Így az első két pályát letudva azért megváltozott a véleményem, így több fegyverrel annyira ammo gond sincsen, és kifejezetten élvezetessé vált a játék. Meg mondjuk most annyi robot pókkal se futottam össze, azok borzasztóak :)
Egyetertek, zsenialis jatek. Tartja az IDsoftware Doom jatekaitol megszokott eloremutatast.
Kihivast jelento, jol atgondolt, jol optimalizalt. Latszik rajta, hogy olyanok keszitettek, akik Doommal nottek fel.
Egyetlen hianyossaga, hogy az Unmaykr elegge lopikula ahhoz kepest, amit elvarna az ember egy Bfg ammot hasznalo cucctol.
Maraudert kitalalo embert meg innen is udvozlom, bekaphatja, es imadom. :)
Na, szóval nem az első részt, hanem az ELŐZŐ részt :D
Egyébként az az érzésem, hogy az arénák is valahogy kevésbé áttekinthetőek, mint az előző részben voltak. Ez nyilván szubjektív, de sokszor számomra kevésbé átláthatók. Valamint abban egész biztos vagyok, hogy az ellenfelek sokkal agresszívabban tapadnak rád, mint a 2016-os játékban. Hiába hintázok át a pálya túlfelére, amint megfordulok, már a sarkamban vannak. Mondanám, hogy csak az idő homályába vész az előző rész, de hát tényleg pár hete toltam legutóbb, és határozottan ez az érzésem.
Ugyanakkor valóban igencsak oda van rakva, tetszik is, élvezem is, de nem vártam, hogy egy Doom-ban annyit fogok szopni, mint egy Dark Souls-ban :S Utoljára szerkesztette: Voltan, 2020.03.24. 10:46:57
Nekem eddig inkább az ugribugris dolgokkal gyűlt meg a bajom, de asszem az időlassító rúna egyre jobb ötletnek tűnik bármi mással szemben. Legalábbis eddig megúsztam, hogy felhasználjak extra életet, viszont néha olyan kavarodás van harc közben, hogy azt sem tudom, hol vagyok. Egy biztos: ha tömeg van, menekülni, menekülni, menekülni, és ha épp nincs az ember körül senki, akkor lődözni. Persze, ha valami menekülés közben véletlenül előttünk van, azt is lőni :) Még valami: Sok gombos mmo egér és billentyűzet, mindkettő makrózható billentyűkkel most igen jól jön. Jó dolog elhajítani egy gránátot, fújni egy jeget, majd hajítani a következő gránátot anélkül, hogy equipmentet kéne váltani XD Utoljára szerkesztette: RelakS, 2020.03.24. 10:41:19
A korod azért szempont mert mínusz -1 évesen egészen biztosan nem játszhattál újonnan a játékkal és egész más később, 10-15 év múlva elővenni valamit, mint klasszikust és úgy kipróbálni és egész más day 1-on játszani vele, amikor az a legszebb, legmodernebb, legszuperebb. És a Doom az volt 93-ban. A Doom 2-nél emlékszem még kevés is volt a gépem és le kellett venni a felbontást, hogy jól fusson, ami azt jelentette akkoriban, hogy kisebb lett a kép.
Mindezt csak azért bátorkodtam felhozni, mert te indítottál azzal, hogy "nem is értem, hogy lehetett ezt feltételezni...". Hát így. Mert az eredeti játékok és a legutóbbi reboot is meg ilyen volt. Chilles. Ez meg nem ilyen. Ezért feltételeztük, hogy ez is ilyen lesz és tévedtünk. Ettől neked még tetszhet, egészségedre, nekem nem tetszik. Ez van.
"Ráadásul a 2016-t nemrég toltam le normal-on, de az mintha könnyebb lett volna, mint az eternal easy-n " Így van, kb. egy hónapja vettem elő az elsp részt megint, készülve az újra, és - második fokozaton - kb. a játék feléig nem nagyon döglöttem. Az újat a legkönnyebben játszom, és hullok, mint a nyárfalevél, már az első pályán is fűbe haraptam.
Nem néznéd meg, és írnád le, hogy az egyes nehézségek hogyan viszonyulnak egymáshoz? Néhol a legkönnyebb fokozat is indokolatlanul nehéznek tűnik, a 2016-hoz képest mindenképp. Ráadásul a 2016-t nemrég toltam le normal-on, de az mintha könnyebb lett volna, mint az eternal easy-n
Természetesen a te véleményed ugyanannyit ér mint a miénk és mindenki másé, de nekem is, és úgy nézem másnak is az "jött le" a "chilles" részéből hogy a 2016-os DOOM-on kívül a többivel max. képen találkoztál. :) Ezen ne sértődj meg, neked ugyanúgy igazad van hogy ez jó játék mint nekünk hogy ez egy fos. Csak arra próbált rávilágítani a "kolléga" hogy sokan nehezményezzük ám, hogy már sokadszorra fordul elő a játékiparban, hogy egy régi és szeretett "brand" nevén az orrunk elé basznak valami inkoherens baromságot. Természetesen nem a változás ellen szólva "mer' régenmindenjobbvó't," mert az baromság, és én is elvárom, igénylem a fejlődést. De jelen esetben ez az Eternal szerintem is sértés a DOOM-ra nézve, ennyi erővel lehetne Prince of Persia, vagy Super Mario is, azokhoz ugyanannyi köze van,ráadásul ez a játék sokkal kisebb réteget szólít meg a hülyére bonyolított játékmechanikáival, meg a platform elemekkel mint az eredetiek. Mindössze ennyit akartunk mondani neked. ;)
"amikor te még meg sem születtél" Grat, nyertél tiéd innentől semmi jogom véleményt formálni, minden úgy igaz ahogy te mondod, tényleg 26 évesen semmit nem érhet a szavam egy ilyen tapasztalt emberrel szemben...
"Ez a játék nem agyatlan, és nem chilles ez tény, nem is értem, hogy lehetett ezt feltételezni..."
Úgy, hogy amikor az eredeti Doom kijött, amikor te még meg sem születtél, az "chilles" volt. Vagy lehetett. Kikapcsolós, gőzleengedős. Ha nem a legnehezebb fokozaton játszottad egészen biztosan. A lőszer soha nem volt gond, csak arra kellett figyeljél, hogy te találd el az ellenséget és ne ők téged. Nem kellett mikromenedzselni három statot párhuzamosan. A Doom II ugyanez volt. A Doom 2016 ehhez a régi formulához tért vissza, az Eternal viszont valami egész más, ami a Doom sose volt.
Ne haragudj, de erre muszáj reagálnom : "a platform részek sem voltak bántóan túltolva." ??? Baszki én a játék egyharmadáig bírtam, amikor ráuntam hogy az időm 70%-át a f@szom ugra-bugrával töltöttem... Meg ember a DOOM-ban egyáltalán mi a f@szt keres a platform, és főleg ennyi ??? "Ez a játék nem agyatlan, és nem chilles ez tény, nem is értem, hogy lehetett ezt feltételezni..." Mikor volt a DOOM agyatlan ? Az első résztől kezdve (a maga korában) egy technikás shooter volt, ( a megfelelő nehézségi szinteken persze ), viszont "chilles" az mindíg is, és kibaszottul. Fantáziadús pályákon, fasza fegyverekkel irtottad a pokol népségét, mindenféle buzi lőszer, életerő és egyébb f@szom "managelés" meg ugra-bugra, piruett és pukkedli nélkül... Tudom, mert játszottam velük a megjelenésüktől. A 2016-os is százszor inkább DOOM mint ez, még úgy is, hogy az sem volt akkora szám mint amekkora "hájp"-ot kapott megjelenéskor. Jellemzően abból állt az a game : elmentél A-ból B-be, arénafight, B-ből C-be és arénafight stb stb...és ez kb. a játék felétől b@szott monotonná tette, valamint a szana-széjjel ajnározott "glory kill"-t is legalább ugyanannyian utálták mint szerették, a platform részei meg jó hogy voltak egy kis változatosságnak, de bőven elég is volt annyi ahogyan az kiderült a következő években letisztuló véleményekből minden fórumon, ... De ettől még az egy jó kis játék lett. Ehhez képest az Eternal annyit "fejĺődőtt" hogy ugyanúgy folyamatos két pályarész közti arénaharcok vannak még kisebb területen még több enemivel, csak most ugra - bugrálgatni kell köztük, a "glory killezést" meg a játék kikerülhetetlen részévé, és egyetlen opciójává tették, a fegyverekben meg nincsen lőszer. Egy magát DOOM-nak nevező játékban... Röhej.
Én értem hogy ez neked tetszik. Ezzel nincs is semmi bajom, miért is lenne. De ez a game nem DOOM. Meg főleg nem egy 90-akárhány százalékos "korszakalkotó játék" mint ahogyan a hivatásos sajtó felszopkodta. Látszik is minden fórumon ez a "felhasználói véleményeken", amit én személy szerint "kissé" relevánsabbnak tartok. Ez még a névtől is eltekintve is csak egy egyáltalán nem rossz, de kissé "identitászavaros" "rouge-like-fps-platform hibrid" erősen rétegjáték, és annak rendben is lenne, de mint DOOM, ez egy rakás gőzőlgő birkafos, szerény véleményem szerint mint "ős DOOM felhasználó" ha nem haragszol... ;)
Ne haragudj, de erre muszáj reagálnom : "a platform részek sem voltak bántóan túltolva." ??? Baszki én a játék egyharmadáig bírtam, de az időm 75%-át a f@szom ugra-bugrával töltöttem... Meg ember a DOOM-ban egyáltalán mi a f@szt keres a platform, és főleg ennyi ??? "Ez a játék nem agyatlan, és nem chilles ez tény, nem is értem, hogy lehetett ezt feltételezni..." Mikor volt a DOOM agyatlan ? Az első résztől kezdve (a maga korában) egy technikás shooter volt, ( a megfelelő nehézségi szinteken persze ), viszont "chilles" az mindíg is, és kibaszottul. Fantáziadús pályákon, fasza fegyverekkel irtottad a pokol népségét, mindenféle buzi lőszer, életerő és egyébb f@szom "managelés" meg ugra-bugra, piruett és pukkedli nélkül... Tudom, mert játszottam velük a megjelenésüktől. A 2016-os is százszor inkább DOOM mint ez, még úgy is, hogy az sem volt akkora szám mint amekkora "hájp"-ot kapott megjelenéskor. Jellemzően abból állt az a game : elmentél A-ból B-be, arénafight, B-ből C-be és arénafight stb stb...és ez kb. a játék felétől b@szott monotonná tette, valamint a szana-széjjel ajnározott "glory kill"-t is legalább ugyanannyian utálták mint szerették, a platform részei meg jó hogy voltak egy kis változatosságnak, de bőven elég is volt annyi ahogyan az kiderült a következő években letisztuló véleményekből minden fórumon, ... De ettől még egy jó kis játék lett. Ehhez képest az Eternal-ban ugyanúgy folyamatos két pályarész közti arénaharcok vannak még kisebb területen még több enemivel, csak most ugra - bugrálgatni kell köztük, a "glory killezést" meg a játék kikerülhetetlen részévé, és egyetlen opciójává tették, a fegyverekben meg nincsen lőszer. Egy magát DOOM-nak nevező játékban... Röhej.
Én értem hogy ez neked tetszik. Ezzel nincs is semmi bajom, miért is lenne. De ez a game nem DOOM. Meg főleg nem egy 90-akárhány százalékos "korszakalkotó játék" mint ahogyan a hivatásos sajtó felszopkodta. Látszik is minden fórumon ez a "felhasználói véleményeken", amit én személy szerint "kissé" relevánsabbnak tartok. Ez még a névtől is eltekintve is csak egy egyáltalán nem rossz, de kissé "identitászavaros" "rouge-like-fps-platform hibrid", erősen rétegjáték, és annak rendben is lenne, de mint DOOM, ez egy rakás gőzőlgő birkafos, szerény véleményem szerint mint "ős DOOM felhasználó" ha nem haragszol... ;)
Jó ideje nem jártam erre, főleg a spoileres videók miatt. Most mivel végeztem a Játékkal, első nekifutásra Nightmaren, 2 pályán nincsenek meg a challengek, azon kívül minden max.
Holnap felveszek egy videót, hogy lehet gyorsan és könnyen Extra Lifet farmolni nagy segítség lehet akik túl nehéznek találják...
Szerintem nagyon ott volt, minden téren rendben volt, a platform részek sem voltak bántóan túltolva. Ez a játék nem agyatlan, és nem chilles ez tény, nem is értem, hogy lehetett ezt feltételezni...
Az ammo managelés nekem is nehezen ment az elején, de aztán nagyon szépen bele jön az ember, ha hajlandó tanulni a játéktól. És igen, vannak olyan taktikák amik OP-nak hívhatók egyes démonok ellen, de akkor sem vagy rákényszerítve. Twitteren olvasgattam, és ott olvastam egy Mini Bossal kapcsolatban, hogy milyen módon harcolnak ellene, és az szöges ellentéte annak amit én csinálok, illetve nem is gondoltam, hogy lehetséges máshogy csinálni... Szóval annyira fogva van a kezed, mint egy társasjátékba is. Meg van az előre felállított szabály rendszer aminek a keretein belül cselekedhetsz, de azon belül azt csinálsz amit akarsz.
Valóban nem való mindenkinek a játék de szerintem legalább annyira DOOM mint a 2016-os.
Nekem a 2016-os is Nightmaren tetszett igazán, UV volt ott az első végigjátszásom aztán rögtön egy Nightmare, és jobban élveztem mert bár nehezebb volt, nagyobb kihívást nyújtott, de nagyobb volt a sikerélmény is egy-egy encounter végén.
Ha eddig azt gondoltad, hogy a pokol hátborzongató, akkor nem jártál még a mennyekben.
De messze járok még ettől :S
próbáltam, de sajnos nagyon rendszeresen nem működnek vele a játékok. Talán egyedül a Half Life 2-ben működött, de lehet, hogy az sem az volt, hanem kapcsolható kontroller
Hali! a x360ce program nem segíthetne? sok kontrollernek segít hogy xbox-os irányítónak látszódjon. Ui.: a ds4windows meg a ps4 irányítójának segít. Utoljára szerkesztette: robogo81, 2020.03.23. 11:03:28
Át akartam állni fél controlleres módra, ezért vettem egy Logitech G13-mat. Hááát.... Csak DirectInputot támogat, ergó a sok XInputos játék kilőve... Ráadásul olyan vacak helyen van a jostick, hogy a végén most ott tartok, hogy csak a rommá konfigurálhatósága miatt használom.
Én PS4-en tolom, kontrollerrel, utóbbi időben nem volt ilyen, de itt megzavarodok a gombokkal rendesen néha :D Érdekes amúgy, mert bár a célzás nehezebb, mint egérrel (mondjuk én azzal is nagyon béna vagyok), a többi gomb annyira kézre áll, hogy nekem minden játék egyszerűbben kezelhető vele. Bioshock meg Dishonored 2-vel nem igazán volt gondom a kontroller miatt.
Már valahol a 4. pályán tartok, de a harcok szerintem egyre cifrábbak. MMO egerem van, szóval minden francot rá tudtam a 20 gombjára rakni, plusz még beállítottam egy makrót, hogy eszközt vált+eszközt használ+eszközt vált, így nem felejetem el a jégbombát, de így is elég pusztító. Hogy hogy fogom én ezt végigtolni Hurt Me Plenty-n, az még kérdés :D
Eddig két nagyon bosszantó dologgal találkoztam: 1: Amikor a Revenanttal meg kell szerezni a super shotgunt, akkor előre beállított gombokat kell használni, nem konfigurálható. 2: A Tab néha meghülyül, és nem működik :S Ez a Revenantos dolog óta jön elő
Levettem a nehézséget a legkönnyebbre, így már tűrhető, a második pályát így fejeztem be, azt sikerült 100%-ra teljesíteni. Én azért az eladás előtt adok neki még pár óra esélyt. Talán több fegyverrel már nem lesz annyira gáz a lőszer, mivel több cucc között lehet váltogatni. Illetve az erősebb ütés nagyon hasznos, rá kell szokni, hogy használja az ember, úgyis két glory kill feltölti.
2 óra a refund limit. Ha valami az első egy órában nem köt le, azzal minek kínozzam magam? Hogy véletlen kifussak az időkorlátból? Majd megveszem occsón, ha akcióban lesz, ahogy a Doom 2016 is kb minden steam sale-ben benne van forinthúszért, úgy ez is benne lesz. Én Doom 2016-ot vártam, ez meg nem az.
1 óra? Akkor nem jutottál vele semeddig. 2. pálya végén már ott tartok, hogy a plazmát kezdem profira tuningolni, szóval még csak most kezd érdekes lenni a játék. Steam-en panaszkodnak, hogy a spéci kihívás (ehhez kell kulcsot szerezni, és ad három lila fegyverpontot) közben a fegyverek vízipisztollyá válnak. Baromság, csak annyi a dög, hogy folyamatosan pucolni kell még easy-n is, és a gránátot/lángszórót/fűrészt igen aktívan használni.
1 óra játékra analógia: Serious Sam BFE-ben 1 óra játék után szintén kb két pályával lehet végezni. Lenne kalapácsod, pisztolyod, puskád. Az igazi jó cuccok meg ellenfelek még messze.
Eddig az egyetlen igazán bosszantó dolog az ugrabugra. 20 évvel ezelőtt is gáz volt már az ilyen egy nem gyerekeknek, vagy profi ügyességi játékosoknak szánt lövöldözős játékban. Szerencsére ha elcseszi az ember, akkor némi pajzs/életerő levonása után újra lehet próbálni, még életet sem vesz el.
Mondjuk én már 8 órát beletoltam, mert először próbálgattam, most meg ahogy haladok, a történetet is követem. Még Hurt me plenty-n akarom végigtolni, a nehézséggel kapcsolatban akkor lesz szerintem használható véleményem, de akkor a történetet már le fogom tojni, szóval haladni is fogok :D
Nem sokáig, kb 1 órát játszottam vele. Ha egy óra játék után sem nyeri el a tetszésem valami, az a hátralévő órákban sem fogja. Ez alatt az egy óra alatt konzisztens volt a játék, nincs okom arra gondolni, hogy majd 18 óra jéték után valami egész más lesz.
Egyébként a refund feltétele a 2 óránál kevesebb játékidő.
Ez baszta az én csőrömet is. Hogy van egy db optimális mód egy nagyobb démon legyőzésére. Minden más bár elvileg lehetséges, de szuboptimális és potenciálisan halálos. Úgy érzem, kézen vezetnek végig az egész pályán és ha valamit nem úgy csinálok, ahogy ők elképzelték, akkor load checkpoint. Nekem a Doom 2016 a gondtalan hentről szólt. Ez pont az ellenkezője. A refundomat közben jóváhagyták, sajnálom nagyon, de ez nem ér 60 eurót. 5 euróért megveszem majd x év múlva, akcióban.
Kissé fáradt vagyok a szövegek megértéséhez, de ahogy elnézem, rögtön a második pálya valaha Argent D'Nur része volt. Az írások gyakorlatilag elmesélik, hogy hogy lett a civilizáció a pokol áldozata. Vagy a menny áldozata. Elég nehézkesek a régi szövegek.
Az még hagyján, de gamer is a lelkem még mellé, plusz zeneimádó is ahogy elnéztem.
Komolyan inkább előveszem mindjárt a resident evil 2 remake-et amúgy is lassan jön a 3 és kell a hangolódás. Ez az Eternal annyira nem adja, hogy most is szó szerint erőszakolnom kellett magam, hogy elindítsam. A 2016-osban legalább volt ritmusa a harcoknak itt meg eszeveszett kapkodás az egész amitől csak rám jön a gyomorgörcs... Utoljára szerkesztette: Nomad90Hun, 2020.03.21. 22:26:57
Nekem az ugra bugra része sem jön be, plusz a lőszergonddal szintén egyet értek a hp dologról ne is beszéljünk. Azt sem is értem az újratöltést mér vették ki, egyedül videok alapján a super shotgunnal van csak ami kiábrándító. A helyek látványosak, azt aláírom, de ez az ugrabugrázás, meg ilyenek nekem se gyere be. Többet vártam, hangulat eddíg nem jött át nálam se, hiába a zene, a 2016-osban legalább azért volt anyázás mikor jött a hellknight mert adta környezet is, és megvolt a parafaktor, de itt ha jön a hellknight max azért anyázok, hogy van-e elég lőszerem rá, vagy ha nincs akkor a láncfűrészbe van-e elég üzemanyagom, hogy félbevágjam a karrierjét. Másik, hogy akármennyire azt mondogatják, hogy a 2016-osnak ez a közvetlen folytatása, eddíg semmi kapcsolatot nem véltem felfedezni. A hp és lőszertöltést meg nem is említem, egyedül a páncéltöltésnek látom némi értelmét, de az meg olyan keveset ad (alapból kevés van a bekapott sebzéshez képest), hogy kapsz 2 pofont a hellknighttól és már jújuj low hp max shielden és hp ami ugye a 2-ik pályán elérhető, mindezt easy-n... Asszem nálam is törlés lesz hamarosan.
Jelenleg a platformingtól kapok agyfaszt. Általában meg tudom csinálni, de na! Ez jobban hasonlít egy mérges super mario-ra, mint egy agyatlan lövöldözős játékra.
A Doom Fortress viszont nagyon ott van :) A előző ruhát is megtaláltam benne. Egyben is, meg szétszedve is :D Úgy tűnik, a Doomguy is szeret bütykölni.
A lőszerrel szenvedés engem is eléggé zavar. Főleg, hogy egy hell knight, meg a robotpókba is elég sok kell, hogy végre megdögöljön. Gyakorlatilag folyamatosan glory kill-ek meg láncfűrészelés között kell váltogatni. Cacodemon is kb legyőzhetetlen, hacsak nem dobsz a szájába egy gránátot, amit persze meg lehet csinálni, de ne ez legyen már az egyetlen opció. Második pályán vagyok még csak, de ezek nagyon zavaróak. Mi lesz majd egy cyberdemon ellen? Legkönnyebb szinten is vért fogok izzadni valszeg. A 2016-os szerintem jobb, az eddig tapasztaltak alapján. Azt vásárlás után folyamatosan nyomtam, most meg inkább cod-ozok e helyett.
A ripatorium csak egyszer használható két küldetés között?
Ja fasza hogy megválaszthatod hogy mit dobjanak, de attól még én is hidegrázást kapok ettől az erőltetett glory killezéstől. Lőszer lófasznyi, olyan ez a játék nekem mint egy bespeedezett Dead Space-be oltott Prince of Persia...XD Csak még a DS-nek jól állt a lassú megfontolt játékmenetéhez a lőszerrel "sakkozás" itt kifejezetten erőltetettnek érzem, csak azért hogy a készítők büszkén az arcomba tolhassák ezeket - az egyébként fasza, csak nekem már második harmadik alkalommal unalmas - "kivégzőanimációkat"... Ne értsd félre fasza jól összerakott kis játék ez, nagyon hangulatosak a pályák, a szörnyek, fegyverek, a zene kurva jó, csak valahogy én egy DOOM - tól nem ezt az "ugra-bugra mortal kombatozást" várnám, hanem hogy a brutál fegyvereimmel látványos ( ez a része megvan ) környezetben szarrálőjjem. Mint a régiekben... Meg hogy (én azon kevesek közé tartozván akiknek bejött a 3-ik rész horror felé mozdulása ) parázzak közben, mert akármilyen viccesen hangzik ez ma már, az első, de főleg a második DOOM kifejezetten horror játék volt akkor, és nem csak gyerekfejjel. ;) Szóval nekem sem DOOM ez mán', de hát én már öreg csóka vagyok. XD Le sem tagadom hogy a "wirágbolti verziót" tesztelem, pont azért mert én már az előzőtől sem voltam szétájulva főleg a horrorhangulat hiánya, a repetitívsége miatt, (folyosón A-ból B-be, "aréna fight", és ez ismétlődve százszor amitől már a f@szom kivolt és az Eternalban is ugyanez van bárhogyan hangsújozták a tesztek hogy ez változott XD...) úgyhogy játszok vele még egy két órát tényleg a jól eltalált design meg zene miatt, azután törlöm a f@szba... XD
De no offense, neked jó szórakozást hozzá... :)
Szomorú vagyok,de óriási csalódás a játék. Ez az első steames játék, amire refundot kértem életemben. Tudom, hogy soha nem fogom végigvinni. A Doom 2016 egy laza, gőzkiengedős lövölde volt. Ez pont az ellenkezője: stresszes, folyamatosan figyelni kell még a legkönnyebb fokozaton is (!!!!!!!), hogy melyik erőforrás fogy el és mit kell visszatölteni glory killel vagy láncfűrésszel vagy lángszóróval. A lőszer szó szerint 15 mp-enként elfogy. Teljesen. Nem az, hogy nehéz a játék, mert nem az, ha figyelsz, meg odakoncentrálsz, de épp ez az, hogy végig koncentrálni meg figyelni kell. Nincs agykikapcsolós démonhent, mint az eredeti Doomokban vagy a Doom 2016-ban volt. Ez nem az én világom.
Elértem egy vonathoz amin át kéne ugrani de azzal a rúddal se lehet elég nagyot ugrani.
Egyik legjobb rész, hogy ha pofátlanul lusta vagy összevadászni az elszórt vackokat, vagy kevés van elszórva, akkor te tudod megválasztani, hogy a sétáló cachek mik legyenek: élet, lőszer, pajzs. Villogó dögök azonnali széttépése is könnyít a lőszerkrízisen.
Kiír adatokat a beépített cucc de hogy mennyi ramot vga-t zabál belőle azt nem.
Hogy lehet az afterburnerrel kiíratni az adatokat nem jelenik meg csak mikor tölti be utána eltűnik. Ott láttam amit mondtak az 1000 fps-ről azt feltekertem.
Kipróbáltam most minimum grafikán: 960*540-ben nekem bőven 300fps felett van, szóval fel tud az menni megfelelő hardverrel, nem úgy, mint a 2016. FullHD-ben szinte folyamatosan 130+fps, az eget bámulva a 240 is megvan. 4K-ban 70-90 körül kóvályog.
Csak mert a 16-os 200 volt a max mint másnál is itten meg csak 144-145 pedig többre lenne képes.
fps limit? Én csak fps célértékre emlékszem, ami a dinamikus felbontásnál van. Szerinte amúgy 8K a monitorom felbontása, csak mert a DSR be van kapcsolva :D
Igen, csak egy "Dynamic Resolution Target FPS"-t látok, FPS limitet nem. Utoljára szerkesztette: RelakS, 2020.03.20. 21:24:13
Nekem nem engedi 4K-ra tolni pedig bírná mivel full hd-n csutkára van minden kivéve a textúra ultrán és 145 fps az fps limit miatt, azt hogy tudom kikapcsolni a limitet?
Photo mode-ot hogy lehetne elpiszkálni a jobb alt-ról?
Teljesítmény: gtx1070, 4K, minden UltraNightmare, és a 60fps-t úgy-ahogy hozza a dinamikus felbontással. cooool
Szintúgy megerősítem. A teszteknél medium-high közé rakták a gépemet, erre majdnem minden Ulra-ra van húzva ami nem az High, és FHD-ban simán stabil 60 FPS.
Meg tudom erősíteni, hogy nagyon jól fut a játék, nem tudtam még 150-170 fps alá tenni ultra nightmare-en 3440x1440-en, rendszerint 200 körül van. Erős gépem van, de azért ez masszívan jól is van optimalizálva.
A játékot még csak most töltöm, de a soundtrackre már áll a cerka.
10 perc után Arachnotron, meg mintha gyakoribb lenne az infight? Még két nap, bakkameg.
131FPS GTX1070-el Ultra Nightmare-en? Király. Mondjuk pályától függően mintha ilyet csinált volna a 2016-os doom is. Az tuti, hogy a 60FPS-es átvezető animációktól a szemem kifolyt hirtelenjében.
Szóval a koronavírus csak azért van, mert valaki betegszabit akart kivenni arra a napra, csak kicsit elszabadultak a dolgok...
(videó alatt az egyik komment :) ) Utoljára szerkesztette: RelakS, 2020.03.12. 19:22:19
Ez így tök rendben van. Amit az SG hozott le, ott az ajánlott a 1440p-s verzió volt (csak persze a felbontások nem voltak feltüntetve), ami azért sima ajánlottnak kissé brutál, lássuk be. Az inkább a 1080p-s eset, és az viszont teljesen vállalható.
PC Ultra-Nightmare Specs (2160p / 60 FPS / Ultra-Nightmare beállítások) vagy (1440p / 120 FPS / Ultra-Nightmare beállítások)
OS: 64-bit Windows 10 Processzor: Intel Core i9-9900K vagy AMD Ryzen 7 3700X vagy jobb Memória: 16GB RAM Grafika: NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti (11GB) Tárhely: 50 GB szabad hely
PC Ajánlott gépigény (1440p / 60 FPS / Magas grafikai beállítások)
OS: 64-bit Windows 10 Processzor: Intel Core i7-6700K vagy AMD Ryzen 7 1800X vagy jobb Memória: 8GB RAM Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB), RTX 2060 (6GB) vagy AMD Radeon RX Vega56 (8GB) Tárhely: 50 GB szabad hely
PC Ajánlott gépigény (1080p / 60 FPS / Magas grafikai beállítások)
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1060 (6GB), NVIDIA GeForce 970 (4GB), AMD RX 480 (8GB) Megjegyzés: GTX 970 esetében a textúrákat legfeljebb közepes beállításra érdemes állítani Tárhely: 50 GB szabad hely
PC Minimum gépigény (1080p / 60 FPS / Alacsony grafikai beállítások)
OS: 64-bit Windows 7/64-Bit Windows 10 Processzor: Intel Core i5 @ 3.3 GHz vagy AMD Ryzen 3 @ 3.1 GHz vagy jobb Memória: 8GB RAM Grafika: NVIDIA GeForce 1050Ti (4GB), GTX 1060 (3GB), GTX 1650 (4GB) vagy AMD Radeon R9 280 (3GB), AMD Radeon R9 290 (4GB) vagy RX 470 (4GB) Tárhely: 50 GB szabad hely
Gameplay > all Ha nem látnám messziről a kék/zöld életet/armort, a játék felét meg se tudnám csinálni. Bár a rózsaszínnel tényleg kicsit túlzásba estek, talán :D de amikor ultra-violence-n fogok izzadni hogy kikerüljek minden szirszart, effektíven és gyorsan gyilkoljak, biztosan nem azon fogok nyammogni hogy "mmm darkosabb kéne legyen"
Igaz, csak 25 másodpercet ismételget, de ha nincs egy rendes mélynyomód, a zene feléről lemaradsz :D
Azért nézve több játékmenetet a játékból, az talán kicsit nagy negatívum, hogy túl élénkek a színek és túl színes. Egy sokkal "grimebb" kinézet jobban állna a játéknak...
Ennél a videónál pl nagyon szembetűnő volt, hogy bár a zene iszonyat badass volt, de a képi világ tele van ilyen színes meg élénk dolgokkal ami egyáltalán nem áll jól a játéknak.