A fene, igazad van, nem is figyeltem, hogy a konzolos fórum :) Nem tudom, hogy mennyire van rá mód átnevezni a topicot, de majd utánaérdeklõdök. A játéksorozatot illetõen pedig mindaddig fog megjelenni újabb szezont feldolgozó epizód amíg birtokolja valaki a licencet, jelen helyzetben a Codemasters egy pár évig még, és amíg újabb bõrt tudnak lehúzni a szériáról.
Nos lassan el kellene dönteni, hogy hol folytassuk az eszmecserét a játékkal kapcsolatban. Igaz, hogy a régi topicot bezárták, de ma nyílt egy új, ahol még igaz kevesebb az infó, és a képek is egy magyar rajongói oldalról vannak linkelve a témaindító által, ami heteken belül meg fog szûnni, pontosabban tárhelyet fog váltani, de ugyanakkor mégis annak a topicnak a neve vág egybe a játék címével.
Már egy párszor le lett írva, hogy nem szimulátor nehézséggel játszottak vele. Ha az rF-ben, vagy más szimekben bekapcsolod a segítségeket azok is így mozognak.
hát amikor célegyenes után asszem , megcsúszik és keresztbe áll a kocsi , ellenkormányoz s 90 fokot fordul egybõl a kocsi és megy tovább ... na az nem tetszett:D
"boldog/boldogtalan "csinál, (inkább lopkod)" hozzá modokat, elvesztette már a realitását az F1c."
Nyilván nem kell felrakni minden szart, amit Ödönke96 nevû feltöltõk alatt találsz...
"Mivel semmi köze EA/ISI-nek ehhez a játékhoz."
A PES is élethûbb a Fifánál, mégse az EA fejleszti, összehasonlítást nem csak ugyanannak a cégnek a játékainál lehet csinálni.
A lenti videó alapján úgy néz ki, hogy TELJESEN a gép irányítja a boxkiállást, remélem ez még változni fog azért. Nem, nem én akarok kattintgatással kereket cserélni, de én azért annyit elvárnék, hogy nekem kelljen megnyomni a limiter gombját, hogy ott is legyen hibalehetõség, illetve beállni/elindulni a boxba/boxból.
"valamiért úgy döntöttek a fejlesztõk, hogy nem a hivatalos F1-es tévébõl ismert megjelenítést fogják alkalmazni"
Nem tudom ez is miért jó, szerintem sokkal hangulatosabb lenne az eredetivel. Nyilván korai még bármit kijelenteni, de azért remélem jócskán fel lesz még javítva a játék a következõ hónapokban.
Neked legyen igazad!!! Mellesleg nem közölték konkrétan, hogy melyik verzióról van szó, csak nagy általánosságban beszéltek, de mivel a tegnapi londoni bemutatón az XBOX360-as verziót lehetett kipróbálni, bízzunk benne, hogy arra vonatkozik a dolog, persze azt sem bánom, ha a PS3-ra is :)
rajongói oldalon lefordította egy srác amit tegnap elmondtak a játékról:
További infók: A versenyek alatt lehetõségünk lesz szabályoznunk a motorteljesítményt és az elõ terelõszárnyak dõlésszögét. A szezon során vigyáznunk kell a motorjainkra, a motorszabályokat is szem elõtt tartva. Egy egy tönkretett , elromlott motor, nem válik ugyan teljesen használhatatlanná, de teljesítményben gyengébben fog muzsikálni. A sérülésmodellel kapcsolatban: Hatással lesznek az autón viselkedésére, kezelhetõségére a különbözõ aerodinamikai meghibásodások, felfüggesztést érintõ károk, a gumiabroncsaink állapota, a pályán kívüli részekrõl összeszedett szennyezõdés. Amennyiben nem vigyázunk kellõképpen abroncsainkra, azok felhólyagosodnak, elkopnak és végül kidurrannak. Feltehetõleg a tegnapi napon felbukkant hírek a mechanikai meghibásodások kihagyására vonatkozóan úgy értendõk, hogy nem lesznek végzetes, kieséssel járó meghibásodások (gondolom én :) Az Active Track technológiának hála, a tapadásunk függeni fog a pályán lévõ víztõl, szennyezõdéstõl, felvitt gumimennyiségétõl, ideális ívek használatától, ezért arra is figyelnünk kell, hogy pl. idõmérõn a legmegfelelõbb pillanatot válasszuk gyors körünk megfutására, ugyan is az edzés elején lassabb lesz a pálya mint pl a végén. Multiplayer játékkal kapcsolatban pedig úgy néz ki sajnos a dolog, hogy 13 versenyzõre lesz lekorlátozva, igaz autóra van írva, de gondolom ugyan ezt kell érteni :( Az elõzetesekben látható 2009-es autók nem képzik majd részét a játéknak. Az autó viselkedése, kezelhetõsége még ebben a korai Alpha verzióban is túlmutat egy hagyományos értelemben vett árkád játék kezelhetõségén, könnyû megszokni, felvenni a ritmust, de koncentrációt is igényel. Mesterséges intelligencia terén, ellenfeleink nem csak körözgetnek majd a pályán, de támadásuk esetén próbálják védeni pozíciójukat, valamint versenyzõi képességektõl függõen, lesz aki jobban, lesz aki kevésbé jól fog szerepelni adott, pl. esõs körülmények között. Felvezetõkör és Safety Car beépítése a játékba majd csak a 2011-es szezonra van tervbe véve (mint korábban mondtam, üzletpolitika). Betétfutamokat nem terveznek a játékba építeni mert ez igen hosszú fejlesztési idõt venne igénybe. A játék a koreai futam elõtt jelenik meg, de bíznak benne a fejlesztõk, hogy sikerül pontosan kivitelezni, belõni, stb. mert nem tervezik a késõbbi javítását egy esetleges patch-el.
biztosan nem, de egy demót kidobhatnának belõle eltudnám viselni
További infók: A versenyek alatt lehetõségünk lesz szabályoznunk a motorteljesítményt és az elõ terelõszárnyak dõlésszögét. A szezon során vigyáznunk kell a motorjainkra, a motorszabályokat is szem elõtt tartva. Egy egy tönkretett , elromlott motor, nem válik ugyan teljesen használhatatlanná, de teljesítményben gyengébben fog muzsikálni. A sérülésmodellel kapcsolatban: Hatással lesznek az autón viselkedésére, kezelhetõségére a különbözõ aerodinamikai meghibásodások, felfüggesztést érintõ károk, a gumiabroncsaink állapota, a pályán kívüli részekrõl összeszedett szennyezõdés. Amennyiben nem vigyázunk kellõképpen abroncsainkra, azok felhólyagosodnak, elkopnak és végül kidurrannak. Feltehetõleg a tegnapi napon felbukkant hírek a mechanikai meghibásodások kihagyására vonatkozóan úgy értendõk, hogy nem lesznek végzetes, kieséssel járó meghibásodások (gondolom én). Az Active Track technológiának hála, a tapadásunk függeni fog a pályán lévõ víztõl, szennyezõdéstõl, felvitt gumimennyiségétõl, ideális ívek használatától, ezért arra is figyelnünk kell, hogy pl. idõmérõn a legmegfelelõbb pillanatot válasszuk gyors körünk megfutására, ugyan is az edzés elején lassabb lesz a pálya mint pl. a végén. Multiplayer játékkal kapcsolatban pedig úgy néz ki sajnos a dolog, hogy 13 versenyzõre lesz lekorlátozva, igaz autóra van írva, de gondolom ugyan ezt kell érteni. Az elõzetesekben látható 2009-es autók nem képzik majd részét a játéknak. Az autó viselkedése, kezelhetõsége még ebben a korai Alpha verzióban is túlmutat egy hagyományos értelemben vett árkád játék kezelhetõségén, könnyû megszokni, felvenni a ritmust, de koncentrációt is igényel. Mesterséges intelligencia terén, ellenfeleink nem csak körözgetnek majd a pályán, de támadásuk esetén próbálják védeni pozíciójukat, valamint versenyzõi képességektõl függõen, lesz aki jobban, lesz aki kevésbé jól fog szerepelni adott, pl. esõs körülmények között. Felvezetõkör és Safety Car beépítése a játékba majd csak a 2011-es szezonra van tervbe véve (mint korábban mondtam, üzletpolitika). Betétfutamokat nem terveznek a játékba építeni mert ez igen hosszú fejlesztési idõt venne igénybe. A játék a koreai futam elõtt jelenik meg, de bíznak benne a fejlesztõk, hogy sikerül pontosan kivitelezni, belõni, stb. mert nem tervezik a késõbbi javítását egy esetleges patch-el. A HUD-al kapcsolatban pedig valamiért úgy döntöttek a fejlesztõk, hogy nem a hivatalos F1-es tévébõl ismert megjelenítést fogják alkalmazni, hanem egy saját fejlesztésût, gondolom ezt láthatjuk fentebb a videókon.
Nem volt 10 évük gondolkodni. A kormány olyan amilyennek lennie kell, nem kitalált, mint az F1c-ben. DirectX 8 már nem kicsit elavult az F1c-ben (Bug hegyek), boldog/boldogtalan "csinál, (inkább lopkod)" hozzá modokat, elvesztette már a realitását az F1c. SafetyCar hiánya, nem hinném, hogy olyan nagy probléma, rFactorban van mégse használják. Elsõ igazi videóig még várjunk a fikázással, mindegyik SIMrõl lehet olyan videót találni ami kiemeli a gyengeségeit.
"közel se lesz egy normálisan feljavított f1 challenge-hez" Mivel semmi köze EA/ISI-nek ehhez a játékhoz.
hát leírás alapján közel se lesz egy normálisan feljavított f1 challenge-hez... majd 10 évük volt gondolkodni, hogy mik kellenének az embereknek, ami miatt megvennék a játékot, és arra jutottak, hogy nincsenek mechanikai hibák? nincs safety car? ilyen vérszegény kormány, gyakorlatilag 0 információval? arra bezzeg volt eszük, hogy lekorlátozzák a szezonok számát, meg berakják ezt a sárga világot... nem értem, hogy ha az asztal felgumizására fordítottak idõt (illetve hát majd meglátjuk, most már ezzel szemben is kétségeim vannak), akkor ilyen alapdolgok hogy maradhattak ki. pedig baromira vártam a játékot, és nyilván még így is ki fogom próbálni, de minél több infóm van róla, annál inkább úgy gondolom, hogy marad a challenge, ha rendesen akarok játszani :(
Ha csak Pécére jönne ( ami ugye egyenlõ az öngyilkossággal ), akkor sem érné meg szimet csinálni mert a 8-10%os pécés bázisból akkor 1% venné, de ettõl még lehet élvezetes és nem feltétlen jelenti azt hogy buta árkéd lesz, mert pl a DIRT 2 sem az, hanem élvezetes és ez a lényeg. Olyat tud majd nyujtani amit az rfactor sufni sosem, feelinget, atmoszférát, hibátlan prezentációt. Aki meg szimezni akar vagy "szim" féle játékkal játszani annak ott az rfactor F1 vagy majd az rfactor 2 stb...
Errõl eddig nem szólt a fáma, csak arról, hogy a végleges verzióban a 2010-s autókkal találkozhatunk, nem pedig a 2010-s autókkal is. Minden bizonnyal a modelleket már tavaly megcsinálták, mert ugyan arról volt szó, hogy 2009-ben megjelenik a játék, de végül nem lett belõle semmi. Így van mivel tesztelni, mutogatni, a játékot, a modelleket ráérnek lecserélni a legutolsó fázisban a kiadás elõtt, az lesz a legkevesebb. Én inkább arra lennék kíváncsi, hogy mit takar a maximum 7 szezon hosszra nyújtható karrier mód?
Na ki tévedt be ide? Sajnos ezzel én is tisztában vagyok és vannak is aggályaim is ezzel kapcsolatban :( de akárhogy is, akit vonz a téma, minden bizonnyal egy nem ízig-vérig szimulátort, de ugyanakkor szórakoztató játék elé ülhet le várhatóan szeptember végén. Nálam várós és anno a GRID-el is jól el voltam egy darabig, inkább csak az elején voltak vele gondjaim, míg be nem láttam, hogy nem SIM-nek készült és úgy kell rá tekinteni. Bár azt nagyon sajnálnám, ha a gumik hõmérsékletére is fittyet hánynának, már csak a nedves, száraz pályaviszonyok tekintetében is amire annyira büszkék. Király lenne, ha a felszáradó ideális íven esõgumikon autózva azok túlhevülnének és a játékos kapná a bokszutasítást, hogy mennyen le az felszáradt aszfaltról és hûtse a gumikat. Szerintem játékélményt fokozó lenne.
A Codies-ben boven meg van a potencial, hogy ilyen latvany vilaggal egy komoly szimet csinaljanak, csak a gond az, hogy a multiplatform es a szimes, PC-s eladasok miatt, nem is erdemes rajta gondolkodni.
Na, úgy látom, hogy a videó itt is megvolt, de a képeket hiányolom. Engedtessék tehát meg:
A következõ, minden bizonnyal nem hivatalos képek is állítólag a játékból valók:
Pár infó a játékkal kapcsolatban, mert itt a topicban nem sok minden derül ki :) Karrierünk során nem csak a pályán, hanem a paddock-ban is jól kell szerepelnünk, ugyanis fontosak lesznek majd a sajtó kérdéseire adott válaszaink is, mert ezen a területen is meg kell felelnünk. Na nem egy Mass Effect szintû és mélységû társalgásra kell gondolni, de feltehetõen több válasz közül ki kell majd választani a leginkább megfelelõt. Továbbá, fontos lesz a játék során, hogy nem csak a konkurens csapatokhoz mérten hozzuk a lehetõ legjobb eredményt, (istállók és erõviszonyok függvényében) hanem csapaton belül is mi domináljunk, mert ebben az esetben mi leszünk megtéve elsõ számú pilótának, így mi kapjuk meg hamarabb a fejlesztéseket, valamint szavunk is többet fog nyomni a latba, követelõzhetünk, ahogy írják egy cikkben, fegyverként használhatjuk a médiát, ellenkezõ esetben ennek a fordítottja következik be. Az idõjárással kapcsolatban. Teljesen dinamikus lesz, így indulhatunk száraz körülmények között, majd körözgetés során ránk szakadhat az égi áldás, melynek következményében nem csak az aszfalt lesz vizes, hanem vízátfolyások é tócsák alakulnak ki a pályán, ami tovább nehezítheti a körök teljesítését, különösen akkor ha nem a körülményeknek megfelelõ gumikon vagyunk kint a pályán. Az esõ elálltával és az idõ teltével kezdenek majd kirajzolódni az ideális ívek, amiket érdemes is lesz használni a jó köridõ érdekében, ugyanis a játék 30 cm2 pontossággal tudni fogja, hogy milyen körülmények uralkodnak a pálya bizonyos pontjain, így ennek megfelelõen is fog viselkedni az autónk rajta. A gumik melegedésérõl ha jól emlékszem nem esett eddig szó sajnos :( A napszakok változása még nincs abban a fázisban, hogy ezt be tudják mutatni. Mai infók: Az autónk fejlõdni fog a szezon során, mondjuk erre lehetett következtetni abból, amennyiben mi szerezzük meg a domináns pilóta szerepét csapaton belül, mi kapjuk meg elsõként a fejlesztéseket. Az autók elvileg nem csak teljesítményben, de vezetési élményben is eltérnek majd egymástól. Skálázható lesz a a verseny hossza, futhatunk akár teljes hosszúságú futamokat, de ha erre nincs idõnk és/vagy kedvünk módosíthatunk rajta. Az autóinkat magunk is beállíthatjuk, de ha nem értünk hozzá vagy nincs kedvünk vele pepecselni akkor kérhetjük a “mérnökünk” segítségét. Feltételezem ebben az esetben egy elõre elkészített setupot kapunk. Sajnos ismét egy kedvezõtlen hír számomra. Úgy néz ki az autók nem fognak majd semmilyen mechanikus hibát elszenvedni Ezek szerint nem melegíthetjük el defekt-ig abroncsainkat, és szétpörgethetjük motorjainkat minden következmény nélkül És végül egy számomra nem egyértelmû dolog. Karrierünk maximum 7 szezonon keresztül tarthat majd. Ez úgy tudnám elképzelni, hogy két karrier mód között lehet választani. Egyikben bármelyik tetszõleges csapatot választhatjuk (elvileg erre lesz módunk is a játékban), a másikban pedig csak valamelyik kis csapat közül választhatunk és az elért eredmények alapján tudnánk felküzdeni magunkat a középmezõny csapatain keresztül a top istállókig, hogy a végén lehetõségünk legyen megszerezni a VB címet, és erre állna hét szezon rendelkezésünkre. A második lehetõség csak fantazmagória a részemrõl, de nem lenne hülyeség és nem kicsit növelné meg a játék újrajátszási potenciálját. A pálya állapota egész hétvége során javulni fog, köszönhetõen a felvitt gumi mennyiségének amit körözgetés során viszünk fel a virtuális aszfaltra. A bokszkiállás során ha jól értelmezem félig meddig irányítjuk az autónkat, gondolom csapatunkat elérve átveszi az irányítást az AI. A felvezetõkör és a Safety Car hiányáról már azt hiszem itt is volt szó.
Na, úgy látom, hogy a videó itt is megvolt, de a képeket hiányolom. Engedtessék tehát meg:
A következõ, minden bizonnyal nem hivatalos kép is állítólag a játékból való:
Pár infó a játékkal kapcsolatban, mert itt a topicban nem sok minden derül ki :) Karrierünk során nem csak a pályán, hanem a paddock-ban is jól kell szerepelnünk, ugyanis fontosak lesznek majd a sajtó kérdéseire adott válaszaink is, mert ezen a területen is meg kell felelnünk. Na nem egy Mass Effect szintû és mélységû társalgásra kell gondolni, de feltehetõen több válasz közül ki kell majd választani a leginkább megfelelõt. Továbbá, fontos lesz a játék során, hogy nem csak a konkurens csapatokhoz mérten hozzuk a lehetõ legjobb eredményt, (istállók és erõviszonyok függvényében) hanem csapaton belül is mi domináljunk, mert ebben az esetben mi leszünk megtéve elsõ számú pilótának, így mi kapjuk meg hamarabb a fejlesztéseket, valamint szavunk is többet fog nyomni a latba, követelõzhetünk, ahogy írják egy cikkben, fegyverként használhatjuk a médiát, ellenkezõ esetben ennek a fordítottja következik be. Az idõjárással kapcsolatban. Teljesen dinamikus lesz, így indulhatunk száraz körülmények között, majd körözgetés során ránk szakadhat az égi áldás, melynek következményében nem csak az aszfalt lesz vizes, hanem vízátfolyások é tócsák alakulnak ki a pályán, ami tovább nehezítheti a körök teljesítését, különösen akkor ha nem a körülményeknek megfelelõ gumikon vagyunk kint a pályán. Az esõ elálltával és az idõ teltével kezdenek majd kirajzolódni az ideális ívek, amiket érdemes is lesz használni a jó köridõ érdekében, ugyanis a játék 30 cm2 pontossággal tudni fogja, hogy milyen körülmények uralkodnak a pálya bizonyos pontjain, így ennek megfelelõen is fog viselkedni az autónk rajta. A gumik melegedésérõl ha jól emlékszem nem esett eddig szó sajnos :( A napszakok változása még nincs abban a fázisban, hogy ezt be tudják mutatni. Mai infók: Az autónk fejlõdni fog a szezon során, mondjuk erre lehetett következtetni abból, amennyiben mi szerezzük meg a domináns pilóta szerepét csapaton belül, mi kapjuk meg elsõként a fejlesztéseket. Az autók elvileg nem csak teljesítményben, de vezetési élményben is eltérnek majd egymástól. Skálázható lesz a a verseny hossza, futhatunk akár teljes hosszúságú futamokat, de ha erre nincs idõnk és/vagy kedvünk módosíthatunk rajta. Az autóinkat magunk is beállíthatjuk, de ha nem értünk hozzá vagy nincs kedvünk vele pepecselni akkor kérhetjük a “mérnökünk” segítségét. Feltételezem ebben az esetben egy elõre elkészített setupot kapunk. Sajnos ismét egy kedvezõtlen hír számomra. Úgy néz ki az autók nem fognak majd semmilyen mechanikus hibát elszenvedni Ezek szerint nem melegíthetjük el defekt-ig abroncsainkat, és szétpörgethetjük motorjainkat minden következmény nélkül És végül egy számomra nem egyértelmû dolog. Karrierünk maximum 7 szezonon keresztül tarthat majd. Ez úgy tudnám elképzelni, hogy két karrier mód között lehet választani. Egyikben bármelyik tetszõleges csapatot választhatjuk (elvileg erre lesz módunk is a játékban), a másikban pedig csak valamelyik kis csapat közül választhatunk és az elért eredmények alapján tudnánk felküzdeni magunkat a középmezõny csapatain keresztül a top istállókig, hogy a végén lehetõségünk legyen megszerezni a VB címet, és erre állna hét szezon rendelkezésünkre. A második lehetõség csak fantazmagória a részemrõl, de nem lenne hülyeség és nem kicsit növelné meg a játék újrajátszási potenciálját. A pálya állapota egész hétvége során javulni fog, köszönhetõen a felvitt gumi mennyiségének amit körözgetés során viszünk fel a virtuális aszfaltra. A bokszkiállás során ha jól értelmezem félig meddig irányítjuk az autónkat, gondolom csapatunkat elérve átveszi az irányítást az AI. A felvezetõkör és a Safety Car hiányáról már azt hiszem itt is volt szó.
hali most tettem fel az f1 2010-et ez alapján.de mikor a végén belelépek a rfactor alkalmazása,folymatosan a config-ot nyitja meg.sehol sem tom elindítani,pedig crack,minden megvolt.nem tudtok segíteni?
Üdv!
Leírom mit és hogyan csinálj.
1. kicsomagalod az F12010.rar-t egy tetszõleges helyre a vinyón. (Kapsz 6 filét)
2. rFactorSetup1255LiteRFC.exe -t feltelepíted a kívánt helyre.
3. rFactor1255crack.rar -ban lévõ filét átmásolod és felülírod ahova feltelepítetted a gamét.
4. rFactor1255magyaritas0.97.exe -t elindítod és felteszed a magyarosítást.
5. 2010 mod.rar -ban lévõ exe filét futtatod és feltelepíted oda ahova az 2. lévõt felraktad!
6. F1_2009_TrackPack.rar -ban lévõ filét futtatod és feltelepíted szintén oda ahova 2. lévõt tetted.
7. F12010Patch.rar -ben lévõ könyvtárat BEMÁSOLOD!!! oda ahova feltelepítetted a 2. lévõt. (felülírod a gamedata könyvtárat!!!)
8. Elindítod a rF Config.exe filét és beállítod magyarra, meg a felbontást stb... elmented.
9. Indítod az rfactor.exe filét és játszol.
Ez a mód is szintén Rfactorra épül és a 2010-es autókat tartalmazza. Az aútófestésben még történhetnek változások, de ezeket majd patchel orvosolni lehet. 2010-es pályacsomag még nem jött ki, ezért 2009-essel kell menni.
Jó szórakozást!
Ja büszke lehetsz rá, miattatok lett törölve, most meg ezt akarod átneveztetni F1 2010-re, no comment... Ennyi erõvel nyitok valami topikot és ha lesz valami olyan játék ami tetszik akkor majd átnveztetem.
Erre gondolt: HSW Valóban sokan félreértelmezik a dolgot, mint ahogyan a példa is mutatja. Minden bizonnyal arról lesz szó, hogy a fent említett dátum lesz az F1 2010 játék kampányának kezdete, ekkor publikálnak elõször érdemi képeket, videókat és konkrétumokat a játékkal kapcsolatosan. Elképzelhetõ, hogy ez a félreértelmezhetõ infó is rézét képzi a kampány stratégiájának mert elég figyelemfelkeltõre sikerült, lehet nem véletlenül és éppen ez volt a cél.
És a még be nem mutatott autók, hogy lesznek a játékba ?, vagy még azt sem tudják melyik csapat indul, melyik nem,meg az autókat folyamatosan fejlesztik még Bahrainig, milyen autók lennének a játékban ? Forrást irhattál volna.
A Codemasters megerõsítette a SimRacingWorld értesülését miszerint a PC-re, XBOX360-ra és Playstation 3-ra is megjelenõ F1-es autóverseny játék az F1 2010 március 17-én érkezik majd. Kiváncsian várjuk valóban így lesz-e, mivel eddig összesen néhány concept art és 5 lézer scan kép szivárgott ki a játékból.
Még mindig F1 2010, ahogy az elején is megirtuk, csak a topiknyitási kényszer és az ember tájékozatlanság rányomta a bélyegét a topik cimre, volt F1 2010 topik, csak az törölve lett..., most hol van az a tudatlan aki azért bégetett, hogy zárják az F1 2010 topikot ?