A full-ban is ki van kapcsolva a tores (de bekapcsolhato a cfg fileban). Eso nincs. Akkor szerintem, ugyan az, csak a plusz palyakat nem lehet hasznalni. Es mivel demobol mindig kiadja a legfrissebb verziot, igy nagy veszteseg nincs.:)
Igen, megvettem amikor megjelent. Nem tudom, miulyen korlatozasok vannak a demoban, de a teljesben lehet hasznalni az osszes megjelent hjivatalos palyat, a modderek altal keszitett palyakat (nem sok van, altalaban fantasy:P), van palyaeditor (eleg "egyszeru" es jo), lehet hasznalni a modokat (van F1 kinezetu fantasy, van F3-as stb.), mukodik online (bar nagy tumultus nincs:P).
Ha megveszi az ember, akkor ezeket hasznalhatja korlatlanul. De az "elofizetesnek" van 1 eves korlatja is, mert utana mar "csak" hasznalni lehet, nem lehet az oldalukrol letolteni a frissiteseket.
Igen, nézem a hsz fejléceket ahogy görgetek lefele, ma ma ma tegnap tegnap tegnap tavaly tavaly tavaly tavalyelõtt tavalyelõtt tavalyelõtt lapalja :D :D
Most így ha már szembe jutott mentem vele pár karikát, hát tuti ez az AI! Nem balfaszoskodik mögöttem, az életemet megeszi állandóan a tükröt kell figyelnem, hogy éppen hol dugja be magát a köcsög !!! :)))
De ha nem fér be akkor is ijesztget folyamatosan ! :)))
Demo van nekem is, abban az Imola van. Hungary jöhetne, meg a Monza is... ;)
http://www.vgp3.com :) De szerintem a demo-val nem lehet belepni a letoltesekhez. Milyen palya(i)d van(nak) meg? Ezek vannak egyelore: barcelona, hungary, imola, indianapolis, interlagos, monza, silverstone. Egyet-egyet fel tudok tolteni, valszeg mukodni fog;)
Nem vagyok hazigazda, nem tudok semmit betenni:D Csak 500 hozzaszolas utan lehet hazigazdaskodni, az meg odebb van - a jelenlegi nepszerusegi index alapjan, meg 3-4 ev... ;DD
Valami bannert összedobhatnál, nem találom a játék honlapját :)))
A VGP3 eleg toppos, mar a VGP2 is jo volt (hasznaltuk vagy 5-en:DDDD). Ez is egyemberes, raadasul multisystem (PC/MAC), nulla liszenszel, vagyis a szuper grafika, latvany, effekt stb. hanyagolos, de vezetesielmenyre eleg jo. A felulet kicsit "egyedi", de kiismerheto, az FFB-beallitasok eleg jok. Erezni, hogy ez is fizikabol szamolja az autot, felfuggesztest, FFB-t stb., ugy mint az LFS, nKP, iR. Folyamatosan keszulnek hozza a palyak, most 7 van osszesen.
Van hozza ingyenes palyaeditor, eleg egyedi, curve/poly/nurbs-os. Szabadon modolhato. Letoltheto hozza F1-szeru kiegeszites, de van hozza F3-as is (azt hasznalom);)
Az AI is eleg jo, egyedi megoldasos, valoban tanulo tipus! Nullarol epitett palyanal SEMMILYEN infot nem kell adni az AI-nak, "felismeri" az aszfaltot, kerekvetot stb., az alapjan lovi be a koreit. Kell neki 5-10-20 kor;) De le lehet torolni az AI file-t, amit versenyrol versenyre frissit, es megnezni, hogy mennyire benaznak eloszor;)))) Alig tudnak korbemenni, korzepen mennek, keresik az iveket, alig gyorsitanak, padlot fekeznek kanyar elott stb.) Aztan korrol-korre eloszor masodperceket, aztan tizedeket, es vegul szazadokat javitanak.
Vagyis jonak jo lenne, de az egyemberes jellege miatt ez sem lesz nepszeru soha (foleg, hogy meg "draga" is - evi 6000 HUF?!).
De ott nem enged választani a felsõ 3 gomb közül, csak a mouse-t tudom konfigolni és ott a kanyarodást nem, csak az összes többit. Vagy nagyon béna vagyok :D
Az Options/Input reszben be kell allitani a kormanyt (Joystick kivalasztas es utana kattintgatassal hozzarendelni a dolgokat):)
Kipróbálnám a demot, de nem enged csak egérrel játszani, ami enyhén szólva is gány, fõleg az én egeremmel. Nem tud valaki valami megoldást?
Megjelent a Formula Fantasy 2009 MOD is: - F1 stilusu autok - 16 pilota, 8 csapat, 2 fele kasztni - mukodo KERS - Engine Mapping, reszletesebb beallitasok, fordulatok, osszehangolt KERS mukodessel - J-Damper (F1 Renault style:P)
Lassan fejlesztgetik, lesz benne minden (elvileg). A "DevKit megjelent, mar csak emberek kellenenek, es lenne hozza palya is boven;) A fizika szerintem teljesen OK - nem most kezdte:) -, bar mas mint a tobbi (igazabol nincs ket egyforma:P), de nem rossz, vannak benne jo dolgok.
Igaz, hogy nem valami szep, de legalabb jo gyors (es persze multiplatform - PC/MAC). De van offline es eleg jo az AI (a palyakat valoban maguktol tanuljak:) Erdemes kiprobalni: a \Circuiti\"palya_neve"\Config konyvtarbol kitorolni az ia_*.* kezdetu cuccokat, aztan menni versenyre offline:) Persze, elotte erdemes archivalni!
Nos kipróbáltam én is DEMO-t, és azt kell mondanom tetszetõs. Én grafikailag kevesebbre számítottam, de szerencsére pozitívan csalódtam. Na jó a pálya, aszfaltcsík melletti dolgok, lehetnének kidolgozottabbak, szebben textúrázva, stb., de összességében nem rossz. Ami a fõ, pedig a fizika, ami szerintem nagyon élvezhetõ. Lehûlt gumikkal, TC nélkül pedig, egyenesen embert próbáló :D Ha jól tudom akkor akarnak esõt is rakni a játékba, azt hogy dinamikusan változó lesz e az idõjárás vagy sem azt nem tudom. Ha nagyobb community alakulna ki a játék körül, biztos születnének említésre méltó alkotások.
Csak lesz aki lát majd benne fantáziát. A modellezéssel minden esetre nem kell majd túl sok idõt tölteni, kiindulva abból, hogy mennyi modell létezik pl. az rFactorhoz, és, hogy ezeket lehet importálni, exportálni, stb. Igaz ehhez a részéhez a dolognak annyira nem értek, de biztos egyszerûbb, mint nulláról kezdeni.
The first beta of ObjectConverter is now available from the Download section for VGP3!
The ObjectConverter utility can be used to convert 3d objects and models from popular 3d formats (currently 3ds and lwo objects supported) to the VGP3 internal format. ObjectConverter is the natural companion of TrackDesigner3, enabling the track editor tool to import external objects allowing for rich content creation in the development of new tracks, but it can be used as a standalone application to change any existing VGP3 3d shape such as cars or helmets. Így már lehet az autómodelleket is piszkálni:)
Nem probaltam a demot, de szerintem csak 1 palyat lehet benne hasznalni.
Az lenne a kerdesem, hogy a demoban mennyivel kevesebb dolog van benne, mint a megvett beta programban?
A palyakeszito mar megjelent hozza (hivatalosan), eleg jo, egyedi. Az autokat is lehet piszkalni (szoveges file az egesz, csak egyelore Olasz:) Modelt meg nem lehet berakni, de valszeg lesz azis.
Hát de ha modolható, mégha bonyolult is, akkor egy ligának akár érdemes vele kezdeni valamit. Mivel ez egy személy, akár meg is kereshetem az arcot, hogy adjon nekem mondjuk 20db licenszet olcsóért. Na jó elõbb kipróbálom :)
Igen, van. De mivel 1-200 embernek van meg (de ennek csak a toredeke hasznalja:P), igy nem kell szamitani semmi komolyra;)
Meg csak 0.87 Beta:) Modolhato, lesz hozza mas is. Hivatalosan is van lehetoseg barmilyen auto beepitesere (nem csak openwheel), talan/elvileg lesz is (a fomenuben van sorozat valto).
A palyaeditort mar kiadta. De sajnos, mivel multiplatfor, kicsit macerasabb mint az rF:)
Amugy zsir profi a fizika:) Mar evekkel ezelo hasonlo volt mint az LFS/nK/Papy. Felfuggesztesben, FFB-ben, gumiban, FlatSpots-ban stb. Raadasul uj a gumi is, teljesen flexi, dinamikus, stb. Hasonloan mint az LFS-ben, csak itt nem latszik (mert minek:P).
De a legjobb poen az AI:) Az elozoben is jo volt, de itt nagyon faszan tanul:)
Probabol mozgasd at valahova a Circuiti/"palyaneve"/config mappabol a ia_formula.config es a ia_formula_b.config (ha van) file-okat. Indits egy versenyt. Mindenki ott marad ahol van. Menj egy kort a palyan, jo lassan, idetlenul, cikazva stb. A kovetkezo korben elindulnak, es figyelembe veve a palyat, az utvonaladat stb. frankon korbe mennek. Aztan korrol-korre javulnak:D
Ez ilyen ilyen jol megirt program! Raadasul multiplatform (PC+Mac). O meg tud programozni, nem a "programmal epitsunk programot" stilus:)
A teljes program, autok es palyak nelkul 40Mbyte;) Sot az 1 darab EXE, ami futtatja a programot (semmi kulon DLL, plugin meg csicsa) 800 kByte (kilobyte)! :)
Es tud mindent ami kell (arnyekok, tukrozodes stb.). Ja es meg a VertexBuffer nincs is engedelyezve, ami meg gyorsitana rajta egy keveset;DDD
Ez most az OpenGL miatt ilyen gyors vagy csak/és nagyon jól megírt motor ? Marha gyors nálam a P4-esen is , még sok autóval is !
igaz mar irtam, de a garazsban figyelj oda, mert jobb- es baloldal forditva van;) De erdemes tesztelni (foleg a hatareseteket:P), mert latni is a valtozast es erezni is rendesen:)
Teszteld a gumitipusokat, kozben latni a kepernyon (talan * vagy G vagy egerkattintas) kopast, melegedest, folyamatosan erezni a kulonbseget. Probald ki az eso gumit:)))
1-4-ig vannak a kameranezetek, cockpitbol ketto van;)
Igen, itt egy kicsit jobb a sebessegerzet;) - A kormanyt jol allitsd be, FFB plusz a garazsban a kormanmyszog, mert eleg valtozatos;) - A garazsban ki tudod kapcsolni a kiprorgesgatlot az Elektronika resznel. Ha folyamatosan vilagit a TC a kormanyon, akkor be vankapcsolva;) - Allitgatsd az autot, cserelj gumikat, teljesen jo a gumifizika! - Replay: P betu. Optionsben nezd meg a tobbit, van nehany billentyu. - Tores meg nincs hivatalosan, de be lehet kapcsolni: ..\Config\opzioni.config: SIMULATION: 1 1
Jó a cucc, csak kicsit gyors nekem a tempo, el vagyok szokva az ilyen autóktól ! :)
Replay meg törés nincs a demoban ?
Feltoltottek mashova a DEMO-t, igy most mar normalisan le lehet szedni. Aki eddig nem probaltta, szerintem nezze meg:P VGP3 DEMO v0.78
"VGP3 is an amazing sim even in its current stage of development.
The car and especially the tyre physics are one of the best i’ve seen in an open wheel simulation. On par or little bit more advanced than NetKar Pro, much more advanced than any ISI Gmotor based sim, IMO. The FFB reminds me of NetKar Pro or LFS, but more informative. You can even feel the vibrations from flatspotted tyres! For a better FFB feeling in the low speed corners, you can reduce the FF Linearity slider, BTW.
The AI is very good and puts up a good fight. It reminds me of GP4 excellent AI, and its better than GTREvo, IMO. Graphics are good (not best, but good). If you force antialiasing and anisotropic filtering from the graphic card control panel, VGP3 looks on par with GTREvo, IMO. Currently in development are changeable weather effects and full car damage AFAIK.
The best thing its open for modding, as rFactor. They even released a track editing tool TrackDesigner3.
AutoSimSport has very good review of VGP3 in vol.4 iss.4."
Igen ez is igaz lehet, rFactor fõleg zártkasztnis kocsikban remekel 8akkor meg már inkább valamelyik simbin játék) mintsem formula modokban. talán lehet hogy amiatt tûnik kevésbé jónak a VGP3 mert megszoktam az rfactor modokat. Viszont az is biztos, hogy a jelenlegi formájában a VGP3 is csak a vérfanatikusoknak ér meg pénzt, a demot érdemes megnézni, meg majd visszanézni rá egy év múlva, hogy hol tart a cucc.
rFactor-t ne nezd, ahoz nem hasonlitsd, az eppen hogy oszver;) Eppen az rF ami szep, latvanyos, hangulatos, de fizikaban, gumiban, FFB-ben erosen hianyos*;) Az LFS/netKar/Papy(NR, iR) vonalhoz hasonlitsd.
* Pont az rF modokra mondtak, hogy "simularkad":) Nem rossz, de a modoknak csak a toredeke hasznalhato, a legnagyobb resze erosen barkacs:)
Erre mondtam, hogy a beállítások macerásak mire belövi meg kiismeri az ember. Abban tényleg jó, hogy mindent érezni az autón ha setupol az ember, de talán épp amiatt hogy ez nem is igazán F1, kicsit olyan öszvér érzetet kelt. A grafika nem lényeg, a fizika a fontos de mivel leginkább rfactor F1 modokkal játszom, azokhoz képest nem olyan jó.
Kicsit hasonloan elvetemult, mint a netKar, 1 emberes "probalkozas":) De ez mar a 3. verzio, vagyis nem annyira maceras mint az elozoek. Raadasul Mac+PC kombo, OpenGl-lel, vagyis az is erdekes dolgokat szul.
Fizikaban, szimulacioban (megvalositas, technika, programozas, szmitasok stb.) amugy a felso reteget kepvideli (LFS, netKar, Papy). De hasolno "massaggal" mint az elozoek kozotti kulonbseg.
Hasonlitani nehez. A grafikaval, efektekkel egyertelmuen nem erdemes foglalkozni (lasd Mac+PC OGL:) De igazabol ez nem F1 (mivel nem lehet hivatalosan), es ami a gumikon is latszik, azt is nehez osszevetni.
De meg erosen betas a cucc (0.78, a demo nem tudom melyik verzio), a keszito szerint is nagyon hianyos. De ha valaki raer egy kicsit, es ha mar van ingyen demo, akkor erdemes egy kicsit piszkalni.
A garazsban szetpiszkalni a beallitasokat (mindent latni es erezni az auton). De van 2 dolog, amire erdmes figyelni: - a kormanyom a folyamatos TC felirat, a kikapcsolt alapotot jelenti:) - a garazsban a jobb- es baloldal beallitasai forditottak. Pl. ha baloldalt -2.5 Camber van akkor az jobb oldalt +2.5, furcsa, de igy jo;)
Kipróbáltam a demót és valahogy nem igazán fogott meg, pedig szeretem az F1-et. A kocsi kezelhetõsége valahogy nem az igazi. Ja, és mire mindent betudtam állítani a menüben....