Új játék, nem új játék? az utóbbi, korábban már beszámoltunk róla, hogy jön Xbox 360-ra a SimBin remek PC-s versenyszimulációja - most már a végleges címén, tisztességes képek kíséretében.
A Race Pro-ban a WTCC versenynaptár összes aszfaltcsíkja helyet kap majd, összesen 15, így olyan legendás pályákon versenyezhetünk, mint Monza, Brands Hatch, vagy Makaó utcai labirintusa, míg a négykerekûek repertoárja nem csak a túraautós mezõnybõl kerül ki, de még mennyire nem: összesen 350 kocsi közül válogathatunk, melyek között GT- és együléses formulaautók is helyet kapnak majd.
Tervezett megjelenés: idén novemberben, odalent az elsõ hivatalos képek integetnek.
Gamer365
Remélem a motort kicsit megbolondítják 1-2 korhû effektel és nem lesz olyan steril sötét mint a Pécés verza.
Xboxra van Forza2 az elég szimes, és majd lesz Forza3 ami remélhetõleg büntetni fog.
A Race Pro a WTCC RACE 07 ( PC ) verzió konvertálása lesz ( remélhetõelg grafikai felújítással ) minden olyan kiegészítõval és moddal ami az eddigi Racékhoz kijött.
A GTR Evolution is csak egy mod pack, avagy carset + Nordschleife, ami pár ezerért megvehetõ majd vagy letölthetõ steamról, és ezt fogja a 360as verzió tartalmazni.
Elsõ szim konzolra:) (mármint mai értelemben vett szint,mai elvárásoknak megfelelõ).Kíváncsi vagyok menyi lesz,gépen nem fut jól,és az egyik formula autó fizikája(ami a demoban van) kegyetlen jó,érezni rendesen,hogy kopnak a gumik,anyira csak lfs-ben,meg Historic modban érezni.
ez is tuti hogy Shader Model 3.0-ás kártyával fog majd csak müködni :(
Ez sem tökéletes, de mindenesetre a RACE sorozat professzionálisan visszaadja a túrakocsi VB élményét, az autók viselkedését, eredeti hangokat, pályákat autókat stb... az alapkoncepciót hagyhatják ugy ahogy van, talán egy komolyabb karrier moddal megdobják a jónépet, de én grafikai ráncfelvarrásban reményekedek, vagyis legyen egy kicsit effekparádésabb és akkor nemlesz gond... kb mint a két képen.
Fizikát hagyhatják olyannak,amilyen,mert tényleg eléggé jó lett.Ennél nem sírhatok azért,mert szar.Szóval itt már rá lehet menni a grafikára,mert az élmény alapja már adott:P
Végre valami normális szimulátor is jön Xbox360-ra. A Forza 2-ben leginkább a mûszerfalnézetet hiányolom, meg sok helyen a fizikát nem találom túl életszerûnek.
Grafikában nemlesz egetverõ, hiszen ez egy elavult motor, de láthatóan javítottak valamit rajta, színesebb szebb. Elég hülye mûvi mert minden segítség bevan kapcsolva szóval ki lehet majd nyomni és akkor válik élvezetessé a dolog:)
Hát ez az amire mindenki vár de senki sem tudja hogy mikor jön ki. Elvileg lesz demo de a megjelenés után valmikor.
amcsiban már megjelent, nálunk, holnap-holnapután jön, én már elõrendeltem egyre. (ja és torrentre már tegnap feltették) a demo viszont télleg passz
"Hát ez az amire mindenki vár de senki sem tudja hogy mikor jön ki. Elvileg "Ezt várod?mindenki?2009 ben ilyen grafikával?Bakker ez a gt3 szinvonalát sem éri el.Fúj undorító szar.
Bakker komolyan szar ráadásúl az irányíthatóság is egy szar.Nagyon elbaszták.A grid verhetetlen mégha arcad-nak is tartják.Bár ha rendesen játszanának vele akkor az sem egyszerû.
Gondolom sok bmw f1 es géppel meg viperrel mehettél,hogy az életszerûséget kritizálod.Ez a szar egy tipikus kocka pc játék.Eddig ez konzolon nem volt divat de látom igyekeznek bevezetni.........Várom a véleményeket az én mélységes csalódásomután.
Na, akkor kezdjük: elõször is, a Forza 2-ben nincs a BMW-nek F1-es versenyautója.
Másrészrõl, aki konyít egy picit is a fizikához, és a hozzá szorosan kapcsolódó vezetéstechnikához, az már elég reális képet tud alkotni egy játékprogramról, és azok valótlanságairól, és nem kell ez a "mentél e már ilyen-olyan csúcsszuper autóval" duma. Mert képzeld, mielõtt valaki versenyautóval versenyezne, elég komoly fizika és vezetéstechnika oktatást kap, azt hiszed csak úgy beleseggel zöldfülûként a fiatal pilóta, és tekergeti a kormányt, hátha majd újból feltalálja a spanyol viaszt útközben? Ne komolytolankodjunk, kérem szépen. Persze így is történhetne, de annak az esetek túlnyomó többségében tragikus következménye lenne. Ha nem ismered a fizikát, a vezetéstechnikai fogásokat, mûszaki alapismereteket, nem tudod normálisan vezetni az adott jûrmû kategóriát, ennyire egyszerû.
Még hétfõig nálam van, és most kontrolerrel játszom, lehet a fõ baj ez volt h kormánnyal kezdtem neki és a szar FFB illetve most már látom h annak a ténye h ez kontrolerre lett készítve nagyon rossz hatással volt a véleményemre a játékról... élvezetes kis játék kontrolerrel, WTCC autók nagyon jók és a fizikai is hasonló persze könyebb, de féktávokra nagyon oda kell figyelni ahogy a kanyarba se nyomhatod a full gázt és setupolva figyelni kell a dolgokra.
Igazából nyagyon sokan abba a hibába esnek hogy edfault setuppal tolják a gémet. A default setup jelen esetben ugy lett megcsinálva hogy a 8 évesek is tudjanak vele menni, igy sínautóvá vált az egész. Én belöttem egy setupot és nagyon nagyon sokat változott. Sõt, minden egyes pályához más setupot csináltam és a kis változtatások is érezhetõen megváltoztatják az autó viselkesdését. Nagyon élvezhetõen és érezhetõen csuszik a kanyarokba, féktávokra oda kell figyelni és nagyon reálisan törik ki az autó ha valmi többletet csinálsz vele és már nem tudod megfogni. Sztem a fizika nagyon jó lett. Grafon van mit javítani, bár nekem csak az autó modellekkel illetve ott is csak a felnivel és a hülye tükrözõdéssel van a bajom. Környezet és a pálya sztem szép.
A Multis részre jön a peccs, valmint javítják majd a kormány FFB-jét. De aki kormánnyal tolja és nem érzi kellõ képp az FFB-t annak van egy megoldás ami eddig bevált mindenkinél.
"Kapcsold be a kontrollered, ami legyen az egyes, lépj be a profilodba. Indítsd el a RACE PRO-t. Fõmenü. Kapcsold be a kormányt (értelem szerûen a kettes lesz). Nyomd meg a Guide gombot a KONTROLLEREN, majd lépj ki a profilodból. Zárd be a pengéket. Most nyomd meg a Guide gombot, de a KORMÁNYON és lépj be a profilodba."
Engem meglepett ez a játék,a fórumokon olvasgatva róla sokkal rosszabbra számítottam.A hangok szerintem tökéletesek(bár a C6R a forza2 után csalódást okozott),szerintem minden benzinfejût megbizsergetnek.Az irányítás-természetesen belsõ nézetbõl-teljesen jó,kontrollerrel próbáltam,élethûbb mint a forzában,az autók súlyát és a "kerekeken gördülést" is jobban érezni.A fizika is jó,igaz sokkal megbocsájtóbb mint a gtrban vagy a legendsben--de hát a race-prot több embernek kell eladni:) A grafics azért hagy kívánnivalót maga után,de azért nem az a "fúj elõzõ gen v-synccel,amit valahol olvastam róla.. Amit viszont nagyon hiányolok,az a versenyek körítése,boxmunka,rajtprocedúra ilyesmi.Arra még rágyúrhattak volna,hogy ne csak az ilyen grid féle arcade mocskokban találkozzunk egy kis rajt elõtti izgalommal:)
Szóval én dobnám rá a 9/10et
"A Grid féle arcade mocskok"-ért még fogsz kapni... :)))
A véleményem a {Race Pro} autószimulátornak nevezett hulladékról nem-más mint egy újabb elfuserált katasztrofális szemét ami annyit sem ér amenyi a lemez alapanyag ára, már több mint 19 éve vezetek több mint 500.000km-ert levezettem és bátran állíthatom a Race Pro-nak semmi köze a szimulátorokhoz, de még az autóvezetéshez sem, 1 nincs fék ha a valóságban ilyen fékhatás lenne egy versenyautón mindenki meghalna az elsõ kanyarban, 2.a fizika úgy pattog az autó az oldalán tetején ha borul mint egy darab hungarocel, 3. az autókat füvön is lehet irányítani a valóságban ha nem így lenne akkor nem tudnék beállni a saját udvaromba, 4. a grafika és a hangok egy szinvonala már-már DOS-os játékok fílingjét idézi egy rettenet az egész. A {Race Driver Grid} ezerszer inkább szimulátor mint ez a hulladék Race Pro, a Grid-ben az autók fizikai modellezése szinte tökéletes a viselkedésük irányításuk tényleg olyan mint a valóságban a hangok és a grafika páratlanul kiemelkedõ jó minõségû. A Grid menüje többet ér mint az egész Race Pro. A Forza2 szintén egy nagy rakás sz..r, de legalább nem néz ki olyan rosszul mint a Race Pro, de a fizika és irányítás ott is minõsíthetetlen. Ha valaki minõségi autóversenyt akar akkor a befutók: Granturismo 3,4-Ps2, Race Driver Grid-xbox360, wrc rally 1,2,3,4,5-ps2. Persze van még néhány jó minõségû autós game de igazán jó kevés. Én úgy megutáltam a Race Pro-t ,hogy söralátétnek odaadtam a havernak arra talán jó, másra úgysem.
"Grid-ben az autók fizikai modellezése szinte tökéletes a viselkedésük irányításuk tényleg olyan mint a valóságban"
ezt kár volt megemlíteni:))) halvány lila fogalmad sincs a túrakocsizásról, végülis ez nem baj, de ne szakértsed meg azt amit nem tudsz, viszont ha nem tetszik akkor nem kell vele játszani
Hmmm...Azt hittem, már tényleg hinnem kell egy profi sofõrnek...de csak a fenti beszólásig.
Mind szép és jó amennyit levezettél,meg hogy hány éve vezetsz,de akik ide írnak elhiheted õk is vezettek már élõben autót.Viszont a gridet szimulátorféleségnek mondani,az is nagy ökörség.A törés,grafika valóban jó,de a fizika azért korántsem hasonlítható szimulátorokhoz.
Helló! A véleményemet tartom, a Grid sokkal inkább szimulátor mint a race pro, a valósághoz sokkal inkább hasónlít az irányítása az autók viselkedése mint a race pro, mivel ez utóbi irányítása egyáltalán nem hasonlít autóvezetéshez. Engem nem érdekel ,hogy hivatalos konzol újságok 10-en éves tesztelõi inkább arcade játéknak tartják a gridet bár õk is 50-50%-ban arcade ill. szimulátornak nevezik, én a két game között sokkal életszerûbbnek tudom be a gridet, ha ezt valaki nem így látja az egész egyszerûen még nem vezetett autót én is mentem már a német autópályán 230km/ó-val de mégis meg tudtam állni mindíg a race pro-ban nem lehet, egyszerûen nincs fék. A másik véleményem is tartom a Forza2 egy csillogó gagyi de nagyon. pl: ferrari f50 30km%ó-val sodródik-csúszik ki egy 1 fokos kanyarból gyerekek ez vicc, ilyet még egy trabant sem csinál ha felnin gurul gumi nélkül még akkor sem.
Neked tényleg a Grid meg a Dirt való ahol a fék olyan irreális hogy az leírhatatlan.
Race Proban teljesen rendben van a fékút, persze a Girdhez képest hosszabb mert abba irreálisan rövid, ahogy a kigyorsítás is irreális.
Grid fizikája nem rossz, de pont a féktáv és a kigyorsítás az ami egy hulladék benne, neked ez lehet reálisank tünik, de nagyon nem az. Ezzel a látásmóddal biztosan állíthatom hogy teljesen egyedül vagy.
Helló! A colin mcrae dirt viszont nagyon nem oké, ott ugyanaz a szitu mint a forzában, 3 km/ó sebességnél egy 80millió forintos rally autó darabonkén 300000ft-os gumival úgy csúszik sodródik az aszfalton mint szánkó a jégen ez nagyon nem ok! A gridben azért tûnhet írreálisnak a gyorsulás mivel elég komoly verdák szerepelnek pl: új mustang 580 lóerõvel, hát egy ilyen verda igen csak brutálisan gyorsul a fékúton sincs mit csodálkozni 570-es 22-colos felnikkel úgy fog a fék ,hogy az utast egy nagyobb fékezés után a szélvédõrõl kell levakarni. Nekem egy 265 lóerõs RS" gépem van nem azt mondom ,hogy ez a csúcs de megy szépen álló helyzetbõl 18 másodperc alatt van 230km/ó-án, a fékút 130km/ó-ról megállásig nem több mint 28 méter, pedig nekem csak 225-ös 17colos kerekeim vanak, ez a race pro-ban az enyémnél jóval komolyabb verdáknál kb 300 méter a fékút ugyanerrõl a tempóról ez ugye ,hogy abszurdum? ha ez így lenne akkor induláskor már fékezni kellene ha a fék ilyen lenne akkor a forma-1 ben nem lenne 8G-feletti a fékezés sofõrre esõ ereje stb. De ha már végigvitted a granturismo3-at 4-et akkor kell ,hogy komoly képed legyen arról milyen egy autószimulátor, a race pro még véletlenül sem az, csak egy rosszul programozott szoftver, én már akkor tudtam, hogy pocsék lesz amikor megláttam az ATARI feliratot, amihez az atarinak köze van az halálra van ítélve. Az elmúlt két évben egyedül a grid hozta azt amit vártam tõle egy szinvonalas autósjátékot amivel szivesen nyomul az ember,ha van egy kis ideje, felõlem hívhatjuk valósághoz nagyon hasónló irányítású arcade játéknak is, de ezt legalább jól megcsinálták, a granturismo5-rõl meg nem beszélhetünk hiszen még a full verzió nem jelent meg.
A DIRTben messze nem sodródik, ép hogy tapad mint ragasztó és a kézifék használhatatlan a csúsztatásokhoz, behúzod és megáll az autó... egyszerûen nevetséges.
GT messze nem szim, csak egy autós játék.
Race Pro még mindig túrakocsi és a WTCCt élethûen visszaadja ahogy azt kell. A kigyorsítások, féktávok, kanyarsebességek teljesen rendben vannak...
GRID/Dirt jó fizikai alapokkal rendelkezik, de el van cseszve, még a PGR4 is élethûbb ezen a téren, persze abban is vannak érdekes dolgok itt ott, de leglább a kigyorsítás és a féktávak rendben vannak.
Nem látjuk egyformán a dolgokat, de ez nem baj, de ha a granturismo3 nem szimulátor akkor semmi, ez pont az a szoftver amit az egész világon elismernek, és ezen szimulátor bajnokságok nyerteseit szokták megkeresni pl:forma 3000,indi,clio,astra kupákból és felajánlani nekik a lehetõséget ,hogy kipróbálhassák magukat versenyautókban és amennyiben jól szerepelnek akkor felkínálnak nekik egy versenyzõi pozíciót komoly fizetéssel, nálunk magyarországon is volt erre példa, granturismo3 bajnokságot rendeztek a nyertesét meghívák tesztvezetésre azóta jól fizetett versenyzõ, 4 ilyen emberrõl tudok csak magyarországon. Más a wolswagen konszern megvásárolta a granturismo3 fizikai modellezés szoftverét és most autóvezetést oktató szimulátorrá alakítják. Tehát nem szimulátor a GT3 akkor ezt a világon több száz millióan nem jól tudják? naaaa!
Na az meg a másik gyönyörûség {project gotham racing} de gondolom ezt te is viccnek szántad? ennek a sorozatnak is meg van minden része de ennyi erõvel ez a game lehetett volna vizisí, vagy tekegolyó, motorosszánkó verseny is az irányítás után fel sem tûnne ,hogy mit irányít az ember. Egy biztos a granturismo3 egy etalon aminek a színvonalát még egyetlen konkurensének sem sikerült még megközelíteni sem. Csak ,hogy példát említsek a gt4-ben a régi nürburgringi pálya 21 km hossza és a szimulátorban szereplõ lemodelezett pálya méretarányosan milliméter pontosan megeggyezik a valósággal csak úgy mint a többi pálya az autók 280 pontos felfüggesztéses szenzorral lettek lemodellezve versenypályákon versenyautó sofõrökkel, a race pro-ban semmi féle lemodellezés nem történt, a képzeletükre támaszkodtak ja és a felfüggesztés modelezzése 12 ponton került rögzítésre így nincs is mirõl beszélni. A gt3-ban minden váratlan és kiszámítható ,helyzet le-lett szkenelve, sodródás ,megpördülés, súlyváltózás, terhelés változás stb. tehát minden olyan helyzet ami verseny ill. vezetés közben megtörténhet, 280 olyan mozzanat rezdülés amit az adott autó produkált a szkenelés során és ezt mind az 1200 autóval elvégezték, több mint 1000 a világon legképzettebb profi mérnökök készítették a gt sorozatot, a race pro-t pedig kezdõ huszonéves programozók költségspórolás miatt. no comment! ja de igen meg is látszik.
így van , turismo forever !! mármint ha telik rá(ps3), amire végre kiadják az GT5-t ,talán!! annak idején én a ps2 - met a GT3 miatt vettem !! de nekem azért a GT4. jött be igazán ! Nordschleif isten király !! érdemes megnézni !!
MULTIPLAYER UPDATE - Fixed bug causing the game to crash when 12 players have joined and left a multiplayer game - Disallow connections to host if they are not waiting for players. - Fixed the ”fast forward” / speed bug currently generating some unrealistic race times in leaderboards. - Fixed problem with lap times being reported to the wrong leaderboard when moving on to the next track in multiplayer. - Fixed problem of a player joining during session activation causing the client to get stuck in the loading screen. - Fixed issue when creating a session with downloaded car and inviting a player that doesn’t have the car - Fixed name of tracks on servers list when players do several sessions in a row - Fixed incorrect race length value seen in game list screen - Fixed transparent car that appears after un-pausing in multiplayer qualification - Fixed the incorrect message that appears when attempting to access multiplayer without a gamer profile signed–in and if selecting Multiplayer with an offline gamer profile - Set default host option of qualification to NO in multiplayer for players that have never hosted a game in Race Pro before - New messages: Display some session info in-game so players can recognize where in the game they are - New messages: Add a specific multiplayer loading tip showing 50% of loading time in player match only.
GENERAL UPDATE - Fixed performance drop while driving over curb - Improved deformation of cars - Fixed hot seat start position problems - Removed dangerous driving dialogues when entering loading screen - Fixed crash when the player tries to enter the end pit driving backwards and wants to restart the race after the losing message - Fixed some localization bugs - Locked F3000 car #12 and unlocked the Corvette C5R since there is no contract for it in Career mode - Fixed validation for replay files to allow replay files saved between year 2000 and 2099 - Fixed sound bug making Doppler effect of other cars sound corrupt in swing cam - Fixed force feedback detection for wheels and slightly improved strength of force - Adjusted the Seat Leon Extreme Tryout time - Fixed sound bug making the rev sounds on some cars not transition smoothly (including Mini Cooper and BMW M3 GTR) - Fixed sound bug with the force calculation of picking the correct collision sound
Ezen a játékon a patch sem segít, attól még a szinvonala marad a régi, megbocsáthatatlan ilyen siralmas játékot kiadni 2009-ben.
De még mindig a legjobb a versenyélmény szempontjából, kormánnyal, online N1.
Próbáld meg a granturismo 3-at, vagy a toca race driver 2-õt xbox-on, azért a -õt mondom mert jobb mint a harmadik része, lehet ,hogy megváltozik a véleményed. Nekem az újabb játékok közül a granturismot leszámítva csak a race driver grid tetszik, az egy minõségi darab, minden tekintetben egy etalon.
A GRID élvezhetetlen kormánnyal fõleg, irreális féktávak és rossz fizika, lehetett volna egy jó játék de kár hogy elcseszték, persze törésben, grafikában szinte hibátlan...
GT ugyan az a szint mint a Forza, de már akkor inkább a Forza, de ha már itt van a Race Pro akkor azzal játszok, mert tele van normális pályákkal, ott van a WTCC ami kiváló, a hangok brutálisak, a vezetési élmény pedig ugyan az mint a pécés Race játékokba, csak ez egy picit bugos itt ott sajnos, de ezen már rég túl tettem magam. Multkor játszottunk online versenyeket, egyszerûen annyira élvezetes hogy más autós játék nem ér fel hozzá, és itt a szimekrõl beszélünk, vagyis a GT és a Forza szintjén, a GRID nem az... amúgy a DIRT nekem sokkal jobban bejött, de ott is zavar a fizika sutasága és korménnyal játszhatatlan emiatt, de remélem hogy a DIRT2 maradandó élmény lesz.
Én is próbáltam a gridet kormánnyal nekem nagyon bejött, mondjuk én kormánnyal mindíg motorháztetõ nézetet használok, nagyon jó az írányítása kormánnyal is. A Granturismo 3-ban kormánnyal majdnem ugyanolyan idõket tudok futni mint joyal. A másik a Granturismot nem szabad a forzához hasónlítani a granturismo széria páratlan remekmû minden részében, a forza viszont egy hatalmas tévedés, elfuserált egy game, pl: ferrari F50 20km/ó-nál csúszik sodródi egy egy fokos kanyarban, ez vicc. Ilyen hatalmas hibát a granturismoban soha nem találsz, sõt eggyáltalán nem lehet hibát találni az autók irányításában sem és másban sem, hatalmas információ tartalma van a Gt-sorozatnak amit könnyen gyorsan használhatsz.
Tegnap volt szerencsém beszerezni a gámát,és csak egyet tudok érteni a véleményeddel.Enek a játéknak életszerüség terén nyomába sem érhet a Forza,de a GT sem,a GRID-et ne is hozzuk fel,mint lehetséges riválist.Igaz,én joy-jal nyomulok,de már az elsõ pár kör után észrevettem,hogy ez a gáma tényleg a szim-kategóriát erõsíti,nem a tucat árkád-játékokat.A hangok pedig tényleg nagyon ott vannak.Nálam most ez a játék az etalon autós stuffok terén.Nem graf tekintetében természetesen,hanem összességében.
Toltam is multit, állat volt, milikre a másiktól körökön át, kis lökdõsõdés ide oda, tiszta WTCC:)
Élménybe a legjobb, de sajna a visszajátszás élvezheteten minõségû:( remélem készül a követketkezõ Simbin játék 360ra, és nem esz egy ilyen félkész tákolmány, pedig a legjobb konzolos autós játék lehetett volna hogy ha minimum a pécés minõséget hozzák azokkal a dolgokkal amit pluszba beletettek, mert azokkal semmi gond sincs...
" De még mindig a legjobb a versenyélmény szempontjából, kormánnyal, online N1. "
Mikor elõször megvetted, az volt a véleményed, hogy kormánnyal élvezhetetlen az irányítás, és el is adtad. Jó, lehet a patch segített rajt valamit (nem tudom, nekem nincs kormányom X360-hoz), deee, nem vagy picit elvakult? :) Ha már kormánnyal való versenyélvezkedés, akkor én azt mondom LFS S2, ott valami brutálisan eltalált a visszacsatolás, FFB, és a finomhangolási lehetõségek tárháza G25-nél, és még a gépigénye is rendben van. Ha pedig online versenyélmény, akkor a TDU-ra szavazok, igaz az árkád, de online a legélvezetesebb autós gamma (ott sem a játékkonzolos szerverekre gondolok, azokra fel sem megyek már).
Ugyanaz a véleményem, mint régen, nekem a Race Pro valahogy még a GTR Evo feelingtõl is elmarad mind irányításban, mind grafikában, mindettõl eltekintve rendben van a cucc, ha a Forza 2-ben lett volna ilyen belsõ mûszerfal nézet, lehet az is jobban lekötött volna. :( Nem néztem még utána a készülõ Forza 3-nak, de remélet ott már orvosolják ezt a részletet is.
Én nem tudom ti milyen verziójú Race Pro játékkal nyomultok, én xbox360-on nyomtam volna egy 155cm-es full hd-tévén, de a játék konkrétan szarul néz ki, külsõ kamera nézet katasztrófa, grafika egy vicc, ha nem tudnám mirõl van szó azt is hihetném ,hogy egy Ps1-en nyomom. Írányítása egy nagy határ szerencsétlenség, fizikai modellezés gyakorlatilag nincs, annyi köze van a valósághoz mint Andersen-nek a gazdasági válsághoz. Iszonyat béna hangok, tiszta DOS-filing. A játék hozza azt a nulla színvonalat amit az Atari-tól már megszoktunk. A menüjére se mondhatjuk ,hogy ott van a szeren, mintha egy excel-táblázatban lépkednénk,-bravó!!!! A játék mindazt képviseli amit negatív kritikaként lehet megfogalmazni egy autósjátékkal szemben. Sz.ar grafika, nincs játékélmény, nincs normális írányítás, nincs mögötte valós tudás, egy tipikus összeszórt játék kezdõ programozóktól költség takarékosság miatt, ami a játék minden pontján meg is látszik.
"" De még mindig a legjobb a versenyélmény szempontjából, kormánnyal, online N1. ""
igen az, konzolon...
mert az online szar volt és mert FFB nem volt, vagyis volt csak senki sem tudott róla..., aztán késõbb ki lett találva hogyan is mûködik
LFS jó, csak garázsproject, márkakupák, versenyszériák, igazi liszenszelt sportkocsik nélkül ( kivéve a Forma1, Forma BMWket ) és hozzá a kitalált pályák.
Sok apró hiba van benne, ez a multiplatform motor rányomta a bélyegéet, mert elég kiforratlan és sok a gagyi megoldás, de a környezet grafja, az arnyékok, a belsõ, a dinamikus árnyék szép, jobbak mint a pécésbe, az autók szarabbak, fõleg ezzel az idétlen tükrözõdéssel, nem is értem miért nem vették ki a peccsel... hangok terén is jobb mint a pécés egy picivel. Fizika terén egy kicsit könnyebb annyiból hogy a kipörgésgátló és a blokkolásgátló egy picivel enyhébb, de amúgy minden más jó, és kellõen nehéz. Lehet driftelni, csúsztatni, keresztbe állni, és gyors köröket ugyan olyan nehéz menni mint a pécéssel, ebben semmikülönbség nincs a kettõ közt.
Egy lótúrót, a PC-és GTR Evolution 1.2 minden grafikai beállítást maxra húzva gyaláz grafikában. Szeretne az Xbox360-as Race Pro verzió ilyen szinten kinézni. :)
Ráadásul ahogy telik az idõ, egyre szebb lesz a PC-es verzió az Xbox360-as verziónál, nem csak a több patch által (amik folyamatosan jöttek eddig is, és ugye grafikai újításokat is hordoznak), hanem azért is, mert ugye bár a PC-és verziókat elég gyorsan feltörik a moddolni vágyók (lásd: épp az elõzõ GTR, GTR2 részeket), és akkor aztán tényleg óriási lesz a különbség, ha már a pályatextúrákat és az autó textúrákat is tovább csinosítják pl 2 év múlva az akkori vizuális igényekhez mérten a moddolni vágyók. Suck. A hangokról pedig egy biztos: PC-és verziót nem tudta ûberelni az Xbox360 átirat. De ezen nem is csodálkozom.
Így van a GRID fényévekkel komolyabb game mint a Race Pro, ja és nézzünk csak az elõdökre, TOCA RACE DRIVER 1=SZIMULÁTOR, TOCA RACE DRIVER 2=SZIMULÁTOR, DTM RACE DRIVER=SZIMULÁTOR, TOCA RACE DRIVER 3=SZIMULÁTOR. RACE DRIVER GRID=??????????????? AZ BIZTOS ,HOGY NEM ARCADE. Arcade-nak csak az tartja aki még nem vezetett autót.
Ja, bocs, most nézem a nogripracing.com-on, hogy leleményes emberkék már elkezdték moddolni a PC-és verziót track updates-ekkel, sound updates-ekkel, egyenlõre kisebb grafikai módosításokkal. Mi lesz akkor itt egy-másfél év múlva? :)
Én konzolpárti vagyok, több okból: olcsóbb, kimondottan játékra készült, nem fagy le, nem omlik össze a rendszer egy két jól sikerült crack,patch,illetve törés után, nem kell hetente 15db videókártyát venni, kéthetente új ramot, havonta új procit ill. alaplapot. és a legnagyobb gond nincs rá GRANTURISMO innentõl okafogyottá vált, én is nyomtam régen pc-én a game-kat, amióta nem használom a pc-ét játékra évekik nem omlik össze a rendszer és semmi gondja a gépnek. egyébkén ha egy játékot kimondottan xbox360-ra fejlesztenek pl: GRID hááááát azért az csúnyán alázza a pc-és verziót, láttam mind kettõt pc-én nagyon messze van az xbox360-hoz képest minha nem is az a game lenne. Vagy például a GRANTURISMO széria a pc-és autós játékok csókolomot köszönhetnek minden részének. Ráadásul a konzolokhoz sokkal jobban kalibrált joyt kapsz, mint pc-hez, ugyanis autos játékot billentyûzettel játszani=zokniban lábatmosni.
Hû, most nézem már új autókat is elkezdtek belemoddolni a játékba :D Biztosan lesznek szebb munkák is elõbb-utóbb, mint a gyári játék beliek. Huhú :D
Nagyon sok mindenben nem értünk egyet.
Számítógép mellett én ezért teszem le a voksom (kifejezetten játék konfig, amit ugyanúgy játékra találtak ki): -játékoknál jobb grafika (a multiplatform játékok túlnyomó többségénél, amiknél azonban nem, idõvel úgyis megmoddolják) -játékoknál jobb hang -komolyabb játék beviteli perifériák (autós kormánykerék, repülõs botkormány, ûberprecíziós egér)
Granturismo nem megy rajt? Nem a fenét nem. PSX és PS2 emuk már nem is bétásak... Elviszi mind a négy rész.
PS1 GRANTURISMO 1,2 AZOKAT TUDOM ,HOGY MENNEK DE A GT3 ILLETVE A GT4 NEM MEGY. HA IGEN HOL AZ EMULÁTOR???????????????????????????????????????????????????????????????? HA MEGY MEGKÖVETLEK.