Aktiváltam, Nightmere-en játszok. 3 nap után kicsit eluntam, most pihen. Ezeket a Glory kill from above kihívásokat hogy lehet megcsinálni? Egy se sikerült eddig :/
Összességében nem rossz iparos munka. Grafikát le kellett vennem medre, mert nem bírta az R9-es video kari 20 fps fölé tolni az UHD felbontást, úgy meg eléggé kuka volt :D
Sőt: #1253 Nem rejtve van, hanem konkrétan hangmintaként van használva.
A héten vetem meg a játékot. Másodszor tolom ki a kampány módot, most azért, hogy megszerezzek minden összegyűjthető vackot. A negyedik misszió után megnéztem a figurákat és azt vettem észre, hogy igaz, hogy bekerült a két új figura a gyűjteménybe, de korábbi kettőt (amit már megszereztem) újra zárolt a játék. Lehet, hogy ez valami bug? Találkozott már valaki ilyennel? Egyébként egy olyan probléma is jelentkezett, hogy a játék közben nem látható az élet és pajzscsík, illetve a lőszer javadalmazás. Ezzel nem foglalkoztam, gondoltam majd visszajön. Ennek a kiváltó oka -amit persze nem tudok- idézhette elő figurák újrazárolódását is?
régen kitaláltak valami olyasmit quake3-hoz hogy egy rakéta, egy pislogás, ott úgyis mindenki szinte azt használta. doom-ban is talán működne, de mi van akkor pl. ha minigunnal megyek és hasonlók?
Nekem viszont nagyon bejött a játék. Nightmare -n kezdtem és néha majd befosok amikor hátulról rámugrik valami.... Ennek a játéknak 1 lényege van számomra, Adrenalin...azt pedig "termeli" rendesen. :)
Ha nem doom lenne a neve már rég lehúzták volna :) Meg hogy 12 év telt el az utolsó doom óta. Ez a céllövölde ma már kevés.
Hát én is a végére értem, de számomra óriási csalódás lett ez a játék. Nem tudok egy olyan momentumot felidézni amikor azt mondtam volna, hogy na ez igen, márpedig nálam ez kell ahhoz, hogy egy játékra azt tudjam mondani, hogy nagyszerű. Számomra ez a játék a tökéletes középszer, ezt lehetne mutogatni a designer képzőben példaként. Viszont az optimalizáció az nagyon rendben volt, abból tanulhatna a többi fejlesztő. A játék legjobb része számomra a stáblista első része volt ahol a beállított képeket, akciókat mutogatták, na az valami volt. Tudom, hogy a nagyközönség szerint nagyon jó lett a játék, de nekem valahogy nem jött be ez a totálisan ismétlődő játékmenet. Utoljára szerkesztette: Shep, 2016.05.30. 19:06:19
Ez komoly ez? Ha behozom a Cyberdemon c. számot, a megfelelő (mondjuk foobar2000) vizualizációval, akkor ez jön ki? (spektrogram asszem). Megyek kipróbálni...
"Nekem azért hiányzik a 3 sötét hangulata meg az a kevéske történetvezetés ami ott volt. Ez tényleg egy D1 modernizálás." Lehet az az oka, hogy ez hivatalosan a Doom 64 folytatása. Pont ezért nem is Doom 4 a címe hivatalosan.
Köszi a segítséget. A duplaugrás használatával volt gondom, ugyanis én az első ugrásnál nyomtam le gyorsan 2x egymás után a Space-t. Végül rájöttem, hogy ez olyan mint a Rocket Boost, tehát az ugrás leszálló ágában kell ismét rácsapni a Space-re, és így már sikerült abszolválni az Argent Tower pályát. :)
Egy kis segítségre volna szükségem. A mellékelt videoban 22:27-nél hogyan kell átugrani az Argent Tower-ban? https://www.youtube.com/watch?v=aySdXXUdrFc Dupla ugrással? Az hogy működik? Vagy másképp? Előre is köszönöm.
persze h csinált backupot mert nem digitális analfabéta mint a legtöbb ember manapság. amúgy valószínű már csak poénból is berakták, mert milyen már h akkora az egész agya mint egy obszervatórium aztán elfér egy sd kártyán a tudata, lol
Meg van a hangulata játéknak, csak nem nagyon tudtak továbblépni a 90' évek igényeitől.
nekem női koponyának tűnik, szerintem a portalból a csaj, erre utalhat a torta is a homloka nem csapott valamint a szemöldöknél nem annyira kitüremkedő a csont mint a férfiaknál. ha tudnál csinálni róla több szögből közelebbről is képeket akkor meg tudnánk állapítani biztosabbra az elhúnyt nemét.
nem tudom mennyire tűnt fel a játékosoknak, vagy lehet nem is lényeges, csak túlgondolom a jelentőségét, de mielőtt benyomnánk az önmegsemmisítőt, a doom guy nyom egy backupot, és zsebre vágja a "pendrive"-ot. :) kiegészítőről volt bármi hír? meg mondjuk a végén ismét a pokolban ragadtunk, de ez egy érdekes lehetőség lenne a story folytatására.
én sem értem.szerintem kibaszott gáz az összes bossfight.nem csak kevés de szerintem gáz.valami elmbeteg brutális szörnyet vártam .
Amúgy végig az lesz a formula, hogy démon fészkeket kell kiiktatni, meg a labirintusban kulcsokat keresgélni (tudom régen is ennyi volt, de az 20 éve volt)?
ebből a model-ből pont így nyíllal meg sisakkal van egy egy barlangban is ahol amúgy van egy classic map-ot nyitó kar is. az a barlang elég könnyen észrevehető, egy nagy csatatérnél van fent, jön 2 hell baron is (vörös testű "szarvasember" xd jön majd feléd a szarvasember xdxd) Utoljára szerkesztette: msnforever2, 2016.05.26. 17:26:39
Engem csak a Single player érdekel, illetve a SnapMap-al kapcsoaltban lenne olyan kérdésem, hogy gondolom ebben a módban nagyon sok játékos által készített map van? Annak idején a Starcraft 2 -ben is imádtam a csinált mapokat :D
Igen :D Van pár ilyen Easter egg benne. A térdéből még ki is áll a nyíl :D
DOOM szerintem nagyon is megéri az árát, mert van benne egy kiadós kampány, ami a rejtett részeivel eléggé kitolja a játékidőt, aztán ha megtalálod a rejtett régi DOOM pályákat az is ad még ehhez hozzá. Utána ott van a SnapMap, amivel rengeteg új pályát lehet akár közösen is végigjátszani és nem utolsó sorban ott a Multiplayer része, ami kifejezetten jó lett. Nyilván nem egy Battlefront, Battlefield és Owerwatch szint, de arra pont jó, hogy remekül szórakozzon az ember egy igazi old-school darálós multival.
A Warpath egészen új szint visz bele és ha sikerül démonná válni akkor az is. Nem beszélve a különböző hack modulokról és a fejlődési rendszer adta különböző plusz dolgokról. Pár hónap elteltével egészen baráti áron be lehet szerezni és aki szereti az ilyen műfajű játékokat, annak ez egy remek vétel lesz. Optimalizáltságra sem lehet panasza, mivel idén nekem ez a játék futott a legmagasabb grafikai beállításokkal szinte kivétel nélkül fix 60 fps-el, ami AAA játéknál elég ritka manapság/idén egy GTX 970-től.
(OFF: Mondjuk az Owerwatch kivétel, de a Blizzard sosem arról volt híres, hogy komoly gépigényű játékokat adna ki.)
Igaz nem is néz ki annyira jól, mint egy Rise of the Tomb Raider, Far Cry: Primal, The Division stb., de alapjában véve nincs szégyenkezni valója és hozza a 2016-ban elvárható szintet. Jó lett az új DOOM ez nem kétséges, bátran ajánlanám annak aki esetleg kételkedne benne.
(25 órát adott eddig, amiben végeztem a kampánnyal, kipróbáltam legalább 10 db SnapMap pályát és multiztam is 4-5 órát és végigjátszottam 2 db classic térképet. Idővel még rakok bele, tehát nem mondható rövidnek.)
Mondjuk nálam pont ez a Doom volt olyan, hogy megnéztem a videókat, és "meh, ez nem egy nagy eresztés" volt a benyomásom.Viszont a sorozat iránt érzett respektből (meg mert azért az ID nem szokott szart csinálni), megvettem. Még az első pályán sem voltam elájulva tőle, aztán a másodikon - nem tudom, miért - teljesen magával ragadott, és ez azóta is tart. Most már ott tartok, hogy nálam az év FPS-e, nehéz lesz letaszítani.
Szóval az én esetemben a tényleges játékélmény nélkül ment volna a kukába, és egy nagyon nagy élménytől fosztottam volna meg magam. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2016.05.26. 10:31:05
lehet sunyiban visszaveszi a grafikát csak nem szól róla neked. ezek a mai játékok már ezt csinálják, nem tudod azt megcsinálni hogy felhúzod maxra és szaggat mint állat.
A szörnyek tényleg fürgébbek, de Doomguy azért valamivel talán lassabb, mint az első kettőben. A majdnem 60 fps nekem is megvan, de a fix az csutkalowon sem. A tempó miatt sajnos észrevehető.
Beszarás ez a sebesség ebben a játékban, azért régen mintha lassabb lett volna a horda :D Az ajánlott gépigényt viszont nem értem fix 60 fps majdnem minden maxon egy i3, gtx 750ti kombón. Nekem azért hiányzik a 3 sötét hangulata meg az a kevéske történetvezetés ami ott volt. Ez tényleg egy D1 modernizálás.
a végén alig bírtam legyőzni a főboss-t most újrakezdem az egészet :D
Youtube video alapján sok mindent el lehet dönteni és a középszerű vagy gyenge játékok sokszor le is buknak ilyenkor. Viszont a veszély mindig megvan, hogy egyrészt lespoilerezel magadnak valamit egy olyan játékból, amivel játszani fogsz. Másrészt hibásan is megítélhetsz valamit. Pl. sétaszimulátorokat vagy túlélő horrorokat felesleges youtube-on nézegetni, mert ott minden arra van kihegyezve, hogy beleéled magad (egy Outlast vagy Ethan Carter), ezek nem adják az élményt youtube-on.
Azt viszont látni lehet, hogy pl. ez a Doom sokkal inkább az oldschool-vonal, és élesen elüt a harmadik résztől.
Szóval én azt mondanám, hogy a puding próbája ugyan az evés, de ha a szaga nem tetszik, akkor általában tényleg nincs értelme megkóstolni. Utoljára szerkesztette: Amiga, 2016.05.24. 16:11:39
Pl blackalex nevében kikérem hogy semmibe veszed őt
A Witcher 3-nál elég volt egy videó és el tudtam dönteni,hogy tetszeni fog és így is lett. Ennél viszont rengeteg videót megnéztem,mert nagyon akartam ezt a játékot,de eddig semmi...
Na majd egy év múlva ha feltörik kipróbálom hátha valami meg bírna fogni benne. Ha a 3-nak csinálnának egy sima single folytatást arra még egy 20-ast sem sajnálnék...
Pontosabban az eredeti Doom 3-ban külön volt a zseblámpa és nem merült le soha. Aztán jött a Doom 3 BFG Edition, abban már fegyverrel együtt volt a lámpa és ott merült. Csak, hogy tovább pontosítsak. :D
Nem tudom mivel kevered, de a lámpa soha nem merült le. Pár konkrét szobát leszámítva azért figyeltek rá, hogy amikor ténylegesen támadás ér ne a vak sötétben kelljen lövöldözni. Egyszerűen így oldották meg a levle designt, hogy minél jobban kidomborodjon az akkoriban szinte egyedülálló árnyékok használata.