Nekem a Freespace-et idézi. Ha lesz olyan hangulató missziók, akkor teljesen elfér a gépre. Ha csak menj és lõj, akkor meg uninstall.
Menj és lõj... Hangulatos missziókért + orgazmust elõidézõ grafért keresd az X3: Terran Conflict-ot. Amúgy a címen kívül ez tényleg 110% Tarr Chronicles.
Nagy lelkesedésemben én is valami hasonlóra számítottam ebben a játékban, mint az X3. Tegnap kipróbáltam, hát a grafika még elmegy, a tutorialt elkezdtem de egyelõre ott tartok, több idõm nem volt rá tegnap. Nem tûnik túl bonyolultnak a game.
Viszont ezzel a Terran Conflictos hírrel bearanyoztad a napomat. :) Nem is tudtam, hogy jön a folytatás...
Nah valaki mondjon még valami jót/rosszat a game-ról, mert youtube videó alapján bejövõs. Mondjuk én fõleg a Freelancer tükrében szeretnék hasonlóságokat/különbségeket megtudni, mert azt azért jópárszor végigtoltam anno :) kereskedésesség nagyon zorall volt benn
Kár, h még sehol semmi cikk nincs róla! Jellemzõ az sg-re, fórum már van, cikk még sehol, pedig már vagy egy hónapja megjelent!
Van ez oylan jó, mint a freelancer? Már alig várom, h kipróbálhassam!
Kipróbáltam a játékot, de van vele egy s néhány gondom!
1. A Freelancerben be lehetett állítani az egér gyorsaságát, itt ezt sehol nem találom, és emiatt szarban is vagyok. 2. A célzórendszerbõl hiányolom azt, h nem tudok az ellenséges hajó tetszõleges pontjára lõni.(Pl a fegyverekre, vagy a hajtómûre, mint a Freelancerben) Mindezek mellet valahogy jobban tetszett az, ahogyan a freelancerben követhettem az ellenséges hajót.(a sok kis kék nyílra gondolok, ami abba az irányba hajlott, amerre céloztam, szerintem követhetõbb az ellenség mozgása. 3.Szintén hiányolom az ellenséges hajó fegyverzetének izolálását.
Tudom,h nem majmolhatnak le teljesen egy játékot, de azért ezek hiánya nekem kicsit szívfájdító.
A hangokkal is gondom van. Pedig azóta mióta a frerelencert abba hagytam, vettem egy audigy2 7.1(24 bit, 96 khz)-es hangkarit és egy Genius sw hf 5000-es hangrendszert, de valahogy a fegyverbõl kilépõ nyalábok hangjait jobbnak hallottam a Fr-ben. Lehet,m h csak babrálnom kell valamit, és jó is lesz, de a játékban ezt nem tehetem meg, mert multi csatorna nincs. De hogy valami jót is írjak:
Tetszik a central módos dogfihgt. :)) A rakétát ezzel elég könnyen le lehet rázni. Jó szerintem az, h elõre beállított sémák vannak a hajó küzdelmi orientácijára(fight, assault fight, bomber). Ezeket kicsit átalakítva elég jól hajót össze lehet hozni,és nem kell minden fegyvert, pajzsot, és páncélt megnézni, hogy optimális shipet kreáljunk az energia, fegyverzet,és hajtómû teljesítmény paramétereinek figyelembe vételével.
Még játszok rajta, és lehet, h változik a véleményem.
Üdv, látom elég érdektelen a gém... Nem is csodálom!
Hogy miért is:
Már megcsináltam a tutorialt, hátha többet tudok meg az irányításról, és derül ki, h én voltam béna a játékhoz, de sajnos ki kellett ábrándítanom magam! Ez játék bizony ilyen.....
A fegyverrendszer pedig szar! A Fr-ben még játék közben is ki/be lehetett kapcsolni a fegyvereket annak jegyében, h kevesebb energiát vonjunk el a generátorból! Itt viszont ilyen váltogatás van a különbözõ fegyvernemek között, szal hiába lenne kedvünk az összes ágyúból össztüzet zúdítani az ellenre, de sajnos ez nem lehetséges! Az ellelnséges hajótestet sem lehet le scannalni! :(
A hajtómûre vonatkozóan pedig van valami, ami a fr-ben is volt, tudjátok, az a hirtelen kigyorsítás, ami harc közben volt. De ez Lufi!
Az sem derült ki számomra, h lehet-e egyáltalán valami mást is csinálni a lövöldözésen kívül!
Összességében csalódtam a játékban! :(
Fr fanok ne várjanak katarzist ettõl, mert nem lesz!
Én is kipróbáltam, de azt tudom javasolni, akik hasonló játékot keresnek, azoknak ott a most megjelent X3 Terran Conflict.
Minden szempontból üti, sõt 100x összetettebb és jobb játék.