Miután tudtommal nem fejlesztik jelenleg:) Talán Rage 2-rõl lesz szó a Quakecon-on. Viszont Carmack keynote a technológiáról és a programozásról szólt mindig, nem a konkrét játékokról:)
Most kezdõdött. Tim Willits Doomos pólóban dumál :D
Annyit magyarázott a mobil platformról,hogy rendesen vártam mikor fordítja meg a tabletjét amint a Doom 3 fut , de nem :(
Én bealudtam a szövegén :-))
Van valami rövid összefoglaló arról mirõl beszélt?
Én is fél kettõig bírtam. Addig volt szó a mobilOS-ekrõl és azok memóriavezérlésérõl, renderelési nehézségeirõl, hogy a kinect típusú vezérlésnek miért nincs jövõje, hogy a bill/egér vezérlés miért jobb játékra, mint a kontroller, a statikus programozás hátrányairól, korunk textúra+memóriakezelés illetve a mai hardverek problémáiról, elõnyeirõl, hátrányairól, az új Wolfeinstein-rõl, meg pár informatikai poénról, amit nem értett a közönség:)
huhh, nem kevés ideje várok egy normális doom bejelentésre, úgy néz ki, hogy az idei e3/quakecon alkalmával végre be is következhet. azt mondjuk nagyon remélem, hogy ez a beta dolog nem azt takarja, hogy valami multiplayerre fókuszált dolog sült ki a projekt 201l-es újraindításából.
Pedig sanszos mert single-t nem igen szoktak bétázni...
persze, de a sorozat mindig is tartalmazott multi komponenst, plusz carmack már pár éve sem csinált titkot abból, hogy magas minõségû multit akarnak a játékba. ezzel nincs is semmi probléma, csak ne menjen a single rovására, mert a doomok legfõbb vonzereje azért mindig is abban rejlett.
Pont ma beszéltük munkahelyen egy haverommal, két dolog jönne jól még errõl az E3-ról. GTA 5 pc-re, meg valami info a Doom 4-rõl...
Amúgy az új Wolfenstein után én nagyon bizakodom. Ahhoz is jól nyúltak hozzá és egy kellõen modern, de mégis helyenként "retro" érzést keltõ játék lett.
A Kiberdémon keményen megpatkolt az elõzõ rész végén, de ki tudja hány fõbõl áll még a "család".
Amúgy a textúrázottságát elnézve az új teaserben elég badassul fog festeni õfõördögsége. Ha ez így nézne ki in-game a monitorokon is, azzal tuti hogy minden kocka nyálcsorgatva kattanna rá megjelenéskor.
Már csak a "szerény" gépigény miatt problémázhatunk. Ki tudja milyen vasat fog követelni ez.
Nem jó lenne szerintem ha megint egy cyberdemont kéne legyakni a végén. Az Icon of Sin komolyabb ellenfél volt... aki játszott a korábbi Doom-okkal tudja.
Igaz hogy csak egy hatalmas fej volt, de ha kapna hozzá egy testet, durván megkeseríthetné minden doomplayer életét. Még úgy is nehéz volt legyakni, de ha felturbóznák egy kicsit minden további nélkül a legüberebb boss lehetne.
Az egy kisebb boss volt az elõzõ Doom-ban, nem? Az alfa laborok 4-dik pályájának a végén kerültünk szembe vele és csak akkor tudtuk elérni a kommunikációs tornyot ha õt hidegre tettük.
Erõben nem volt olyan kemény ellenfél, viszont ki*szott undorító volt, a bossok közül tõle féltem a legjobban. Mondjuk ehhez az is hozzájárul hogy alapból fosok a pókoktól, már a Serious Sam-ben is nagy problémát okoztak az antaresi génkezelt pókok, csak ott egy rakat volt belõlük.
Hiányzik nekem valami ebből a cikkből. A író nem említi meg, hogy leesett volna az álla a látványtól.
Pedig az ID játékok erről is szóltak, Doom, Quake, mindegyik grafikai / vizuális mérföldkőnek számított a korában. Ugy látszik most hogy Carmack már nincs ott ez háttérbe szorult.