Hát az meg, de igazából már most sincsenek biztosítva a MÁV-osok. Uis, ha valami történik péntekig, akkor is csak a kárigénylista végére kerül a dolog, és várhatóan nem lesz mibõl kifizetni a kárt. Akkor meg ki tudja, mit tesznek a vétlen károsultak. Ezért sem biztos, hogy annyira irreleváns, h hová mész. Van olyan cég, ahol szerintem gyakorlatilag elképzelhetetlen, hogy ilyen helyzetbe kerülj.
Nem vagyok benne biztos, de most nagyon nyomulnak az online szerzõdéskötéssel, lehet ez adja azt a tudatot az embereknek, hogy nyugi, a számítógép megvár.... De aztán ki tudja. :D
Mégis 3-4-szer annyian vannak, akik még nem kötöttek újat, mint akik már igen. Mondjuk nem értem én sem, hogy mire várnak. Nem hinném, hogy pénteken éjfélig nyitva lesznek az irodák, a feltételeken meg nem változtathat senki novemberig.
Ez az, ami valszeg a mávos vezetõkben nem tudatosult :D Biztosító, tehát felelõsséget vállal. Hát mit ne mondjak, a pénz elrakásáért fognak most felelni. :D:D
Nem biztos, de az sem biztos, hogy nem esik a fejemre egy tégla, ha kilépek az ajtón:) Én azért azt mondom, hogy a minõségért hajlandó vagyok többet fizetni. Ha másért nem, azért, mert egy nemzetközi cég nem fog csõdbe menni. Ha MÁV-os lennék, most nem tudnám, hogy mi lenne, ha valami hülyeséget csinálnék. Nem szeretem az ilyen bizonytalan helyzeteket:) Inkább a megbízhatóság!
Hát nem tudom, elég sokba kerül így is egy autó fenntartása, a biztosítás már csak egy kicsit dob rajta. ÉS nem, biztos hogy nem nyújt azonos szolgáltatást egy piacvezetõ biztosító és egy olyan mint az egykori MÁV.
kötöttem TIR-nél. szarok rá, ha ez is megszünik váltok megint
No ez mondjuk pont nem a nagyokon múlott, a vezetõk lopták szét a pénzt. Nyilván minden cég tör a piacvezetõ pozícióra, de jó esetben ez azt jelenti, hogy minél olcsóbban minél jobb szolgáltatásokkal igyekszik megnyerni az ügyfeleket. Rossz esetben csalit dob az emberek közé, és arra használja, hogy néhányan jól járjanak.
"A magyar tulajdon pedig lehet, hogy nem kedvez a megbízhatóságnak, de én azért azt gondolom, hogyha sikeres országot akarunk, akkor bizonyos mértékben elõnyben kell részesíteni a magyar cégeket"
Hány magyar cég volt a biztosító piacon? Hány csõdölt be? Így hogy részesítsem elõnybe? Miért van az országba korrupció, pénzmosás? Elõször nekik kéne változtatni úgy gondolom, nem Nekünk elõnybe részesíteni. Így el is hiszem, hogy Franciaországba mûködik az egyesület változat. Ott nincs mondjuk ilyen kulturális, történelmi öröklés, amitõl más az emberek mentalitása kedves országunkban.
Azért nagy tévhiteink ne legyenek, tuti hogy jövõre jön a következõ olcsóbiztosító a soron, akit a nagyok így vagy úgy de tönkretesznek. Nem jó nekik az olcsó konkurencia.
"Persze, végülis van abban ráció, hogy 10x annyit fizess ugyanazért a szolgáltatásért :)"
Közel sem 10x annyit, sõt! a legtöbb esetben alig-alig többet. Másrészt közel sem ugyanaz a szolgáltatás: Allianznál van aktív kárrendezés, évi 20eHUF assistans szolgáltatás, normális szerzõdött partnerek, gördülékeny ügyintézés (a legtöbb esetben), és értelmes ügyfélszolgálat (bár ez utóbbi nem tökéletes, de legalább van, nem úgy, mint a kicsiknél vagy éppen a Genertelnél).
Tényleg nem gyorsak, nálam a biztositas.hu-n még aznap írtak. Csekk nem jött, pedig az Allianztól már igényeltem a neten egy zöldkártyát külföldi utazáshoz. Remélem, már postára adták.
Na netrisk most kuldott maileket hogy megkötötték az új biztosításaim, azért nem kapkodták el, de a lényeg hogy 15-e elõtt megvan. + halasztott díjfizetés majd 1x jön a csekk. (remélem:))
Az egyesületi biztosítókkal nincs semmi baj, ez a rendszer Nyugat-Európában kitûnõen mûködik, ahol az emberek nem szédülnek meg az Allianz vagy a Generali nevétõl. Ott van eszük, és inkább fizetnek kevesebbet ugyanazért. Az Autó2-ben azt írták, hogy Franciaországban a piac 35-45%-át birtokolják az egyesületi biztosítók. A MÁV is jól mûködött, amíg nem nyírta ki a vezetõség és a PSZÁF. A TIR és a KÖBE mellesleg még most is jól mûködik.
A magyar tulajdon pedig lehet, hogy nem kedvez a megbízhatóságnak, de én azért azt gondolom, hogyha sikeres országot akarunk, akkor bizonyos mértékben elõnyben kell részesíteni a magyar cégeket, akár termékekrõl, akár szolgáltatásokról van szó.
Ez csak pénzkérdés. Én pl. úgy éreztem, hogy a különbözetet inkább elköltöm másra. És összességében így is sokkal többet nyertam a MÁV-val, mint amit vesztettem. Két másik érv is a MÁV mellett szólt: 1., egyesületi biztosító (ami azt jelenti, hogy az esetleges profitot díjcsökkentésre kell fordítani, nem viszi ki ez nyugati üzletember az országból 2., magyar tulajdonú (mivel ugye a tagok a tulajdonosok az egyesületi formából következõen).
A negyedik dolog meg az, hogy mi, tagok nem szívtunk olyan nagyot, persze buktunk kisebb-nagyobb összegeket, de az átkötés mindenféle probléma nélkül megy. Szerintem inkább az érezheti kellemetlenül magát, aki az elmúlt 5-10 évben is az egyik piacvezetõnél volt ahelyett, hogy egy olcsóbb biztosítóhoz kötött volna.
nagy szívás most ez a máv-botrány... hál istennek nincs autóm, de ha lenne, tuti nem ilyen "nóném" cégnél biztosítottam volna, hanem valami piacvezetõ, elterjedt cégnél :P
Áhhh, a "tartozásomat" már 2 cégnek is eladták, amik szintén továbbadták. Õket nem zavarja, hogy ez így törvénytelen, perelnek jobbra-balra, meg fenyegetõznek, engem sem zavar, mert semmi közöm hozzá, soha olyan rendszámú kocsi nem volt a nevemen amivel basztatnak. Persze ahány cégnek átadják, mindig újra kezdõdik a mizéria, én meg újabb doksit nem küldök nekik, anno az ügyvédem lerendezte). Feljelenthetném õket zaklatásért is, de minek. Leszarom. (õk is) Dilettánsok.
"A MÁV ÁBE az augusztus 16-tól általa meg nem szolgált idõszakra vonatkozó,ám a tagok által befizetett díjakat Alpaszabálya elõírásainak megfelelõen, a biztosítási szolgáltatások teljesítését követõen fizeti vissza az érintetteknek."
Hülye vagy?! :D Csak úgy bedobták. Az ügyvédi irodák is ezt teszik a Centrumnál a felszólításokkal stb. Ezek nem pazarolnak manit a tértivevényre. Sima levélküldemény azt csókolom. :D
Nnna megjött a MÁV-tól a levelem, hogy nyasgem vagyok/leszek az ügyfelük! Ojvé. Mán hivatalos is! :D Na így tudják meg majd a papák, mamák és van egy hetük kötni újat (jövõ hét).
A genertel annak jó, aki az utóbbi x évben nem okoztt kárt. Igy 45%-os kedvezményt kapok, amit persze visszavonnak ha mégis kárt okoznék. Viszont idén már csak 1 negyedévrõl van szó, szóval ha ezáltal duplájára emelkedik a díjam, akkor sem bukok nagyot. Nem beszélve arról, hogy ez a dupladíj sincs annyi mint pl az Allianzé.
Amúgy ha netrisken kötsz, akkor amint megnyomtad a megkötés végén a gombot és szinte azonnal vissza is igazoltak mail-ben, máris nyomtathatod az igazolást a személyes menüpontban a szerzõdéseidrõl és már van biztosításod. Azonnal (percre) és online.
Igen, sok esetben a genertel is nem annyival olcsóbb, mint amennyit bukhatsz rajta (sõt). Mondjuk a 3ezresemre jóval olcsóbb lett volna, bár azóta mások is lenyomták az árakat. Hogy gyorsan kötöttem (hogy legyen minél elõbb biztim), az nekem biza legalább 8k-t jelent évente (mivel a generali csal és aláment árban azóta a K&H-nak keményen, ott jobban járnék év végéig, de már késõ).
nálam is a Genertel volt a legolcsóbb , de ha zúzok akkor emelkedik a tarifa.....szal inkább a (negyedévente) kb. egy ezressel drágább K&H-nál kötöttem meg. (B10~5800Ft/negyedév)