Na ma megjelent a game! Természetesen warezben még nem!
Köszi megtaláltam, kipróbáltom (érdekes végig böngésztem ott a módokat és nem találtam, google-vel meg így megvan egybõl...). Ha lesz még kérdésem, akkor átmegyek abba a topikba. Köszi :)
ECS mod nagyon zsír, próbáljátok ki, nagyon frankó vele az AI, mûködik a fedezõtûz stb, de csak akkor mûködik ha server oldalilag is fut. DE inkább menjünk át ArmA topicba ez itt eléggé off :)
De nem hátrafele vagy jobbra a házak mögé futott, hanem a nyílt terepen balra :D És már többször is volt. Meg olyan is, hogy lefekszik valahova fal/kerítés mögé, és meg sem mozdul.
Az Arma-hoz tudsz esetleg módot? Mert mostanában mi játszunk Arma-val (Hamachi; COOP), és az AI tényleg elég lökött idõnként. :) Egyszer elrohan 4 méterre elõttünk miután rámnéz, máskor meg 500 méterekrõl leszed AK-val - még ha egy fa van elõttünk akkor is. Már találtunk videót ilyen módról (ott azt írták nincs kész), de nem találtunk ilyen módot.
de lehasalnak :D amúgy tudnak kellemtlen meglepetéseket okozni erõsítést hív, bekerít, rohadt aljas is tud lenni :) vannak modok amik tök faszára csiszolják az AI-t
Én itt nem az ellenségek viselkedésére gondoltam hanem az események scripteltségére. CoD4-ben például ha betanulsz egy pályát akkor csukott szemmel is végig tudod tolni. Az ellenfelek ugyanonnan bújnak elõ ha a egy láthatatlan vonalat átlépsz vagy özönlenek ezresével megállás nélkül egy bizonyos pontból amíg szintén át nem lépsz egy láthatatlan vonalat. Például az elsõ Marine küldinél amikor lemész a lépcsõn ott lesz egy fickó aki közvetlenül az ajtóra néz és azonnal tüzet nyit amint meglát másik kettõ elfut mögötte ha nem lövöd agyon õket akkor soha nem is látod õket többé. Aztán ha bemész abba a szobába jobbról lesz egy fickó a láda mögött ha kilövöd és egy kicsit elõre sétálsz az elõtted lévõ ajtón kijön egy másik fickó meg ha nem dobtál be egy gránátot a mögötted lévõ ajtón mielõtt aktiváltad a triggert akkor onnan is megpróbálnak hátba lõni. Aztán bedobod a flasht a következõ szobába kilõsz két-hármat de a csapattársak addig be nem teszik a lábukat amíg le nem lövöd a lépcsõknél lévõ terroristát. És még sorolhatnám.
Látod egyszer-kétszer végigtolod aztán már nem tud újat mutatni mivel nem történhet semmi meglepõ és az egész játék egyfajta rutinná válik.
A Code of Honor 2: Conspiracy Island-on nem igazán látszott a Fear engine csak foszlányokban.Ebben jobban látszik szerencsére.És remélem nem csak 1,5 órás lesz a Conspiracy Island
szokasos szar... legalább COD4 szintüre csinálnák meg, ha már nem taktikai fps, hanem arcade lödözös stuff...
Üdv a city interactive megint csinál egy fps-t a fear enginnel.Egész jó kis trailert összedobtak de inkább várjuk ki a végét.
SAS: Secure Tomorrow - Kommandósok F.E.A.R. motorral A lengyel City Interactive ismét lecsapni készül. Legújabb produktumuk a brit SAS békés mindennapjait mutatja be. Chavalier, 2008. szeptember 23., 08:06 Címkék: city interactive, fps, sas: secure tomorrow Kapcsolodó játékok: SAS: Secure Tomorrow
Az e-mail címed:
Üzenet:
Írd be a képen látható kódot:
A Code of Honor 2: Conspiracy Island idegenlégiósai után a Special Air Service kiválóan képzett kommandósait vezethetjük gyõzelemre a Monolith-tól licencelt Jupiter EX grafikus motor régebbi változatára építkezve.
A történet szerint egy terrorista csoport kiszabadítja vezetõjét a börtönbõl, majd azt teszi, amihez ért...terrorizál. (Emlékeztet az Amerika kommandóra.) Természetesen (?) az SAS egyik kommandóját állítják rá a rosszfiúkra, s miközben hol társakkal, hol magányosan teszünk hidegre több száz terroristát, felfedezhetjük a már korábban emlíett börtön, a londoni pénzügyi központ, egy grönlandi jégsivatag és egy földalatti nukleáris reaktor szépségeit. Éjjellátó készülék, gázálarc, villanógránát és mesterlövész puskává alakítható M4-es gépkarabély áll egyebek mellett rendelkezésünkre. A multiplayer három, még nem megnevezett játékmódot takar (DM, TDM és CTF?), s legfeljebb 16 játékos együttlétét támogatja. info:Gamestar