még jó hogy felfedeztem a játékot. tényleg jó ngyon, csak rá kellett érezni
A battle union-t, hogyan lehet növelni illetve amikor a idolt kell legyõzni még a játék elején- a második nagyobb város után- akkor még a battle union 1/2 akkor csak egyebe lehet bevinni a karaktereket vagy a másikba is azaz ne 3 karakterem harcoljon ellene hanem 6 a másik 2 egység mellett.
"Igen?
Sajnalom, de csak rohogni tudok ezek kijelenteseden. Attol hogy nagy cimek... messze nem jeletni azt, hogy jok lesznek. "
Dragon Quest 9 Famitso 40/40 Final fantasy 13 famitsu 39/40
A dq9 japan verziojaval nyomtam par orat, es HATALMAS lett, az ff13 is jo lett.
valaki nem tud nekem jó tanáccsal szolgálni a Nest of Egles pálya részhez amikor elõször járunk ott. Hihetetlen nehéz csata Battle Rank 18 –as nekem az oda kevés ?
"Végre egy újabb RPG a mai jRPG hiányos idõkben. A gond csak az, hogy sajnos igen alacsony értékelést kapott a kritikusoktól és a sajtótól, igaz minden esetben fõként az Unreal engine-es technikai problémák miatt, mint pl. textúra pop-up és az olykor igen alacsony frame-rate. Viszont magába a játékba nem nagyon lehet amúgy belekötni."
A játék szerintem kegyetlen jó. Simán hozza a Final Fantasy-k színvonalát és a végére a történet is szívet szorongató lesz. A FFVII óta nem játszottam még ennyit és ilyen jót semmivel.
Jelenleg 110-es BR-rel nyomom, és próbálok minden küldetést megcsinálni, minden területet bejárni és minden rare monstert meglátogatni :-) A kedvencem a Dead Heartos küldi volt, mikor a csapatom találkozott Tamással, az akadémisták alvilági csoportjából delegált 3 fejvadász egyikével. Azt bírom a Square-ben, hogy mindíg betesznek egy "magyart" a játékukba. A FF8-ban Almássy volt pl. ilyen...
Sziasztok! Nekem egyre homalyabb ez a jatek :S A fejlodest mar egyaltalan nem ertem. Ha csak megyek a vak vilagba es linkelek mindent ami csak az utamba kerul az rossz? Mar vagy 30x ujra kezdtem de meg azt sem tudom eldonteni Rush milyen fegyverrel menjen es milyen artra osszpontositson, nemhogy meg a csapattagok is :S Egyaltalan a ketkezes fegyvereket hogy szamolja? 2x veszi az erteket? Mert ha nem akkor jobban megeri a dual wield.
Bõven. :-) Az Absolute Conqueror a 7 vagy 8-as rank (nem tudom fejbõl megmondani, de 6-nál magasabb). A rangja csak attól függ, mennyi feladatot csináltál meg a játékban szereplõk közül. Ha mindet (vagy legalább 95%-át) akkor jön az Absolute. Ha nem mindet, akkor arányosan kisebb erejû lesz a végén, könnyebben verhetõ.
na sikerült kinyomni, Br 101-re sikerült, de nem ugrok neki a hard-nak, 58 quest-et csináltam meg jó volt nagyon, de a Fallen nem volt egyszerû quest.....amugy a The Conqueror (rank 3)-volt, ez lehett volna még erõsebb is???
Grat:) én most csináltam meg Base6-ot, és elkezdtem az UFO!?-t, hát nem könnyû az extra mission.....
You have defeated the Absolute Conqueror. Perhaps YOU are the Last Remnant...
BR 113-al sikerült végre
nem csak a Guild miatt érdemes :) én eddig majdnem mindenhol leszedtem a Rare dögöket,és ha sok a Chain-od akkor jó cuccokat ad, de már volt olyan hogy alacsony Chain mellet adott David-nak egy olyan cuccost amit még nem láttam
hát a gyüjtögetéssel én is sok idõt töltök el, megcsinálom a questet amit az elõbb leírtam és ráhangolok a Guid Task-okra
Konkrétan írja a wiki: Yvalock. Olyan mint a másik rare monsta csak más a színe
Én most a legyen egy commandered guild questben akadtam el. Benézegettem guildekbe de nem lehet bérelni ilyen típust, természetesen egy karakterem nincs ilyen alig párnak van wardja ami kellene hozzá. A quest maga adna egy tárgyat ami spawnolná az Idols dlc bossokat, így viszont nincsenek ott. Pedig mindet le akarom nyomni na meg a comet formáció is jól jönne kis grindelésre.
Eddigi legnehezebb szörnyek: White Conqueror(miután átvált savage módba igen brutál lesz) Lost Remnant(Fallen nagytestvére) és az Enlightened Seven. Ez utóbbit talán már le tudnám nyomni, csak ne menne el a sok idõ a spawnoltatással/gyûjtögetéssel.
én most BR 87-es vagyok, és vissza van Base 6, nem merek neki ugrani még, lenne egy kérdésem, elkezdem a The Assistant Quest-et, és most kér a muki 3.-szor cuccokat Yvalock's Nest-bõl, de egy cuccost nem találok, be néztem Wiki-be de nem írja pontosan.. a cucc neve:Nightblossom Seed ez milyen ellenségnél van??
Eddig nem okozott gondot 1ik ellenfél sem,de ez kiborít rendesen :D
Nyomsz egy Pause-t (Pause billentyû a Scroll Lock mellett), majd megnyomod a "s" billentyût. Akkor átugorja a bejátszást.
A Gate of Hell azért nem kéne már ellenfél legyen ezen a szinten. Válassz megfelelõ union-t (mondjuk olyat ami a védelmet növeli vagy a mystic defense-t), állítsd össze megfelelõen a csapatokat és könnyen levered. Kell pár ütlegelõ minden unionba, gyógyító sem árt mellé és akkor nem lehet nagy gond.
Még egy kérdés,hogy az átvezetõ videókat átlehet ugrani vagy nézhetem minden elvesztett küzdelem után újra?
Lenne egy olyan problémám,hogy BR55-ös vagyok de Hell Gate-t nem tudom legyõzni,de visszamenni se tudok,mert a visszavezetõ ajtó bevan zárva,ilyenkor mit csináljak ?
köszi, meglesem, teljesen végig jártam a helyet és nem találtam XD de akkor elnézek oda
Berechevaltelle: Elysion-ban kell kérdezõsködni a kocsmárosnál, adott esemény után nyílik meg. Flaumello Tower: bemész a nagy sivatagos részre és két kõoszlop közé mész a jobb oldalon.
még 1 kérdés, elkezdtem csinálni egy Quest-et:: The Desert's Legend,és The Great Sand Sea-ban vagyok most és nem találom Flaumello Tower-t, hol lehet megtalálni??
hy, kis help kellne, wiki szerint Berechevaltelle-ban végigmegyek megnyílík Mt. Vackel, de már többször is átmentem de semmi..
Itt van ez a topic, amit ír én is azt tapasztaltam. Olvastam ha átírod az ini-t és odaadsz neki egy másik fegyvert majd összejön neki minden anyag amit kért akkor az elõtte meglévõ fegyvert fejleszti a következõ fokra. Amit meg te adtál neki elveszik, ez is azt mutatja a cuccok a fegyverekhez kellenek.
Alá tudom támasztani ezt az állítást a saját Jorgen-emmel is. Adventurer a drága, kard + pajzs kombóval. Most kérte el az Imperator's sword-ot és van neki egy Auld Soulshield+1. Két darab eszközt használ mégis csak 3 tárgyat kér. Azt pedig a soulshieldhez mert az imperator cuccoknál nincs jobb. Az már más dolog hogy nem neki kellett volna adni a kardot de így jártam. A két kardos verziónál két egyforma kardot visel? Mert akkor valóban 3 tárgyat fog kérni csak dupla mennyiségben.
Amúgy az ini átírás is azt mutatja hogy megpróbáltak letérni a konzolos dologról kicsit szabadabb rpg-be de nyilván nem volt idejük elfogadhatóan megcsinálni. Vagy bármi más ok, a lényeg hogy ott van. Ha mindenki mindent maxra fejlesztett érdemes lehet játszani egy kicsit a dolgok cseréjével.
Captured Imp esetén sem mindig ezek lesznek a kinyerhetõ alkatrészek. :-) Itt szól bele a dolgokba nagyon a chain. Ahhoz hogy siekrüljön elfogni bármilyen dögöt, ahhoz az kell, hogy a célpont unionon sikerüljön overkill-t csinálni. Tehát ha sérült már, egy ütésbõl akkorát sebezni hogy biztosan belepusztuljon. Akkor 1-2 dög elfogásra kerül. Azonban ha lassan, apránként megy a feldarabolás, akkor nem nagyon lesz elfogott lény.
Egyébként ha kétszer szerepel egy adott fegyver a fejlesztési lehetõségek között, az azért van, mert a másik variánshoz más típusú alkatrészek kellenek. Nézd meg, mert lehet hogy ahhoz meglenne a szükséges alkatrészmennyiség. Vagy könnyebben hozzáférhetõ.
A Commander's Broadsword tényleg nem egy nagy szám. Az igazán jók meg úgyis majd a végén lesznek csak elérhetõek, mert a legfejlettebb technikák kellenek a létrehozásukhoz, amik a guild feladatok elvégzésébõl szerezhetõ. Majd lesz annál jobb is, amit fejelszthetsz. Bõven van még egyéb útvonal is ebbõl a fegyverbõl. Amire érdemes odafigyelni, hogy a zöld színnel jelölt fejlesztési útvonal az zsákutca. Abból nem leeht továbbfejleszteni. A sárga esetében többnyire nincs további fejlesztés (bár van pár kivétel), míg a rózsaszín(lilás?) színnel kiírt nevû fegyverek valami még durvább eszközzé fejelszthetõek (baromi drágán és nagyon ritka, szinte fellelhetetlen alkatrészekbõl).
De ilyen fegyvert venni is lehet egyes vegyesboltokban. Érdemes végigjárni minden boltost idõnként. Sõt az is megéri, ha szétszed az ember fejlettebb fegyvereket, mert alkatrészeket abból is lehet kinyerni, bár pénzbe kerül a folyamat. Egyes cuccokhoz viszont sajna máshogy valami eszement nehéz hozzájutni. De alapfegyverek szétkapásánál is jöhet némi alkatrész.
A fegyver cseréje mindig automatikus és semmit nem igényel. Már ha az eredeti fegyvere van még nála és nem kunyerált el tõled valami mást, valami jobbat ami tetszik neki. A fegyver cseréje megtörténik az adott variánsra, amint megvan a szükséges BR. Ez tényleg így van.
De a plusz alkatrészek tényleg csak azért kellenek a potenciális leader típusoknak, hogy a kiegészítõket turbózzák bele. Nem afegyvereiket vagy pajzsukat javítják fel, mert az mindeképpen megtörténik minden cucc nélkül. Az meg hogy kinek mibõl mennyi kell, az változik. Például Jorgen 2 karddal szaladgáló warrior változata 3 alkatrészt kért mindig (viszont neki csak 1 egyéb felszerelési helye volt), míg ugyanezen karakter kardos+pajzsos változata 2 plusz felszereléssel már 6-ot igényelt. De akár megvolt neki a kért cucc, akár nem, lecserélte a fegyverzetét mikor elérte a szükséges BR-t. De az egyéb felszerelése mindig csak akkor cserélõdött, amikor sikerült összeszedni a szükséges alkatrészeket.
A dologgal egyébként az a bajom, hogy a kísérõ karaktereknek mindig elõre beállított az, hogy milyen fegyvere lesz és milyen kiegészítõje adott BR esetén. Még ha jobb is volt neki mert tõlünk kunyerálta, akkor is lecseréli azt az elõre beállítottra. Az ini átírásos buli esetén is megtörténi ugyanez, csak ekkor legalább mi adhatjuk nekik oda eleve azt amit mi akarunk.
Azért ez nem így van. Mind fegyvereket mind eszközöket szoktak kérni. A tárgyak amit kérnek a fegyver/pajzs fejlesztéséhez kell, adott br szint után mindig jobbra cserélik.
Pl.: van egy hero akinek van egykezes/pajzs kombója. Õ 6 tárgyat akar. Akinek egy fegyvere van pajzs nélkül az 3 tárgyat. Egy yama most kérte el az Imperator's Katanát, neki már semmi tárgy nem kell, gondolom azért mert nincs jobb fegyver ennél ebben a típusban.
A két darab használati eszköz nem tudom hogyan mûködik, amiket elkértek használják, olvastam egy idõ után majd lemásolják egymásról? Lehet ez is br-tõl függ vagy pc-n másképp van, elképzelhetõ hogy kell csinálni 18/18-at a legdurvább dologból aztán elkérik. Illetve az .ini-t átírva mindenkire rá lehet adni amit csak akarunk.
na nekem az a problémám hogy nem adja be azt hogy Captured imp (vagy "társai") mer akkor szétbontanám és akkor lenne imp fang... Rush fegyveréhez kellne.. De ahogy nézem nem lenne erõs a fegyver.....
Amúg a videón imp talont kap, nem imp fangot a játékos a hullákból... Fangot akkor kapna, ha "szétszedné" az elfogott impet, csak abból a többiek semmiképpen nem kapnak semmit sem.
Kinek a fegyveréhez? Az NPC-k számára a fegyver fejlesztése automatikusan megtörténik, nem kell hozzá alapanyag, csak kiválasztod melyik "utat" kövesse a delikvens a combat/balanced/mystic trióból. Amit kérnek szörnyalkatrészeket, azok az egyéb kiegészítõ cuccaikhoz és azok lecseréléséhez kell. Ilyesmik például az övek, fülbevalók és egyéb vacakok.
Sorry, nem tudok segíteni nekem sincs. Most néztem meg van négy különbözõ imp cuccom ez nincs. Nagy szükségem nem volt rá eddig, mihez kell? Elképzelhetõ hogy kell hozzá az Imp Weekly/Daily? Guild questek után adnak ilyet, bizonyos dolgok csak akkor esnek ha ezek megvannak. Majd figyelek kitõl milyen körülmények között dobódik.
Szépen kérlek titeket hogy 2 imp fang-ot szerezzetek be nekem, ITTa mentésem
a Dokumentumokban tárolja a mentést, MyGames/The Last Remnant/RushGame/Save ide másoljátok, de elõtte biztonsági mentés a saját mentésetekrõl!!!!!!!
Remélem lesztek olyan rendesek és megcsináljátok:)
hát ilyen nincs, teljesen felhúztam magam most,egyik imp sem ad imp fang-ot, sehogy sem tudtam szerezni, ha esetlek valaki megtenné nekem azt a szívességet hogy szerezne akkor nagyon jól esne, feltöltöm akkor a mentésem...légyszi SaGa Jr vagy kHare, csak 2 imp fang kellne....
Végre sikerült Fallen-t elpusztítani, hála a szigorú training-nek. Egy ideig minden nap 3-4 Bai Zei volt a diéta. Idõm sem volt meg unalmas. Aztán olvastam a magas chain áldásos hatásáról. Nos Roberia Castle jó hely volt erre, Rush egymagában egyetlen unionban fölállt majd elkezdett gyilkolni. És csak gyilkolt... és csak gyilkolt... és csak... Szóval roppant lélekölõ volt, napi fél/egy óra összesen. Egy idõ múlva érezhetõ hatása lett.
Viszonylag gyorsan kezdtek fejlõdni a combat artok majd a mystic-ek is. Azt vártam a nem harcoló karakterek is kapnak art fejlõdést, de úgy tûnik ez csak xbox. Itt bizony még 1000 chain közelében sem nõtt semmi skill. Viszont a hp-ra nagyon hatásos, rush olyan 25-öket kapott és a kispadon lévõ emberek is szépen növekedtek.
Teszteredmények: (elõtte/utána stílusban) Rush: Hp 1304/2028 AP 99/120 St 72/77 Int 96/96 Sp 34/34 Baulson: 1642/2640 100/119 90/94 37/42 39/39 Emmy: 972/1678 74/92 68/74 58/66 32/32 Violet: 612/1037 58/70 53/57 40/46 25/27 BR 66-on kezdtem és 72-n fejeztem be 1901-es chain-nél. Leginkább Rush ment egyedül, rengeteg artot bezsebelt, Baulson egyáltalán nem csak kispad, Emmy keveset a hex dolgok miatt míg Violet eddig a leggyöngébb nem nagyon használt karakter volt egy kicsit mászkált magában. Ennek függvényében úgy tûnik mindenki arányosan növeli a tulajdonságait, akinek a max hp magasabb az jobban is kapja, tehát nem fix pontokat oszt a gép.
Emmy és Kate kapott cachexia-át, szegény fallen 4 körig bírta, körök végefelé bekapott cachexia-ától nem tudta elsütni a területre ható cuccait, igen könnyû volt. Most le is vadásztam a Fiery Gates-et és az Eldritch Dragon-t, talán még több bajom volt velük mint Fallen bácsival, cachexia nem nagyon érdekli õket. Megérte tápolni :)
Nem is kell elfogni semmilyen imp-et (sem annak valamilyen módosulatát ami ugyanúgy néz ki csak a neve más). Gyilkold le õket. Az elfogott és szétbontott imp-bõl nem profitál a kíséret és nem veszi el ami neki kell. Ha elsõre nem sikerült, akkor gyere ki a helyrõl ahol voltak imp-ek, egészen a világtérképre és menj be újra. Akkor újratermelõdnek a szörnyek és leeht ismét gyilkolászni.
A 60-70 chain már talán sok is. Nem egyszerû a megfelelõ alkatrész levadászása, sok próbálkozás kell. Ha túlmész az 50-60-on, akkor már a ritkább cuccok jönnek csak ki belõlük. Úgy nagyjából 20-ig a legalapabb alkatrészek potyognak ki. Ezek úgy nagyjából az elsõ, amx a második fejelsztésig kellenek csak a kísérõinknek. Mire elérsz a Base sorozatig, addigra már nagyon jócskán túl vagy ezen a ponton. Utána úgy 25-40 között jönnek a közepes alapanyagok. 50 fölött a jobbak, de az igazán combos tárgyakhoz való alkatrészek 80-100 körül vagy efölött potyognak ki (ezek azok a lila meg zöld színnel jelzettek). De semmi nem garancia. Csak azért mert jó nagy harcot vívtál, sok ellenfelet leöltél és még a chain sem szaladt túl, akkor sem biztos a siker. Ezért kell többször próbálkozni. Egyszer majdcsak sikerülni fog a dolog.
Numor mine meg az a hely, ahol anyucival elõször találkozott Rush. Nagapur-tól dél-keleti irányban van a nagy pocsolya mellett. De a legjobb szerintem még mindig az Obsidian Trail.
hát ilyen nincs,megcsináltam a Base3-at, és elmentem Blackdale/ Osidian Trial-ba, volt 60-70 chain, mentem az impek ellen de nem "capture"-za el,még nem is adta oda 1-ik imp-et sem .... numor mine merre is van??
Mondjuk ugyanarra, hol impeket és azok változatait (Blackdale obsidian trail egy jó hely, de még numor mine területén is találhatsz szinte mindig belõlük). :-) Ha jól emlékszem olyan 30-40-es Chain felett kezdik el dobálni az ilyet az impek. Szóval ha 30 alatti a chained amikor leverõdik egy csapat imp, elég kicsi a valószínüsége hogy találsz náluk ilyen "alkatrészt".
off-- nekem RELOADED verzio van,egy 7 gigás ISO, és egy 2-vagy 3 Gigás, de belül tömörített cucc van,akinek kell dobjon PM-et, (torrent-et adok)gyors szerókról jön le, ja és nem kell vissza seed-elni
Lehet érdemes lenne lehúzni egy normális verziót ami biztosan mûködik, nehogy sok óra beleáldozása után krepáljon ismét be. Szerintem egy steam rippet szedtél azért hülyül be. Nem szabad egybe tömörített dolgokat szedni csak ha nagyon biztos mi az. Nfohump-ot javaslom, ott írják mi a "hivatalos" warez.
A wiz 8 biztosan megy mert föl van installálva (egy régi pcguruhoz adták, a dvd verzió), pont tegnap néztem bele egy 2002-es mentésbe. Cane of Corpus, favorit. Igen, a wiz 7 lenne az igazi, bár van egy windows-os verziója (win98?) legutóbb nekem nem ment xp-n. Talán megoldható, kérdés mennyire élvezhetõ 320x200-ban. Meg az a rengeteg idõ amit megevett, kézzel rajzolni a térképet, ott is volt pár rész ahova ment az ember spawnoltatni az erõsebb szörnyeket, még arra is emlékszem voltak 1 órás csaták a végefelé fõbossokkal. Nem is írom tovább, csak összefut a nyál a számban. Nagy kár ma már nem lenne profitáló egy Wizardry 9. Pedig azt rögtön venném. Kivéve persze ha egy xbox 360-as port.
Ezt sem tudtam. A file (egyetlen bazinagy, önkicsomagolós file) amit levadásztam, az tartalmazott egy vty toldalékot innen szedtem hogy vitality verzió. Ezek szerint tévedtem és valami home made csoamgolt dolgot sikerült szerválni tesztelési céllal. Mindenesetre a játék tetszett annyira hogy a beszerzése mellett döntsek.
Ha már OFF: A Wiz 8 elindulna egyáltalán ilyen gépeken amikkel mostanság az emberek rendelkeznek? Nekem is nagy kedvenc volt, de azért az igazi az elõdje, a Wiz 7 volt. Azzal hónapokig elvoltam. Angolt tanulni sem volt rossz megoldás, mert ha valamire kíváncsi volt az ember be kellett pötyögni a kérdést. :-)
Reméljük a legjobbakat. Még csak annyit hogy nincs vitality verzió ebbõl a játékból, esetleg ebbõl lehet a probléma. Megvételen én is gondolkoztam, minél több idõt fordítok rá annál inkább ráérezni a harcrendszerre, tetszik. Valószínû kicsit késõbb költök rá, most a World of Goo kerül sorra.
Kis OFF: Amúgy a játék miatt határozottan kedvet kaptam a Wizardry 8 örök klasszikusra. Kicsit emlékeztet a fejlõdés, ott is amit sokat használtál tulajdonságot az nõtt. Persze más és jóval nyugatiasabb, de jópofa. Sajnos már nincs ötletem hogy nyomjam végig, normál party megvolt, 3 karakterrel megvolt, kettõvel és még a solo faery bishop/ninja keverékkel is. Azok a régi szép idõk :)
Vitality változatot tettem fel (még mindig nem érkezett meg ugyanis a megrendelt eredeti). A savegame meg tuti sérült mert volt hogy pont mentés közben fagyott ki a program. Utána a visszatöltött állásokban mindig volt valami ami nem stimmelt. De azt sem zárhatom ki, hogy a telepítésnél is volt már valami gebasz és sérülten pakolhatott fel pár file-t a program.
Ezért tegnap leszedtem az egészet, defragment a gépre alapos söprögetés után, aztán visszaraktam a programot. Azóta stabilan fut és simábban. Sehol egy akadás, még turbo módban sem. Nagyobb felbontásba és részletesebb megjelenítésre lett pakolva és bírja.
Mi több, amint megjelennek elérhetõ ellenfélként a neves levadászandó szörnyikék, azonnal meg is találom õket a helyükön. Ez üdítõ változatosság. Végre minden a helyén van. Egyenlõre még az elején vagyok (Elysion jön) de eddig semmi probléma. Bízom benne, hogy most nem kell a korábbi problémákkal szembenéznem (tárgyak eltûnése vagy feltûnése, ellenfelek fellelhetetlensége, NPC kavarodás, quest sorrend cserélõdés).
sajnos most vesztettem el Emma-t, pedig az egyik kedvencem volt
azt hittem mát hogy nem is lessz benne feltámasztás, de még is ennek örülök....
Konkrét utalás nincs igazán, talán annyi hogy panaszkodnak az emberek a városban majd jól elpusztul minden ha kiszabadul meg elhozza a világvégét stb. Nekimentem ötször, mindig elsütötte a 10. vagy 11. kör végén. Elõzõ körben vörössen elkezd izzani a pálya, majd következõben leszáll a földre és diszkréten elfehéredik minden. Onnan game over, még sebzést sem ír. Ahogy láttam a wiki egészen pontos ebben a bejegyzésben, nálam úgy viselkedett amint ott jelezték. Van neki valami területre ható apocalypse nevû art-ja, na ez nem az. Fura hogy ilyen bugos nálad, amikor végignéztem más fórumokat nem nagyon írtak bugokról. Majd nyitottabb szemmel olvasok tovább. Reloaded változatot nyomod? Esetleg sérült file-szerkezet, a save game corrupt lett?
Határozottan 10 fölötti körszámra emlékszem. A 10 körös limitrõl én is olvastam a wikia-s ismertetõben, de van erre konkrét utalás is valahol a játékon belül? Én nem akadtam rá a dologra.
Mindenképpen újra kell kezdenem egy alapos takarítás után ezt a játékot, mert egyre több visszásságra bukkanok (például a kis boszorkány esetén is eltérésem volt, aki mindig pénzt akar, ugyanis elõbb találkoztam vele Baaluk-ban (az utolsó helyszínén) mint Melphina-ban és fel is tudtam venni magamhoz csak hogy visszaköszönjön utána Melphina-ban és ott is ki kelljen még segíteni).
AP leszívó az nem jött be, ahogy hiába próbálkoztam a curse-el is. Csak silence, a petrification (valamelyik általam készített kétkezes nagy katanával csinált folyamatosan ilyet Glenys) és a freeze (frost támadások után). Mondjuk sokra nem mentem vele, mert 3 csapat lekötötte, aminek eredményeként õ 3 alkalommal is támadott egy körben.
Nálam az 5. körben fixen benyomta az armageddont, mindegy mi történt. Ettõl minden fehér lett, nagy nyögések, aztán pár másodpercnyi fehér képernyõ után visszajött a kép és ment tovább a harc.
Amelyik csapatomban el lett lõve a protection és orphic ward az észre sem vette a gyilkos sebzéseket jöjjön varázslattól vagy sima ütésbõl. Wyngale meg nem tudom minek volt ott. Õ volt az elsõ aki elérte a Fallent aztán elsõként általában le is feküdt.
Azt nem tudom mitõl függ hogy nimble vagy mighty jelzõt kapnak a delikvensek. Tippem az, hogy nimble ha balance módon van képezve vagy mystic úton, míg mighty ha combat utat jár a delikvens. Meg a forgatott fegyver is talán befolyásolja. Katanás karakterek nálam eddig csak nimble módig fejlõdtek, míg bárdos/lándzsás delikvenseknél egyõl mighty jelzõ jött be.
Rájönni eddig én sem tudtam a +1/+2 stb módosítók megszerzésének mikéntjére. Jorgen például miután beállt a csapatba és elmentem a homoktengerhez (én oda jártam erõsödni) az elsõ csata után mindkét kardjára megkapta a +1-es módosítót pedig talán ütött vagy 4-5-öt és talán 2 lényt gyilkolt le összesen. Ugyanakkor Baulsonnal kellett 1 BR-t fejlõdni mire a lándzsája +1-es lett.
No, az szép csata lehetett. Bár én is csodálom a 18 kört, akkor csak bejött valami ap leszívó dolog ellene mert valahol a 10.-11. környékén mindig határozottan azt mondta nekem hogy armageddon aztán kifehéredett minden game over felirattal.
Pár BR fejlõdés után én is rohangálok vissza mindenkihez dumálni, karakterek fele már jóban van velem bár még nem írtam föl mik a konkrét bonusok. Hp meg kis tulajdonság növelés? Baulson nekem is az egyik legtápabb, valószínû mert olyan korán megkapjuk. Kétkezes + gyógyítás/támasztás és sok hp. Kell ennél több?
Most BR 65 vagyok 5. db négyezerpárszázas uniont tudnék kiállítani, szal kell még gyilkolnom. Bár már minden mellékküldetést megoldottam eddig a pontig és nincsenek igazán erõs ellenfelek leszámítva az extrém kategóriát. Igaz Jager, Baulson + Duke of Ghor magában kitesz 5000 hp-t. A jó öreg Bai Zeinél trainingelek, letiltottam minden combat artot meg egyebet és aki csak tud hexet azokkal nyomulok. Általában 25 körre el tudom húzni az orb formációval, kell nekem a cachexia. Volt csata mikor vagy 10 új art-ot tanultak. Enyhén unalmas, cserébe már vagy öten tudnak animalcule-t, valamire csak jó lesz.
Ahogy nézem BR függõ amikor rákérdeznek új dolgok tanulására. Már annyira várom hogy a Duke of Ghor meg a Irina szóljon a psionic cucc miatt.
Az karakter specifikus milyen változót kapnak a combat art mellé? Gondolok a Nimble és Mighty jelzõre. Pl: Emmy nimble a Duke meg mighty dolgokat nyomat. Esetleg fegyver/faj. Illetve még azt nem vágom függ bármitõl a fegyverek fejlõdése? A +1, +2 stb. változóra gondolok. Vagy x használat/sebzés után egyszer csak tápabb lesz?
Utánajártam a dolognak és igazad van. Tényleg akkor lehetne csak lemenni a romokhoz, ha Fallen lenyomásra kerül, merthogy nála a Stone of the Imperator...
Ugyanakkor tudom, hogy én elõbb végeztem a ruins-ban mint hogy a Fallen kipurcant volna.
Visszatöltöttem pár régebbi állásomat hogy ellenõrizzem a dolgot. Nekem a manus, aki a seeker of ancient path feladatot adta, odaadta a végén a Stone of The Imperator-t is az Amethist Orb mellett. Legalábbis mindkét tárgy ott figyelt az inventoryban holott a Fallen még a helyén volt, Wyngale sem akarta még lenyomni. Ha nem õ adta akkor nem tudom hogy a fenében került hozzám.
Találtam egy mentést a fallen leverése utáni állapotokról, és ott már 2 Stone of the Imperator figyel az inventoryban (pedig nem kéne, fõleg hogy az ancient ruins-ba való bejutásnál el kéne vennie a programnak a követ). Tehát a gebasz nálam van. Programhibára tudok csak gyanakodni (tény hogy 2 alkalommal is teljesen lefagyott a program mentés közben aztán kidobott, utána meg volt hogy egy vasam sem volt vagy a teljes alapanyag készletem tûnt el). Azt hiszem újrakezdem a játékot hogy most rendes menetben is meg legyen csinálva.
Nálam a következõ taktika ment 93-as BR értékû csapattal: 5 csapatot vetettem be. 3 db 4 fõset és 2db 3 fõset. Egyszerre 4 csapattal tud foglalkozni a fallen. Az ötödik már gondtalanul csapkodhatja vagy támogathatja a többieket.
A létszámok kevésnek tûnhetnek, de célirányos csapatokkal nem lesz gond. Például Baulson akit már a játék legelején felvehetünk edigre már önmagában annyi HP-val szaladgált, hogy bárhová került az a csapat garantáltan túlélõnek volt mondható. Persze ehhez kellett, hogy úgymond teljesen felszabaduljon és kibontakozhasson (3 diskurzus vele mikor beszélgetni akar és drasztikusan felerõsödik, majd a további fejlõdése is toronymagasan veri a többiekét). De ugyanígy fel lett fejlesztve a csapatomban Jorgen, Nora, Gabriel, Violet, Caedmon, Allan, Glenys és Maddox. Õket az alap ötössel plusz Rush és Irina felhasználásával vetettem be, plusz más, nem ennyire fejlett karakterekkel (Loki, Paris, Jager).
Az ötödik csapat nálam egy gyógyító/támogató volt, erõs mystic defense értékekkel (Irina, Violet, Pagus), ezt támogató formációban. Mellette 2 erõs védekezõ egység, védelmi formációban feszítõ csapatokkal. Egyiket vezette Rush, mellette David, Gabriel és Nora. Õk Nora kivételével mind pajzsosan nagyon jól blokkoltak és visszakézbõl sokkalta többet sebeztek mint direkt módon támadva. Már amikor bejött a critical blokk. Másikban Emmy, Paris, Maddox, Glenys.
Volt egy távtámadó egység mystic attack erõsítõ formációban (Torgal, Caedmon, Allan) és végül az áldozati bárány szerepkörû ütlegelõ csapat támadó feladatkörrel (Blocter, Baulson, Jorgen). Bár csak hárman voltak, mégis 8000 fölötti össz HP mennyiséggel rendelkeztek a támadóim.
A gyógyászok és a távtámadók hátul maradtak. Egyik várt és gyógyított ha kellett, a másik mágiával támadott szigorúan távolról. A támogató nekem szinte mindig megmenekült a fallen varázslataitól (resisted vagy dodge miatt), a másik meg többnyire elviselte a dolgot. Ráadásként Torgal 2 alkalommal is nyomatta a pisztolyos támadását.
A két védekezõ elég jól blokkolgatott és dodge-olt támadásokat, bár így kevésbé hatékonyan sebzett.
A támadók meg általában odavertek egy nagyot és vagy ledöltek a visszacsapásban vagy talpon maradtak. Akár ledöltek, akár maradtak talpon, a támogató csapat mindig összekaparta õket.
18 körös csatával lement a dög. Összesen az egész csata alatt 5 speciális támadás lett elsütve, 2 alkalommal volt Blackout és a kezdetet leszámítva általában 70% körül mocorgott a morál is. Volt persze magasabb is, de elég volt egy csapás a fallentõl és máris csúszott egy kicsit a morál lefelé.
na ja mekem most a battle rank 52, de nem vok most annyira gyenge,pláne emma nagyokat csapkod, nekem csapatonként min 8000-et nyomatok, de néha elérem a 30000-et, a nagy sárkány ellen,csináld úgy hogy egy területen minden ellenséget leszedsz, és próbálj minél többet link-elni(lassítva könnyû)
Most itt tartok a játékban.Nem vagyok fejletlen egy picit?Battle rankom 12-es.A csapatom amelynek rush a tagja min2000-et max(criticalokkal st..)4000-et sebez körönként.A másik csapat amiben david van annak gyengébb jóval a sebzése.Gondom az eddig csak a grand sand sea-nál volt a hatalmas sárkányokkal.Mindíg megtámadom õket de csak olyat tudok megölni közülük(erõs taktikázással,keservesen,nehezen)akik egyedül vannak,tehát 1 sárkány van.Így is olyan támadásokat nyom hogy csak na.
Csak elvileg. Gyakorlatilag mindig resist jön neki. Én is próbálgattam jó sokat. :-)
Speciel jobban jársz ha nem a fallen-t abajgatod, hanem mész az ancient ruins-ba. Ott a demigod is könnyeben leverhetõ mint ez a rondaság. Az egész ancient ruins legkeményebb ellenfelei a röpködõ húsgolyó boss-ok és a sárkány. Elõbbibõl van minimum 2 neves boss (ugyanaz), míg utóbbiból csak 1 de az néha döbbenetes dolgokat tud mûvelni(3 fázisban 3 blackoutot nyomatott a mocsok). Hozzájuk képest a demigod lényegesen könnyebb eset. Ha pedig ezeket a dögöket le tudod verni, akkor utána már nem lesz gond a fallen-nel sem. Végülis õ is csak egy variáns a demigodra.
Elvileg a Cachexia hat rá, gamespot forumon olvastam.
Most egy kicsit pihentetem a fallent. Ugyan sikerül az elején morál kontrollban lennem, de szépen felmorzsol. Aztán az animalcule betesz, paralizál/mérgez/silencel. Itt értékes idõt veszítek. Aztán néha elnyom a csata második felében egy Life Spring-et, ez 200.000 hp környékén gyógyítja. 4 db. 5000hp-s union kevésnek tûnik. Muszáj lenne fölhúzni a hex artokat de olyan nehezen fejlõdnek. Hiába kapcsolok ki minden mást, szegény Bai Zei már unhatja annyiszor vertem le. Pedig meg akarom nézni az ancient ruins-t. Kár ha továbbmegyek elveszik a quest.
és azt hogy lehetne levenni a csapatról ha pl. lemérgeznek? mer restore, meg hp töltés nem veszi le, csak egy hosszú idõ után megy le és, nem egy könnyû quest-et csinálok, az miatt halok meg, meg nem tudnak nagyot attack-olni, mer mérgezve vannak---....
Az Ap negáló képességre az összes boss szörnyike immunis. Ahogy például a curse hatásra is.
A morál a sebzésekbe és a védekezésbe valóban beleszól, sõt a speciális támadások is csak bizonyos morálszint felett bûvölhetõek elõ, hiába teljesülne minden más feltétel.
Többek közt a traps art-ban is van pár egészen hatékony képesség a morálbirizgálásra, nem csak a psionics jó erre a célra. Egyik a retreat flare (hugica alapból tudja), a másik az izmosabb pandora's box. Ezek amik elég hamar elérhetõek.
morált én is próbálom mindig magasan tartani a dispirit, bluff, addle art-okkal Jager beowulf art-ja minimum morálon ~60k-t sebez, max morálon 160k volt a legnagyobb sebzése eddig
Ha jól emlékszem itt az akadémiára kell menni aztán a David-et elhívják majd megjelenik a Conqueror. Csak mászkálni kell meg beszélni emberekkel.
Közben megcsináltam a UFO?!-t, nem kellett megküzdenem a fiery gate-el. Mint kiderült ez egy extra szörny és még nagyon nem a súlycsoportom.
Már csak Fallen bácsi van hátra aki megölt 3 kör után. Most a hex dolgokat próbálom fölhúzni, van egy art ami lenullázza az ap-t, elvileg akkor nem tud elsütni semmit. Illetve Bai Zei-nél vettem észre a morál jelentõségét. Ha max környékén van sokkal ritkábban nyomja a lehelet alapú dolgait, inkább egy desperate wail morálcsökkentést castol. Meg nagyobb morál, kevesebb sebzõdés ha jól láttam, legalább is az extra tulajdonságok nem sebeznek annyit. Tehát hex+psionics a következõ teszt.
Köszi a segítséget.Már értem akkor a dolgokat.Most viszont egy picit elakadtam.A srácokkal elysium-ba kellett mennem.El is jutottam de itt nem tudom mit kell csinálnom.Egy küldetéssel eljutottam a grand sand sea-hoz és innen tovább 2 városkába.De ha megyek vissza elysiumba és onan el akarok jönni akkor figyelmeztetnek"hova a fenébe megyek mert itt még dolog van".Nem tudom h most hova kéne mennem vagy kivel kéne beszélnem.Ha vki esetleg tud segíteni azt szívesen fogadnám.
1. Az egy tájékoztató szám. Minél magasabb, annál hamarabb fejlõdnek a karakterek, annál hamarabb lesz magasabb a BR (battle Rank) érték, ami nagyjából megfeleltethetõ akár a többi RPG szintjeinek, bár itt nem jár semmi extrával, csupán egyre erõsebb lények is elérhetõvé válnak az ellenséges lények között. Továbbá minél magasabb, annál valószínûbb, hogy a legyilkolt ellenséges lények valami különleges "alkatrészt" dobnak. Ezek a fegyver fejlesztésnél, vagy a társaink számára fontos dolgok.
2. Nyomsz egy Z-t és megtudod. Ilyenkor kilistázza oldalt az adott csapatot amelyik éppen cselekedne és akkor látod hogy ki és mit vetne be. A többit norbi leírta.
3. Ha valakinek a képe megjelenik, akkor számára az a tárgy fontos, mert õ abból fejleszti felszerelését. Ez alatt a különféle ékszerek és kiegészítõk értendõek (karperec, öv, lábszárvédõ stb.).
A fegyverek fejlesztése automatikus, a te döntésedtõl függ. Mikor a nagy térképen mászkálgatsz és rákérdeznek a delikvensek hogy milyen irányban fejlõdjenek (combat, mystic vagy mindketõ), akkor a fegyverzetük minõségét és típusát határozod meg a következõ ilyen kérdésükig. A Combat nagyobb attack és jobb defense értéket ad a forgatójának (aki így nagyobbat sebez, könnyebben találja el a célpontot, illetve némileg jobban hárít) és segíti a combat arts technikák némelyikét. A mystic vonal ugyanezt teszi csak mystic attack és mystic defense terén. Elõbbi a varázslatok sebzésébe és találati pontosságába, utóbbi a varázslatok elleni védekezésbe szól bele. Ha a középutat választja az ember a követõjének, akkor mindenbõl egy kicsit javulni fog a delikvens, de korántsem olyan szinten mint a másik két esetben.
Amennyiben találsz vagy készítesz olyan tárgyat vagy fegyvert ami érdekelheti õket, akkor azt úgyis elkérik tõled és onnantól azt használják. Legalábbis míg el nem jön a következõ fejlesztési idõ, mert akkor lecserélik és visszakapni már nem fogod.
Csá hát én az írom amit tudok:) de SaGa Jr jobban vágja
Na, Chain az az hogy hány ellenséget szedtél le, az adott terülteten, de elveszik ha az ellenségek kezdeményezik az attack-ot Mászkálás közben amikor fehér-kék betûkkel van írva DIGS, az egy kis lény ami felszedi neked a cuccokat, az is fejlõdik. A támadásoknál a szám azt jelenti hogy hány AP-t vesz, és a Z-vel megtudod nézni hogy mivel támad a csapat Csata végén amikor mutassa a csapattagokat akkor az neki való cucc, de eltudod tõlük venni (én nem szoktam), meg kiírja hogy mit kapnak mijük feljõdik,nagy attack-ot akkor tudsz benyomni ha a HP-melleti kis M-betû felmegy (ez csak akkor megy ha üdöd az ellenséget, és vissza megy ha õ üt) remélem mindent leírtam, kicsit egybe raktam ezért sorry. üdv. jó játékot
Hy.Több kérdésem lenne.Örülnék hja vki érthetõen elmagyarázná a dolgokat. 1.Csata közben a jobb felsõ sarokban a chains és mellette a szám mit jelent? 2.a támadási lehetõségek közt pl. attack with combat arts számok vannak a támadások mellett.van h 2szer szerepel a támadás csak más számma..Ezek mire jók? 3.Csata végén mikor kapom a jutalmakat akkor kijön egy emberem feje az egyik jutalom mellett.Az mit jelent?és ilyenkor továbbnyomjak vagy mennyek rá az itemre ami mellett a fej van és asszem decide-t nyomni. Egyenlõre csak ezek jutottak eszembe.Am a játék baromi jó.Elõre is köszi a segítséget.
elnézést kicsit össze vagyok zavarodva mer 3 napja nem játszottam,de azt eltudom mondtani hogy a történet már jó régóta nem folytatódott,csak a quest-ek gyarapodtak, ha jól tudom 30-quest-et már megcsináltam de a történet nem ment rövább a fõhõsõkkel,most kicsit bele kukkantok, és majd írok, köszi a segítséget:)
Egy képbõl nem tudom megmondani a helyet. A sztoriban mi volt az utolsó állomás? Melyik városban volt ez? Elysion a kongresszussal? Mert akkor elég lenne csak a városban bóklásznod. Benézni az akadémiára és eldiskurálni ott a vezetõvel (ha a megfelelõ személlyel beszélsz, majd utána kerül elõ). Aztán visszamenni a Tula Street-re, majd leszállítani Davidot a megfelelõ helyre, végül irány az Ark. Mondjuk mindezeket, ha nem is ilyen szájbarágósan, de a filmbetétekben el is mondják neked (keresd fel az akadémiát, aztán találkozzatok eszmecserére, aztán irány a tanácskozás és a többi instrukció).
Majd ha már ott is jártál, akkor irány a katakombák felfedezése (erre is kapsz utalást, hol találod a városon belül).
De ha abszolút el vagy tévedve, még mindig megnézheted a végigjátszást