A chilei ACE Team elsõ komoly projektjéhez a kis igénye ellenére látványos dolgokra képes Source motort választotta. A punk-fantasy Zeno Clash-rõl meglehetõsen ritkán áll modunkban beszámolni, hiszen nem áll mögötte sokmillió dolláros marketinggépezet, sem egy tõkeerõs kiadó. Egyelõre. 2009. februárjáig még sok minden változhat, ugyanis a fejlesztõk akkor tervezik piacra dobni alkotásukat. A Zeno Clash énközpontú (gy. first person) akciójáték, amely a lõfegyverek (már azok is eléggé agyamentek) ellenére elsõsorban a közelharcra fókuszál. Ha valaki emlékszik még a Dark Messiah of Might & Magick remekül kivitelezett összecsapásaira, akkor sejtheti, hogy nagyjából mit várhat a Zeno Clash-tõl. A grafikai stílus azonban merõben más úton jár. Extrém, és akkor még finom voltam. A történetrõl egyelõre csak annyit árultak el a fiúk-lányok, hogy a fõhõst valami csúnya botlás miatt számûzik törzsébõl, és saját fivérei vadásznak rá. Kétségbeesésében nekivág a tiltott sivatagnak. Átkelvén rajta egy olyan világ létével szembesül, amit el sem tudott volna képzelni.
A chilei ACE Team Source motoros akciójátéka lassan finishbe ér, hiszen idõközben kiadóra is sikerült szert tenni.
A Valve karolta fel a fiatal csapat projektjét, s még idén márciusban közkézre adja saját disztribúciós rendszerén, a Steam-en keresztül. A tervek szerint mintegy 20 dollárt (ez nálunk 20 euró) kell leszámolni a játékért. Dobozos kiadásról egyelõre nem esett szó. Amennyiben anyagilag sikeresnek bizonyul a Zeno Clash, akkor csak idõ kérdése, hogy valamelyik kiadó lemezre égesse, és forgalomba hozza. A megtermelt pénzmennyiségtõl függ az esetleges folytatások sorsa is. Szükség is lenne rá, hiszen a Zeno Clash a fejlesztõk becslése szerint öt óra játékidõ után írja ki a vége-fõcímet.
A játék belsõ nézetet használ, s bár hajmeresztõ külsejû távolsági fegyverek is akadnak benne, többnyire közelharcra kényszerülünk. Amint fegyvert rántunk, azonnal nekünk esnek az agresszívabb ellenfelek. El is futhatunk, ha épp inunkba szállt a bátorság, ha viszont maradunk, akkor ne lepõdjünk meg, ha kiverik a kezünkbõl azt, amit korábban markoltunk. Lõfegyverek esetén fedezékrõl fedezékre haladva közelítenek meg, ugranak a nyakunkba, s csavarják ki kezünkbõl a halálosztó flintákat. Lesznek olyan lények, amelyeket csak megsebezni, lelassítani és idõlegesen megbénítani tudunk a távolsági fegyverekkel, kivégzésükhöz pörölyt, vagy bunkót kell használnunk.
info: Gamestar
IGN szerint holnap jelenik meg Amerikában a Zeno Clash játék!
érdekesnek néz ki :)
Ebbõl sem lesz semmi. Már mint a megjelenésbõl, biztos csúszik.
A chilei játékfejlesztés feliratkozása a világtérképre egy darabig még várat magára, mert elmarad a márciusi premier.
Az ACE Team Source motoros akciójátéka a tervek szerint még március folyamán debütált volna a Steam hálózatán, de erre egyelõre nem kerül sor. Szerencsére nem kell túl sokat - alig egy hónapot - várjunk a sajátosan hajmeresztõ képi világgal megáldott Zeno Clash bemutatkozására. A világpremierre április 21-én kerül sor. Azok, akik valamilyen oknál fogva nem rajonganak a Steam-ért, a Direct2Drive szolgáltatását is választhatják. Dobozos verzióról egyelõre nem esett szó, ugyanis csak a Valve állt az újonc latin-amerikai csapat mellé. A Half-Life sorozatot és a Steam rendszerét összehozó csapat pedig a digitális terjesztés híve. A fogadtatástól függ elsõsorban, hogy lesz-e módja az ACE Team gárdájának a tervezett folytatások elkészítésére, illetve az is, hogy valamelyik kiadó felfigyel-e az 5-6 órás játékideje miatt 20 dollárért vesztegetett alkotásra, és esetleg támogatna egy dobozos kiadást.
info:Gamestar
jo lesz a game, azaz igy elsöre naon teccik... de az h csak 5-6 orás játékmenet miatt olcsobb.. wazz a legtöbb fps max 5 ora 12k-ért :) várom nagyon, source engine-t szeressük :)
van valami cél is a játékban? amúgy verekedés rulez, Mortal Kombat forever!
Ez tényleg ennyire full gagyisztikum? 2x2-es tér leverek 3 embert, átmegyek egy 6x6-os udvarra lelõni pár jószágot aztán meg megverek 3 újabb hülyét, majd megyek egy csõben ahol addig nem tudok továbbjutni amíg meg nem ölök x db. rákot meg x db. akármit? Lesz késõbb valami más is, vagy végig ilyen marhaságból áll a játék?
a braid egy olyan egyedülálló csoda amit nem fognak egyhamar megismételni, nincs sok akkora zseni a játékiparban mint az alkotója. viszont ahhoz képest hogy ilyen city interactive szintû emberek gépét szarral feltöltõ játékokkal van egy árban ez, nagyon is jó ez a kis elrugaszkodás, bár engem már a screenshotok elrettentettek, de biztos lesz akinek tetszik :)
teljesen jo a ZenoClash...szinte ismeretlen, és kis csapat játékaként olcso mivel "csak" 5-6 ora játékidö.. nos jopár 12k-es játék is 5-6 orás, mivel a nevet kell megfizetni... nade nekem teccik a game, persze jobb lenne szabadabb terek, de ugy egyébként szinte egyedi kis alkotás lett szerintem
ott mit kell csinalni ahol a ficko elkapja a csirke nyakat? hiaba lovom nem tortenik semmi
El fogja dobni,és amíg mozog a csirke addig kell lelõni( a csirkét...)
Na hát, játszottam vele egy jóideig, kicsit szünetelek. Véleményem: Ennek a játéknak a világa hát, egyszerüen rémisztö, néhol már-már beteges... de a hangulat és az akció az maxon van végig :D Nekem nagyon bejön D: Csak kicsit ijesztö
Remélem lesz hozzá magyarítás mert jó lenne érteni mit miért is csinálunk!
Tegnap végigvittem úgy 4 óra alatt. Tényleg nagyon szürreális és ilyesztõ a világa, de vmiért nem tudtam abbahagyni. Jó benne a pusztakezes harc,élvezetes.A grafika különleges, az artwork miatt nem nagyon lehet ráismerni a source engine-re, a karakterek nagyon jól néznek ki,van egyéniségük . Hozzáteszem az ellenfelek arca jobban ki van dolgozva mint fõhõsünkké XD. A sztori elég semmilyen, ahhoz képest mit vártam, egy elég egyszerû történetet mesél el
Nekem nem a legjobb az angolom, de nemis rossz szóval azért tudom mit miért csinálunk :)
Õ a Father-Mother,mindenki anyja-apja a törzsben.Az õ megölése miatt kezdõdik az egész bonyodalom. Az hogy miért öltük meg majd a végén fény derül.Anélkül, hogy elspoilerezném, a vége elég jó lett,nekem tetszett. Fura,akárcsak az egész játék
Csak nekem tûnik úgy,hogy a beteg világgal és a grafikával valamiféle mondandót akarnak közölni? Vagy megint képzelõdöm? :D
Amúgy nagyon jó játék. Régen szórakoztam ennyire jót.
Grafikával üzennek sok van még a source motorba csak vajon létezik olyan aki ki is tud belõle hozni valamit? Zeno Clashban a víz nagyon szép de a game nem csak ebbõl áll! Remélem a HL 2 EP3-om már übergraffal érkezik majd!
meglátjuk 1.5 hónap múlva, de nem hiszem hogy nagyon növelni mernék a gépigényt, megint belepakolnak 1-2 effektet az új gépek teljesítménye miatt de az alap színvonal olyan lesz mint a 2004es hl2ben :(
uccso pályán a father-mother-t h ölitek meg...nem csak a végén mikor kevés élete van hanem ugy az elejétõl annak a harcnak, mer én akárhogy szenvedek nemmegy...elõre is köszi a segítséget
Mi nemmegy most komolyan? Nekem semmi gondom nem volt vele, scriptelve van hogy mikor tudod megölni...
messzirõl lövöldözöd a lábait, mikor elesik közelharci támadással gyakod, kikerülöd a támadásait, egyáltalán nem nehéz sztem.
valaki elmondaná a sztorit röviden.végigvittem de abszolút nem értettem a sztorit és érdekelne.
Vki pls írja le nekem spoilerben, hogy mi történt a game végén (tehát a végkifejletet)! Mert már marhára felidegesített az utolsó father-mother harc, és töröltem a játékot. A történet meg a szürreális világ nekem nagyon bejött, de a harcok néhol õrjítõen nehezek voltak. Ezt meg már nem bírtam :P (ja, és nagyon nem érdekel, hogy milyen béna vagyok, meg hogy ti milyen egyszerûnek találtátok... Sztem nem ettõl lesz vki frankómenõ)
Most ezért törölted a játék legvégén hát gratulálok, én nem húztam fel magam egyszer se, kombókat kell tudni és nincs gond :)
Gratulálj nekem is, és még jónéhány embernek, aztán ha van egy kis idõd, akkor vázold fel a történetet. Én egyébként a lefelé hulló robbanósegerekig jutottam, és rohadtul nem zavar, hogy azonnal töröltem. Nem az én mûfajom. A történet viszont érdekel. Jöhet spojlerbe, gondolom sokan végigjátszanák még.
(Néztem neten, nem találtam a sztorit, ha vkinek van linkje, az is jó, angolul is.)