Ha a deltawinges balesetnél és ilyen hirtelen küldték volna be a sc-t, akkor még lehet versenybe lenne...Nem értem akkor mi a faszra vártak, állt egy autó az első kanyar közepén sötétedésnél, és megvárták míg valaki belemegy...
Na ez az igazi verseny! Csapatutasítás nélkül!
Hétvégén Bathurst 12h lesz. Elvileg itt lesz Live Stream Ausztrálián kivüli országoknak vagy ezen a helyen stream is talán lesz és még youtubon is szokták adni.
10 óra az idő eltolódás tehát helyi idő szerint (05:45 - 17:45)a rajt vasárnap reggel 05:45-kor lesz az nálunk, szombat 19:45 órát jelent ehhez 12 órát adva a befutó vasárnap reggel 07:45-kor.
Jó ötletnek tartom, de sajnos az a gond, hogy nem lehet olyan mai túraautókat felsorolni wtcc etcc vagy tcr-ből amire úgy fogunk visszatekinteni 20-25 év múlva mint ezekre.....
Florian Strausst szimulátoros körökből sokan ismerik :). Magam is versenyeztem (versenyeztem...ott hagyott mint a picsa természetesen) ellene.
az még egy dolog, de a kormány itt a bal oldalon van nem a megszokott jobbon már az csoda, hogy nem bal kézzel kereste. :) Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2016.02.14. 17:22:36
Dixon a Ford GT volánja mögött debütál idén a Le Mans 24 óráson, Bourdais pedig 2012 után visszatér, szintén a Ford GT csapathoz. Ford Chip Ganassi Team UK #66 Stefan Mucke, Olivier Pla, Billy Johnson #67 Andy Priaulx, Marino Franchitti, Harry Tincknell
Ford Chip Ganassi Team USA #68 Dirk Muller, Joey Hand, Sebastien Bourdais #69 Richard Westbrook, Ryan Briscoe, Scott Dixon Dixon és Bourdais a hétvégi sebringi 12 óráson is versenyeznek.
Na vajon meddig tart majd az eső? Lamborghini szépen meg lett törve.
Az FIA pénteken közzétette a júniusi, Le Mans-i 24 órás verseny rajtlistáját, melyen ott található a 60. autóval nevező Morgan LMP1-es egység is, Frederic Sausset-val a volánnál. Sausset 2012 júliusában, vakáció közben karcolta meg magát, de amiről azt hitte, hogy hamar elmúló sérülés, az végül rémálommá vált.
A sérülés elfertőződött, és mivel az orvosok „elkezelték”, a francia testét 48 órán belül purpura támadta meg. A purpura afféle immunhiányos tünetegyüttest jelent, mely a belső szerveket is tönkreteheti. A létfontosságú szervek megmentése érdekében a szinte azonnal szóba került a végtagok amputálása, és amíg Sausset-t mesterséges kómában tartották, átszállították a tours-i Trousseau kórházba, és végrehajtották rajta a műtétet.
A francia lábait térd alatt, bal karját a könyöke fölött, jobb karját pedig csuklója fölött amputálták. Noha Sausset hála Istennek visszatért az életbe, hosszú hetek mentális és fizikai szenvedése következett. 2012 októberében aztán elkezdhette a rehabilitációt, mely alatt semmiben se korlátozták - annyira nem, hogy egy tömeggyártású RS3-as Audival végighajthatott a Le Mans-i Bugatti-pályán.