nem értem miért nem tudják egyesek a mai napig felfogni, hogy az elemlámpa egy design döntés volt. a horror hangulatra gyúrtak, választhattál, hogy fény, vagy tűzerő, de koromsötétben. sose használtam a modot, túl ízicsízi lett volna egyből. Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2016.05.24. 13:09:32
Nekem is bejött. Persze nyilván másképp fogom látni úgy, hogy az volt az első Doom játékom, mint aki rongyosra játszotta az első kettőt és annak megfelelő elvárásokkal ült le a 3 elé.
Én eléggé szkeptikus voltam azzal kapcsolatban, hogy 2016-ban ez a régi iskolás "megyek előre azt´ lövöv mindent" koncepció működőképes lehet-e. De azért megvettem a játékot. Elkezdtem tolni, és az igazat megvallva először nem voltam hanyattesve tőle. Ez tartott egészen a második pálya közepéig, akkor valami kattant, és most már rohadtul élvezem. Széles vigyorral a képemen játszok vele. Megint megcsinálták a fiúk, az ID a mester továbbra is, itt vitának nincs helye :) Kurrvajó lett!!!!
Mindezt úgy, hogy én a hármat is szerettem, annak is megvan a maga helye. Utoljára szerkesztette: Voltan, 2016.05.24. 09:06:27
Felőlem is jöhet a Doom 3 folytatása (nem játszanék vele úgyse), csak ne Doom-nak hívják :D
Másnál nincs fps droop?Menne normálisan 30 fps-el de sokszor leesik 5-10 fps-re ok nélkül ha megfordulok pl jó de csak pár mp-ig ha nincs ellenfél akkor is.
Az gáz, hogy a képet látva rögtön hallottam is a hangját?
Painkiller-t végig erőltettem, Serious Sam és Duke Nukem-t elkezdtem,de nem bírtam befejezni. Persze én ezt megértem,hogy nem vagyunk egyformák és nem tetszhet mindenkinek egy bizonyos stílus, de nekem az a legnagyobb szívfájdalmam,hogy a 3-ik résznek nem csinálnak folytatást pedig biztos nagyon sokan vevők lennének rá... :(
Senki sem mondta soha, hogy ez észjáték. Sosem volt az. Pont ezért szeretjük. Dinamikus, feel good mész előre és trancsírozol játék. Mint egy Doom. Oh wait...:) Ezek szerint Painkiller, Serious Sam, Duke Nukem 3D is kimaradt a mély puzzle-k, történet és intellektuális párbeszédek hiánya miatt? Nem a Te stílusod, semmi gond nincs ezzel. Kritizálni tök felesleges, mert alapvetően semmi probléma a játékkal. Legalábbis az egyjátékos móddal. A multi már más dolog. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2016.05.23. 18:11:56
Félre értesz. Én agyatlan játéknak azt tartom amikor nem telik úgy el 10-másodperc,hogy legalább 5-ellenség ne jönne veled szemben és az elejétől a végéig monoton csak ez megy...
Én szerettem a Doom 3-at, mert az a klausztrofóbiás hangulat nekem nagyon bejön, ami annak a szűk folyosóit jellemzi. Kicsit unalmas és kiszámítható volt, de kellemes emlék.
Lehet,hogy a Doom 3 nem volt Doom,de ettől független csinálhatnának neki folytatást más néven,mert szerintem annak is van akkora rajongó tábora, mint ennek az agyatlan kaszabolásnak...
Jah egyetértek az előttem szólókkal nem kell ide a doom3 hangulat, épp most néztem meg egy videót róla és eszembe jutott, hogy mennyire tré volt mát így beszélgetni a még elő emberekkel... Itt simán szétverjük a berendezést ha jön egy incoming voice és ez az ami adja a feelinget nem a bugyuta cutscenek ....
A Doom 3 minden másodpercét gyűlöltem. Nem is játszottam vele 1 óránál többet:) Tehát nem hiányzik:) Viszont az eredeti Doom hangulatot 100%-ban hozza. A Doom 3 nem Doom volt, max címében.
hol vannak ebben robotok, ember? 1 robot van max, a komplexum főnöke, de az is ember volt csak az agyrákja miatt robottestbe költözött. csak annak hiányzik a doom3 akinek az tetszett, de meg lett mondva h ez olyan lesz mint a doom2, hányszor kell még elmondani. Utoljára szerkesztette: msnforever2, 2016.05.23. 01:08:23
amúgy csak nekem hiányzik kicsit a doom 3 hangulata az a sötét és kicsit ijesztő?:) kurva jó a játék de nekem az nagyon hiányzik.olyan béna faszság ezzel a robotokkal nekem.hiányzik a több élő emberi szereplő
Eddig minden gond nélkül futott a játék erre most Titans Realm pályán 5 percenként kivág az asztalra a game.
Igen. És nekem az a 7 giga majdhogynem tovább települt, mint a maradék 42 :D
engem is kidobott jópárszor, win7 gtx970 blabla, igazából tökmind1, egyik haveromnak is csinálta már. a frapsos megoldás viszont érdekes, anno gta4-ben volt olyan hogy csak úgy lehetett a végén megcsinálni valami helikopterre való ugrást h frapsban a felvételt el kellett indítani 30fps-re korlátozva :D mert a konzolok annyit csináltak és azokon lehetett elég gyorsan nyomni a gombot, pc-n 100 fps-el meg nem :D
nekem win7 alatt fagyott állandóan az Agent Energy Tower pályán. nem tudtam tovább menni, vagy 10x lefagyott, 8 magos amd, 970-es gtx....8 giga ram oszt' mégis.
újraraktam a win7-et sz ssd-n, aztán megy csont nélkül.... idióta windowsok....
Köszi! :D Eddig működik, nem lépett ki. De majd még tesztelem.
engem egyszer dobott ki asztalra, meg egyszer volt olyan, hogy a map végén kifagyott az összegző képernyő helyett, de én még az új drivert se tettem fel neki. win 8.1 Utoljára szerkesztette: RatBaG, 2016.05.21. 12:42:44
Kizártnak tartom (Win10). Megvan a játék, lányom szokott játszani, 4-5 óránk már benne van, még egyszer sem volt hasonló. Utoljára szerkesztette: bélanéni, 2016.05.21. 12:36:19
valakinél csinált olyat a játék, hogy random fogja magát és kilép a játékból? ha igen, megoldása volna rá? driverek a legújabbak, gép simán bírja és win10-em van. utóbbira gondolok hogy az a ludas..
Semmit. Ikonnal indítottam. Viszont bezártam, ugyanúgy kinyitottam és most jó volt és kapok acsit is.
Van egy rész, ahol talán az arch vile hangját játssza be, pedig az nincsen sehol. De a wolfenstein hangok se illenek ide, mert előtte mást játszott ugyan olyan katonánál.
ha a wolfenstein-es katonának a hangjára gondolsz akkor az se kakukktojás, benne volt a doom2 vagy doom1 egyik titkos pályáján, ami tele volt wolfenstein-es katonával és ilyen hangot adtak ki.
szerintem is csalás. azért néztem meg mert nekem elég sokszor kifagy a játék és hogy emiatt egyáltalán belekezdenék-e. talán majd egyszer, most egy időre ráuntam a doomra. 1 hétig kötött le kb, illetve az utolsó 2-3 nap már csak pár órát játszottam.
Például, mert van olyan játék ami -nem automentést csinál -folyamatos "status"-t ment, és ha kilövöd a processt kapsz egy szép corrupt mentést -processkilövés ellenére nem a checkpointot, hanem az utolsó "valid" savet tölti be, amit például sima kilépésnél hoz létre -stbstb
Szóval nem, kurvára nem egyértelmű amit leírsz.
@msnforever: köszi a tippet, bár ez azért kicsit csalás szagú :P ha nem tudod lehozni, kezdd újra, fejlődj és légy jobb :D
Ez nem trollkodás, nem tehetek róla, hogy most fedezted fel a task managert és a program kilövést. Egyértelmű, hogy olyankor az utolsó mentéstől fog folytatódni... Nem is értem ilyen egyértelmű dolgot minek ide írni, bár elbeszélgetsz magaddal, semmi probléma.
1 hete van kint az új doom, hogy lehet akkor 10+ éves a módszer? attól h más játéknál működött régen attól még nem biztos h a doomnál is fog. kipróbáltam, ennyi. de tudom csak trollkodsz. amúgy valszeg azért rakták bele h ne basszon rá az ember ha kifagy a játék (nálam is előfordult már többször is). szóval az ő hibájukból szívnának az emberek mert bugos programot képesek csak csinálni. vagy ha elmegy az áram arról meg megint csak nem a játékos tehet.
na kirpbóbáltam, elég ha kilövitek a processzt, végülis csak egy escape-t kell nyomni akkor lepauzálódik a játék, utána alttab, task manager, kilövitek és ennyi, lehet folytatni legutóbbi checkpointtól. ez a módszer azért kicsit kíméletesebb a géppel mint a reset :)
viszont a videót ilyen módszerrel aligha tudta volna összevágni mert nem pont ugyanoda tesz le a checkpointnál mint ahol áthaladtál a legelső alkalommal.
Ultra-Nightmare-en meg lehet azt csinálni, hogy ha nagyon levették a HP-dat akkor nyomsz egy reset-et a gépen még mielőtt meghalnál és akkor lehet folytatni a legutóbbi checkpointtól. Vagy nagylábújjal lekapcsolni a konnektoron lévő kapcsolót, az gyorsabb. Egyébként talán kíméletesebb megoldás ha kilövitek a process-t :) Szóval simán lehet h így csinálta a végigjátszást a csóka, aztán összevágta a videót.
Ultra-Nightmare-en nem lehet beírni a csitet kipróbáltam.
Van egy olyan rúna ami végtelen lőszert ad ha 100-nál több armorod van. Szóval nem csítelt. Amúgy is, ha beírod a csítet nightmare-en vagy ultra-nightmare-en akkor meghalsz. Habár ezt még nem próbáltam ki csak olvastam. Utoljára szerkesztette: msnforever2, 2016.05.19. 15:07:13
Én nem mondanám, hogy kevesebb szörny lenne, mint a korábbi Doomokban, bár tény, hogy amik már nem 12 egytucat ellenfelek (imptől felfelé), eléggé skuló szivacsok. Ez és a zene is inkább a Quake-re hajaz (már amennyire a felzárkóztató videók alapján meg tudom állapítani :D).
Hát nem tudom. Az elején még azt mondom le a kalappal, de úgy 3 óra után kissé megunhatta mert becsítelte a végtelen lőszert. Szóval annyira mégsem olyan nagy az a respect.
Jah, a Doom 1-2 hangjai annyira jellegzetesek és magával ragadóak, hogy hatalmasat dob az élményen. A midi zenék szintén. A mostani zenék inkább csak aláfestés. Amúgy amit én még hiányoltam az a nyitottabb terek és 100-200 ellenség ledarálása plazmával meg minigunnal stb. Ehelyett inkább arra mentek, hogy kevesebb szörny és többet kell beléjük lőni, ez nem annyira élvezetes szerintem. És mindez szerintem a fos konzolok technológiai tulajdonságai miatt, nem tudnának több szörnyet lekezelni úgy h ne csökkenjen 60 fps alá.
Nekem amúgy többször is csinálta már azt h játszok és kivág asztalra, az exének meg nyoma sincs. Szóval ezért inkább meg se próbálom ultra-nightmare-en mert instabil fos a játék aztán kifagyna 3-4 óra után szerintem egyfaszt kapnék.
2:46:40-tól a falat lövi meg a földet egy csomót, mi értelme ennek? Utoljára szerkesztette: msnforever2, 2016.05.19. 12:00:47
igazából engem nem érdekel h elhiszitek-e, a magam szórakozására csináltam, csak azért hagytam itt írásos nyomot h más is nyugodtan belevágjon a nightmare-be, nem olyan nehéz az, az első 2-3 pálya volt még az elején a legnehezebb. érdemes az elején kifejleszteni a ruhának a secret meg tárgy felfedező képességeit, és akkor ki lehet maxolni a ruhát onnantól már könnyebb a dolog.
a rúnákból azt ajánlom ami magához szívja a kiesett életet, meg azt ami több ammo-t dob a szörnyekből, harmadiknak meg a játék utolsó harmadában az armor dobósat