játékokkal üti el az idejét - igaz néha hónapokig tart befejeznie egy-egy játékot.
Hawkins beszámolója alapján az id-nek profi Mocap felszerelése van valahol egy távoli, eldugott, bazinagy raktárépület szívében. Több, mint 250 beállítást vettek fel, a kúszástól kezdve a ziháláson át a célratartásig mindenfélét. Lényegében Hawkinsról modellezik a mozgásanimációk zömét, ám arról nem tudni, hogy a mimikát is róla mintázzák vagy más és más színészeket alkalmaznak majd az egyes kulcskaraktereknél.
A sztoriról annyit árultak el, hogy háború utáni, poszt apokaliptikus világra számíthatunk, ahol a civilek és katonai erõk egyaránt a túlélésért küzdenek. Kissé lehangoló, de Hawkins további két év fejlesztésrõl beszél a Doom 4 kapcsán, tehát egyhamar nem lesz módunk a pokol legmélyebb bugyraiban dupla csövû sörétessel démonokat hajkurászni.
info: Hardwired
Hehe kúszás az jó.Csak hát még 2 éve :( Azhittem idén év végén már tolhatjuk. Mindegy talán még ígyis elõbb jön mint a DNF
Most jött egy hír róla, de semmi emlékeztetõ infót nem tartalmaz.
Szerintem jó választás volt a pacák. Csak el ne rontsa... Ha elcseszik a storyt, az egész mehet a kukába... Egy agyatlan lövöldétõl azért több a DOOM (legalábbis a 3 biztos)! Úgyhogy ide kellesz kurázsi. Reménykedjünk a legjobbakban :)
kiakarod adni magadból a beteg sziopata hajlamaidat ?:D addig doom3 :P
remélem nem kurja el a sztorit a csávó. nyilván most mindenki a "megyünk és ami az utunkba kerül lõjük le" játékmenetre gondol :D lehet hogy most nem ez lesz,vagy nem csak ez lesz :o
Egyhamar nem fog kijönni, de az új Tech 5-ös továbbfejlesztett motor ki fog tenni magáért az biztos. Már a Tech 5 bizonyított a Rage-el, tehát nem kell félni, hogy elrontanák. A fejlesztõk tudják, hogy nagyok a rajongók elvárásai, szóval aprólékosak lesznek és precízek. Én nagyjából a Crysis 2 megjelenésével tenném egy idõbe a Doom 4-et, vagyis 2010 elõtt semmiképp nem jelenik meg. Viszont a grafikától garantáltan leesik majd az állunk... mint neki.