Hogy lehet egyedi trade értékeket beállítani? Magyarral kb megpurcan a gazdaság néhány hónap alatt mert elfogy a nyersanyag, a 2-ben legalább el lehetett tradelni a supplyt, de itt senkinek nem kell :/
Angliában partra szálltam de nem kapok utánpótlást. Nincs kikötőm. Elfoglaltam ugyan dovert és csapatok is állomásoznak ott de valamiért továbbra is angol terület maradt. Ez valami bug?
Tengeren túli ellátáshoz konvojt is kell gyártani és azt folyamatosan védeni - így simán ki lehet véreztetni a legerősebb koalíciót is, ha sikerül egy, a fővárosaikkal semmilyen szárazföldi kapcsolattal nem rendelkező területre csalni a főerőiket (a Csatorna ehhez kevés és túl jól őrzött...). Piszok sokáig tart ezek gyártása és ha pl. az USA-val akarsz Európában, vagy Ázsiában vitézkedni, akkor folyamatosan 1000 szám kell őket gyártani - megvédeni, szinte lehetetlen őket, mindig lesz veszteség - ami politikailag demoralizáló hatású is az országra nézve... - , legfeljebb ennek mértékét lehet csökkenteni.
A köztes, magasabb parancsnokságokat ki kell tolni a távoli front irányába, hogy tőlük, közelebbről kaphassák a csapatok az ellátmányt, és ahogy a kolléga írta: ezek vezetői posztjaira logisztikai varázsló tulajdonsággal is rendelkezők kerüljenek.
Az officer ratio "csak" a csapat hatékonyságát, morálját befolyásolja: ha ez magas, akkor tovább és eredményesebben küzdenek a harcmezőn - egy jó parancsnokkal a hátukban. Tehát a rendelkezésre álló ellátmányt és magát az élőerőt "gazdaságosabban", hatékonyabban használjál fel.
Ha tartósan kell kietlen vidéken hadakozni, akkor megérheti egy ellátó "csatorna" létrehozása is: a kikötő - ha kell - és egy, a frontra vezető tartománylánc infrastruktúráját megnövelni, hogy azon a részen az ellátmány és a szárazföldi csapatok gyorsabban, nagyobb tömegekben tudjanak haladni. Ha békét kötsz, de tudod, hogy pár éven belül háború fog kitörni, akkor azon határsávot is meg lehet "erősíteni" így: a jobb infrastruktúrával rendelkező részen jobban is harcolnak a csapatok - de az ellenfélé is, ha elfoglalja ezeket. Erre jó példa a Brit-Olasz párharc afrikai hadszíntere, ahol hónapokkal lehet lerövidíteni a csapatok frontra való kiérkezését és így magát a hadműveletet is, ha előre fel vannak javítva a kritikus tartományok "áteresztő" képességei - de a Szovjetunióban sem hátrány, ha van ilyen (mindkét fél részéről).
Egy-egy szigeten - amit támadnak, azt különösen: így jobban, hatékonyabban lehet védeni és sokkal nagyobb veszteségeket lehet okozni az ellenfélnek - érdemes maximumra húzni a kikötőt, a repteret, a légvédelmet és a "közlekedést" - meg majd a radart is - és ezen központtal levezényeltetni a tengeri hadműveleteket: nagyobb mértékű lesz a flották regenerálódási sebessége, a tengeren is.
Az officer rate-nak az utánpótláshoz nincs köze. Itt van angolul egy leírás róla, hogyan is működik. Válts az utánpótlás térképére, hogy lásd, hol akad el. Ha stratégiai áttelepülést adtál parancsba az egységnek, akkor előfordulhat, hogy az egység már megérkezett, de utánpótlás odaéréséig nem kap. Lehet elégtelen az infrastruktúra az adott területen annyi egység ellátásához, amennyit odavezényeltél. Rengeteg oka lehet az elégtelen utánpótlásnak... Pl. Norvégiában partraszáll a gép a németekkel és a barom egyre csak küldi oda a páncélos egységeket, de egy kicsi kikötő van csak a kezén, ami csak kevés utánpólást tud átereszteni. Az eredmény az, hogy a sok csapat a sokkal gyengébb ellenségtől vereséget szenved.
Tipp: nevezz ki "logosztikai varázsó" képességgel bíró parancsnokokat hadszintér, hadseregcsoport és hadsereg parancsnokoknak = SOKKAL kevesebb utánpótlást fognak igényelni a csapatok.
Miért nem kapnak ellátmányt a csapataim? A raktáron van dögivel az officer ratio meg 140%-on.
Köszi ez sokat segített.Nem nagyon szoktam parancsnokságot adni a hadosztályoknak (pláne a gyalogságoknak) és a csúszkáknál is kb. 90% a kutatásoknak megy. Így már értem hol csesztem el.
A kutatás részlegnél a 4 csúszkából az egyik ez: adsz neki pontokat és kiírja, hogy az napi szinten mennyivel növeli a tisztek számát - ezt jobb fönt is kiírja. Emlékeim szerint a 140%-os tiszti ellátottság az ideális - ehhez már a kezdetektől, elég komoly mennyiséget kell áldozni erre a pontokból. Érdemes a parancsnoki fán minden helyet kihasználni (pl. egy HDT 5, vagy 6 Ho.-ból állhat, ezeket maximálisan feltölteni alakulatokkal), hogy minél kevesebb tisztre, így a kutatások (és a diplomácia) elől elvett, értékes pontba kerüljön ez a rész - azt a parancsnokságot megszüntetni, ahova nem kerül egység. (Arra azért ügyelni kell, hogy a(z új) parancsnokságok iszonyúan lassan töltődnek a többi, "rendes" egységhez képest!)
A másik: a kutatható dolgoknál 3 fülön is vannak ezt növelő dolgok (ipar, teóriák(?), doktrínák), ill. az ipar méretétől függő az utánpótlás szállítás mértéke - utóbbit a legnehezebb önerőből növelni, inkább iparosodott területeket kell elfoglalni és a Birodalomhoz csatolni.
Még egy: a területek infrastruktúrája nagyban meghatározza a szállítható utánpótlásnak és így a csapatok feltöltésének mértékét is: a kietlen szovjet földön mindig is lassabban fognak regenerálódni az egységek, mint pl. Franciaországban! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2015.05.26. 11:14:31
Növeld az officer rate-et az növeli a szervezettséget. A land doctrine-k között pedig fejleszd azt, ami az adott egység típus morálját növeli. (organisation regain rate)
Hearts of Iron 3 játékosok! Mit tegyek? Minél több hadosztályom van annál lassabban töltődnek fel a szervezettségük. Miért? Németekkel vagyok kb. 150 hadosztályom van de napi 0.0008-al nő a készenlétük naponta.
Sziasztok felraktam a legújabb black ice 7,53 és az a problémám vele hogy sok dolgot nem tudok fejleszteni benne .egymás alatt vannak a panelek ,meg van olyan is 1934 es fejlesztés rámegyek hogy fejlessze és pirosan jelenik meg a fejlesztések között ... volt már másnak is ilyen problémája ? tud valaki rajtam segíteni ? előre is köszönöm ...
Piratebayen volt fent egy black ice-os 4.02. Szerintem egyszerűbb azt lekapni mint patchel szarakodni.
Igazán feltalálhatták volna a vasutat is ebben a játékban. Ha átcsoportosítom a haderőt, akkor hónapokig gyalogolnak.
Azt tudja valaki, hogy 4.01-es crackes verziót hogyan lehet 4.02-re peccselni? A letölthető peccsek azt írják, hogy nem találják a játékot, nem futnak el.
Free Beta Csekkoljátok a kisorsolásra kerülő free HOI 4 miatt!!!
Ja, én is gondoltam, hogy lehet nem bírja a gépem, ezért kipróbáltam egy erősebben (6 Gb ram, négymagos 3.2 ghz) és azon is kifagyott, és persze próbáltam a lassításos módszert is.
A "napváltásnál kifagy" inkább túlterhelt rendszerre utal - visszavenném a játék sebességét lassúra, vagy nagyon lassúra, hogy úgy is kifagy-e, ha nem, akkor ez volt a gond (csak van kellő mennyiségű, üres hely a háttértáron ) -> erősebb CPU-t, több memóriát, gyorsabb hátértárat kell beszerezni; vagy very slow-on kell játszani...
Nekem nagyon stabil volt az a mod-dolt, virágbolti verzió - nem hiszem, hogy azzal van a baj.
Időközben rájöttem mit mondtál, de nekem is warezos (Hearts of Iron 3 - Their Finest Hour 4.02 + Black Ice 3.1 Mod) ez van meg, mondjuk a mód nélkül használom. Amúgy ugyanaz a bajom, mint #6598-nak.
Köszönöm a választ! Jó darabig visszaolvasgattam, de nem igazán találtam (biztos elsiklottam felette), hogy mi is ez a warez pontosan és persze honnan lehet megszerezni.
Ahogy már előttem írták: ez lehet az eredeti verzió gondja - a warez ezt megoldja. Esetleg, mint a HoI2-nél: a játékbeli idő sebessége túl gyors ahhoz, hogy időre elkészüljön a számításokkal a processzor és ekkor kezd fagyogatni - a játék sebességét visszavéve ez a "hiba" nem jelentkezik (a C2D-ómmal maximum sebességgel tudtam kezdeni a HoI2-őt, de '40-41-től, amikor már eléggé forrongott a világ és sok egység mozgolódott volna, vissza kellett vennem átlagosra, majd alacsonyra, hogy ne akadjon ki a rendszerem).
A játék (4.02) lefagy, de nem amikor belépek vagy hasonló, hanem amikor már régóta játékba vagyok pl. 1941. január. Ha visszatöltöm, akkor ugyanott megint lefagy, hibaüzenetet nem ad. Nem hinném, hogy a gépem teljesítményével lenne gond. (Win. 7 64x) Érdekes, hogy Magyarországgal nem-nagyon fagyott le, de a németekkel vagy japánokkal igen. Ha valaki tud valami megoldást, előre köszönöm!
#6612 Dettó ugyanaz a problémám volt Win 7 64 alatt. Folyamat crashelt a stemes verzió. Állítólag valami exe fix kell neki eredeti fórumról de nem volt kedvem szórakozni vele ha már megvolt piratebayről. Tök ugyanaz a verzió mint a steames és a mentések is működnek csak az nem crashelt.
Nekem a CD-s eredeti verzó van meg + a neten vettem meg jó régen a samper fi-t meg finest hourt, fene emléxik már honnan (talán valami német honlapról úgy dereng). Minden működik faszául. Én a te helyedben megpróbálnám a khm... kevésbé "tiszta" verziót is, hátha csak a te verzióddal van a gond. Csak rákeresel, hogy hearts of iron 3 torrent, a többi meg már megy magától... Ha az után sem jó, akkor nem a játék szar, amit megvettél. Más gond van.
Hogy álltok a játszhatósággal? Én megvettem steamen és totálisan bugos. Csomószor kilép v szétmegy a játék (pl nincsenek ikonok a menüben, v a diplomacyban, v a technologie-ban ...) Kiszedtem a use counterst és tényleg emberi alakosak lettek kivéve az az államé amelyikkel én voltam. Ott mintha vmi félresikerült kísérlet eredményei lennének. Totálisan amorf képek jelentek meg. Nem is értem...
Egyszerű: game options -> use counters leveszed a pipát és máris a sematikus ábrát látod. Az annektálás sokkal bonyolultabb. 1. Ha úgy támadsz, hogy a célpont nem lép be egy szövetségbe sem, akkor biztosan annektálható, amikor győzöl. Pl. Olaszországgal még az angolokkal, franciákkal való hadbalépés előtt támadod meg a görögöket, akkor nem lépnek be alliednek és annektálhatod. 2. Ez egy megfigyelés. Németekkel ha "GYORSAN" győzöd le a megtámadottat, akkor úgy látom 50%-nál több esélye van annak, hogy annektálhatod, nem számít, hogy belépett már alliednek. Nem biztos, van benne véletlenszerűség. Pl. visszatöltöd a mentett állást és az egyik esetben annektálhatod, a másik esetben csak megszállni tudod. Ez igaz a következőkre: Lengyelország, Dánia, Luxemburg, Norvégia, Jugoszlávia. Egyébként a megszállás történelmileg hitelesebb, mint az annexió, így én nem is bánom ha nincs annektálás. Ismereteim szerint egyedül Luxemburgot annektálták de facto a háború alatt. A többi országot valamilyen helyi kormányzati szerv irányította, még ha az teljesen német volt is. Többnyire azonban kollaboráns kormányokat alkalmaztak. 3. Fontos, hogy a fővárost te szálld meg, mert csak így annektálható (megint csak megfigyeléseim szerint). Például, ha Jugoszláviát úgy foglaltam el, hogy Románia felől (aki már axis akkor) foglaltam el Belgrádot és így az román megszállású lett, akkor hiába győztem pár nap alatt nem engedte annektálni. 4. Belgiumot, Hollandiát, Franciaországot azért nem engedi soha annektálni, mert azoknak gyarmataik vannak és a kormányuk úgymond "elmenekül oda", így csak megszállni lehet.
Olyan kérdéseim lennének, hogy hogyan tudom azt megcsinálni a játékban, hogy az egységeknél a térképen a sematikus ábrájukat mutassa (gyalogos katona, tank, hajó ... ) és ne ilyen bilétákat v miket?
A másik, hogyan tudok területeke annektálni? Mert ha háborúzom és elfoglalok egy területet akkor csíkos lesz és hozzám tartozik ugyan, de beolvasztani a birodalmamba nem tudom őket. Illetve egy békekötés után meg visszakerülnek az ellenséghez. Jelenleg csak ennyi a gondom. :)
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv.
Ez a baj még a legkomolyabb modokkal is: nem tesztelik rendesen és sok hiba és irreális dolog marad bennük sajnos.
Gondoltam, kipróbálom én is. Találomra a Black Ice mod indítóikonjára böktem, legyen USA és csapjunk bele a lecsóba.... Event-ek özöne, eldöntendő kérdésekkel, mire kezd szűnni ezek rohama a keleti part összes szárazföldi egysége fellázadt és elkezdte birtokába venni a vidéket! Kérdésem az volna, hogy ez normális jelenség - mert kissé kiábrándító (nem a jogosultságukat vitatom, de nem morális szimulációt szeretnék játszani)?!
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy Magyarország esetén, mikortól, illetve milyen tech kifejlesztése utána válik elérhetővé a Bf109esek és Stukák gyártása?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Szerk.: panzeroo black ice mod telepítve van. Utoljára szerkesztette: Cveu, 2014.11.04. 21:45:29
A Paradox fórumon kaptam segítséget. Illetve a German Mega sprite pack (talán jól írom) alapból hibás és bizonyos nemzetek katonáinak a feje óriási a testük torz. Erre is adtak megoldást.
Napok óta nem tudok belépni a játékba. Steam verzió The Finest Hour kiegészítő, plusz hozzá sok-sok DLC. Töltés közben kifagy. Talán annál, hogy Initialize Maplogic egy Shermann képe van épp a töltő képernyőn. Ha ekkor ESC-t nyomok kidob az Asztalra. Letöröltem már egyszer az egész játékot, sőt még a Steamet is újra raktam. Többször futtattam helyi fájlok épségét is, de semmi.
Valakinek valami ötlet?
Hali! Steam akcióban sikerült beszereznem a játékot, meg hozzá a "semper fi", a "for the motherland" meg a "their finest hour" dlc-ket. Magyarokkal kezdtem el egy custom mapot, és a kérdésem az lenne, hogy lehet valahogy claim-et helyezni egy területre? Eléggé fura, hogy csehszlovákiából csak a kassától keletre eső területekre van igény, de a csallóközre pl. nincs.
Sziasztok! a HOI3 hoz van magyarosítás? sajnos az angol tudásom elég szerény :)
Ez rohadt vicces. Eredeti verzió 10-15 percenként kicrashel asztalra. Torrentelt illegális verzió minden gond nélkül működik.
http://www.bundlestars.com/all-bundles/hearts-of-iron-iii-complete-bundle/ cakompakk minden egyben minden DLC kemény 5 euró Múlt héten Vicki volet leárazva így :D
Egyidőre megint feladom a játékot.
A németekkel már egész jól állok, 1940. 06-ra elfoglaltam Lengyelo. Dánia, Norvégia, Nagy Britannia nagy részét, erre seggbetámadnak az oroszok, hiába van Molotov-Ribentropp paktum. Mivel még küzök a britek ellen a szigetükön és Norvégiában is partra szálltak csak kb. a hedseregem 2/3-át tudtam átdobni a szovejetek ellen, ami arra elég, hogy ide-oda megy a pofozkodás, de nincs áttörés. Ő számbeli fölényben van én vastagon technikaiban...
a fizetős közönség többségének ez kell.....ez is üzlet sajnos
Az egyszerűbb = szarabb. Minél bonyolultabb, annál jobb.
azért ez a harcrendszer eléggé le lett egyszerűsítve...
Random. Úgy vettem észre, hogy talán (de nem tuti biztos a dolog!) ahhoz van köze, hogy milyen gyorsan sikerül meghódítani az országot. Pl. Németekkel Lengyelország vagy Dánia vagy Jugoszlávia legyőzése előtt (23 órakor az adott napon) mentesz. Egyik alkalommal annektálás történik, utána visszatöltöd és láss csodát már csak simán legyőzted és megszálltad a kormánya meg emigrált. Akkor viszont, ha nem lép be a megtámadott ország sehová (allied, komintern) akkor mindenképp annektálni fogod, ha legyőzöd. pl. ha Dániát még a háború kitörése előtt támadod meg, akkor ez lesz.
Az mitől függ, hogy az elfoglalt terület becsíkozva marad, és tudok dönteni, hogy mennyire zsákmányolom ki, vagy hozzácsatolódik az országomhoz és ugyanolyan színű lesz?
Urak, ha valaki a Hearts of Iron 4 kapcsán vevő lenne majd egy ingyen dlc-re, referáljon már ezen a linken. Köszi. Hivatalos cucc, nem a véretek szívni vagyok itt:) (CK2 fórumból ismerhet aki, ismer, mielőtt a banhammert élezné valaki ilyen miatt)
Állandóan kifagy a játék 2-3 héttel a háború kezdetétõl. :(((((
1939 dec 12-tõl csak szenvedek. Fél napom ment rá, hogy elvergõdjek dec 16-ig, 6x dobott ki. Ha csoda folytán továbbenged egy új betöltésnél, akkor 1-2 napra rá (játékbeli) ismét lefagy. A játékbeli idõbe mindig napváltáskor nem lép tovább és megmerevedik. Amíg ki nem tört a háború semmi baja nem volt, a háború elsõ 2 hetében sem.
Hát igen, nem eredeti a játék, próbáltam 3 féle verziót is TFH-sakat. Mind ugyan az a szitu. HA véletlen most kapna egy maszív leárazást Steam-en akkor még el is gondolkodnék a vételén HA ezt a problémát megoldja. Mert ha ezt eredetivel is eljátsza akkor ott akasztanám fel magam. XD
Ha a vétel mellett döntök elég a Hoi3+ Semper Fi + For the Motherland + Their Finest Hour ?
Ez a rakat DLC meg sprite pack mi? Csak kinézetet cserél vagy van valami játékmenetet befolyásoló dolog is benne? Egy komplett Hoi3 pack így is elég drága.
de majd HOI 4 ben:)))) bár annak Interfacét elnézve megint valakit a 80 évekbõl vettek fel hogy megtervezze
Jobb lett vona, ha több repülõs tiszt (skill bonus) felügyelhette volna a légierõ ténykedését.
És jól látom, hogy a flottáknál is ez a helyzet? Fõleg a tengeralattjáróknál lenne jó, ha pl: Dönitz felügyelné õket, de mégse kéne egy kupacba hányni az összeset.
A légierõt nem lehet önnáló hierarchiába szervezni, mint a szárazföldi erõket? PL: Önnálló légihadsereg. Vagy az doktrína függõ? Még a 30-as évek vége felé vagyok Németországgal.
Mert eddig csak HQ-hoz vagy szárazföldi erõknek tudom alárendelni õket.
Sziasztok! Ezen a ts3 gaming szerveren van Europa Universalis 4 Crusader Kings 2 Victoria 2 Hearts Of Iron 1,2,3 és March Of The Eagles valamint van Minecraft Heartstone és Counter Strike Global Offensive szoba is. IP:ruby.voic.in:8460 JELSZÓ NINCS!!! Jó Játékot! ;)
Játszik valaki a BICE 4.3 betaval? Ha igen másnak is néhány fejlesztés a Technology researchön bellül a National fül alatt elvan csúszva? + hiányzik az Education research.
És hogy lehet Heavy Industryt építeni hol van hozzá a fejlesztés?
Pálinkában gazdag évet mindenkinek! :) Vannak-e itt olyan emberek akik szeretnének a HOI szériával multizni v. akár csak vele kapcsolatban beszélgetni? Facebookon megtalál minket Hearts of Iron II - Hungary néven, a név ne tévesszen meg senkit mivel bármelyik paradox interactive játékhoz talál rajongókat a mi kis közösségünkbe és biztos vagyok benne hogy izgalmas multiplayerben lesz része amennyiben akarja bár ki nem akarná meghódítani a világot? :) Remélem sikerült meggyõznöm önt és csatlakozik a magyar HOI II - Hungary közösséghez hogy összegyûjthessük eme remekmû magyar rajongóit és játékosait egy közösségben hogy minél izgalmasabb beszélgetések és multiplayer meccsek játszódhassanak le.
December 6 óta kint van a Steamen a Supreme Ruler 1936.
Sziasztok. Még egy kérdés,a sprite packok azok automatikusan beépültek?(steamos verzió)
Sziasztok. Régen játszottam ezzel,amikor még csak semper fi keig. volt. Ma meg is vettem(elõtte virágbolti volt) és szeretném megkérdezni,hogy a többi kieggel hogyan megy,egymásra épülnek-e(megvettem mind),vagy mik a különbségek,ha erre tudna nekem valaki akár csak egy linket adni,azt megköszönném. Valamint,anno volt egy pár féligkész de nagyon hasznos magyaritás,az van-e most is a jelen verziókhoz,és ha van,hogyan tudom használni?(régen is csak egy bizonyos fajta verziókhoz voltak jók)
Így látatlanba nehéz megmondani, hogy mit rontasz el...ha végképp nem megy, akkor végsõ esetben bízhatod a gépre is Úgy általánosságban pedig csak ilyesmiket lehet mondani: -támadj egy mezõt több irányból -koncentráld oda a légierõt és a páncélos haderõt is -lehetõleg olyan mezõt válassz célpontként, amin nincs erõd, nem kell folyón átkelni -figyelj a támadáskor a csata "szélességére" -az áttörés sikere után használd ki a gyõzelmet: villámgyors egységekkel (ilyen egységek neked tetszõ kombinációja: mech / mot / Light armour/ S-P (R) Artillery / Recon) kerülj az ellenség mögé és keríts be mindent, amit csak tudsz. -a gép annyira nem hülye, hogy a pár egységes taktikai bekerítéseket benyleje, mert gyorsan kivonja az egységeit. Megoldás: stratégiai bekerítés. Két ellentétes irányból jövõ páncélos ék, amik középen találkoznak: nagyobb területet átfogó bekerítés.
Valaki tudna segíteni, hogy a támadásokat hogyan kell megszervezni? MErt sokszor hiába vagyok hatalmas túlerõben az ellenség simán gyõz. Pl.: Lengyel országot támadtam Németországgal, de simán feltartottak, pedig nekem tankjaim és gyalogosaim is voltak(jó sok), míg nekik csak gyalogosok és lovasok.
Sehogy! A páncélzat és a motor nem "upgradelõdik" a már kész hajókon. A légvédelem és a fegyverzet, a radarok/szonárok viszont igen.
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a már megépített hajóegységeket hogyan lehet upgradelni a közben kifejlesztett tech-ekkel? Gondolok itt pl a motorra, amitõl nagyobb lesz a hatótávolsága. Vagy a már megépített hajók úgymaradnak, és csak az újak kapják meg az újabb motort?
'39 május 1 Lengyelország allied a támadás megindulásakor '39 május 19 Lengyelország annektálva, Dánia (amelyet utána támadtam meg pár órával, de hamarabb legyõztem, mint a lengyeleket) pedig csak elfoglalt terület.
Nem. Lengyelországot annak rendje és módja szerint támadtam meg a Danzig-eventtel 39 május 1-én és belépett a szövetségesekhez. Mégis sikerült annektálni. Más ötlet?
Valakinek egy kérdés, aki tapasztaltabb, mint én: mi alapján dõl el, hogy egy országot sikerül-e annektálással elfoglalni, vagy csak megszállni tudom? Pl. németekkel '39 szeptemberben támadva Lengyelországra általában csak a megszállás sikerül, míg most legutóbb '39 május 1-én támadva sikerült annektálni, míg Dániát, akinek ugyanakkor üzentem hadat és még hamarabb is elfoglaltam, mint a lengyeleket, csak megszállni sikerült, annektálni nem. Viszont ennek ellenére felajánlotta Dánia többi részét (Izland, Grönlad, Feröer) hogy átvehetem. Néha sikerül Jugoszláviát és Görögországot is annektálni, néha nem. Úgy tûnik, hogy a történelmi valósághoz képest minél hamarabb kell támadni és minél gyorsabban kell legyõzni az ellenséges államot, hogy sikerüljön annektálni, de nem látom benne a rendszert. Mintha random faktor is lenne benne, nem tudom...
Egyetértek az elõttem szólóval és hozzáteszem, hogy a szövetségesek "maguktól" a megkérdezésed nélkül rádtukmálják a csapataikat úgy, hogy egyszer csak feltünnek nálad és hipp-hopp máris te irányítod azokat. Szóval nincs kérdés, hogy elfogadod-e. Miután németekkel elvettem a franciáktól Dzsibutit a legyõzésükkor, pár hónappal késõbb a területre betévedõ olasz csapatok irányítását "átadta" a gép, mint expediciós sereg. A szövetségesek célkitûzéseit érdemesebb használni a "thearte" helyett, mert az inkább mûködik és a gép tényleg megpróbálja elérni azokat a területeket, amiket kijelölsz neki, hogy foglalja el, vagy védje meg. Kijelöltem pl. a németekel játszva az olaszoknak egyszer, hogy fogalja el Gibraltárt és ügyes volt, mert megcsinálta! Szóval ha valamit nem tud így elérni, akkor tényleg gyenge, de ha van elég ereje hozzá, akkor ezeket a célokat el fogja érni.
2. leginkább konzolparancsal. console: tag ... orszagneve (pl. HUN,GER stb.) és ott diplomáciában elküldöd magadnak majd ugyanezzel a parancsal vissza.
3. azért mert a paradoxosok nem tudnak normálisan játékot fejleszetni ami nem bugos. asszem crusader kingsnél volt olyan hogy ahogy haladtál az idõben a savegame file mérete úgy nõtt és kb 50 év játék után generálta a 300Mb os mentéseket... itt hasonló a helyzet az idõ telik minden ország egyre több egységgel rendelkezik amit nem igen tud már kezelni a játék. fõleg ha mozog mindegyik azaz kb ha háború van.
Udv. Feltennek par kerdest: Mi a szerepe a ''theatre'' fulnek? Hogy kerhetek szovetsegestol expedicios csapatokat? Ha huzamosabb ideig jatszok 36-tol kezdve, akkor kb 5 ev utan miert szaggat annak ellenere, hogy 6 magos 3,30 GHz-s processzor es 16gb RAM melle betarsulva egy 2gb-os 256 bites videokartya alkotja a gepem utoerejet? Esetleg hogy aknazhatnam ki jobban a gepem teljesitmenyet?
Értem mire gondolsz és igaz, csalás csalás. De igazából azért megy a játék, hogy a tökéletes hadmûveletet megalkosd, ha nem tölthetnéd vissza akkor úgy nézne ki hogy odáig újrajátszanád de semmiképp sem játszanám tovább akár nyernék akár nem. Onnantól hogy valahol úgy érzed húzhatnál többet is már érdemes visszatölteni. Ha "csak" nyerni akarna az ember az gyakorlatilag Olasz és a picik megszerzésével már elegendõ, mivel ez annyi IC, LP, MP, hogy azt jól felhasználva az sokkal többet ér mint az AI-által birtokolt "mesés" 32 LP(Németország), tehát csak várni kéne. Persze ha "nyerésre" játszik az ember akkor mint azt már hana1(ha jól emlékszem, hanem bocs) szóvá tette az "AI amúgysem nagy kihívás és inkább multizni lenne érdemes.", amiben egyetértek vele.
Ja. Ízlések és pofonok..nekem onnantól ha valaki többször tölt vissza egy állás, hogy neki megfelelõen alakuljanak a dolgok, az olyan csalásszerû. Persze ha ezt azért teszi valaki, mert kíváncsi hogyan alakulnak a dolgok, az ok. Próbálgatom ez a BI módot, hát eléggé megváltoztatták a dolgokat. Tetszene, de ez a sok politikai, megy egység alakulás script idegesít.
Nem ezek nem olyan visszatöltések mint más játékokban(hátha most nem lövi le...), ezek stratégiai visszatöltések, akár egy új játék is lehetne...
Azon nem gondolkodtok, ha soha nem töltötök vissza elbaszás után mennyivel más a játék? Nem kötekedni akarok, csak elõbb is említettétek valahol , hogy sokat vissza kell tölteni stb...ja? Így azért nekem kicsit fura a dolog.
ja, ez normál volt, de szvsz very hardon is menne, csak gyakorolni kellene...sokat az összes paradox játék ilyen szerintem, a crusader kings 2 és az eu3 is...ha képben vagy a játékkal és agresszív vagy,akkor a gép egyszerûen nem tud veled mit kezdeni...itt még sajna nem vagyok képben a játékkal, ráadásul sokkal melósabb 1-1 háború
majorral tuti nem menne, mert a többiek azonnal hadat üzennek, itt is csak azért lehet valamit elérni, mert a többi nem üzen hadat, ráadásul németeknél pont jól jön a sztori során kapott manpower...bár, ha a német elsõ körben íreknek megy neki, akkor a brit még sztem nem üzen hadat, onnantól fro és gb behúzható, bár usa biztos belép a szövikhez...a franc tudja, valami olyat kell csinálni, ami szokatlan, ott a gép pofára esik tuti
nekem spec kína jött be a legjobban, az elején megküzd jappókkal valamennyi coret el is tud csaklizni, begyûjti a többi kínai részt és 4. erõként beavatkozik a háborúba...manpower van, lehet zúzni vele, fõleg amikor begyûjti brit ázsiát és hátbaveregeti a ruszkikat :D csak a supply gond ott...
az, tök gyenge...épp 39ben kezd el sereget képezni, addig sztem csak IC-t gyûjt meg hajót épít, de szárazföldi egységet tuti nem képez...és ha usa halott egész amerika préda, ami baromi sok már az eddigiekkel kiegészítve
Ha normálon játszottál és ilyen jól ment elküldhetnéd a Paradoxnak, hogy újragondolják a játékukat. Szerintük nagyszerûen ki van egyensúlyozva :D --> képzelem ha a Németekkel vagy valami Major-rel lennél mi lenne? 36 szeptembere világ meghódítva?