ne igyál elõre a medve bõrére! oké hogy tádé meg keveset eszik meg van 1000 nm nyomaték de minnél bonyolultabb egy szerkezet annál több a hiba lehetõsége, fõleg hajtás téren , váltó féltengely, nagyon precíznek kell lenni és ha annyira megbízható mint egy utcai audi akko el se induljanak
Bár az R10-es sem talált eddig legyõzõre, az Audi versenyrészlegénél már az utódmodellen dolgoznak, amely R15 TDI nevet kapja.
Az alapkoncepción egyelõre nem változtatnak, az új versenyautó ugyanúgy nyitott lesz, és ugyanúgy dízelmotor hajtja majd, mint az idén használt R10-est, de a tervezõk szerint itt vége is a hasonlóságoknak. A V12-es dízelmotort egy kisebb, könnyebb és hatékonyabb szerkezet váltja, valószínûleg kevesebb - 8 vagy 10 - hengerrel, és úgy tudjuk, a versenyautó méretei is kisebbek lesznek. A gyártó célja természetesen továbbra is csak a gyõzelem lehet, és az elmúlt két év eredményei alapján egyáltalán nem biztos, hogy jövõre az R10-essel képesek lennének megtartani az elsõ helyet a villámgyors Peugeot 908-asokkal szemben, ezért döntöttek az új versenygép megtervezése mellett.
Az R15 TDI-rõl eddig csak annyit tudunk, hogy készül, az Audi egyelõre titokban tartja a részleteket, így valószínûleg csak jövõ márciusban, a Sebringben esedékes elsõ bevetés elõtt néhány nappal tudhatunk meg többet az új versenyautóról.
"www.totalcar.hu"
Annál kétlem,azok idén is 400 körül mentek Lemans-ban:)
ez jó kérdés, utána kellene nézni, de annyira nem érdekel, mert mivel mindenkire nézve kötelezõ, ezért a tényleges verseny lefolyására nincs jelentõs hatással
Én sem voltam elragadtatva a dologtól, de úgy mentem ki, hogy "szar a mezõny, 2 óra után biztos lelépek", aztán délután 3-kor azért hagytam ott, mert muszáj volt. Szóval nem panaszkodom.
Egyértelmû, hogy kellett volna legalább 2x, de akár 3x ennyi autó, de akik itt voltak, tényleg kitettek magukért, nézd csak meg az idõket meg a mozgást az A6-ban meg a D1-ben. Az erõviszonyok viszonylag kiegyenlítettek voltak, nagyobb csata volt, mint egy átlag endurance versenyen.
Egyébként az egészet az ölte meg, hogy 1 héttel korábban 3 órás volt Brno-ban.
És LeMans-on miért füstölnek?Meg romlik az autó attól,ha nem2 perc alatt cserélik le rajta az összes gumit,hanem fél perc alatt?Ne nevettesd már ki magad.
Már megint kezded ezt a hülyeséget! Részben megbízhatóság,de versenykörülmények között. Na most ez azt is magába foglalja,hogy a boxban nem tetü módjára cserélik a gumikat és igenis minél gyorsabban lezavarni a kiállást,hiába hosszútávú verseny. Meg eleve ha már a boxban ugy indul el,hogy kipörgeti a kereket elöbb fölmelegedik a gumi az üzemi hõfokra,mint körözgetés közben.
Versenykörülmények...most ezen röhögök egyet,ugyanis kb annyira volt verseny körülmény mint ahogy én vagyok az angol herceg. Ott voltam a boxban és végig néztem a kiállásokat,nem hazudok kb 2 perc volt...utána meg ugy indult el mint ha utcán lenne...semmi kerék kipörgetés meg hasonlók...
Nem felejtem! De 10-dike még nagyon messze van.. Nem tudom mi lesz még. Hiszen másnap kezdõdik a Sziget.. Nem tudom hogy mi meg hogy lesz akkor. De ha ugy alakul nevezek, nem lenne rossz!