Sziasztok! Nem rossz egy játék, de nem tudtok hasonló kategóriájú játékot, ami kevésbé sci-fis (bár kétlem, hogy lenne)?
Sziasztok megint! Olyan elõfordult valakivel, hogy nem reagált a carrier autópilótája? Konkrétan nem tudok rövidtávú célt megadni. A szigetek között mûködik, de pl ha csak át akarnék navigálni a sziget másik oldalára, akkor nem. A hajó összes rendszere 100%-os, valamint a mantákon és a walrusokon mûködik at autopilot.
Fölé repülsz vele igen közel hozzá, megjelenik az ikon és akkor kell megnyomi azt hiszem a tûz gombot.
Azt esetleg meg tudja mondani valaki, hogy a mantákra rakható kampót hogyan kell használni a walrusokon?
jó lenne ez, csak az AI tényleg nagyon gyenge...
Na megnéztem a demót, nagyon vártam. Aztán egy bázisnál a jármûvek képtelenek voltak kijönni egy kurva nagy kapun, ott forgolódtak össze-vissza. Ha RTS nézetben próbálom terelgetni õket, akkor egy katasztrófa az egész, minden jármûbe külön bele kell mászni hogy manuálisan beállítsam irányba.
2012-ben mindez...jééézus, uninstalled. Egy fos az egész IMHO.
igen ezt többen írták a hivatalos fórumon az enemy carrier AI igencsak kihívásokkal küzd, szerintem késöbb javítva lesz.
Tegnap odamentem egy szigethez amit támadott az ellenfél, aztán hátulról megközelítve a hajó elején lévõ nehéz ágyúval addig követtem és lõttem amíg kész nem lett... ez így nem volt nehéz, a régi carrier commandban azért nem lehetett pár óra játékkal elkapni a nagy hajót
A lényeg az elején van, a kapitány figyelmeztet a célponttal kapcsolatban arra, hogy mire kell figyelned és hogyan nyomhatod le. A diskurzus után ha támadod a célpontot, akkor jobb oldalon alul találatokkor majd látni fogsz egy bizonyos állapotjelzõt felvillanni ami informál téged a célpont állapotáról.
Tipp (spoiler-be teszem, bár nem tartalmaz infót a sztorival kapcsolatban, de jobb a békesség):
Nem lesz egy könnyû menet, csak maradj mindig fölötte és sose távolodj el tõle 200 méternél messzebbre és lõdd folyamatosan (legjobb ha a célzás rásegítést is bekapcsolod és ezt nem csak én mondom de a játék készítõi is erõsen javasolják a használatát, mert nélküle szerintük nem lehet megcsinálni a dolgot). A géped muníciója és páncélzata is töltõdik, szóval nagyon aggódni nem kell.
Kétféle befejezés van,ami eléggé eltérõ végkifejletet ad, bár egy ponton közösek. Elsõre nekem is égig szaladt a szemöldököm, aztán újrajátszottam az utolsó feladatot és odafigyeltem a szövegelésre, így már egy pozitívabb változatot sikerült elõcsalogatni. :)
A kapitány mindkettõben meghal, csak míg a rossz befejezésnél - ami akkor jön ha nem sikerül lelõni a menekülõ gépet a sajátunkkal és el tudja érni a dokkot a gépen a manus - a gaz ellenfél elmenekül és elfoglalja majd a hordozónkat, kinyírja a társakat és börtönbe dugja a fõszereplõt, addig a jó befejezésnél kinyírásra kerül a rosszarcú, aztán a jófiúk egy nagy halom új hordozóval majd elfoglalják az egész bolygót.
hú hát elég érdekes a campaign ending:D nem ezt várná az ember az tuti:)
Ez a gyors és biztonságos megoldás. a Másik, hogy szétlövi az ember a command center-t aztán egy walrusra rak egy spéci modult (nem a hack, hanem a többi valamelyikét), odamegy a romhoz, aktiválja és elkezd épülgetni az új központ. Lehet továbbállni egy másik szigethez aztán majd idõvel (sok idõ, nem érdemes megvárni a szigeten, mert marha hosszú lesz) felépül az új központ a sziget meg automatice a játékosé lesz. Ilyenkor érdemes visszamenni, mert ha van a szigeten kutató központ akkor oda kell menni és egy walrussal "elfoglalni" (pont úgy ahogy a raktárakat, HQ-t, finomítót el lehet foglalni és ezáltal készleteket szerezni onnan), mert így lehet új technológiához jutni.
Na én is végeztem a "tutoriallal" Outpost elfoglalva. Innentõl lesz érdekes a játék.
A kapszulákat akkor tudod szerintem használni ha lerombolod a command centert (tkp. hacking helyett). De a szigetnél fel is ajánlja, hogy átépíthetsz egy már meglévõt.
Szeretem amikor az emberek menet közben elejtenek egy-két játéknevet, jó dolgok szoktak kisülni belõle... errõl az NWAC-ról nem is hallottam, gyorsan rágugliztam, már nézem is meg :)
Na, túl vagyok 6-7 óra után és azt kell, hogy mondjam a kezdeti fps nézetes döbbenet után a vannak benne jópofa dolgok... Tetszik, hogy váltakozik a napszak és az idõjárás és bizony elég keményen kell trükközni, hogy egy szigetet elfoglaljon az ember...
Szumma szerintem jó lenne ez, ha a jelenlegi hibákat javítanák(pl. irányíthatóság, grafikai/fizikai,AI bugok) + egy multi rész sokat dobna..:D Persze ez szubjektív vélemény, mert nekem a Naval War Artic Circle is fent van még mindig a gépen..:/
Arra rájött valaki, hogy a különbözõ defend és gyártó kapszulákat mikor és hogyan lehet használni?
hát.. én a strategy résszel játszottam és élveztem. :) Az FPS-bõl kicsit toltam csak, aztán kilép és strategy. Tetszett, de pár dolog nem volt tiszta. A szigetet foglaláskor körbe kell hajózni és a scramblereket leszedni mind?
Na, érdekes volt az ötödik sziget (ami egy védelmi sziget ugye). Abból állt az elmúlt másfél órám, hogy szaladgálok jobbra balra, föl le a szigeten, hogy kiírtsak egy nagyobb adag ellenséget, aztán mehetek javíttatni, és lõszerrel feltankolni, aztán megint kiírtani egy nagyobb adag ellenséget, megint javíttatni, és feltankolni. És még bõven hátra volt a sziget alsó fele, amikor meguntam, és kiléptem. Közben az irányítás is behülyült, hiába adtam ki a két warlusnak, hogy Suspend, akkor is folyton követtek. Az automata útvonalkeresésrõl nem akarnék mondani semmit (elismerem, hogy ilyen dimbes dombos vidéken elboldoguló útvonalkeresõt nem egyszerû írni), de hogy egyenes úton nem bír követni a két másik warlus, arra meg egyszerûen nem is tudok mit mondani.
A játékra sem tudok mit mondani, az Epic Fail dicséret lenne. Egyszerûen nem hiszem el, hogy a tesztelõk egyetlen percet is élveztek a játékból! Ez a valami nem a jó öreg Carrier Command az biztos.
(és ilyenkor örülök, hogy le tudom szedni a virágbolti verziót, mielõtt pénzt adnék érte)
Ahh, köszke megtaláltam az épület mögött volt a kapcsoló(rohadjon meg vagy 10x elmentem mellette)..:)
ilyen antenna szerû dolgot keress,van ott egy ahova irja és van egy a közeli bázison a hagyoldalban,és egyszerre kell megnyomni a 2 gombot hogy nyíljon a kapu
Nem tudjátok véletlen, hogy az Outpost pályán hogyan tudom kinyitni a kaput? Az északi "firewall"-hot szeretnék bejutni, de nem tudom hogyan tudnám kikapcsolni a kaput..:(
ha belejösz tök egyszerû a manta irányítása,gyakorolni kell. iszonyat jól lehet vele fedezékbõl trollkodni,a radar ellen is azt ajánlom. légvédelemre viszont figyelj mert gyorsan szétszedik. az a pálya az egy szem mantával megcsinálható kivéve a közeli kis bázis ahol légvédelem van.
mst már több szigetem van épp a hammerhead rakétarendszerért hajtok. iszonyat idegesítõ hibák vannak benne amik nélkül talán még élvezetes is lenne. elõször is az említett útkeresés elakadás...katasztófa. a másik: a lelött gépeket gyártással lehet pótolni,fegyvert felszerelést is. az elején kevés sziget van elég sok idõbe telik legyártani egy elveszített mantát felszereléssel együtt. ez még nem okozna gondot,de: idõgyorsítás nem létezik(vagy csak nem találtam meg) csak akkor ha a hajó másik szigetre megy,ami üzemanyagot zabál amit szintén gyártani kell. szigetek: eddig 2 félével találkoztam,firewalled és shielded. ugye a hq-t kell elfoglalni egy hackerrel felszerelt walrussal. na most hogy oda eljuss ki kell iktatni 1: a tûzfalakat a sziget többi bázisán 2: a pajzsgenerátorokat ami szintén a többi bázison van.elég sablonos. ha az idegesítõ hibákat gyógyítják lehet belõle valami. multi jó lenne.
Lenne egy kérdésem. A 3. pályán mindenkit legyaktam és a Command post-ot kell deaktiválni de nem hagyja. Az épületet olyan, mintha zárlatos lenne :) Piros marad a jelzés amikor már deaktiválható/elfoglalható lenne. Lehet, hogy valamelyik épületet el kéne foglalnom elõtte? (az üzemanyag finomítós dombon elfoglaltam az épületet) Köszi elõre is segítséget!
újabb 10 perc után azt kell mondjam hogy ez ótvarabb az ótvarnál is :D. Látszik hogy úgy vannak kialakítva a mapon a dolgok hogy át tudjál menni rajtuk anélkül hogy ugrálni kéne. Most tényleg annyira nehéz lett volna leprogramozni az ugrást vagy mi? Az egeres irányítás is tényleg borzalmas, mintha valami konzol porttal kéne játszanom.
Nem tudom ki találta ki, hogy a kötelezõen kell egy "mouse smooting" az irányításba, de így elég nehéz célozni. Warlussal konkrétan csak akkor tudok bármit leszedni, ha megállok. Az, hogy nem látom az ágyú miatt rendesen a gép orrát, nem látom merre van elõre, még tovább ront a dolgon. És ismét elakadtam (kösz Caliph az elõzõ tippet, magamtól tuti nem találom meg az ajtót). A harmadik szigetet kellene elfoglalnom, de nem tudom meghekkelni a Command Center-t, mert piros a hekkelõ ikon, meg mindenféle elektromos kisülések cikáznak a körülötte. Nem történik semmi az F nyomogatására. És aztán szépen visszakapcsol a védelmi rendszer, és helószia van...
Valaki jár annyira elõre a játékban, hogy megtalálta a stratégiai részt? Mert eddig ez csak egy ótvar fps.
Én is csatlakozom az elõttem szólókhoz, szvsz teljesen felesleges volt kampányt belerakni, ha az erõforrásokat a sandbox módra koncentrálják, és abba raktak volna egy tutorialt 100% jobban jártunk volna.
Ok, majd dobok. Bár szerintem csak addig játszom a kampányt amíg ki nem tanulom mit hogy kell, per pill ez olyan gagyi hogy a sandbox módban látom az egyetlen esélyt.
Nos, skacok vegyesek az érzelmeim...kampányt indítottam és az FPS nézet sajnos az elõttem elhangzottak szerint, egyszerûen nevetséges...:( Pl. a csaj mikor csípõre teszi a kezét akkor olyan mozgáskultúrája van, mint aki épp vagy befosik vagy épp "galambot ereget"! Maga a sztori amúgy jó... A jármûvek koordinálása szerintem ötletes és élvezhetõ... A jármûvek lassulnak az emelkedõn, a mocsárban csúszkálnak és alig mennek..szóval a fizika jó, de vannak érdekes pontjai, mint mikor egy enyhe oldalban az x tonnás tank csúszik oldalra..:D Az AI sokszor beakad és elég nehezen találja meg az optimális útvonalat... Sajna a tapasztalatok alapján pénzt nem adok érte ebben az állapotban...erõsen béta szagú dolog...talán pár "pecs" megoldja a dolgokat...
Eddig kb 15 percet tudtam megcsinálni belõle. De ez az FPS mód benne olyan hihetetlenül gagyi hogy borzasztó. Mi az hogy egy 2012-es játékban nem lehet ugrani és nincs normális weapon zoom? Meg az irányítása is olyan hogy látszik hogy ez konzolra van konfigurálva. De azért kap egy esélyt, hát ha a stratégiai és jármûves része élvezhetõ lesz. Ha meg nem akkor marad az év csalódása, pedig már nagyon vártam erre a játékra.
Kis játékmenet..picit összevágtam..nem lett a legjobb de nem akartam csak egy valamit kiemelni a játékból. Szépnek mondható. Viszonylag izgalmas. Bár én minden játékkal így vagyok az elején aztán jöök rá, hogy ez nem is olyan jó :D
Várható volt sajnos hogy nem fog durranni.... a névvel próbálták meg eladni, innováció kb nulla, ez már kevés 2012-ben.
Istenbizony Anteus Rising fenyevekkel jobb ennel ;(
na igen a nem ugrik a katona elég nagy ballépés volt:D az Ai kezd "megjavulni" több walrus már bevárja egymást úgy ahogy de elõszeretettel másznak be tûzvonalba még mindig. mantra irányítását ha megszokja az ember elég szépen lehet vele darálni. Beakadós valrus nekem is volt ,szerencsére a másikkal sikerült lelöknöm. Én még elvagyok vele,kérdés meddig képes lekötni az embert. Na majd holnap rácsekkolok megint 1-2 órát.
Carmang: az orvosi szoba ahol van azon a folyosón van egy gombal nyitható szoba ha jól emlékszem.
Hát hasonlókat élek át én is a katonával. Olyan helyeken akadok be, ahol egy nagyobb lépéssel simán leküzdhetõ lenne a terep. A falról visszapattanós dolog meg egyenesen nevetségesen gagyi.
Most az elfoglalt hajó fedélzetén mászkálok, amikor meg kellene tisztítani a droidoktól, de nem tudok továbbmenni. A Deck feliratú ajtók nem nyílnak. Csak két kisebb ajtó nyílik, az egyik valami orvosi szoba, a másik valami kisebb vezérlõközpont, ahol át tudtam venni egy droid irányítását. A droidot viszont szétkapták az ellenséges droidok. Hogyan tovább?
kozben elindultam en is az elso szigetet elfoglalni, ott sem volt jobb, de alszok ra egyet, mielott vegleg elfelejtem, na nem azert mert annyi jo pontja lenne a fejlesztonek, inkabb az elod szep emlekei miatt.
De valahogy az egesz iranyitas olyan nyogvenyelos, probaltak rafaragni a kontrollerre az latszik, a katona nem ugrik dolognal viszont majdnem bedoltem a bicskamba. Aztan amikor az elso jarmuvel elkadtam, es vissza kellett toltenem a mentest, mert nem tudott lejonni az akadalyrol.
hát még akkor nagyon az elején jársz,én már a 4. szigetet fogom támadni mst kaptam az elsõ mantámat. fps elején csak egy bevezetõ a sztorihoz tényleg nem egy nagy szám. mostani tapasztalatom az hogy sajnos a gép által irányított egységek bizony igen buták, a walrusok szépen elakadnak mindenben ahol lehet,sokszor forgolódnak keresve az utat,asist parancson próbálják követni a védendõ egységet de ha azt én irányítom bizony szépen lemaradnak. mst tesztelgetem majd hogy nem nyúlok bele,csak a mantrával figyelem felülrõl mit mûvelnek,bevárják e egymást. a game maga jó,de az AI ezen része igen idegesítõ
a jatek fps nezetben kezdodik, ha nem tudnam, (mivel regen sokat jatszottam az elodjevel) mirol fog szolni remelhetoleg, mar az elso 5 perc utan toroltem volna annyira gagyi... ez az erzes 10 majd 15 perc jatek utan is megismetlodott. Most mar a carrierben rohangalok, de ott meg rosszabb a helyzet. Bohemia, jaj de nem megy ez neked.
Na, xboxra már kint van...(legalábbis a virágboltban már láttam)...hamarosan jön pc-re is...
RTSként ez nem rúghat labdába - már a Dune 2-ben többféle egység volt mint itt (és a fegyverválasztás az nem jelent szignifikáns különbséget ha csak 2 féle hordozóeszköz van). RTSekben standard az hogy minimum 3 oldal/faj van, oldalanként 8-10+ féle különbözõ egységgel... az RTsek ebbõl élnek meg, hogy sokféle egység van, és azok counterezik egymást. Szerintem a párféle fegyver nem dob/variál annyit az egységeken, hogy ellensúlyozza a típusok hiányát. Bár ha olyan szintre meg tudnák csinálni mint a Warzone2100-ban....
Abban sincs semmi extra hogy stratégiai nézetbõl átülhetsz bármely egységbe. Már 1998-ban a Battlezone (illetve annak folytatása) tudta ezt, és ott megint csak amellett hogy szabadon ugrálgathattál az egységek között, oldalanként jópár féle, tök különbözõ jármû volt. Természetesen gyártással, nyersanyaggyûjtéssel (fasza kis cucc volt).
Persze mondhatnánk hogy nem mindenki olyan dinoszaurusz mint én és ezért sokaknak lehet új a játék - cserébe egyelõre úgy tûnik mégiscsak a veteránok a célközönség, mert nagyon a NÉVRE építenek. A Veteránok viszont sokmindent láttak már, a név nem fogja behülyíteni õket. Ráadásul a marketing hiánya miatt a fiatalabb korosztály észre se fogja venni ebben a játékdömpingben.
Azért nem temetem elõre a játékot, de eddíg amit mutattak abból sok extrára nem számítok. De ne legyen igazam és kapjunk egy fasza, 2012-höz méltó játékot :)
Miért lenne kevés ez így? Más RTS-ek hogy mûködnek... építs egységet, rombold le az ellenséget. Ennyi. És mégis mûködik több, mint 10 éve.
A Manta, és Varlus pedig bõven elég (+ anyahajó). Ha megtámadsz egy szigetet, egyszerre úgy is csak egyiket tudod irányítani. Ahogy nézem a videót kellõképpen erõsek is lesznek a szigetek.
hát eleve lesz egy story camping,valahol láttam is róla videót,gyalogos katonával kell menni jármûvel volt üldözéses jelenet is. Ezt nyílván érdekes/izgalmas lesz-amúgy a fejlesztõk bevallása szerint is remake ,persze az eljövendõ kiegészítõkben még hozzáadhatnak új egységeket. És remélem a moddolhatóság is megjelenik benne. A két egység így igaz hogy kevésnek hangzik,de mivel úgy szereled fel õket ahogy akarod,máris több féle egységet jelent csak nem full eltérõ skinnel...lehet könnyû armoros gépágyús mint egy más rts beli jeep,vagy nehéz armoros heawy laserrel mint egy tank,vagy AA üteg. És ahogy fórumon irogatják szépen fel kell fedezgetni az erõsebb fegyvereket/páncélokat,kezdetben alap fegyverek/light armor ami elérhetõ. További taktikázásra adhat még lehetõséget hogy az elfoglalt szigeteket gyártó védõ vagy bányász szigetre lehet specializálni.(nem tudom ez az opció megvolt e régen) Szal pár hétig tuti el lehet vele lenni úgy gondolom.
Hát, mivel anno C64-en toltam sokat, nyilván meg fogom nézni.
Viszont tartok tõle hogy a játékmenet 2012-ben már kevés lesz. Pl ha jól olvastam, ugyanúy csak két jármû (valrus és manta) lesz, kb annyi customizációs lehetõséggel mint annó, és az egész kb egy grafikai tunning.
Se research, se öbbfajta jármû, se komolyabb upgradek.... ez igy nagyon nem lesz elég.
"A Bohemia egyébként a szintén cseh Black Element Software-rel karöltve PC, PS3 és X360 platformokon tervezi feltámasztani a klasszikus Carrier Command címû repülõgép-hordozós játékot. A Carrier Command: Gaea Mission valamikor 2010-re várható, de egyéb részletek nem ismertek."
Az oldal ahonnal a scennelt ujsagreszek szarmaznak: