A videojáték ipar talán legcsinosabb producere az Assassin's Creed után új projekt születésénél bábáskodik.
A belsõ nézetû I Am Alive a legalapvetõbb ösztönre (önfenntartás) épít, ugyanis a játékos a pusztító földrengés sújtotta Chicagóban próbál élve kivergõdni a romok közül. A sajtó már most, látatlanban a Dice Mirror's Edge címû alkotásához hasonlítja, mivel a fegyverek használata itt is háttérbe szorul.
A PC-re, PS3-ra és X360-ra jövõ tavasszal érkezõ játékon az a Darkwoks munkálkodik immáron három éve, amely az Alone in the Dark: The New Nightmare (2001) és a szintén a túlélõ-horror mûfajában versenyzõ Cold Fear (2005) címû szösszenetért érdemel vállveregetést, vagy finom feddést (kinek mi tetszik).
ok hát így jár aki nem moziban nézi, hanem camripet és egyébként attól hogy neked személy szerint nem tetszett, nem hiszem hogy tudsz mondani másik "belsõ nézetes", menekülõs filmet, márpedig azt kértek a többiek
(HW Insider) 2008. július: "Jade Raymond, a játékipar talán legszebb nõi dolgozója, producerként vesz részt az E3 alkalmával bemutatandó I Am Alive címû Ubisoft akciójáték fejlesztésében." Hát ezt a hírt alaposan lefejezte az Ubisoft, az Eurogamernek adott válaszában. Az Assassin's Creed csinos és rendkívül megnyerû, lelkes producere egyáltaln nem is dolgozott az I Am Alive projekten. A Cold Feart kifejlesztõ Darkworks csapata munkálkodik egyébként a története alapján Csikágói katasztrófa után játszódó alkotáson.
A fegyverek kisebb szerepet kapnak. Még egy üres shotgunnal is el tudunk majd ijeszteni fosztogatókat.. Taktikázni, ellenfelet elcsalni és diszkréten lopakodni fogunk. A Rambó stílusú közvetlen erõszakot ugyanis gyengén jutalmazza az I Am Alive. Arra majd a fejlesztõk talán rájönnek, mennyire izgalmas üres shotgunt mindig rátartani a fosztogatókra..
info: Hardwired
I Am Alive - Ha összeomlik a társadalom.
Fél évvel a bejelentés után apránként csordogálni kezdtek az elsõ, már némi hírértékkel rendelkezõ információk.
Tegnap megtudtuk, hogy az iparág talán legcsinosabb producerének semmi köze az I Am Alive munkálataihoz, ami az igazat megvallva teljesen érdektelen. Elvégre nem Jade Raymond miatt lett az Assassin's Creed jó, vagy éppenséggel rossz (nézõpont kérdése). A korábban horrorban utazó Darkworks (Alone in the Dark 4: The New Nightmare, Cold Fear) most sem téblábol teljesen ismeretlen területen. Maradtak a jól bevált mûfaj korlátai között, ám kissé megváltoztatták a játékszabályokat, éppen annyira, hogy kitûnjenek a lassan unalmassá váló zombis, szörnyes, idegen lényes klisétengerbõl.
Új játékuk a Holnap után, a Legenda vagyok, az Armageddon és a Világok harca címû filmekbõl merítve ihletet, a szociális káoszra, a társadalom összeomlására helyezi a hangsúlyt. Chicago városát egy minden korábbinál nagyobb földrengés rázza meg, s a túlélõk fokozatosan levetkõzik magukról a tanult viselkedési normákat, ahogy az életben maradás válik elsõdleges céljukká. Az élelem, s a víz oly értékessé válik, hogy azért még ölni is képesek. Ebbe a káoszba csöppen Adam Collins, aki barátnõjét keresi a romok között. Miközben Alice után kutat, a páni félelemtõl eszüket vesztett embertársain kell keresztülverekednie magát, ráadásul pedig egy rejtélyes kormányszervezet is felbukkan (ezt a szálat talán kihagyhatták volna). Alexis Goddard producer szerint olyan túlélõ horrorra számítsunk, amiben a régi beidegzõdések kevéssé lesznek hatékonyak. Fegyvert és lõszert csak elvétve találunk, helyettük az életben maradáshoz nélkülözhetetlen tárgyakat (mint a vizes palack a trailerben) kell kreatív módon használnunk. Mindenképpen szórakoztató újításnak számít, hogy egy töltetlen lõfegyverrel a frászt hozhatjuk embertársainkra, elvégre honnan tudnák, hogy nincs benne skuló? First person nézetbõl bámulva járhatjuk majd be a romokban heverõ metropoliszt, s mivel egy földrengést utórengések is követnek, ráadásul az egymásra csúszott, omlott, zuhant törmelékdarabok sem állnak feltétlenül stabilan, a környezet számtalan veszélyt tartogat majd.
info: Gamestar
Hát ez nagyon jónak igérkezik! TÖBB ILYEN JÁTÉKOT A NÉPNEK:P Tetszenek ezek a katasztrofa dolgok és h menekülsz csodálod a tájat h milyen pusztitó lehet vmi. Tiszta 5õs cask elne basszák valami hülyeséggel :)
Remélem a mozgás, irányítás nem Lost - Via domus jellegû lesz. A tárgyak használata ha AITD5 akkor nincs gond. Gondolom a fegyver használat célzás nem valami kifinomult lesz, mert nem arra helyezik a hangsúlyt.
Na ezzel nem sokat tököltek mindjárt megjelenés! Márha nem csúszik ez is mint szinte mindig minden!
I Am Alive - Márciusban összedõl a világ.
Megjelenési dátumot kapott a misztikus I Am Alive. Márciusban számíthatunk az Ubisoft új üdvöskéjére.
Szépen lassan csordogálnak a megjelenési dátumok. Igaz, ilyenkor az év elején, még könnyen vannak a fejlesztõk, hiszen csak rámondják: még az idén. Aztán jön a tavasz, amikor az ember alszik állandóan, mert hát a hormonok ugye. Aztán nyáron meg pancsolni, és sörözni kell folyamatosan, és már itt is az év végi hajtás, amikor a ki kéne már adni ezt-azt. Ez persze csak rosszmájúskodás, de saját magamból kiindulva így nézhet ki az év kb mindenkinek. Hogy velük ilyesmi ne történjen, az Ubisoft eldöntötte, hogy játékai nagy részét inkább kidobja a nagy nyári dorbézolás elõtt. Ennek értelmében tehát az idei március igen sûrû lesz, hiszen érkezik szépen sorban az I Am Alive, a Tom Clancy's H.A.W.X, és az EndWar, utóbbinak természetesen a PC verziója. Az I Am Alivee setében azért is érdekes a hír, mert bár az Ubisoft szerint ez egy sorozat elsõ része kíván lenni,és céljuk egy erõs franchise létrehozása, marketing eddig annyi volt, hogy a nevezetes Jade Raymond, aki annyira édesded, gömbölyded, és én annyira...khm, szóval, hogy õ nem vesz részt a marketingben. Na mindegy, hát nem a marketing csinál jó játékot, reméljük bejön az Ubi számítása, mert a játék egész jónak ígérkezik.
info: Gamestar
eddig idén a Mirror's Edge-et vártam, tetszett is, végig is játszottam, ez a következõ játék, amit szintén szeretnék már kipróbálni, nem számítottam rá, hogy ilyen korai dátumot kap, örülök :)
Mint arról korábban már írtunk, az eredeti tervek szerint március végén érkezett volna a Ubisoft ígéretes...
Mint arról korábban már írtunk, az eredeti tervek szerint március végén érkezett volna a Ubisoft ígéretes "túlélõ" játéka. A megjelenés idejét még a hét elején is 2009 elsõ negyedévére ígérte a kiadó, azonban egy mai sajtóbejelentéssel szertefoszlatták eddigi reményeinket. Nyilatkozatuk szerint a játék további fejlesztéseket kíván, ez azonban kevésbé aggasztó, mint az, hogy a megjelenés idejét már csak nagy vonalakban közölték: 2009-2010. Vajon tapasztalat, vagy pesszimizmus mondatja velünk, hogy ebbõl nem lesz semmi az év vége elõtt? Reméljük, hogy az utóbbi...
info: Gamepod
kijöhetne igazán tavasszal...kicsit I am Legend fless, vagy mintha a (tényleg vérszar és übergagyi) Cloverfield eseményei után mászkálnék a városban...remélem tényleg olyan jó lesz mint szeretném hogy jó legyen
(Casillas: más belsõ nézetes menekülõs film mint a Cloverfield...hmm...na várjál csak... a Blair Witch Project megteszi? az ráadásul jó is volt most meg ajánlom a REC címû alkotást...hasít)
vérszar és übergagyi a Cloverfield? Hát gratulálok.. :D
ON sajnos ez a hír nagyon várható volt, szép lett volna, ha a semmibõl elõugrik és mindenféle képek, videók nélkül (jó, talán pár volt összesen belõlük) és reklámkampány hiányában 2 hónap után már ki is adják. :) Mindenesetre az, hogy a 2010-et emlegetik elég durva. :/
OFF
kösz a gratulát, a véleményemet ezentúl is fenntartom/magam formálom, mellesleg moziban néztem (én barom) mert azt hittem hogy micsoda jó lesz...de hisztizõ amcsi juppiegyerekekért nem fizettem volna még egy mozijegynyit sem..bahh...továbbra is a Blair Witch az etalon FPSshotból, bár a REC és annak amcsi újraforgatott változata (Karantén) is nagyon szépen sikerültek xD
a Cloverfield gyerekeknek talán fasza, de én kinõttem a bazinagyszörnyjönszétbaszmindentaztánmegdöglikéljenekazállamok! kategóriájú filmekbõl (bár tiniként én is élveztem az ehhez hasonló B-kat alja förmedvényeket)
ON
szerintem az ubi legkésõbb a téli hajtásra nevezni fogja, de a nyári uborkaszezon is sanszos ;)
az fasza hogy moziban nézted, de egyrészt semmi bizonyítékot nem láttunk arra hogy megdöglött (sõt), másrészt nem volt 'éljenek az államok', nem lobogott minden második sarkon usa zászló, nem élte túl a szabadság-szobor a cunamit mint egyes filmekben, és még csak azt se mondanám hogy happy end volt a vége
attól független nyilván úgy formálod a véleményedet, ahogy akarod, még azt is elhiszem, hogy szerinted nem érte meg a mozijegy árát (szerintem igen, ez van), de az utolsó két sor már nem véleménynek tûnik, hanem egyszerû fikázásnak, ráadásul egyáltalán nem valós. részemrõl a témát lezártam.
on: biztosan ez történt:
Kedd azta de jól haladunk, szinte már kész az egész, még kijavítunk 1-2 minimális hibát, és mehet is piacra a játék
Csütörtök TE JÓZSI, HÁ NÉZMÁ, MOST LÁTOM CSAK HOGY KELL MÉG EGY TELJES ÉV
nyilván elhiszem, hogy a hét elején még nem tudták, hogy kurvára sehol se tartanak, persze, utálom, ha hülyének nézik az embert...
oké témazárás: a fikázás is a véleményem része, ez van, sajnos én akkorát csalódtam a filmben mint már rég egyik másikban sem (mondjuk elég sokat vártam is tõle), ráadásul oda is írtam, hogy valszeg én nõttem ki az ilyen típusú filmeket, és nem kezdet el hülyézni senkit azért mert tetszik neki a cloverfield..nekem az volt még az egyik legnagyobb bajom vele, hogy végül ez is csak egy x+n-edik szörnyfilm lett
ON:
Két hét múlva: Jó munkás vagy Józsikám, ezt jól megcsináltuk, dobjunk má' össze valami nyálcsorgatót ezeknek a gyerekeknek, aztán le kéne még cserélnünk pár dolgot, meg itt van ez a fránya PhysX is, nem kéne beleraknunk?
Te Pista ne szivass, nem leszünk meg 2010re sem a végén!
Jóvan Józsi, tudod mit? Összerakunk pár screent még pluszba, pár infót véletlenül leakelünk, aztán meg majd kiadjuk jövõ márciusban!
Pista, ennyi meló mellett még optimalizálni is kell!
Hagyd Józsi, nézzed má meg a R* is hogy küldi...majd kinyomunk egy-két peccset aztán szevasz!
Meg nem erõsített hírek szerint a Ubisoft kivette az eredeti fejlesztõcsapat kezébõl a reményteljes projektet.
A tavaly bejelentett I Am Alive címû túlélõ horrorból még egyetlen fránya screenshotot sem láttunk, de a közkézre bocsátott trailer és az itt-ott elszórt morzsák alapján úgy tûnik, olyan játék készülõdik a DarkWorks (Alone in the Dark: The New Nightmare, Cold Fear) mûhelyében, amelyet érdemes figyelemmel kísérnünk. Eredetileg márciust emlegettek, mint a premier lehetséges hónapját, ám könnyen meglehet, hogy ebbõl csak jövõ márciusra lesz valami, hiszen a kiadó a következõ pénzügyi évre (2009. április 1. - 2010. március 31.) tolta a játékot. A földrengés sújtotta Chicago romjai között játszódó mû újraértelmezné a túlélõ horror fogalmát. A nemrégiben elrajtolt honlap egyelõre nem látszik alátámasztani a címben is felvetett pletykát, miszerint az elsõdleges konzolverziókat (Xbox 360, PS3) kalapáló DarkWorks csapatát felváltotta volna az eddigi legrosszabb fogadtatásban részesített Splinter Cell (Double Agent) epizódot is jegyzõ Ubisof Shanghai. Bármi is legyen az igazság, a PC-s port a Ubisoft Montreálnál készül.
Amint tisztázódik a helyzet és megerõsítést nyer a hír, vagy épp ellenkezõleg, cáfolat születik, azonnal beszámolunk róla.
OFF. Tudtátok, hogy a Cloverfield végén van egy recsegés? Volt anno szó róla, hogyha azt megfordítod (visszafelé játszod le) akkor azt suttogja a fõszereplõ: Spoiler!!!
* Szerzõ: Pacman * Dátum: 2009.08.07 22:01 * Csoport: JÁTÉK * Bookmark and Share
Az Ubisoft készülõben lévõ akciójátéka, az I Am Alive, lehetséges, hogy csak 2011-ben jut majd el hozzánk, ha pontosak az egyik (ex-?)fejlesztõ online profilján talált információk.
A superannuation ma talált rá Charles Gaudron LinkedIn profiljára, aki úgy tünteti fel magát, mint a Darkworks vezetõ dizájnere. Lapjának összefoglaló szekciójában azt olvashatjuk, hogy "I Am Alive (PS3/Xbox 360, Ubisoft 2011)".
A kiadó a délután folyamán reagált a felbukkant információkra és elmondta, hogy a legfrissebb játékkal kapcsolatos tudnivaló az, ami a legutóbbi gazdasági jelentésükbõl kiderül. A jelentés szerint a játék a cég következõ gazdasági évében fog megjelenni, ami pedig 2010. április 1-tõl 2011. március 31-ig tart. (Ezzel gyakorlatilag nem cáfoltak meg semmit)."
Még egy évet kell várnunk a hányattatott sorsú I Am Alive megjelenésére.
Eddig csak pletykaszinten terjedt a hír, miszerint az I Am Alive nem készül el idõben, az elõs késés ellenére sem. Most már hivatalosan is a 2011. pénzügyi évre csúszott az ígéretes kalandjáték.
A romba dõlt Chicago kies utcáin így leghamarabb áprilisban kóborolhatunk, ám igen kétséges, hogy erre ilyen hamar sor kerülne. A Ubisoft ugyanis elárult, hogy teljesen átdolgozzák a játékot, amely a legújabb Splinter Cell grafikus motorját használja majd. Az egyetlen jó hír, hogy az I Am Alive fejlesztése legalább folyik, és a játék "még él".
info: Gamestar
Itt már ezt az infót tavaly augusztusban megírták... valszeg már nem pletyka.
Eltolták még egy évvel??? Hát csöcsörésszék meg a nagyanyjukat, aztán játszanak a kenyérpirítójukkal a kádban!
Ne rinyáljatok már gyerekek, lesz többjátékos mód! Ez megváltja a világot! Kenjék a hajukra a többjátékos módot, de amíg nincs I am Alive, addig fogják be a pofájukat és siessenek, mert pipa leszek.
hát , ha kibaszott jó lesz a game akkor megéri a várakozást. Ha viszont nemlesz egy nagy duranás akkor a Be*hatják.Már régóta várom, kiváncsi vagyok már
Mondjuk kiváncsi vagyok arra is hogy NASA gép kell hozzá hogy menjen e vagy elfut kétmagoson is.
Üdv! Valaki PMben elküldené az eddig megtudott infókat a játékról, és a megjelenést?
A szokásos információ érkezett az I Am Alive-ról, még fejlesztés alatt áll, és meg fog jelenni.
Az I AM Alive-ot egy idõben mindenki temette, mígnem a Ubisoft azt nem mondta, hogy szó sincs arról, hogy leálltak volna a fejlesztéssel. Azóta többször, több forrásból szintén megerõsítést nyert, hogy valóban készül a katasztrófa sújtotta (10.3 Mw erõsségû földrengés) Chicago-ban játszódó akciójáték.
A legújabb információ arról szól, hogy az ausztrál korhatár besorolásokat végzõ intézet MA 15+ értéket adott neki. Ami azon felül, hogy azt jelenti, hogy erõszakot tartalmaz, azt is jelenti, hogy hamarosan bejelenthetik a megjelenési dátumot. Ilyen besorolást ugyanis csak a már szinte készen lévõ játékok kapnak.
Érdekes, hogy ennyire "csendben" zajlott a fejlesztés, remélhetõleg ez nem jelent semmi rosszat.