Egyrészt 3-4 fegyverrel már tényleg sokkal könnyebb, másrészt ha egy upgradet nyomtok az ammora, már az is hatalmas különbség. Nekem pont az a bajom, hogy elfelejtek láncfűrészelni. Vagy ha figyelek a gránátra, akkor tuti, hogy a perzselő meg a fagyasztó esik ki a fejemből...
Perzselőt nagyon ritkán használom, pedig kéne, láncfűrészt nem szoktam elfelejteni. Mondjuk az ciki, amikor még van egy nagyobb dög, és keresni kell valami szétfűrészelhetőt :D
A véleményed teljesen elfogadva : Azért érdekelne hogy szerinted miben is voltak a régiek, illetve az Eternal is előremutató a "technológiai" részen kívül. Hatalmas és megérdemelt sikereit pont a "letisztultságnak",és egyszerűségének köszönhette az első kettő, meg a brutál grafikájának, a harmadik egy kicsit "elkolbászolt" horror irányba, de a játék alapjai ugyanúgy semmi forradalmit nem hoztak az akkor csúcs grafikán kívül, a 2016-os, meg egyértelműen az első kettőt akarta folytatni, jó kis letisztult "közérthető" csúcs grafikás shooterként... Éhhez képest azt előremutatásnak gondolod, hogy a "felhasználói értékelések" alapján ez egy igen megosztó játék lett, és igen sokan ezt inkább egy : "rouge-like"/soulslike/platform-shooter és egyéb változatokban, de mindenképpen rétegjátéknak hívják ? Attól függetlenül, hogy a megvalósításának első osztályú minősége vitán felül áll...
Na, erre már én is azt mondom, hogy kapják be. Ha elindítasz egy Secret Encountert, eszedbe ne jusson glory killezni. Egy mancubus kinyírása pl lehet, hogy akár 2 másodperces animáció, simán elég, hogy lejárjon az idő. Utoljára szerkesztette: RelakS, 2020.03.24. 20:47:13
Kétszer buktam egymás után emiatt, utolsó szörny volt, és ilyen tizedmásodpercekkel futottam ki az időből. Mancubust amúgy ha az elején tudod glorykillezni, úgy, hogy robbanjon, az akár segíthet is.
Na akkor, azóta kicsit kipihentem magam, kimaxoltam ténylegesen az első save slotot, kampány achikból már csak 3 hiányzik. Escape The Madness = Finish an Ultra Nightmare camaign Cant Perfect Percection = Finish with 1 sentinel crystal and praeator suit point Running Up The High Score = finish the campaign with 10 extra lives on extra life mode Az UN-es majd valamikor, most újra kezdtem a legkönnyebben, Extra life modeban.
De először had reagáljak pár gondolatra. Igen valóban nem a Doom volt az első játék amivel játszottam, de játszottam azzal is, bár nem jutottam túl sokáig benne, nehéz volt akkor még számomra. Amiről vannak emlékeim, és egy pár éve sikerült kiderítenem, hogy igen ez az volt, az a Rise of the Triad volt azzal még ovis koromban felső osztályban elég sokat nyomattam... De nyilván más akkor egy játék mint most.
"Ez a játék nem agyatlan, és nem chilles ez tény, nem is értem, hogy lehetett ezt feltételezni..." Bár én a 2016-ot sem hívnám chillesnek, de lehet, hogy könnyű szinten az, úgy nem próbáltam. De ha csak pár trailert, vagy interjút a készítőkkel megnézett valaki az nem kapott zsákba macskát, látszik is az anyagokon meg ki is van hangsúlyozva, hogy egy "fast-paced" "intense" game. Emellett a Doom táncra is felkészítettek (maradj mozgásban, lángszóró -> páncél, láncfűrész -> lőszer, glory kill -> élet).
Réteg játék? Lehet, bár melyik nem az? Minden játéknak megvan a célközönsége...
Illetve egy kérdésem van. Szerintetek ki ha kiadtak volna mondjuk egy Doom II-t a mostani motorral, meg új pályákkal, kivették volna a glory killeket, akkor az megállta volna a helyét a piacon? Azok akiknek gyors ez a játék biztos örültek volna neki. A sajtótól megkapták, volna hogy milyen király nosztalgia faktor, de ez ma már kevés.
Mennyi kritika érte a CoD-ot mondjuk cod 4 és a ghost között (hozzáteszem szerintem jogosan), hogy igazából ugyan az a játék semmiben nem változik. Aztán a Titanfall hatására az Advanced Warfareban behozták a falon futást, meg a nagy ugrásokat (amik nekem nagyon bejöttek) és akkor jött, hogy hát mi ez, ez nem cod, mekkora hülyeség... De anno a Doom 3-at is elég keményen savazták, és sok olyan Doom fan volt akinek nem tetszett, vagy még mindig nem tetszik. De a kiege is kapott kritikát többek között, a gravity gun miatt amit a Half-Lifeból loptak. Hát most itt egy Doom game ami nem másol, hanem létrehoz, és aki hagyja, hogy a játék tanítsa, annak elképesztően jó élmény lesz amint, megtanulj a tánclépéseket.
Szerintem teljesen megérdemli a Doom nevet. Csak szintet lépet.
És most akkor kicsit bővebben a játékról.
Most, hogy újra elkezdtem aláírom, az eleje tényleg nem az igazi, kevés fegyver, kevés lőszer (bár az első pályán az arénákba amúgy van bőven elszórva de azért használni kell a láncfűrészt is) és lassabb mozgás (dash hiánya). A harmadik pálya (Cultist base) amikor elkezd ragyogni a játék. És igen, amíg nincs Dash addig tényleg nehéz a játék, mert iszonyatosan hiányzik és az egésze mozgás mechanikát, a démonok támadási mintáival egyetemben a dash által nyúltott mobilitás digyelembe vételével alakították ki. Aki eddig nem jutott el, hát lelke rajta...
Platformer részek: Vannak, egyik sem túl nehéz, ha van Air mobility rúnád (ami nekem az első volt amit unlockoltam) akkor meg igazából még csak nem is kell úgy csinálnod, ahogy azt eltervezték neked, simán le tudsz rövidíteni csomót. Valóban volt pár Mario flashbackem, de nem ment a játék rovására, és pont megfelelően lassítják le a játék menetét.
A jelenleg elérhető Master Levelt az ARC Complexet és amint lehetett megcsináltam, kihívás volt, de nem lehetetlen, várom már a többit. A történet nekem bejött, a cinematicokakt, el lehet nyomni, ha valakit zavarnak, de amúgy jók lettek, meg nem is túl hosszúak. Secretek terén egy kis gondolkozás, és keresgélés után megtaláltam mindet nem voltak túl nehezek, kettőt kivéve amihez Youtube kolléga segítségét kellet kérnem. Mind a kettő Taras Nabad nevű pályán volt, egymás közelében de egyszerűen nem találtam meg magamtól... azokon kívül max 2 perc alatt meglett mind.
És akkor pár tipp, és ajánlás. -Az egéren a Dasht a játsó oldasló gombra bindeltem, a gránát típus váltást az elsőre, és a görgőt lenyomva használom a gránátokat, a fegyverváltást meg leszedtem a görgőröl. -A slayer gateken kívül minden kihívást (Secret Encountert is) meg lehet csinálni később is Cheat modokkal. Szintén Tabas Naradon a 2 SE-t én is így csináltam meg, mert amúgy elképzelni nem tudom, hogy lehetne megcsinálni... -Rúnákból én az Air Controlt, Blood Fueled, és Chrono Striket használtam majdnem végig (1x váltottam le a Chronot egy SE miatt mert amikor belassul az idő, a számláló ugyan úgy megy tovább). Az Air Controlt használtam már a '16-os Doomban is, illetve a platform részeket eléggé megkönnyíti, és harc közben is jól jön. Chrono Strikeval, a Heavy Riflen scopeval ha vannak weakpointos démonok (Revenant, Arachnotron, Mancubus) prioba a weakpointok, és utána lehet váltani akár. -Érdemes az elején legalább egy Sentinel Kristály fejlesztést az Ammoba tolni. -Suit upgradeből, az ice bomb azon perkjét amikor életet dobnak az befagyasztott démonok minél előbb rakjátok ki, mert össze lehet kombózni a lángszóroval, és ha sikerül pár fodder démont elkapni (imp, zombi, soldier) még nightmaren is elég szépen droppolnak. -Fegyverekből azokat maxoljátok amiket szerettek is használni. a Végén lesznek majd mastery tokenek amikkel a mastery challengeket ki lehet váltani. Én asszem 4-5 öt használtam fel és maradt még kettő. A végére, szóval ha megcsinálsz mindent akkor lesz elég. -Van lehetőség Extra életet farmolni. Ezt a videót én raktam fel, a leírásba is leírtam, aki nagyon küszködik annak nagy segítség lehet, de nem javaslom összeszedni túl sokat, mert az utolsó bosst kvázi brute forceolni tudtam, meghalltam sokszor de maradt még 80+ Extra Lifem, szóval konkrétan elveszett a kihívás. (Korábban ezt nem tapasztaltam valahogy, csak a végére). -Marauder. Eleinte küszködtem, de aztán rájöttem, hogy egy attack windowba 2 super shotgun lövés belefér, illetve azóta tudom, hogy még egy balista lövést is be lehet rakni (bár ezt még nem próbáltam) így mindjárt nem olyan gáz. Pro tipp: asszem a 4. vagy 5. Salyer gater végén lesz marauder 2 Maykr drone társaságában, ha Dronennak a fejét lövöd el, (távcsöves heavy rifle módban) akkor, életet meg ammot is bőségesen dob. -Glory kill, láncfűrész, és a Crucible használata alatt I-Frameben vagy, azaz akkor sebezhetetlen vagy. Volt pár eset, amikor bekaptam volna nagyobb sebzéseket, és ezek mentettek meg. Utoljára szerkesztette: Doom 4, 2020.03.25. 20:28:28
Jó ez a játék de ezek az idióta ugrálós részek kimerítőek, ez tényleg marhára fontos volt egy ilyen játékba, számomra ezek a részek totál lehuzzák az amúgy egész jó játékot.
Nálam is. Tavaly a Fallen Order is ezért lett részemről csak 8/10 mert erőltettek, 1-2 helyen jól állta játéknak, de sokszor kb. 5 méterenként kellett valami ugra-bugra az már nekem kicsit sok volt.
Mi a trükk a Maraudernél? Valahogy kinyírtam, de engem ez a "valahogy" rész zavar. Arra rájöttem, hogy a kutyái lelőhetőek, de miután villan a szeme, meddig sebezhető? Vagy hogy? Az egész egy nagy káosz volt. Legalább akkora, mint a konyha előtti kis harc, ahol kis helyen millióan voltak, itt viszont gyakorlatilag csak egy idióta volt.
ha villanáskor meglövöd, akkor megtorpan egy kis időre. pl két super shotgun belefér. egyébként csak menekülsz, és várod a zőődet.
Megnézve 1-2 videót a legfőbb bajom, hogy a ződ után mennyi időm van? Nem mindegy, hogy 3 másodperc, vagy mikor már nem ződ, rábaxtam. Esetleg annyi időm van, amíg előveszi a pajzsot, ez meg akármennyi?
Hát kb. 1 mp, az amikor zöld lősz. Javaslom, tanuld meg a quick switchet, bár annak én is most fogok csak neki kezdeni. Ki kell találnom valami jó keybindot.... A Marauderhez tekertem, de javaslom az egész videót megtekinteni. Quick Switch Amúgy egyszer sikerült BFG-vel is végeznem vele amikor épp spawnolt, de azt nem tudom pontosan, hogyan csináltam x'D illetve ha jól időzited a BFG-vel is tudod harc közben intézni. BFG vs Marauder
Mi az a Quick Switch? Más játékokban az "előző fegyver"? MMO egérrel játszok, aminél a gombsorra kikonfigoltam az összes fegyvert, de ha nagyon akarom, rommá is makrózhatom :D Pl: rakéta - vár - tűz - vár - ballista - vár - tűz - vár - SSG - vár - tűz. Ezzel három fegyverrel oda lehet pörkölni, és olyan sorrendbe rakva, ahogy közeledik a dög, egyre kevésbé ön, viszont egyre inkább közveszélyes fegyverekre váltva.
Jeget már így is bemakróztam, így nem kell váltogatni equipmentek között :D
Jónép, aki találkozott a Marauderrel: Kapják be a fejlesztők. DraQu, mielőtt sokadjára találkozik a Marauderrel: Let's go, fight a n00b!
Hát a videóban elmagyarázza szépen, de tulajdonképpen, azelőtt leváltod a fegyvert mielőtt újra töltene (weapon swap suit upgrade kell hozzá, hogy az igazi legyen) . Szóval miután lőttél egyszerűen leváltod a fegyvert, lősz, és vissza váltod. De kell hozzá a keybind.
Jó hát asszem a készítők elmennek a fenébe. 9. pályáig tök jó volt a játék aztán beindult az agymenés, minden nagy dögöt bedobál lőszer már szinte alig csak ha a kis hülyéket levágom de amíg lő 3-4 superdög addig elég gáz még guberálni is. ja és mindez legkönnyebb fokozaton, ezek után nem igazán tud érdekelni milyen lehet a legnehezebb, meg lehet a játék sem érdekel már, eddig élveztem de itt ez nekem sok. Utoljára szerkesztette: Shep, 2020.03.31. 20:18:17
Pont a 9. pályán 2 életem is elment, mire rájöttem, hogy nincs Buff Totem a környéken, csak egy rohadt Achvile. Erről persze nem volt tutorial, mint az összes többi dögről.
Ugyan itt tartok, és szerintem bugos. Az Archvile halála után is teremtek újra a lények, messziről láttam is a narancssárga burkot, de közel menve csak egy hulla volt. 4-5 életem elment, mire ráuntam, és nyomtam egy load checkpointot. Rögtön üres arénába rakott ezután, mintha befejeztem volna. Remélem ez tényleg bug, és nem feature, mert akkor az ilyen részek nekem lehetetlenek, nem tudok olyan tempóban ölni, ahogy újrateremnek. A pálya korábbi részén is volt bug, eltűnt a talaj, a mancubus meg a semmin sétált felém, amint ráléptem arra a részre, megjavult.
Ott én is keringtem körbe-körbe, kerestem a kurva totemet, közben aprították a seggem. Nekem így ultra violán, első végigjátszásnak ez így tökéletes. Csak akkor szoktam meghalni, ha nagyon elbaszom, pl valami nagy állat beszorít a sarokba és nem tudok eldashelni. Egyébként ííízi, mindig ott van a láncfűrész, hogy kihúzzon a szarból, vagy a meathook. A bfg-t meg a cruciblet alig használom. Attól tartok, ezek után egy Doom 2016 replay közben megaludna a tej a számban...
Na néztem egy végigjátszást, szerencsére csak bug, amibe belefutottam az Archvile-lal kapcsolatban. Kb 10 percig futkostam körbe, irtottam mindent miközben vért izzadtam.
Pont tegnap csináltam meg újra azt a pályát, igen csak bug volt neked.
Mivel most már nincs rúna, ami random dobna BFG lőszert is, ezért ez sajnos a "túl jó fegyver ahhoz, hogy használjuk" kategória lett. Ha épp van a közelben egy BFG lőszer, akkor vagy el lehet sütni, vagy otthagyni, hogy a végén visszateleportálva begyűjtse az ember, de spórolni kell vele. Az viszont mekkora marhaság, hogy a kardnak is van lőszere, és nem úgy működik, mint pl a lélek kocka a Doom 3-ban? Kinyírt démon lelke töltené, ha meg irtasz vele, az démon lelket fogyasztana. Ami igazán értelmetlen fegyver, az az Unmaykr. Értem én, hogy ez is Argent plazmát használ, mint a BFG, de akkor legalább lenne extra lőszer szétszórva, ha megvan a ránézésre nem is különösen erős fegyver.
Pinky és Spectre ellen szinte kötelező. Megfagy, mögé mész, akármivel szétszeded. Nagy dögöket is megállít, van időd pár találatot bevinni anélkül, hogy szétkapnának. Makrózható billentyűzet/egér előnyben :D (vált-vár-tüzel-vár-vált a jégbombára, sima tüzel a gránátra)
Én is szinte csak a whiplash-re használtam, mert nem igazán volt türelmem azokra a gyors dögökre. :D Plusz az igazán nagy és kellemetlen ellenfelekre is hat, ami életmentő tud lenni. Utoljára szerkesztette: benõmenõ, 2020.04.02. 11:32:59
Ha használod a rúnát, ami ugrás közben lelassítja az időt, akkor azokat érdemes headshotolni a heavy cannonnal. Nekem az a rúna nagyon hasznos, mancubus, pókrobot, revenant ellen nagyon hasznos.
Én meg hülyét kapok tőle. Ugrok, lelassul az idő, és ha valami nem azonnal tüzelő módot használok, akkor lemegy a nap, mire történik valami. Teljesen kiesek miatta a nem létező ritmusomból :D
Nézem, hogy a figura a másik pályát is megcsinálta
Rohattja, nem regisztrálta, hogy kimaxoltam a nehéz gépfegyvert, így nem kaptam meg az összes fegyver kimaxolós érmet sem... Kezdhetem előlről :D
Végére értem a játéknak. Az első két pálya utáni véleményen teljesen megváltozott, szimplán kurvajó. Csak meg kell várni, hogy legyen többféle fegyvere az embernek. A belerakott eszközök nagyon jól használhatóak és hatásosak, pl. a lánc, vagy a fagyasztás. Az első két pályát leszámítva konzolon, legkönnyebb módon sehol se volt istentelen nehéz, sőt, egyedül, amikor egy archvile bebugolt, de azt egy újratöltés megjavította. Az ugrabugra az elején picit zavart, de a vége felé már abszolút nem, egyáltalán nem ezen van a hangsúly, és két darálás között egész jó kis levezető. A zenék talán még jobbak, mint az előzőben, abszolút illik a játékhoz.
Hát a véleményem nem változott. 9 pályáig tök jó volt a játék aztán kész vége embertelen nehéz lett számomra a sok hülye maruder, meg villámgyors szörnyek miatt, a Kán Méker meg az Ájkon of Szin is idegölő, meg lehet kövezni de az utolsó 2 pályát már god mode-al nyomtam le, mert ha addig eljutottam már csak érdekelt a történet vége.
Szerintem nem volt jó ötlet ez a mindenkit begyorsítottunk dolog, néha azt sem tudotam mi van a képen villogások, fényes pacák mindenütt. A pályák néhol áll ejtősek, néhol meg hát ezt meg ki hányta ide kategória.
Összességében jó játék ez csak számomra brutál nehéz néhol, főleg a marudereket nem tudom hova tenni. Na mindegy számomra a ez az utolsó két rész már nem az a DOOM amit én anno szerettem. Jó lenne megint egy olyan rész, mint a 3 volt.
Nekem az ugrabugra továbbra sem jön be. Mintha valami 16bites régi játék előtt tisztelegnének. A Doom2016-ban legalább nem érezte úgy az ember, hogy ezt itt csak azért van, hogy ugrálni kelljen. Urdak-ban volt jó pár ugrás, amit csak sokadjára tudtam megcsinálni, annyira precíznek kell lenni. Ahogy valaki jellemezte egy videó alatt: Olyan, mint egy felbosszantott Super Mario :D Aki a buff totemeket kitalálta, annak is sünt kívánok. Ja, megjelenik, hogy van egy a környéken, de hol? Van, hogy egyértelműen látszik, máskor meg már egy fél hadsereg rohan utánam, mire megtalálom. Az Archvile miatt is anyáztam eleget. Főleg, hogy arról nem volt kisokos, mint az összes többi dögről. Ha ráérez az ember, akkor a Marauder sem akkora gáz, de én N00b-nak akkor sem nevezném, ha egyesek Nightmare fokozaton olyan gyorsan kicsinálják, hogy ha tüsszentesz, lemaradsz róla.
Szóval én szerintem még lenyomom Hurt me plenty fokozaton is. Arra azért kíváncsi lennék, hogy mi a különbség a fokozatok között. Ránézésre mintha a dögöket ugyanannyit kellene lőni Ultra Nightmare-en is, csak esetleg durvább támadásokat is intéznek, meg a Slayer lesz sokkal kevésbé ellenálló.
Magasabb fokozaton sokkal többet sebződsz, és a szörnyek SOKKAL aggresszívebbek. Próbáld ki egy arénában próbaképp legkönnyebben és nightmare-n, a legkönnyebben szinte csak kóvályognak. A szörnyeket ugyanaddig kell lőni, ez szerintem pozitív, mert ha alacsonyabb fokozaton megtanulod, hogy milyen lövésekkel tudsz megölni pl egy hell knight-ot, akkor magasabb szinten nem kell újratanulnod.
Buff totemek és ugrabugra - az első végigjátszást tényleg megkeserítik (hogy én mennyit anyáztam az ugrálós részeken :D ), de később nem lesz velük gond, tudni fogod hova menj, és az ugrabugra rész is egyszerű, Urdakon van 1-2 nehezebb, de ott is csak hp-t vesztesz, ha elsőre nem sikerül.
Summoner/Archvile - tényleg mocsok, nem elég, hogy lényeket idéz, még brutálisan tápos is. Elsőre letámadni, rakéták, ice bomb, blood punch, rakéták, ballista, mehet minden (vagy bfg).
A sokkal agresszívebben nem vagyok biztos, igaz, csak az első pályát nyomtam le. Egymás után végigjátszottam Hurt me plenty-n és Nightmare-en. Gyakorlatilag egyetlen különbséget véltem felfedezni: utóbbin annyit sebződsz, hogy hibának szinte nincs helye. Szerintem a második pályát már nincs az az isten, hogy végigvigyem :) A platforming is jobban büntet. Leestem, 50 pont egészségnek szevasz. Az egyik helyen ráadásul olyan volt, mintha a szokásos katona hiányozna. (megjelenő Cacodemon, kiiktatod, marad három zombi, meg egy katona, utánuk jön a harc a bevásárlóközpont szerűségben a három Cacodemonnal, és a többiekkel)
Esetleg beszúrhatsz egy képet onnan, amikor először megjelenünk a pokolban, és már onnan látszik Bábel tornya (nem tudom hirtelen, hogy a játékban mi a neve, de arra hajaz a lélekfeldolgozó üzem) Illetve bármelyik környezet, amelyik a Sentinel világban játszódik. A Doom Hunter base-en is ha lenézel a mélybe, akkor gyakorlatilag egy kisebb falu figyel a földön.
A Portal 2 beépített pálya szerkesztőjében meg nem nem tudsz annyi objektumot kitenni, mint itt egyetlen jól berendezett teremben van, mert jajj, elfogy az erőforrás
Japán streamer játékát nézem. Hiányzott a lila kulcs a Mars Core pályán. Ha csalással játszol, akkor ez ilyen. De ahhoz, hogy csalással végigvihesd, először végig kell játszani a pályát, és akkor az alap 5 fegyverpont megvan, nem?
uhh hát biztos én vagyok pussy (vagy öreg) imádtam az összes doomot, mind végigjátszottam. Ezt az első marauder-ig bírtam, és ment neki egy combos alt+f4 majd az uninstall. Sajnos emiatt a sok supermarios style rész miatt már amúgy is eléggé érett a dolog. Nincs bajom a platformerekkel sem, de egy doomnál én nem centizgetve akarok ugrálni lőszert számolgatva... Sajnálom pedig ugy ahogy az előzőt, ezt is megvettem volna.
Pedig a Marauder csak elsőre nehéz. Ahogy zölden világít a szeme, duplacsövűvel kell bele lőni egyet-kettőt, esetleg a ballistával, és kifekszik.
Supershotgun vált ballista. Esetleg még flame belch és gránát, hogy érezze a szeretetet (makrós billentyűzet/egér rulz)
Csak egy fegyverrel az a baj, hogy lassú, ha váltasz, úgy eszméletlen sebességgel tudod küldeni az áldást.
Az ugrabugrára én is azt mondom, hogy b@asszák meg. Amit meg tegnap este DraQu művelt ugrabugra címén, arra meg lehet, hogy a fejlesztők mondják, hogy b@asssza meg, nem így tervezték
Komolytalan, hogy a bfg-t és a kardot is blokkolja, közben a karaddal a cyberdemon-t is le lehet vágni. Maruder olyan mintha a Darksidersbe bedobálnál 1-2-t Dark Souls boss-t.
Argent pajzsa van, mindent is blokkol. Kivéve a mögé lőtt távrobbantásos rakétát. Kivéve, ha támadás közben meglövöd, onnantól kezdve egyedül a fagyasztás nem hat rá. BFG instakill.
Profi játékosok is úgy gondolják, hogy pont nem kellett volna. Akkor is, ha szó szerint pár másodperc alatt kivégzik a Maraudert, Nightmare fokozaton. Egyszerűen nem illik a többi dög közé a viselkedése.
Fuuu én is nightmare-on kezdtem el az egészet, hogy kemény vagyok alapon... Mire a játék végéhez értem, már le is töröltem... :D Fel kell dolgoznom ezt a sok elhalálozást a játékban............... Utoljára szerkesztette: undY1ng, 2020.04.12. 00:56:06
Eddig csak I'm too young to die-on voltam hajlandó végigjátszani. Lehet, még egyszer végig fogom így vinni, hogy meglegyen a Can't perfect perfection (fullra felpumpálva is van baj a vége felé, de ha csak egy kristályt és egy felszerelés fejlesztést lehet használni, az jó nagy gáz), de ha csak úgy letolom megint, akkor is maximum Hurt me plenty-re leszek hajlandó.
Más: A Phobosra érkezéskor nektek is beesik 60fps alá a sebesség? A belső adatokból legalábbis az derül ki, hogy az i9-5600K nem bírja a kiképzést abban a cutscene-ben akármilyen felbontásban. Tudom, ne Ultra-Nightmare-ben szívassam a gépet :D Holnap megnézem alacsonyabb felbontáson is.
aki akart függőlegesen dash-elni víz alatt, mostantól megteheti
komolyan már... :D
betegállat XD
Na, mindenki nekiállt tolni a DLC-t? :)
Én biztos nem, ez a doom nem az a doom ami 2004-be volt az volt az igazi utolsó jó rész. Nagy csalódás hogy átment tiszta márió ugrabugra baromságba. Utoljára szerkesztette: JonasSandor, 2020.10.20. 16:28:25
A 2004es doom volt a fekete bárány, ez sokkal inkább passzol a franchisehoz. Majd megnézem milyen hosszú, mik a vélemények, de szerintem majd akkor veszek game passt, ha kijön a part 2 is.
Maradjunk annyiban, hogy az első kettő és az utolsó 2 rész a Doom. A 3. rész nem Doom volt, csak úgy hívták. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2020.10.21. 01:25:02
Én is vitatkoznék azzal hogy a 2016-os DOOM meg az Eternal az 1-2-höz hasonlítana, szigorúan saját élményeimből merítve... Ez tudom hogy ma már röhejesnek hangzik, de az 1-2-hangulatában kőkemény horrorjáték volt, amit én és haveri köröm is a gyomrunkban egy nagy csomóval rettegve a következő sarkon óvatosan befordulva, azután visítva kettőt visszaszaladva játszottunk, de iszonyatosan imádtuk...XD Persze gyerekek voltunk 11-12-évesek, de a világ is más volt, ugyanis internet híján saját magunknak kellett kiismerni a pályákat, ami igen sok mászkálással, kutakodással járt, és a harcoknak sem volt ilyen erős aréna jellege, sokszor kifizetődőbb volt a lassabb megfontoltabb haladás pont ott ahol kurva sok ellenfél volt. Ehhez jöttek még az iszonyatosan nyomasztó zenék, az akkor szenzációs fény-árnyék hatások, meg az akkori színvonalon iszonyatosan beteg es ijesztő ellenfelek... Azután az internet elterjedésével láttuk mi is hogy egyes "félistenek" milyen sebességgel játszották ezeket, a speedrunokat stb, ezek "égtek be" legjobban a köztudatba de az "átlaggémerek" a saját korukban nem így játszott ám, hanem hozzánk hasonlóképpen. És a játék meg is adta mindkét stílusnak a lehetőséget. Na most szerintem a DOOM 3 ezek fejlettebb egyenes ági leszármazottja volt, a kibaszott horrorisztikus sötét atmoszférájával, meg ocsmány beteg és félelmetes ellenfeleivel ( saját korához viszonyítva természetesen). Na ehhez képest a 2016-osban felröhögtem amikor az Imp- előugrott az első pályán... Az mondjuk még két arénaharc között talán még visszaadta a "felfedezés élményét", de horrort már csak nyomokban, az Eternal meg már abban sem tartalmaz. A zenék is kurva jók az újbakban de inkább csak a "gyakás" aláfestéseként kevésbé hangulatilag, a pályák is ehhez vannak felépítve és bár nagyon látványosak abszolute nem félelmetesek ( max. néha kicsit undorítóak, de az rendben van...XD), az ellenfelek meg inkább rajzfilmszerűek amit tovább erősít a belőlük kihulló rengeteg szivárványszínű bizbasz... Félreértés ne essék, a 2016-os, meg az Eternal is egy kurva jól felépített látványos és okos aréna shooter ami bizony tűpontos reflexeket, és a mechanika ösztönös használatát igényli, de szerintem sincs sok köze a klasszikus DOOM-"érzéshez". Ezek teljesen új játékok egy régi brand nevével. Azt valakinek bejön, valakinek kevésbé. Nekem is csak úgy, ha nem DOOM-ként tekintek rájuk. Nekem a "klasszik" DOOM-ok folytatása a Dead Space volt, annak is szigorúan az első része. :)
John Carmack mondta anno, hogy mindig is olyan Doom-ot akart, mint amilyen a 3-dik rész. Csak a 90-es évek elején még nem volt meg a kivitelezéséhez szükséges technikai háttér. A 3-dik Doom egy felnőttes Doom volt, az új részek pedig csak paramentes hentelde gyerekeknek. Éppen az bennük a koncepció, mint ami a Painkillerben vagy a Serious Samben is van, csak elegánsabb és igényesebb kivitelben. Mióta Carmack lelépett az id-től, a csapat meg sem próbálkozott egy újabb sci-fi horror epizóddal. Pedig a 3-dik rész minden tekintetben innováció volt az előzőekhez képest, nem is véletlenül lett siker.