Most látom kész a magyarítása. Akkor így is végigjátszom.
Sikerült valakinek maximális eredményt elérnie a végén?
nem rossz game,de inkább penumbrával játszok mint ezzel egyrészt élvezetesebb másrészt nincs olyan nagy gépigénye ( nem értem h a 8600 GT-en miért negy low fps-el amikor nincs is olyan hû de jó grafja) Nekem nem nagyon jött be a játék,túl lassú a játékmenete,meg nehéz is nem nagyon tudta h mit kell csinálni 2 óra gamelés után törlést kapott
Megszokott kalandjáték stílus. Leírás nélkül szerintem nehéz végigvinni, mert tele van olyan dolgokkal amire magától szerintem nem sok ember jön rá. Elég hangulatos, szeretem az olyan horror játékokat amik ódon épületekben játszódnak. Hasonlít a Scratches-hez de inkább logikai mint félelmetes. Hiányoltam belõle a félelmetességet mert egykét rovaron kívül nemigen van benne ellenfél.
De ha ebbe az irányba kezdenek el haladni a point n click kalandjátékok hogy már szabadon mozoghatsz benne akkor az már jó jel a jövõjükre nézve. Raknának bele egy kis harcot is akkor már elég érdekesek lennének (a nyíl megmaradna, viszont lehetne benne bottal náspángolni a zombikat vagy ilyesmi, nem csak a rovarspray lenne a fegyver mint ebben)
Elsõ részt gyorsan le is szedtem már kész a magyarítása.
Levélváltás a magyarító sráccal:
"Hello!
Darkness Within magyarítás miatt írok! Azt szeretném kérdezni,hogy fordítod még vagy leálltál a projekttel? Mert látom május vége van várható befejezésnek írva. + Sokunkat érdekel a 2. része magyarítható-e? És ha igen megcsinálod-e majd hozzá?
Válaszaidat elõre is köszönöm!"
"Szia!
Az elsõ rész ma vagy holnap kész, a másodikat meg már elkezdtem."
Mivel más már elvileg lassan kész az 1-el, tõle kellene megkérdezni. Egyelõre inkább befejezem amiket elkezdtem, meg amiket más nem akar még fordítani.
Aszittem elsöre, hogy "lompos"-t irtál!:D Nekem inkább hasonlit egy vé*bé*nyilásra... Attolmég lehet jo játék, majd ha egyszer lesz kereskedelmi forgalomban, és kedvem is hozzá, lehethogy megveszem, de lehethogy inkább nem! ;)
a mindörökké kitartóan állóképes feszesnyújtottkézzel lámpáscipelõ-ember! és a rohadt 'izgalmas' "na vajon mennyire lesz gusztustalan az arca, ha idefordul" para.
Nos, a teljes cím nem sikerült, mert több mint 30 karakterû, tehát az eredeti cím: Darkness Within: The Dark Lineage Megjelenés:: valamikor 2009. tavaszán, csak PC-n!
Darkness Within: In Pursuit of Loath Nolder nem sikerült túl fényesre. Pont azokon a pontokon sikerült elhasalnia, ahol - ha már Lovecraft hatására hivatkoztak - kiemelkedõt alakíthatott volna. Nem volt se ilyesztõ, se félelmetes, se borzongató. Fõleg az utóbbi kettõt vélem megbocsáthatatlannak. Sebaj, itt a jövõre érkezõ második felvonás, amelynek nyúlfarknyi kedvcsinálóját lentebb láthatjátok késõbb. Még a végén kiderül, hogy Isztanbulban is lehet jó játékot csinálni, csak akarni kell.