Új Daytona prototype international race car. Képet nincs kedvem kivágni...:D
Raktak fel rendes képeket is.
Ez most Daytona Prototype? Vagy idén már nem lesznek DP-k és csak P2-es gépek lesznek az IMSA-ba? Utoljára szerkesztette: Norbi1990, 2016.11.16. 22:28:32
Nem tudom igazából, csak a képeket találtam most. Mivel international race car a neve, ezért feltételezem, hogy talán e valami mindenhol használható P2-es gép lesz, de igazából passzolom.
DPi. Igazából jah, nincs többet DP csak P2. A FIA/ACO alapján homologizálva, de az IMSA által engedélyezett márkák módosíthatják/alakíthatják a megrendelt 4 "alap" (Dallara, Onroak Automotive, ORECA, Riley/Multimatic) autót valamennyire. Bővebben itt
Bathurst 12 óráson indul ez az új Nissan GT-R Nismo Entry List
Daytona 24h időbeosztása
Január 26. csütörtök 16:20-17:20 Első edzés 19:30-20.00 Második edzés 21:10-21:25 Időmérő GTD kategória 21:35-21:50 Időmérő GTLM kategória 22:00-22:15 Időmérő PC kategória 22:25-22:40 Időmérő P kategória
Január 27. péntek 01:00-02:30 Harmadik edzés 16:00-17:00 Negyedik edzés (18:15-22:15 BMW Endurance Challenge At Daytona Continental Tire Challenge széria versenye)
Ha Calvin Fish-ékre gondolsz akkor nem osztom a véleményed, szerintem jobban közvetítettek és jobban ismerték ezt a verseny szériát. Pl. Dorsey Schroeder volt, hogy lerohant a kommentátor boxból elmagyarázni a csapatnak, hogy hol keressék a hibát. A probléma inkább a TV-s közvetitéssel volt, 8 percenként volt 6 perc reklám.
Egyébként itt van a kvali:Rolex 24H Kvali Utoljára szerkesztette: Ingy2, 2017.01.28. 12:15:34
Hétvégén lesz a Bathurst 12 órás is. Indul rajta SVG aki 2016-ban nyerte, Frosty, (2015 és 2016 V8SC bajnokai)Lowndes (3x V8SC bajnok), Whincup (6x V8SC bajnok) a legjobbak a V8 mezőnyéből. Indul az a Chad Mostert is aki a 2015-ös Bathurst 1000 egyik edzésén szenvedett el egy nagy balesetet és kellett hosszú időre felhagynia a versenyzéssel. The Supercars stars of the Bathurst 12 Hour
Magyar idő szerint a rajt szombaton 19:45-kor a kockás zászló vasárnap 07:45-kor lesz. stream van egy új fajta amihez VLC kell, hátha ott is adják, mert itt a minőség a V8 versenyeken nagyon jó! http://motorsport-au.hopto.org/ jelen pillanatban is korábbi Bathurst 1000 versenyt adnak rajta. Utoljára szerkesztette: Dietrich, 2017.01.31. 09:27:39
Hát, lassabb autóval próbált utána eredni a Ferkának(kopottabb gumi és amúgy is tempósabb volt a Ferkuci) nem egy veszteni szerető típus, személy szerint ezt díjazom. Az ausztrálok már kevésbé díjazták Maro Engel kommentjét (attól függetlenül, hogy igaz volt) Jó verseny volt tele ármánnyal, szerelemmel, intrikával
Én is, nem azt mondtam, nélküle unalmas lett volna:D Mondjuk az ausztrálokat is megértem, egy ilyen interjúban nem kéne elkezdeni szidni a váltótársát. Bár azóta twitteren azt írta, hogy bocsánatot kért SvG-től.
Nem offenzívának szántam :). Becsülöm azokat akik harcolnak a jobb helyezésért. Maro Engel is közéjük tartozik ezért nem értem a kifogását(bár a pillanatnyi frusztráltság csodákra képes(Piquet vs Salazar)). SvG amit a tavaly Sydneyben mutatott az nem volt semmi. Másik, ez a verseny nem szezon része, ha az lett volna akkor oké hogy a pont fontosabb. Bocs a szaggatott gondolat menetért, agyhalál(influenza) miatt táppénzen vagyok
Ez a verseny annyira nem része a V8 bajnokságnak, hogy a fő eseménynek Ausztráliában a Bathurst 1000-t tartják. Nem olyan rég a két szervezet harcban állt egymással nem is indultak V8 versenyzők a 12 óráson...nélkülük meg olyan is volt az egész Viszont a versenyzőknek ez ugyan olyan jó esemény mint amerikában a Daytona 500 szezonra hangolásnak.
Tudom, hogy más széria, mind2őt szeretem. Élmény volt nézni, Skaife milyen lelkesedéssel próbálta elmagyarázni a GT3 és a VASC közötti különbségeket :) Drukkoltam is nekik nagyon jól mentek addig a csattig.
Lowndes és Vilander nem örült annyira, mert azért így nyerni nem vmi nagy dolog, meg amúgy is sportszerűen akartak viselkedni ahogy SVG csapattársának Maro Engelnek nem igazán sikerült :) Aztán miután lenyugodtak a kedélyek bocsánatot kért tőle, csak az már az élő interjú után történt :)
A németországi Nordschleifét nem véletlenül tartják a világ egyik legcsodálatosabb és legveszélyesebb versenypályának: 25 kilométeres hosszával és lélegzetelállító környezetével már önmagában is tiszteletet parancsol. A Zöld Pokol című filmben a legnagyobb nevek – Jackie Stewarttól kezdve Lewis Hamiltonig – mondják el, miért emelkedik ki az összes pálya közül a nürburgringi aszfaltcsík: