nekem sem azert van beltronics rx-65osom, mert a kis gomboc STvel 210-el akarok paradezni a belvarosban... egyszeruen az ilyen undorito dolgokat ki akarom kerulni(mint a dombos eseted)... ES! ami a legfontosabb, hogy ez a kis kutyu eleg soxor bejelez(persze sehol semmi) es inkabb lassitok... amiota megvan a kis eszkozom, sokkal lassabban megyek a jargannyal(soxor 50 alatt joval, nehogy "veletlen" megvagjanak alapon, kerulgetnek neha rendesen meg idegesek, jo tanito eszkoz nemde? :D) ;)
OFF Ez egy tévhit, ez nem wtcc autó. Ez egy wankel motoros túraató, csak mikor bejelentették a 2005-ös Moszkvai autókiállításon h résztvesznek a wtcc-be akkor még nem volt kész a wtcc-be szánt kaszni és ezt tolták fel a porondra :) ON
Olyan cucc is van, ami 7 mp-ig blokkolja a traffit, illetve ezidõ alatt csipog neked, és le tudsz lassítani. Ami folyamatosan blokkolja, az valóban egy kicsit gyanús.
Én nem értem egyébként, hogy ezek a ketyerék hogyan mûködnek a valóságban. Mármint azt a részét, hogy a fakabátok látják az autót a seb. mérõ készülékkel, sõt valószínû, hogy a rendszámot is. A bemért sebesség meg 0. Kiszed a sorból, mivel valószínûsíti a szabálytalanságot. Na és utána mi van? (TV-ben hallottam, hogy legálisak ezek a készülékek.) Akkor a pofájába lehet röhögni a fakabátnak és kész? Vagy addig keres, hogy úgyis megbüntet valamiért. My statistic: 1 db 5000 bünti gyorshajtásért 50 helyett 68 1 db piros áthajtás folyamatban Több tilosban parkolás Balesetem nem volt, kocc sem 13 éve vezetek Imádok száguldozni. Ahol lehet, meg is teszem.
Azért jócskán van bõr az arcodon, ha még hencegsz is vele. Kíváncsi vagyok, hogy a Kaszást sikerül-e majd 20 ropiból megúsznod.
Én is sokat megyek éjjelente, bulikból én vezetek, szondákat már úgy kapkodom, mint qrva a f*szt -.- Elsõre elõkapják... Traffim egy volt nekem is, 70es táblánál 90, de szerencsére helyszíni, meg temérdek parkolási bírság :\
Mire a lézersugarat valami kocsiba épített vacak észreveszi - amit kétlek, mivel legfeljebb akkor veszi észre, ha pont belenéz a sugárba - addigra hatszor lemérte a sebességedet, meg videóra vett.
pepsi bazzeg :D ne akard hogy mindenkinek elmeséljem a teflon mike-os story-t!!!! :D (ha még van valaki aki nem ismeri :) ) voltál már tûzoltó, verõlegény, rallyversenyzõ, motorversenyzõ, bodybuilder stb stb :D nem lesz ez egy kicsit sok már? :)
Mehettem lakott területen kívül vagy kemény 80-at, láttam hogy a köv. falu felé vezetõ út lejtõs, kitettem üresbe és úgy gurultam le, 70 körül kaptak le, büszkék lehettek magukra, fõleg, hogy azon a részen egyik oldalt semmi, a másik oldalon meg valamilyen pajtasor áll.
Radardetektort egyértelmû, hogy veszek... egyáltalán nem vagyok már évek óta gyorshajtó, de van úgy, hogy lakott területen belül van egy bazi nagy domb kivágom üresbe és hadd guruljon, aztán mikor már csak 40-el gurul, akkor be 3-ba és úgy megyek tovább. A vicc, hogy ezt nem azért csinálom, mert spórolni akarok a benzinnel, hanem azért, hogy csak annyira szennyezzek amennyire muszáj. Katalizátot tökéletesen üzemel, igyekszem állandóan 5-be közlekedni és van, hogy 3km-t gurulok üresben.
Apámat is meg engem is így büntettek meg a yardok... engem nem is olyan régen... 3 büntipont, meg 9k.
Maradjunk annyiban, hogy qrva jó idehaza ezek szerint a közbiztonság, ha 3-4 közeg is ráér a trafiban ücsörögni egész nap. Cigányok lopnak, arra meg megvonják a vállukat. Köszönjük Emesék.
Apámnak úgy sikrült összetörni az ótót kb. 1éve... Ment és egy barom a sor elején ment max 40-el mögötte 1km sor õ kb a közepén volt mikor volt egy hosszú egyenes és kiment elõzni,mkor majdnem már megelõzte az egész sort és kb. úgy 120-nál kivágott elé egy barom elõzni csak elfelejtett tükörbe nézni... TOTALCAR mind a 2 ótó de szerencsére semmi személyi sérülés de lehetett volna rosszab is egy hülye miatt...
2006 eleje óta vezetek, és semmi nem volt. Egykét meleghelyzeten kívül (ugye fekete, luxus vw, merci, bmw, gorilla, vagy szolis öltönyös, index nélkül 1 centis résen átszédelgés, 70-el haladó autóoszlopok között 110-el ilyesmik, szal csak a szokásos). Korlátokat rendszeresen túllépem egy 20-assal, de csak ott ahol biztonságosnak érzem (autopálya, soksávos fõút, stb).
És nem sötétített BMW-vel jársz véletlenül? :D Én 2006 január óta vezetek, eddig 0 szonda, 0 trafi és 1 igazoltatás, de az is csak azért, mert bementem a behajtani tilosba. (Bírság nem volt) Azt nem tudom megmondani, hogy mindezt hány km alatt, mert több autóba nyomtam, de legalább 50 ezer.
Nekem a 3 év mérlege kb 45 szondafújás, 1 traffi, meg olyan 15 igazoltatás :DDD
engem se pedig nekem két és fél éve van már meg. de még cask nem is nagyon láttam hogy állitgatnának rendõrök.. vagyis egykét ritka alkalmakkor, de akkor meg busszal voltam vagy gyalog:S
amugy kb én is igy megyek kivéve autópályán (már ha m30-as miskolcot elkerülõ annak nevezhetõ) ott mentem 140-el igaz 110 es táblánál, de mgé autópályán nem mentem, ki kellet probálni:D
Azt mérnem meséled pepsi, mikor 340el mentél bele egy hajtûkanyarba, ami ovodásokkal volt szegélyezve, de te megfogtad a kocsit és bevetted a kanyart? Pedig elhinnénk
hál'istennek engem még csak nem is igazoltattak eddig(kicsit több mint másfél éves a jogsim),nemhogy traffival megfogjanak(remélem nem is lesz ilyen :D ) amúgy nem szoktam gyorsan hajtani.lakott terület 60körül max kívül 100,ha sietek akkor szoktam 110-et menni,de lekott területen akkor is próbálom tartani magamat a 60hoz,pályán pedig olyan 140-150 ritkán 160. na persze azért elõfordult1x 2x hogy 1-1 egyenesen meglõttem 130-140-ig,a kanyar után már megint normál sebességgel mentem.
Vagy úgy jársz mint én. A motoros megy melletted a bal oldali sávban sisak nélkül és egyszer csak oldalról neked megy:D
Régebben használtam detektort de meguntam mindig fel-lerakni ezért a kesztyûtartóban pihen. Azért jobb ha szabályosan közlekedünk.
Egyszer volt egy eset,hogy lakott területen belül mentem egy jó hosszú egyenes szakaszon.Jó idõben jelzett a kütyü és egybõl le is lassítottam. Amikor a rendõrökhöz értem fülig érõ mosoly az arcomon õk meg csak bosszús képpel bámulnak. Nem jött össze nekik. xD
+100% felett az autot is el kellene venni, a jogositvannyal egyutt. Igy az auto ara, fedezne a kiesett benzinvasarlas miatt keletkezo hianyt is:) Raadasul meg a kornyezetet is vedjuk;) Es plusz bunteto eljaras, mivel kiemelten magas az eselye a szemelyi serulesnek es az anyagi karnak.
Én ugy tudom, (az is az elöbb emlitett müsörban volt) Hogy annak sincs még meg az alapja. Tehát egyenlõre senki.
Amúgy maszek Traffipaxot kik és hol helyezhetnek el? Valamilyen szinten ez is témába vág.
Én is vezetem már 4 éve. Qrva szar érzés az amikor nem tudod a más faszságát elkerülni és áttolod a JE kerekét egy baromnak a BE mellé. Aztán örülsz akkor amikor mindenki életben van.
igen de a rallysok nem utcai körülmények között autóznak... õk extrém körülmények között bár amilyen utak vannak itt magyarországon ez is extrém autozásnak számít...
A városban óránként 6-8 balesetet védek ki átlagban. A cég statisztikát csinált róla. Mégis van amikor nem sikerül. Ez azért van mert mindenkinek áll a zászló aki volán mögé ül. Senki sincs biztonságban és bárkivel bármi megtörténhet. És a baleset marhára nem válogat rally versenyzõ meg gyalogos között. Én a katonaságot nem megszûntettem volna hanem átformáltam volna autóbusz vezetésre. Lehúzol egy telet és egy nyarat aztán mehetsz Isten hírével. Még fizut is adtam volna. De legalább megtanulnák az emberek az összes jármû viselkedését menet közben és volna viszonyítási alapja amikor 180-nal hasít...
hogyne... mér 8 éve száguldozom... 1x sem lett semmi baj... sõt a miatt elõztem meg 1 balesetet hogy nem 90el hanem 130al meten a 90es táblánál mivel a kamion keresztbe fordult és ha 90el megyek akkor pont belecsapodok na most 130al mentem és mögöttem fordult keresztbe... ez még 4-5 éve volt mikor qrva nagy hó volt... vagyis nem is hó vagyis de, de csak víz volt az úton
Olaszországban rugalmasan kezelik a dolgokat. 2x1 sávos úttesten a nyomógombos zebránál simán átmennek a piroson ha senki nem áll a zebra mellett már. A rendõr se szól érte. De a gyalogosok is rugalmasan kezelik a járdát. Ott lép le eléd ahol Õ akar. És mindenki úgy vezet, hogy a lelépõ gyalogos testi épségét megóvja. A rendõr nem is basztat amíg nincs nagy baj. Persze nálunk elõbb tanulja meg valaki a jogait mint a kötelezettségeit...
de az autopályán milyen zöldségesvan? legfeljebb a kamion gyûr be...
Te ezt tényleg elhiszed?? Az hogy tökéletesen tudsz kezelni egy autot, kb lófaszt nem ér.. Én kb 300000km-nél járok. 4 éve járom az országot nap mint nap.. És nem mondom azt hogy nem történhet baj.. Nem vagy ura annak a jármünek.. Az hogy meg tudsz csinálni dolgokat vele az egy dolog.. De nem vagy ura annak a tempónak.. Ha ilyen egyszerü lenne ez ahogy leirod nem törnék össze magukat a rallysok sem..
ja és még egy tudod hány autóversenyzõ halt meg közuton?? Meglepödnél.. Más egy zárt pálya mint egy közüt. De hiába mondom menjél wazz. De ha majd te is egy koszoru leszel a 6-os uton majd fentrõl gondold végi ezt a napot.
amúgy sztem ez erõsen off tápig amit mi csinálunk :D
de figyelni kell... látod ha valaki lelép... idõben tudsz reagálni... amúgy megfelelõ reakció idõvel és tökéletes érzékekkel nagyon jól el lehet kerülni azt hogy elüss valakit netántán megöld csak akkor magadat töröd össze... versenyen is volt ilyen... megfordult elöttem a versenyzõ én olyan 230al mehettem és nem az hogy bele kamikazezok padló fékkel hanem megfogtam és szépen kikerültem de az más kérdés hogy aztán a mentõ vitt el engem... (becsapódtam a gumifalba ami nem gumi volt hanem beton D:)
Elég lenne ha mindenkitõl egy pofipacsit kapna egy ütésbe sûrítve mindazoktól akik órákat szopnak az Õ általa okozott délutáni úttorlaszban, mert Õ ügyesen próbált sietni. Cserébe 10.000-rek ülnek dugóban és szennyezik az amúgy sem felhõtlen Budapestet.
Igen ezt értem.. És a verseny pálákon vannak biciklizõ gyerekek? Vannak nagymamák akik mennek a közértbe?? Én is szeretem a motorsportokat de ilyen versenyt még nem láttam..
Hát igen, van az a típus aki rühelli ha régebbi autó van elötte, vagy egyáltalán autó van elötte. Másik példa szintén velem történt: Városba ki akarok fordulni egy nagyobb utcába látom jön egy taxis de mondom még simán kiférek elötte... Kifodrulok 2-ba kb 40-nél akarok elváltani 3-ba, de látom még mögém se ért de már kirakja az indexet h elõzni akar... monom az szép, akkor váltás elfelejtve padló...:) 80-ig jön mögöttem én elváltok, Õ meg városba 80-nál megelõz... biztos fontos utasa volt xD (nem gyerekfutkosós környék volt, ilyeneket én se csinálnék olyan helyen...)
de én nem ütöm el a gyerekedet... és én száguldozok bevallom de van hátterem... tehát nem utcai kemény gyerek vagyok apuci mercijével... van versenyes elõéletem és tudom hol vannak a határok...
egyébként én azóta hajatok igazán gyorsan mióta megláttam hogy 1 tatát (ladával, 70km/h 90es táblánál) megelõz 1 18 éves kis fiatal srác a 25 milliós BMWvel elõzi padló megindult a segge 130 környékén puff a fának az út mellett... amúgy azt sem értem hogy minek fákat rakni 5m -ként az út mellé?
Mondjuk ezzel nem büszkélkednék de te tudod.. Amikor éppen 5 tüzoltó küzd egy egy ilyen barmon és közben a mentök dolgoznak hogy tul élje.. Én meg ott szopok mögötte és ezért érek haza este 10-re. Mindig eszembe jutnek ezek a nagy szavak.. Nincs ezzel gond de ha egyszer az én gyerekemet ütöd el 180-al én is benne leszek a hiradóban. Pedig nem olaszliszkán lakom és nem vagyok Roma.