Nem, teljesen másik project, nincs köze CCP-hez / WW-hoz, WoD ihletésű max. Ez nem feltétlen gond, de mivel közel kezdő az egész gárda és egyből egy MMO-t csinának, nálam ott meg is szakadt az érdeklődés. Ne legyen igazam.
sajnálom mert, ha lehetett hinni az infóknak tényleg eredeti dolgot akartak csinálni. hogy õszinte legyek elképesztõen unalmas a mostani mmo felhozatal. Marad az EQ next ami még nyomokban eredetiséget tartalmaz.
ne is mondj ilyet hogy 2 frakciós baromság lesz. remélem nem fordult meg a fejükbe.
"nvidia-s tech demo" a probléma az hogy az meg is maradt demo szintjén.
" durva szabályrendszerre épülõ vampire szerepjáték." ha a hagyományos asztalira gondolsz az egy zsák szar volt, amit házilag foltozgatnunk kellett
Nem is tudom honnan vettem, de én úgy tudtam eleve, hogy 2 frakció lesz. Tehát a kamarilla tagjai meg a sabbat tagjai akik nem törõdnek a vámpírok törvényeivel. Majd agyalok, hogy ezt honnan szültem.. a 2 év meg nagyon sok :) Nyilván nem egy szokványos mmo lesz hanem politikai szövevénnyel is megáldva ami nehézkessé teheti a rendszert. Na, de az eve sem könnyû ismeretek nélkül, hát még egy durva szabályrendszerre épülõ vampire szerepjáték. Pár éve mintha lett volna egy nvidia-s tech demo a wod-ból amiben több csajt mutattak és a ruha esése volt a fõ témája. Szóval a fizikát demózták a játékból. Az általad linkelt kép pedig eléggé alpha dolog lehet, 2 év múlva.., de már most is elég gáz a grafika a képen.
Azért az nem olyan dolog, hogy na tegyük be, belefér, jön saját klánokkal, ha nem is sokkal, de a Sabbatos belsõ rendszert is bele kéne építeni, azt is tesztelni, hogyan lehet játszhatóvá tánni az elõrrejutást és ami a lényeg, akkor bele kéne pakolniuk a területbirtoklást a Kamarilla és a Sabbat által, azt hogy a halandókra melyik hogyan van befolyással, a végleges halál rendszert egyensúlyban tartani az ellenséges szekták közt, stb.
Nappalt belerakni meg elsõre jó ötletnek tûnik, de ha maradunk egyetlen vámpír karakternél akkor teljesen játszhatatlan lenne, most kézeld el, hogy mondjuk van gyorsított módon mondjuk 2 óra játékod egy éjszakára, aztán 2 óra kötelezõ pihenés, de ugyebár MMO, tehát lehet hogy napfelkelte elõtt 5 percel csatlakoztál be. A nappal pedig ugyebár nem "hard mode", ezek nem a Blade naptejes vámpírjai, addig lényegében semmit nem tudsz csinálni. Igen voltak erre ötleteik erre is, említették, hogy lehetne tartani ghoult és nappal a ghoulal ügyködni, de azzal meg annyi új dolog került elõ, hogy végül olyan lett volna mintha két teljesen különálló játékot fejlesztenének.
Talán majd az is bekerül amikor már ott tartunk, hogy a Vértestvéreken kívül a többi WoD csoport valamelyikét is játszhatóvá teszik.
minimum 2 év a megjelenésig...addig még beletehetik a Sabbat-ot is....
btw remélem õsszel/télen kapunk valami ingame videót mostmár....belsõ fórumokról elcsípett beszélgetések áradoznak a játékról...szeretnénk most már mi is padlót fogni!:))
engem ami borzasztóan zavar meg úgy általában a játékot várók 90%-át,hogy nem lesz day/night cilus....csak éjszaka lesz a játékban! szerintem igenis tegyék bele a nappalt az összes negatív hatásával együtt! ez az "easy mode" éjszaka only ötlet nagyon nem nyerõ!
Az eve már nem mai játék és mégis szép grafikailag. Ez a wod kép annyira nem gyõzött meg, de gondolom még alpha a termék, a textúrák sem kidolgozottak. Persze a tartalom is nagyon fontos! Én már nagyon várom, de mire valamit hallatni fog magáról addigra tuti bõség zavara lesz mmo-k terén.
nem sajnos.....csak egy CCPs- benfentestõl okosban lenyúlt SS:)
Here are our notes for the full* 2013 Fanfest WoD presentation. Some of these are repeats of what we stated before, however some are correcting 3rd party reports and new information. Feel free to post your feedback in the comments below.
2012 was mostly working back end systems like movement, sandbox systems and combat. 2013 is mostly going to be work on AI, rendering engine (Carbon) paper-doll tech, coffeehouse and theme park aspects. They do a "ton" of internal play testing They want to emulate EVE on the level players keep coming back to play more. Players rewarded in-game for meeting, socializing face to face in-game. They do a lot of metrics testing like load balancing and network timing. Want some level of interaction via web browser, phone app interface for release. Want players able to make, create and destroy things. However systems will be in place for kindred not to be hands on crafting but making others (NPCs?) do the actual manual labor for you. As kindred would be above "stitching a shirt". Use a custom made scripting engine called "Athena" used to define how powers, combat work for example. The art tool used to build 3D in-game environment's called "Jessica". Tool "Genesis" used to 'art up' (more or less decoration like windows and stone work to a building exterior) in-game environment's. The in-game art assets can be mixed matched easily by their custom made tools for lots of variations and shader effects added to make the environments look slick with rain, reflections/foggy on glass, etc. They have been doing "a lot" of motion capture to get avatar movement correct. Cell phone used is "art aspirational" in the Fanfest exclusive video and not necessarily a actually usable item in-game. Different rules in different countries has created a ongoing internal discussion about things like full nudity and gore. Reiterated avatars won't be running around nude in the public streets but where there is a logic need/place is what seems to be up in the air as to how far they will go. No min hardware spec set as of now, will be decided closer to release. Rules will be 'bent' as needed to work in a MMO Masq & Elysium will be enforced and can't go around killing everyone you see in the streets without some kind of repercussions/limits. Release not really a matter of cash, more a issue of building the tools to get to full production. They feel at this time they have all the people they need for the stage they are at. Due to changing market of MMO no decision has been made for sub or cash shop/F2P business model. Cities seamless not broken up like Bloodlines. No current plans for non-PC client but will see down the road. The small market share of Mac/Linux is a concern of theirs also the core engine is based on DX11. More or less confirmed our report about WoD on a separate fork of Carbon vs EVE but they are sharing tech between WoD and EVE as they find a logical need. Due to the flexibility of the shaders, tools they are considering having cities evolve over time. (ie city becomes more run down, dirty if the city gets taken over by Sabbat) World wide network of servers not a single cluster to help with lag. Garou and other WoD entities still on the table for expansions post release. Travel between cities will have some limits (ie a train that only leaves every hr)
eléggé OFF,DE!!!!!!!!!! valami ilyesmit eltudnék képzelni a WODO-ban! iszonyat ütõs lenne valami hasonló csak sok vámpirral varázslóval meg vétfarkassal és humannal:P!
Van valami újdonság a játékkal kapcsolatban? A fb csoportba rengetegen írogatnak mostanság...
Köszi! Így már tudom, mit keressek! :) A játékban csak a Vampire-rész lesz benne ugye? Az mekkora lenne már, ha mindent bele nyomnának a késõbbiek során.. :D
a Vampire eredetileg egy valódi szerepjáték (pnp rpg), rakat szabálykönyvvel, fura kockákkal, ahogy illik.. és persze több regény is megjelent a témában, így eléggé sok infó akad hozzá... (de azért két lábon járó enciklopédia nem vagyok, a Samedi-t fejbõl meg nem mondtam volna, hogy mely klán vérvonala, már nem emlékeztem rá, de gugli segít :) )
elsõnek tán a Vampire: The Masquerade jelent meg, nagy sikerrel indított, így követte a Werewolf: The Apocalypse, Mage: The Ascension és még pár másik, de lényegében 1 világon játszódtak, ennek gyûjtõneve lett World of Darkness..
2004-ben eléggé beújították a dolgot, akkor már nem csak ráncfelvarrást kaptak a szabálykönyvek, hanem átdolgozták a szabályrendszert és eléggé megvariálták az alap koncepciókat is.. (pl nincs sabbat, kamarilla se, mert széthullott a középkorban, más klánok vannak, stb)
ekkor jelent meg például a Vampire: The Requiem, a Werewolf: The Forsaken vagy a Mage: The Awakening
én mondjuk valszeg azon kevesek közé tartozom, aki alapvetõen jobban szereti az új WoD szabályrendszerét
Honnan tudtok ilyeket? :D Vannak esetleg könyvek, amelyeket árulnak a franchise-hoz kapcsolódóan? Letöltöttem anno a Mage-t. Ott voltak magyarázatok a különbözõ mágusfajokra. Ugyan ilyen módon van leírva a Vampire-ban is?
azt nem írtam ide, de értelem szerûen a Cappadocian/True Brujah/Salubri klán azért sem nagy klán már, mert hát elég rendesen irtották õket az új õsatyák gyermekei, megelõzendõ a bosszú lehetõségét, és csak elvétve akadt belõlük, azok is fõleg rejtõzködnek vagy más klán tagjának adják ki magukat...
a 13 nagy klánban az a közös, hogy vissza tudják magukat vezetni valamely 3. generációs vámpírra (õket hívják Antediluvian-oknak)
viszont nem mindegyik 3. generációs õsatya volt eleve 3. generációs..
a Cappadocian õsatyát Giovanni nevû gyerkõce diablerizálta (és lett ezáltal 3. generációs), míg a Salubri-k õsatyját, Saulot-ot a Tremere-ek használták fel vérmágiával, hogy a vezetõjük 3. generációs vámpírrá váljon..
a Brujah õsatyát is felszürcsölte gyermeke, csak ott megmaradt a klán neve, de az eredeti õsatya leszármazottai a True Brujah-ok, nekik például más diszciplináik vannak, mint a sima Brujah-oknak
valamint van sok kisebb "klán", de õk igazából vérvonalak, a Samedi például Cappadoc klán kisebb vérvonala, a Kiasyd-ok Lasombra vérvonalba tartoznak, a Gargoyle vérvonalat a Tremere vérmágusok hozták létre Tzimisce és Gangrel vérvonalat összekeverve, stb...
olyannal is találkozhatsz, hogy klán név + antitribu szócska..
például Lasombra antitribu, Assamite antitribu... õk azok a vámpírok, akik nem lojálisok a saját klánjuk nézõpontjához, a többséghez képest eltér a filozófiájuk.. például egy Kamarillás Tzimisce az Tzimisce antitribu, a Serpents of the Light lényegében olyan Setita vámpírok megnevezése, akik nem tartják magukat a klán elõírásához, Ravnos antitribu a dolgozó, lopást elítélõ Ravnosok megnevezése , stb...
2015 ? A CCP-t ismerve az lesz 2019 :P Csak a miheztartas vegett, pl az EVE Onlineben a walk in station kieget 2008-ra igertek, azota sincs belole semmi.
A Vampire szerepjátékban is 13 klán van? A Bloodlinesban csak 7 klán volt...
egyvalami nagyon nem tetszik a koncepcióval kapcsolatban....azt olvastam nem lesznek napszakok csak mindig éjszaka lesz! Amit egy gigaepiqfail-nak tartok,mert épp az adná meg a savát borsát a játéknak....a napszakváltozás és azáltal adott lehetõségek hiányában nagyon vérszegény:P lenne a játék így elsõre!
ja és nem ilyen buzi vampire diarieses meg alkonyatos vámpírokat akarok hanem igazi VAMPIRE szerepjátékos world of Darknesses vámpikat akiket bezony karistolja anapfény rendesen /kivéve ha nem vagy mondjuk 6-7. generációs és nincs superior fortitude-od vagy Thaumaturgiád:D:D
2015??? Én valamikor még azt olvastam, hogy állítólag olyan jól haladtak a fejlesztéssel, hogy mát meg kellett volna jelennie 2012 Karácsonyán! :D Na, ez így akkor még várat magára... :(
persze tele van egy rakás marha jó ötlettel ,de 2015-ös release terv mellett kb. bármit beleírhatnának:D
The video was shown mostly recorded in-game however there was some post processing done to show what they hope the final game will look like Their version of Carbon/Incarna is using DirectX 11 and they are adding more features from it as development progresses The engine currently showed building interiors that shifted as the camera angle changed The city in game looked dark, brooding, slick from rain and very gothy The hopes of playing moral hunters went down several notches. Chris stated not a lot of effort is going into the mortal only side of the game. “We’re not putting a huge amount of functionality into the mortal game,” McDonough says. It was implied hunters are in the same boat as garou, a expansion at a later date. It will be "difficult" to die under permadeath rules. Simply dying in combat won't be final death. But details beyond that still remain up in the air and unclear. WASD is how you move your avatar in game. The World of Darkness team are also wrestling with a desire to maintain the grim, gothic tone of the classic World of Darkness settings. “We’ve banned the names Edward and Bella and you can’t make your vampire sparkle,” McDonough joked, crushing the dreams of a million Twilight fans. However no specifics were given on how they intend to stop sir_bigcock, for example, from becoming a prince or elder Chris made clear WoD is NOT coming out this year OR next year (2015 it is then at best) Running around naked in public areas was nerfed during play testing which it became a wide spread issue. Several systems are not locked down yet hence why some systems have not been talked about details wise All the dev members sharing time on EVE and DUST have all moved back to WoD exclusively. PvE content will maximize player interactions When you start the game as mortal you must find another player to embrace you They maybe some limits of traveling between cities (like a train you need to catch that only heads out every 30 mins) to prevent on the spot masses of players flooding one area of a city from all over due to a specific event (ie unexpected/planned faction war). The world will also have NPCs, to make use of and snack from, and players should be able to stay connected with the game and their networks in at least some form via both real-world and in-game cellphones.
a lényeg: "Chris made clear WoD is NOT coming out this year OR next year (2015 it is then at best) " GAME OVER...2015 baszki hol van az még!? ez a játék a 10 éves fejlesztésével kb. világrekorder lesz a kategóriában:P:(
Egy kis beszámoló a fanfestes prezentációról (angolul): http://themittani.com/news/fanfest-world-darkness-update
Na, mi volt a fanfesten? Ennyi? Egy nyomorult kép?? Semmi video, teaster, vagy gameplay? Kit érdekel a rizsa? Amúgy sem vágom ennyire az angolt! Mirõl van szó, amúgy? :D
Mondjuk egy cikk szerint ok mar nagyban tesztelik a jatekot, szoval a gameplay az nagyon is kijarna mar.:D Remelem maximum napokat varatjak az internetes kozosseget
Rumor: They showed gameplay video
már ilyet is találtam:
Chris however follwed up stating nothing earth shattering was going to be announced at this years Fanfest so not to fret
Nem igaz hogy az EVE-eseknek ne lenne fontos azon celkozonseg kielegitese akik majd fizetni is fognak a jatekukert. Szerintem sok Vampire rajongo szerte a vilagban egyszerre varja a fejlemenyeket, es az lenne korrekt ha nem sokkal a rendezveny utan a hivatalos site-ra is felpakolnak az esetleges gameplay vagy egyeb info anyagokat. Mert mar kivagyok ezektol a film/jatek iparban divatossa lett festival exclusive anyagoktol...
FB -ról
FYI, CCP are saying there will be no cameras allowed on the WoDMMO info panel.
So everyone hoping for some new info, life sucks today...
Hopefully someone attending or CCP will take notes and post it online.
23 perc.. :)) Sajnos úgy sem tudom nézni, mert haza utazok! Utólag biztos lesz valami összefoglaló sg-n is!
fél óra....sajnos live stream nincs a rendezvényrõl