ha a pözsó megóvja õket nem kizárt hogy bünti lesz. habár nem tartom kizártnak hogy van ott szabályos elsõ burkolat csak rejtegetik a kamion legalján, kipróbálták hogy a versnybírák mennyire elnézõek.igazságszerint nemtudom melyik lenne a fair döntés ha a vaerseny elött vagy a verseny után zárnák ki õket.
a másik meg hogy az FIA vezetõségének ha 2 iq val kevesebb lenne akkor virágok lennének, hogy lehet ilyet tenni hogy szétbasszák szószerint az autósportot. mi a szarnak kell a gt kategóriából gt 3at csinálni. szánalmas baze komolyan szánalmas
Apám vett két éves használtan Avensist.Még nem volt semmi baja.De tényleg semmi.Renaulttal csak a gond volt.Meg amikor az ember olyanokat hall onkrét vadiúj 7-es bmw-krõl,hogy szervízbe kell velük járni,és komoly problémákkal,meg ha jól tudom az elsõ X5-ös szériában az elektronika is szar volt...WV Boraval szintén csak a gond volt,leáll benne egy henger,mert úgy érzi jónak,meg hasonló...Nameg horvát autópályán nyáron a leállósávban esküszöm nem láttam bmw-n,audi-n,mercédeszen kívül semmi mást elromolni,csak egy V6-os renault.Valami régebbi volt,számozott,de a német csodák nem lehettek idõsebbek 2 évnél.Ezen nincs mit szépíteni,a japán autók a legmegbízhatóbbak.
sziasztok, segítséget szeretnék kérni, egy olyan magyar weboldalt keresek, ami a Le Mans-i 24 órás versennyel foglalkozik, s leírja mi történt az x körben, evvel és evvel az autóval, ki hol végzett, stb... egyáltalán van ilyen? kimondottan csak a Lamborghinik érdekelnek! ;)
jójó persze gyértelmû hogy mindegyiket kell javítani, de azért az ember elvárná egy 15-20 millás autónál hogy ne kelljen kerékcsapágyat cserélni 60e km nél meg folytószelepeket 80e km nél. olajcsere fék futómû ezeket ne számold ide az mindegyiknél kell.
Melyik új autót nem kell sûrûn szervizbe vinni?! Mindegyikkel gondok vannak, de ez a régiekre is igaz, amit használnak azt szervizelni is kell folyamatosan...
És mennyi egy RS4 szerinted? :D Ismerõsöm féktárcsákkal foglakozik, 2db elsõ féktárcsa egy B5-ös RS4-hez közel 500e volt! :D És kicsit sûrûbben kell cserélni mint egy A4-esbe! :)
Azért mert egy autóhoz drága az alkatrész az azt jelenti, hogy rossz is lenne? A presztízst és a márkát meg kell fizetni a nagy cégeknél, ennyi, ezt le kell nyelni!
tudod az a baj hogy heti 1-2 õt legalább szerelek és hát mit nem mondjak,vannak komoly gondok velük amik súlyos 100rekbe kerül az ügyfélnek, amit a versenypályákon látsz audikat illetve más márkákat semmi köze az utcaihoz, úgyanúgy a tdi nek sincs semmi köze az utcai tdi hez.
200 trans am... Volt szerencsém élõbe is látni egyet, elég brutális! Egyébként nem értelem mi a bajod az újabb Audikkal... Napjainkba is fantasztikus autókat gyártanak!
Ahogy tavaly,idén is lelett kapva a Manthey Porsche a nap nyugtában
Te nézel egyáltalán LeMans-t? Most 24 óra alatt 5perces különbség volt a két kocsi között ami egy kör sincs... Végig váltakozott az elsõ hely, ez a nyereség is csak a jó taktikának köszönhetõ! LeMans-ba is csak pár perccel szoktak nyerni, már már elégé kiegyensúlyozott a küzdelem az adott kategóriákba!
Rang Startnr. Fahrzeug Fahrer Runden Gesamtzeit Rückstand 57 142 BMW 120d Palik László , Vida János , Walter Csaba , Wéber Gábor 118 22:38:11.954 28 Runden
"Elég bosszantó, hogy van itthon vagy 6 sport csatorna és egyiken se képesek közvetíteni..." Ahogy mondod, bezzeg a qrva focit orba-szájba nyomatják:( A Nemzetisport is televan focival, erröl meg majd nyomatnak hétfõn egy 300karakteres cikket egy kis képpel, ahogy én képzelem. De szerintem a Rtl klubon a Magyar autósport-magazin-ba biztos lessz egy riport.