most én vagyok ennyire láma vagy ez is ilyen sablon árkád lófasz lett? az IL2-est imádtam régen PC-n, megörültem hogy lesz konzolra valamiféle feljavitott átirat a box határaihoz mérve, a demo tetszett, csak hát én mindig is a tengelyhatalmak élén indultam csatába... erre itt a teljes és NINCS BENNE TENGELYHATALOM VÁLASZTHATO OLDALKÉNT? van egy suttyo szövetséges kampány és kifujt? ez IL2?!
arra pont elég hogy élvezhetõ legyen és nem is kell több, a demo meggyõzõ volt, még árkéd módba is kellemes a fizika
nem, legalábbis a kiadáskor nem:( állítólag lehet majd árkád és szimulátor mód közül választani, mondjuk kontrolerrel nemhinném hogy a régi feeling lesz! *asszameg
Az a gond, hogy nem tudsz valós fizika mellett repkedni, ha nem állítod a trimet a légcsavarszöget és az ívelõfelületeket. Ugyanis akkor valamilyen irányba folyamatosan ellen kell tartanod (amely helyzet megszûntetésére a lentebb látható állandóra állítható felületek valóak.)
Egy autó mûködéséhez nem tartozik hozzá a fülkébõl való nyomás állítás míg egy repülõnél a magasságkülönbség miatt elengedhetetlen a motorra érkezõ hatások figyelembevétele.
Idetaláltál? Ki mondta hogy nemkell? mindennek megvan a funkciója, de egy kontrollerre is rálehet programozni azokat a funkciókat amelyek elegendõk a játékélményhez ( valóban jópár dolog nem lesz elérhetõ ), és ismétlem öngmagam hogy ez nemfogja befolyásolni a repülõ videlkedését a fizikai hatásokat stb... nekem fogalmam sincs mi kell egy repülkéshez... nekem elég a gáz-fék, oldalkormány, tûzgomb, nézelõdés a pitben, fegyverzetek... asszem ez tökéletesen megvalósíthetõ a kontrolleren is minden gond nélkül.
Az olyan dolgok mint a "légcsavarszögállítás" már nekem sok... ezt meghagyom az olyan repszim fanoknak mint tevagy... temeg meghagyod nekem a Forma1es autó beállítását mint pl diferenciálmû, guminyomás, felfüggesztés aprólékos állítgatása stb...
szerinted a sok gomb azért kell, mert 12-vel is lehet helyettesíteni... már megint sokat ittál vagy hülye vagy...
Akkor lássuk átlag kávédarálós vadászrepülésbe mi kell.
csûrõ, magassági, oldalkormány, trim (szintén magassági, oldal, csûrõ) gáz adagolás, légcsavarszögállítás, nézelõdés pitben normálisan, elsõdleges, másodlagos fegyverzet, bombaoldás. ez csak ahhoz kell, hogy felszállj repülj és lõjj. Ekkor a bombával nem tudsz célozni.
Aztán ott van még a Flaps, Airbrake, kerékfelhúzás leengedés, üzemanyag levegõ keverékállítás ésatöbbi ésatöbbi.
Ha ezek nincsennek akkor ne hívjuk szimnek.
BTW Ace Combat 6 talajától és városi helyszínétõl hányhatnékom van olyan fantáziátlan...
Pécén én csak fel és leszálltam:D, mert a többi nekem túl bonyolult volt, és én nemértek a repülõkhöz... láttam a keyboard listában hogy ezer+1 kombináció van. Amugy a lényeges dolgokat lehet kontrollerrel is majd, az meg nem befolyásolja azt hogy az egyes funkciók kimaradnak hiszen ettõl a gépnek lehet ugyan olyan fizikája mint ami a pécés veriókba volt eddigis és be lehet majd állítani realisztikusra a körülményeket ( remélem ).
Arról nembeszélve hogy az átvezetõ animok olyan gyönyörûek hogy egy FPS, TPS játék is megeirigyelné, és az FPS atom fix, folyamatos... hiába a japók tudnak programozni.
Jóleszez, nem mindenki ér rá évekig egyetlen játékba belebuzulni :) Csak legyen valami normális történeti körítés is mellé (a'la Ace Combat, Strike Commander, stb...), nem a mission editort akarom bámulni a küldetések elõtt.
nextgen csilivili mindenf*szom, de a látótáv le van butítva erõteljesen ahogy látom...végülis csak az egyik leglényegesebb dolog egy repszimben :)
Az IL-2-nek épp a fizika, a szimulátor-jelleg az erõssége. Be lehet állítani pistike-fokozatra is a nehézséget, de ezzel pont a lényegét veszíti el. (Nyílbillentyûkkel minden pistike tud repülni, de ettõl még ne érezze magát pilótának, mert a keksz is többet tud nála az avionikáról...)
(egyébként van egy pár folytatás: IL-2 Sturmovik IL-2 Sturmoviik: Forgotten Battles IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles Ace Expansion Pack IL-2 Sturmovik: Pacific valami IL-2 Sturmovik: 1946 (ez több kiegészítõ együtt, néhány olyan géppel, amelyek csa kprototípus vagy terv formájában léteztek - nagyon bejött) )
már régen. azthiszem 2003. Hát pontos nevét nem tudok, mert kiegészítõje is van, de nekem valami olyasmi van meg hogy:IL-2 Sturmovik forgatten battles asszem.
Hehe... e valamiért nem linkelte õket:S. Amúgy ha arcade szar az se baj, mert nekem meg van a IL-2 pc-re, de nagyon nem tudom irányítani a nagyon szimulátoros irányítás miatt:S.
505 Games ma bejelentette, hogy a következõ esztendõben megérkezik sikerjátékuk, a repülõszimulátor IL-2 Sturmovik konzolokra szánt változata. Az egyik legsikeresebb repülõszimulátor túl van már néhány kiegészítõ lemezen, ám eddig csak a PC tulajok élvezhették a játék nyújtotta szórakozást. Az 505 Games gondolt egy merészet, és megbízta a Gaijin Entertainment csapatát, hogy készítsék el a II. világháborús repülõszimulátor konzolokra szánt változatát. Az IL-2 Sturmovik: Birds of Prey 50 remekül összerakott küldetést tartalmaz majd, s ezt mind az utánozhatatlan háborús hangulat teszi még élvezetesebbé. A játékosoknak lehetõségük lesz választani, hogy arcade szintû, vagy pedig valódi szimulátoros irányítást szeretnének-e használni, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelõt. Miután befejeztük egyjátékos kampányunk, nyugodtan belevethetjük magunkat az online csatározásokba. A zenére ismét nem lehet panaszunk, mert a méltán híres Jeremy Soule fogja komponálni azokat. A megjelenés valamikor a következõ esztendõben várható PS3, X360, PSP és DS platfromokra.