Ez azért már jobb. mint a GameSport féle 30%. Bár gyanítom az Iponos srác ézin játszott. Na sebaj, nekem tetszett a játék, és ha nem lenne ilyen 0 az újrajátszhatósága akkor ha lejebb megy az ára még be is ruháznék rá, de így elég felejtõs sajnos.
Azért mert nincs rá igény, manapság mi a menõ COD 155 mész lõsz (nem azt mondom, én is szeretem, mert filmszerû és élvezetes) meg NFS 200, meg az idióta WOW (hogy ebben mi jó van az számomra rejtély). Pedig de jó lenne egy új Commandos, vagy egy Shadow Company 2.
Taktikai térképrõl nyomtam, szóval repülõ kövekrõl nem tudok nyilatkozni, de arról igen ,hogy nem nagyon volt olyan játék amiben ne lett volna hasonló anomália :)
Field Ops-nál az a durva ,hogy kb 6 év munkája ment kárba (ez lehetne a magyar 1/2DNF :S) Viszont pár ember a DR-es FO-ból itt kamatoztatta tudását a credits alapján. Meg szerintem a hasonlóság és szintén a credits-re alapján jó pár dolgot átadtak a FO-ból a RS-nak ,hogy legalább valamit viszont lássanak abból amit megalkottak. Nagyon nagy kár a FO-ért, mert szerintem jó lett volna, hiába hivatkozott a kiadó arra, hogy azért nem adják ki, mertem üti a szintet.
A veéleményem lényege az lett volna, hogy számomra se feltétlen a grafikától lesz jó egy játék, csak ha már több sebbõl vérzik akkor hiába látok szép környezetet (lebegõ kõvel), nem tudom élvezni (annyira...) :/
+ HL2-ben azért volt pár más dolog ami kompenzálta a negatív vagy igény telen dolgokat, pl.: elég korrekten összerakott történet, jó szinkron, akció amennyi kell, + fizika, mellesleg, és nem azért kaptam Objective completedet mert kinyitottam egy ajtót :].
Pár kép a korai RSbõl és a még korábbi Field Ops-ból érdekességnek...:
Ez mind igaz, de számomra egy játék nem attól lesz jó, hogy hú de jó a grafika, vagy millió dolgot lehet benne csinálni. Én kikapcsolódni akarok, szórakozni élvezni a játékkal eltöltött idõt, és ez ilyen volt, élveztem az embereket terelgetni, néha néha fps-be bevillanni és lövöldözni, a 2. átvezetõ. szerintem igencsak jó lett. Ezért is nem adok az értékelésekre szinte soha. Mindig a Dead to Rights és a Punisher játék jut eszembe, azokat is 50% körülire értékelték, ennek ellenére szerintem mindkettõ nagyon jó, DtR az egyik legjobb a MP után. HL2: ja pálya szélén kocka szikla, kocka fa és kiábrándító kinézet :)
Ebbõl 45% az hogy emberek dolgoztak rajtuk, és magyarok. Az 5% az ami lett.
A grafika mint olyan, a nappali pályákon szép, az estieken viszont az LCD monitoromnak és a Gamma állításnak köszönhetõen tudtam tájékozódni. Egy erõsebb hold fényes éjszakának jobban örültem volna. Grafikai elrendezésben zavart, hogy nem igazán találtam palást textúrát FPS-ben. A gyengébbek kedvéért elmondom hogy ez az ami a skybox elõtt van egy henger aminek a falán van a pályához illõ thémájú textúra pl.: helyek dombok, dzsungel. HL2-ben pl már ez a palást 3D-s elemeket kapott akárcsak sok más játékban). RTS-nézetben pedig a pályaszéleknél erõs árnyék hibák merültek fel. Persze ki az a hülye aki a játékot a széleinél nézve játssza végig, gondolnánk, na igen De ha pont ott kezdesz ? :] A víz tükrözõdésében pedig, a fák lombjainak bizonyos távon belül egyszerûen nem volt árnyéka. Most mond azt hogy a POW-camp-nél ahol a mocsárba mész, nem lehet észre venni :). Grafikai és minõség javító effekteknél FPS-ben pl ott a napsütés, amit nem igazán tudok elmondani hogy mire hasonlít, lentebb csináltam róla shotokat. Tetszett hogy látni a fénysugarakat igaz hogy (Crysisban már ez benne volt - Erõs hasonlat bocs) de ez a megvalósítás nekem zavarta a szemem, ahogy egy áttetszõréteg mászott velem. Árnyékban jobban éreztem magam. Shotoltam egy lebegõ követ is, de mire láttam már nem nagyon érdekelt.
A grafika egy másik része a modellek. Karakterek, házak, egyéb kisebb nagyobb objectek (vasvilla). Nem tudom ki nézte, de az átvezetõk alatt, a mimika elég kiábrándító volt. Nemt udom észre vettétek e, de amikor a szájmozgás elindult a karakterek szemei kicsit bekancsalítottak középre. Magánhangzókat tátogtak a szinkron alatt (utóbbi minõségét a GameSpot reviewben is kifejtik - 1 mondatban). A roncs modellek, az hogy egyik percben ép modell majd keresztbe robbanás effekt, és látom ahogy a játék tök standar módon leváltja roncs modellre, hááát. Akkor a robbanás legalább több pamacsban, sprite-ban lehetett volna hogy eltakarja a modellt. Már megtette számos fejlesztõ studió az utat, az "ép modell->roncs modell"-tõl az "alkatrészeire hullik, betörik az üveg lerepülnek az elemekig fizikával"-ig. Nem 2004-ben vagyunk és az igényeink sem 2004-sek. Ha olyan játékkal szeretnék játszani ami a régi igényeimnek megfelel akkor egy olyat veszek elõ, és nem egy 2009-st. A Field Ops 2005-körüli, és igen azért az akkori játékokhoz képest jól nézett, ki és tényleg piszok nagy sikere lett volna, de se híre se hamva, így ez nem következett be. Nem tartom élvezhetõnek azokat a játékokat, amik 1 feature épülnek és azt próbálják eladni (+ a marketing ha összejön) lásd NFS széria újabb elemei.
Összességében számomra az RS egy vasárnapi játék. B-kategóriás hiába kerül 6000 huf-ba, EVM szériás is lehetne a benne lévõ játék lehetõségekhez képest. Persze nem feltétlen azért mert szar lenne, egyszerûen csak "nem jó".
Most nézem Gamespot 3.0. Ez is messze áll a realitástól. Úgy fest nem csak a pop szakma van senkiháziak kezében, hanem a game kritikusi is. 3.0 jó is lenne ha minden 3 pontos játék ilyen élvezetes lenne.
Ezért szeretem az ilyen értékeléseket, vagy agyon dicsõítenek valamit, vagy túlságosan lehúzzák. Itt is, mért csúnya a grafika, ez egy taktikai FPS, nem lehet Crysis szintû grafikája, szerintem a játék típushoz képest pont, hogy szép. Bár ha belegondolok, hogy a többség szerint a Wolf is csúnya, már nincs is min meglepõdni. Páran, mintha egy másik dimenzióban élnének.
LOL nem is néztem van benne coop mod csak most olvastam. De már töröltem :D
Hát én is a végére értem és szerintem nagyon jó lett, leszámítva a csaj szinkronját, mert az valami borzalom. Tetszett ez az újítás TPS/FPS, a pályák ésa küldetések kellõen hangulatosra sikerültek, az átvezetõk nagyszerûségét már említettem.
Nekem tetszett a játék. Végig toltam, nem is akárhogy. Közben egyik ujjam a PrtScr-n volt, hogy megoszthassam veletek az alábbi képeket.
Lehet hogy a játék kategóriáját nézve nincs a toppon, ez tény. Viszont így számos kellemes percet okozott, amiket kis photoshoppos asszociációkkal szeretnék bemutatni :)
Elsõként jöjjenek a mókás arcok :) (avagy ki mit lát bennük :])
Na reggel éjszakás után végigjátszottam. 60%-ot szerintem simán megérdemel a game.Voltak benne hibák bugok,de egynek bõven jó volt.
A legnehezebb fokozaton egész jó.
Szar a "szinkron"? Dennis Haysbert? :)
Én is, de próbáld ki a veterant úgy már egész jó a játék.
De ne ézin játsz, meg ne csak fps nézetben és egybõl lesz kihívás. Veteranon kell játszani, vagy legalább regularon és taktikai nézetbõl sokkal élvezetesebb és nehezebb is.
én közepes szinten játszok és szinte nincs kihívás akkor elképzelem milyen lehet Easy-n
Hi, all! Valakinek még most sem indul? Engem kidob vmi "td mfc application" hibával. Ha valaki tud segíteni annak elõre is köszi.
Örülünk neki, szerintem nem rossz ez és veteranon már a 4. pályán elég keményen kell taktikázni, nem csak megyek és lövök. Füst gránátos fedezés amíg egyik helyrõl átmegy az egyik csapat a másikra, mesterlövész hátulról fedez, oldalba támadás, nem rossz ez na csak nem ézin kell játszani.
Ja meg nekem, hogy lassan polgálmester leszek itthon a faluban....
No kész a banner....köszönet Ramy-nak és Shadoweyes7-nek a szivességükért és Ramynak a munkáért is.... SG forever...wazeee...
Több küldetést lejátszottam. Nem lenne átlagos (5/10) játék, ha egy kicsit törödtek volna a grafikával, optimalizálással, és a nagyobb játéktérrel. Az alapkoncepcio jó, csak valahogy a körítéssel van gond. Szinkronszínészek elég rosszak, s fõleg az animációval is gondok vannak. Ha félévet késett volna, talán jobban járt volna a játék. de ez nagyon összecsapott munka így. Kár érte... pedig volt benne kurázs
ott a pont van olyan rész hogy simán hátba lehetne támadni az ellenséget de nem enged oda a játék de amúgy egész jó és vegyesen használom a taktikai és FPS nézetet
Az a fõ gond a játékkal (gyanítom a konzolosodás miatt van), hogy nem lehet igazán taktikázni, beküldöd az embereket aztán hagy lõjenek, így semmi értelme a taktikai térképnek. Viszont a 3. pálya elõtt az átvezetõ nagyon jó, lehet a srácoknak az átvezetõ készítõ szakmában kellene próbálkozni :)
akinek nem megy annek kell----Raven.Squad.Operation.Hidden.Dagger.Proper.Crack-WARG
google-ba,ezzel a crack-el nem lép ki.
Próbálj meg angolul beszélgetni az utcán majd hallhatsz 100x rosszabbat is. Szerintem teljesen jól beszél angolul, csak nem ehhez vagyunk szokva azért furcsa. A játék meg nem rossz ha nem hagyod abba 1 küldetés után, felül nézetbõl kifejezetten élvezetes.
Kipróbáltam én is, hát borzasztó. Nagyon B kategóriás cucc ez. A fejlesztõk nem játszottak talán a COD5-el, hogy ennyire nem tudják, mi a mai standard színvonal terén?
És a szinkronhangok tényleg nagyon bántják az ember fülét. Nem tudom hogy az OC nevû fazon szinkronhangja hol tanult angolul, de ilyen borzasztó akcentussal régen hallottam beszélni valakit angolul.
Hát elég low budget érzést kelt a játék, és nekem valami miatt akadozgat is, pedig hát nem kellene neki. A fõ probléma az, hogy a taktikai nézettel annyit értek el, hogy tudod hol az ellenség ez így nem az igazi. Mondjuk még csak a 2. pályán vagyok úgyhogy még változhat.
Az bizony, tuti az harácsol angolul... amikor a második pálya elején vagyunk, rádión mondogálgat valamit...
Egyébként a hangok elég gázosak, fõleg a lépés hang ami inkább csak csoszogás. A központban ülõ fazon hangja nem az aki az X-aktákban mondta, hogy X-akták történetek az FBI titkos ügyeibõl stb.? Taktikai nézetbõl az emberek tök bambák, alig akarták lelõni 1m-rõl az ellenséget. Valahogy nem az igazi eddig.
Már volt reinstall is, hagytam kétszer is dx-et is futni de csak csinálja. egyébként ugy van megoldva, már betudok lépni, de úgy hogy folyamatosan nyomom az ESC-et. és úgy behozza a menüt is, émár gémeltem is. elég középszer lett a gém, se nem kiemelkedõ, se nem rossz :D
Helyesbítek, újra indíottam, megint kifagy. Hát nem értem.
Telepítsd újra a játékot és hagyd, hogy felrakja a dx-et, vagy szedj le valahonnan újabbat, mint ami most fent van. Nekem is ez volt a gond és ez megoldotta.
Nekem amikor indítom a gammát, már kifagy, az intrónál. Mitõl lehet ez? Látszik hogy magyarok készítették, ezt meg kell jegyezzem hozzá :)
3. küldetésnél járok és eddig egész jó játék jól meg van csinálva mind a 2 fele és egész hagulatos is amig kinem jön egy jobb játék addig ez is bõven jó
Nem olvastam el mit ir a feladatban:D Az a lényeg a térképen fel kell deritieni az ellenségek pozicióit amit pirosan jelöl csak rájuk klikkelsz azt ennyi utánna majd mondja a többit!
én az elején elkadtam az meg van amit leírtál átmentem RTS nézetbe de ammere lehetne menni dobozok áljk el az utam és nem tudok tivább jutni már mindennel próbálkoztam az hogy sikerült ?
Amúgy most komolyan az a baj ,hogy csak 2 giga? Hát én õszintén szólva örülök neki, úgyis unom már, hogy a legutolsó szar játék is 7 gigánál kezdõdik. Amúgy az ugye tiszta, hogy a gigabájtok száma nem egyenesen arányos a játék minõségével? :)
No már 2. missiont csinálom. Eddig egy hibával találkoztam FPS nézetbe beszorultam egy helyre és csak RTS nézetbe tudtam kiszedni a csávókámat :D Nem egy top 10-es game de egynek jóféle.
akkor meg a hangok itt tömörítve vannak, vagy mittomé :)
Olyan hogy már már az elsõ percben nem tudok semerre se menni. FPS nézetben lelövök 3 embert mondja vegyem fel a rocket launchert és löjem szét a löszerraktárat ez megvan.Aztán váltsak rts nézetbe de ahova kéne menni egyszerûen nem tudok mivel mindenhol sziklák :( Amugy semmi gond nincs vele eddig bár ez az elsõ 2 perc kb.