Nem, anglia és kalandorként kezdtem mindig. Van lehetõségem zászlót cserélni angila és kalóz, de hiába teszem föl angliát és hajózok messzirõl franciába akkor is átvált magától kalózzászlóra.
Nem véletlen kalóz karival indulsz? Ilyen van fõleg kezdõ karinál a kikötõ és más hajók felismerik hogy kalóz vagy. indulásnál tudod lent változtatni a zászlókat. A kalóz indulás elég gázos szerintem önmagában kihívás :)
Üdv! Már többször újrakezdtem és amikor kimenekülök a szigetrõl a karakter képén anglia jel eltûnik és kalóz jelenik meg, így nem tudok egyik szigeten sem landolni kivéve kalózok szigetét. Volt egy 60 napos kikötõ engedély anglia, de lejárt. Az angolok franciákkal békében vannak, de ott sem tudok kikötni a hajó zászló automatikusan át vált kalózra. Lehet azért van a kalóz jel a karakteren mert rabság ideje alatt a küldetések egyikénél kapunk kívül kell kivégezni egyik figurát amint végeztem elmentem a barlangba csontikra vadászni mivel kapun belépve minden fegyvert elvesznek, így hogy erõsítsem a karakterem csontizni mentem. Lehet ez a gond? 1x sikerült minden jó volt, de 1-2 beállítás nem tetszett és beállítás után újrakezdtem azt meg töröltem, azóta több tucatszor kezdtem újra a végeredmény ugyanaz kalózzá válik. Mi lehet a gond, vagy másnál is így van? Lehet venni valahol kikötõ engedélyt? Nekem Gentlemen Of Fortune 2.0 Full Mod V2.0.1 Beta ez a mod verzió van fönt.
Szóval szívtam én is ezzel. Egy megoldás van.. 64 bites rendszer. Nem tudom mi az összefüggés de ez és a Mount & Blade is 32 alatt haldoklik lefagy vagy el sem indul. Ha játszani akarsz vagy xp vagy 64 bites rendszer win 7 ben.
Lecseréltem 7es osztályra akkor is maradt a levonás. Próbáltam Tengernagy nehézségi szinten akkor nem tapasztaltam ilyet csak a hajó miatti levonás volt + betudtam menni a Franciákhoz és üzletelni vagy küldetést vállalni tudtam, mivel nem voltak megfelelõek a beállítások így töröltem és újat kezdtek Sorhajókapitányi szinten. Sorhajókapitányi szinttel több variációt kipróbáltam amit másképpen hajtottam végre a játékban és a -1 megmarad ráadásul sehol nem tudok kikötni kivéve kalóz szigeteket. Lehet rászánom magam és újra kezdem megint ismét Tengernagyi szinten ami elég nehéz, de annyiszor kezdtem már újra hogy belefáradtam kicsit. Köszönöm segítséged.
Képességekbõl akkor von ha például nagyobb hajót vezetsz mint amit a tudásod szerint el tudsz vezetni. Több féle hajóosztály van ha nagyon nagy hajót viszel el kis kapitányként akkor többet is levon. Ha fejlõdsz ezek a dolgok változnak, lehet a nehézségi szinttõl is függ.
Sziasztok! Mûködik még ez az oldal? Érdeklõdnék tudja e valaki, hogy miért von le -1-et minden képességbõl miután kihajózom a szökés után? Több variációt próbáltam, ha a hajót eladom és veszek kisebbet akkor is marad a levonás. Mi lehet az oka mit nem csinálok jól? Segítséget elõre köszönöm.
hogy lehet ki játszani a mumia port,
O.K. Megvaaan
Vagy esetleg el kell hogy süllyesszen engem, nem elég találkozni és lelépni?
Üdv! Ha tud valaki segítsen légyszi! Nem kapok csontis küldetést már vagy 20-at megcsináltam(kémest, csempészest stb). A naplóban ott van hogy találkoztam a hollandival, beszéltem a fehér fiúval, az hogy kell a 666 fekete gyöngy a naplóban nincs benne. Megint találkoztam a hollandival,megint visszamentem a fehér fiúhoz, de csak annyi volt - Van valami? -Nincs semmi!
Sziasztok!
Olyan problémám van ,hogy úgy kb 1666 októberétõl valami oknál fogva ha tengeri csatába megyek kb 80% eséllyel kidob a játék a motor pedig összemlik.
Meg szeretném kérdezni, hogy milyen pecs/mod kombinációval kellene jácanom, vagy hogy kinek megy és mivel.
jelenleg a Gentemen of Fortune 2.0 Full Mod v2.0.1 van fenn, Win7 32 bit -el.
Elörre is köszönök minden választ!
Köszi! Most járom a kormányzókat de nem adnak csontis küldit!
csak ha leadod 666 fekete gyöngyött akkor lehet mecsákjázni addig lödd szétt
Üdv! Az mitõl van hogy nem engedi megcsáklyázni a Bolygó hollandit?
Na jó õt is sikerült megoldani! Állítólag van itt egy shotgun, az merre lelhetõ?
Oké az elõzõ okafogyott! A templom belében a superman-nek van valami titka, vagy próbálkozok 1000x azt talán lesz valami?
üdv! Tenochtitlanban a két templomban elhelyeztem a totemeket, most mi lenne a teendõ? Máshova nem tudok bejutni.
Köszi, de nem tudok annyi hajót otthagyni, 3 Havanna+3 Santiago. Ha van más módszer az érdekelne.
ha hajóra rakod õket mint kapitányok a kikõtöben megtalálod a kikõtöi felügyeletet és ott hagyhatod pénzért.
Hátra tudom hagyni a tiszteket valahogy a coas elõtt? Vagy mindenképp lecsó nekik?
Sziasztok! Az oldalon található Age of Pirates 2 - CoAS frissült, illetve kiegészült a Gentlemen of Fortune magyarításával. Az alapjátékban is számos hiba javításra került így mindenkinek érdemes frissíteni. (Az alapjtátékban 3 fájlból nem olvassa a szövegeket a játék, így azok sajnos továbbra is angolul jelennek meg. Erre egyelõre nem találtunk megoldást, de szerencsére ezek a fájlok nem tartalmaznak sok szöveget.)
http://elitemagyaritasok.info/news.php
Bordélyházban még üres a szövegmezõ! Van valakinek valami ötlete?
Kössssszzzzzííí! synapsys Mûxik! Remélem bordélyházban is jó lesz!
Üdv! Néhány fazonnál meg a ringyóknál, nincs szöveg a keretben és le is fagy! Írta valaki hogy van patch, de már nincs ott, és nem találom sehol. Tudna valaki segíteni honnan tudom letölteni. Emiatt akadtam el a Technociciánban!
Másik probléma a fickó a modban alapból kalóz vagyi üldözött mindenhol a játék eredeti karakterei nem azok voltak alapból
Hello ½a csavar" Fejlõdnöd kell megkel szerezni a az angol zászlót és a kalóztelepülésen a kocsmában kereskedelmi engedély utána port Rolyal elindulsz a bolt hoz mész tovább a házak mellett és eljutsz a lépcsõig ott barra mész ha letartoztatnak akkor jó.
Üdv mindenkinek! Nagyon új vagyok még a játékban de egybõl leszedtem a Gentleman of fortune-t. Jack Sparrowal vagyok és egy embert kéne bevinnem Port Royalba valakihez de fogalmam sincs hogyan kéne, ki nem köthetek, ha belopakodok nappal leölnek, ha este megyek hiába írtom le a katonákat nem találok senkit.
Sziasztok!
Hamarosan elkészülök a Gentlemen of Fortune mod magyarosításával, amit majd innen érhettek el: http://elitemagyaritasok.info/news.php
Üdv Kapitányok! Tudna valaki segíteni a következõ probléma megfejtésében? Morgan-küldetések, Panama elfoglalása. Panama kapujánál iszonyatos túlerõ, Morgan embereit pillanatok alatt ledarálják a spanyolok. Gyakorlatilag egyedül kéne egy egész hadsereget lenyomnom, ami még nem lenne akkora gond (párszor már megtettem :)) viszont ezek tele vannak puskásokkal. Miközben vívok 8-10 lõ rám folyamatosan. Van itt valami trükkös megoldás vagy erõbõl kéne megcsinálni (ami szerintem képtelenség)?
Itt vannak a helyszínek és részleteit mindhárom az elsõ tétel a totemek (igen, bocs van még sok más!)
Camaxtli - Mindössze belül a tó bal oldalán a hídon. Sétáljon végig a partvonal amíg meg nem jelenik egy nagy rock és kövesse ezt a vízbe. Keresse meg a "felvétel" ikonra. Tlazolteotl - Ez a totem is a közelben van, de meg kell hagyni a tó és az utazás csak egyszer felé a tengerparton. Most sétálni a helyet a bal oldalon, és egy kis mélyedésben legtávolabb a közúti megtalálja a totem egy fa mögött! Tonatiuth - Ez megköveteli a hajóútra, így kap vissza, és nézze meg, és menj délkeletre a Portobello! Miután partra elhagyják a várost a nyugati kapun, és kövesd az utat kétszer balra. Nehéz elmagyarázni, de most a totem majdnem egyenesen. Kövesd az utat a lábad a jobb, de figyelmen kívül hagyja az utat, hogy fut derékszögben neked és marad a straightish 1 te. Ezután átkelés ezen az úton keresni egyenesen két fa szoros egymás mellett, és a totem között helyezkedik el a két!
Camaxtli a totem használt túlsó oldalán a híd, míg a másik kettõt használnak, hogy állítsa le a csapdákat, anélkül, hogy át a másik oldalra. Most, hogy már tudja, hol mind a három, hogy rajtad múlik, milyen módon csinálod, de elfelejteni lehet gyûjteni mind a három, ha akarod. Megvan mindegyik és használt mindannyian így hatékonyan kapcsolja ki a csapda kétszer, de tudtam volna könnyen tartani egy-kettõ ... Tehát most az út nyitva áll a város (ne számíts quest frissítést csak még, én biztosan nem kaptam!) A következõ esemény lesz a találkozó egy fiatal Aztec hívott Mexitli amelyet hamarosan követ ülés testvére Auisotl ha egy kis idõt, hogy vizsgálja meg a várost. Mindkét találkozók nagyon sok értelmetlen, mint egyik sem elõlegek a küldetést, vagy megmondja, hogy mi a következõ teendõ, de az elsõ fiú, akivel találkozol nem mondjak el egy kicsit a különbözõ templomokat.
Most ez a része a küldetésnek, ami igazán rejtvények nekem nincs információ, hogy a játékos, hogy mit kell tenni next kikapcsolása után a lángok. Igen Montezuma mondta nekünk kell bejutni a templomba, és kap a Jade koponya, de köszönöm, hogy elmondtad nekünk, hogyan juthatunk el oda Monty! Mint korábban is õ, mint hasznos, mint egy mûanyag csavarkulcs ...
Ha megy vissza oda, ahol õ áll most, éppen a bejárat közelében a tóhoz, azt fogja mondani, hogy meg kell találni még 10 totemek az egész karibi és helyezd el õket a 10 különbözõ templomokban (bár ezek tényleg csak 2 templomok mindkét oldalán a nagy, 5 ajtós minden!) Tehát van quest progresszió, és a napló nem frissíti, ha tartod ezt a beszélgetést, de én vagyok az a véleménye, hogy szükség van egy további hajónapló bejegyzés mondván, a tûz csapda van kapcsolva és "Meg kell visszatérni Montezuma a további utasításokat."
Tehát több totemek és nincs tippek ezúttal annyira csavaros keres kézzel, ha azt szeretnénk, hogy elveszted a fejed. Az alábbi lista mind a 10 totemek, melyek mindegyike garantált, mivel betölteni a térképek egy helyen, és egy helyen, ha elkezd egy új játékot. Az egyetlen dolog, hogy meg fog állni egy ilyen totemek megjelenõ alábbi helyszín megszerzése korábban már egy másik helyre. Kaptam poggyásztér 2 -ból/-bõl kereskedõk például így amikor jöttem, hogy ezt walkthrough kellett tennem egy kis reverse engineering, hogy felfedezzék melyik melyik?
Most itt a lista, azok adatai, és hol található meg õket!
Xochiquetzal; istennõje virágok és szeretet. (+20 Success) Bermuda, Broken mosdó. Úszni körül a hajótörést szenvedett hajón, és közel van, ahol a hajó érinti a szikláról. Mictlantecuhtli, Isten királyságának a halálból. (+20 Stealth) San Juan del Norte beach. Ez NEM közelében: San Juan de a déli Santa Catalina a spanyol fõ. Vigye át a barlang, és ez az elsõ kamra mögötti legtávolabb stalegmites a parttól. Quetzalcoatl, Isten a hajnalcsillag, uralkodója az elemek. (+20 Defense) Belül egy barlangban Saint Martin de lehetséges ellenséges holland kapcsolatok. Moor a hajó az északnyugati part a sziget, majd feje belvízi EGYSZER. Látni fogja, egy jól ami egy barlangba, és a totem van egy kamrában közvetlenül mögötted. Mixcoatl, Az isten Vadászat. (+20 Pontosság), Trinidad és Tobago, Port of Spain. Ez jól látható azon az alapon, a templom mögött. Tezcatlipoca; Guardian papok flailer a bûnözõk. (+20 Pistols) Martinique, Fort De France városi börtönben. Adja meg a föld alatt a jobb oldalon a kirakat a városban, akkor ölelés a jobb falat, amíg el nem éri a csökkenõ lépcsõház. Mássz le, és kövesse az alagutakat balra, amíg meg nem jön ki egy nagyobb szoba és a totem, hogy a bal oldalon a falnak, nem messze onnan, ahol elhagyja az alagutat. Chalchiuhtlicue; istennõje tó és a tenger. (+20 Hatóság) Tortuga. Van egy épület közvetlenül mögötte a pénzkölcsönzõt tartózkodási hosszú veranda. Ez a totem mögött van a végén, hogy a tornác legtávolabb a bank. Huitzilopochtli, Isten a tiszta kék ég. (+20 Medium fegyverek) Curacao, Willemstad. Ez megköveteli jóban Holland mivel ez belül tartózkodás / egy oszlop közelében a bejárati ajtó. Meg kell állni a fõ része a szobába, és szembe ezt az oszlopot, hogy elérje azt. Tlaloc, Isten az esõ és mennydörgés ura zöldség (+20 jelzés fegyverek) Hispaniola, Santo Domingo-i világítótorony. Adja meg a világítótorony, és mászni a lépcsõn, amíg meg nem jelenik egy kis deszkát ami a párkányon a szemközti falon. Kereszt a deszkát, majd ugorj le kétszer, amíg meg nem találja a totem a / a falon. Mayahuel, Az istennõ a termékenység. Emellett a világ elsõ csapos. (+20 Heavy fegyverek) Kuba, Santiago kínzókamra. Alatta a lépcsõ vezet az egyház ebben a városban van egy ajtó vezet a kínzókamra. Írja be ezt a komplex és megnézi az ágyak alatt e totem. Tonacatecuhtli, a Teremtõ Isten, aki táplálja az emberiséget. (+20 Commerce) vezetõje a Shores a Armatice délre Belize. A strandon kell utazniuk, 4-szer megy egyenesen (a kikötés), egyenes, balra, majd jobbra. Most már az inka templom és az utolsó totem, hogy a jobb oldalon, hogy nagyon messze a kiindulási helyre. Ez az egyik mögött a bokrok legtávolabb tõled.
Persze. :) Ez az egyik legjobb topic mindig lesz valaki aki figyel :) Nekem spec csak 6 van meg kb :) Mindig félbeszakítom sose akaródzik teljesen befejezni de majd most tavaszig mindenképp a vgére járok a fõ sztorinak :)
Sziasztok a totemes küldetésnél járok 11 totemet már elhasználtam de a mayahuel totemet nem találom álitolag santiagoban van valami kinzokamrában de az sincs meg! valaki leirhatná hol van a városban mert már kicsit kivagyok:)
köszi már meg van port royalban a temlom felé kell menni és a bal oldalt a házak mellet haladjál akkor le fognak tartoztatni .)
John Boltont Puerto Principe-be kell vinned, nem Port Royalba. Miután kiraktad Puerto Principe-n, beszélsz vele, és utána kell menni Port Royalba, Henry Morgan-hez. ;)
Sziasztok Köszi a választ. remélem ez az utolsó kérdésem:) de hogy lehet kipaterolni a hajóról Jhon Boltont ha a kikötõben állok és ha ki szállok nem történik semmi pedig úgy tudom hogy , le kellene tartoztatniuk de nem történik semmi ? minden hol voltam már még a bõrtõnben is.
Engem simán letartoztattak és utána elengedtek a feladattal, persze moddal és azon belül kalóz karakterrel nem megy mert ellenség vagy. Úgy nehéz lehet megoldani.
Morgannél már lecsuktak? Mert nekem jöttek a katonák, hogy le vagyok tartóztatva, amikor meg akartam közelíteni Morgan házát.
Synapsys kapitány. AoP2 mappája.-Program-Text-Characters-LSC_Q2Utilite mappában vannak a válaszok mindegyik kérdésre. ;) :D
Sziasztok ujabb kérdéssel állok elõ :) milyen válaszok lehetnek a kérdez felelek játékban a városokban mert eddig nem sikerült kicsikarni semmilyen ajándékot a lehetõségekbõl. elõre is köszi!!
És meg is ölnek? Azaz hagytad addig a helyzetet? Csak azért, mert nem emlékszem már pontosan, de lehet, hogy mielõtt lefogy az életerõd, indul be az elfogás-script?!
Synapsys kapitány, ha tudsz angolul, vagy van ismerõsöd, aki tud angolul, akkor egy kis segítség. Itt az összes kaland pontos leírása megvan: http://ageofpirates.wikia.com/wiki/Age_of_Pirates_Wiki
Ha kalóz vagy akkor megtámadnak letter of marque kell hozzá vagy ha angol vagy akkor nincs gond ha modot használsz és kalóz zászló alatt mész akkor megtámadnak.
sztipán45 CSak annyi a kérdés hogy hogyan sittelnek le port royalban mert engem nem negyon akarnak mindig harcolnom kell (john bolton küldetés)köszi
Synapsys kapitány, nem sok mindent tudtam kihámozni a kérdésedbõl, de ha leírod pontosan, hogy mire vagy kíváncsi, akkor hátha tudok segíteni.
Bohusek kapitány köszönöm a második küldetésnek van idõ korláta mert már minden hogyan meg probáltam hogy lesitteljenek Port Royalban de nem mindig harcolnom kell és sehogy semm tudom kirakni ezt a Jhon Boltont:((volt már kereskedelmi engedélyem jó kapcsolatom minden de meg kormányzói megbízást is teljesíttettem 2 Port Royalban )de semmi sem történik. Ugyan ez a van a kék madárral vártam már Bermudánál a csempész helységben 2 napot de nem történt semmi és ez a lelkek hajója küldetés semm add sok támpontot ezen kívûl van egy hölgy aki valamilyen kérdésére egy jó válasz kellene adni de kérdés értelmetlen? most vagy mindenkit megöltem már mert nálam 61 irunk 37 szinten vagyok ugy kb van 14 millám és 2 war galleonom sok tisztem rendes nem szeretném újrakezdeni úgy hogy elõre is köszönöm a segítséget:)
És az inka templomba ne vigyetek be tiszteket, egyedül sokkal könnyebb. Van négy puskás, 2-2 egy nagy kõ két oldalán. Ha nem lõnek le, amíg odaérsz kettõhöz, akkor kezdd el õket lekaszabolni. Az egyik oldalon nagy lesz a tumultus, de elõször próbálj meg végezni a két puskással. Majd a kardos katonák jöhetnek. A nagy kõ fedezékében nem talál el a másik két puskás. Ha végeztél a tumultussal, akkor ments, és irány a maradék két puskás katona. Egy-két visszatöltés kellhet, de könnyebb, és gyorsabb így, mint ha a tisztjeid seggét véded. Persze, ha nem sajnáljátok õket, akkor hajrá.
Egy érdekességet szeretnék megosztani véletek.:D Ascold inkás listájánál, amikor találkoztam a spanyol flottával( ha éppen Belize felett jóval váltottam tengernézetre, akkor is ott voltak, tehát nem kell elmenni elõször armatice shore-ra), kettõt elfoglaltam, majd elhajóztam, hogy tengernézetbe tudjak váltani, tehát elmenekültem elõlük. A lista még nem volt meg. A rabszolgákat besoroztam, majd vissza a belsõ nézetbe. Ekkor észrevettem, hogy a spanyol hajó, zöld, baráti színû, és nem is lõnek rám. Angol zászlóra váltottam, de akkor sem lõttek. Vissza tengernézetbe, el Port Royal, hajó javít, emberek felvéve, vissza. Belsõ nézet, és ekkor megint ellenségesek lettek. Kettõt, vagy hármat elfoglaltam megint, aztán eliszkoltam. Ugyanúgy tengernézetbe váltottam, amikor tudtam, elhajóztam Port Royalba, hajó javít, emberek felvéve, vissza. És ezt addig csináltam, amíg el nem süllyesztettem õket, illetve az utolsó négyet elfoglaltam. ;):D
Gratulálok Sztipán Kapitány!
Annyit tennék hozzá, hogy ha megvan az összes részlettérkép és azok közül a Pearl-ösest nézzük, akkor látható, hogy két falu van egymás alatt-felett két megközelíthetõséggel. egyik északról, a másik délrõl. A tiszt mindkettõben ott van, viszont a két indián nem ugyanaz, az egyik idõsebb. Ezekbõl én azt szûrtem le, hogy két falu van. De persze az sem kizárt, hogy tévedek.
Na, Bohusek kapitány, már nekem is megvan. Le is írom, hogy más ne hibázzon. Szóval nem volt gond a fordítással, nagyjából értettem, a webfordítás is segített, de az nélkül is érthetõ volt. A lényeg az volt, hogy én San Juan Del Norde partjainál, a barlangon keresztül, a fehér golyón keresztül mentem át, és úgy mentem a gyöngyfaluba. Hogy ugyanaz-e, vagy ez egy másik, newm tudom, de itt is volt Sólyomszem, az öreg indián, meg a spanyol tiszt. Itt is ugyanúgy megkaptam a küldetést, de ugye nem tudtam San Juan Del Norde partjaihoz hajózni, mivel ott voltam.:D Így nem is tudtam folytatni a kalandot, mert senki nem volt a parti barlangokba. Ezután újra kezdtem, volt egy korábbi elmentésem, így szerencsém volt. Ekkor már Amatrice-n keresztül mentem a faluba. És így már mûködött minden. Sõt, még az õrszemet sem kellett lelõnöm, mert volt spanyol kereskedelmi engedélyem, és spanyol zászlót alkalmaztam.:D
Abban a faluban nekem egy öreg indián rémlik, akivel stikában találkozót beszéltünk meg az általa meghatározott parton és áron alul kis és nagy gyöngyöt vehettem nagy tételben - a haszon érdekében. Nekem a leírást követve összejött a kémvadászat. Az éjfél elõtti perceket eltalálni jó kis móka volt, de végül az is összejött.
"Ez a küldetés addig nem érhetõ el, amíg nem tudsz Sharp-ról. Lehetnek más utak is megszerezni ezt az információt és aktiválni a küldetést, de a következõ módszer, ami egyértelmûen mûködik (és más küldetést is elindít):
Látogasd meg Henry Morgan házát Port Royale-ban. Beszélj Morgan-nel, amíg meg nem említi Sharp-ot. Említeni fogja a bordélyházat is. Látogasd meg a helyi bordélyházat Port Rocale-ban és kérdezd a Madame-ot Sharp-ról. Ez elindít különbözõ küldetéstsharp-ot illetõen (keresd meg a helyet, ahol a gyöngyhalászok foglalkozásukat ûzik) és ahol elkezdõdik ennek a küldetésnek a lehetséges dolgai. Most meg kell látogatnos a gyöngyhalászokat. Mielõtt ezt megteszed, gyõzõdj meg róla, hogy spanyol kereskedelmi engedéllyel, kiváltságlevéllel bírsz vagy született spanyol nemzetiséggel. Talán elég a spanyol zászló és a magas lopakodási képesség - néhány bejegyzés alapján, amit olvastam -, de én békésen csak kereskedelmi engedéllyel tudtam bemenni a gyönygyhalász faluba (Én, bohusek Kapitány, spanyolként minden gond nélkül). Vitorlázz el a spanyol szárazföld Amatrice öblébe - épp Beliza alatt félre, bizonyosodj meg, hogy spanyol zászló alatt vetsz horgonyt.Tarts balra minden eláhazásnál és nyomj "elõre-t", amíg el nem éred a gyönygyhalász falut. Ha elfogadtad a tanácsom és szereztél kereskedelmi engedélyt, valamint spanyol lobogó alatt hajózol, nem lehet problémád. Üdvözölve fogad az õrszem a faluba érés elõtt egy térképnyire. Mikor bemégy a faluba, menj be az elsõ házba jobbra. Bent találsz egy spanyol tisztet. SBeszélj vele addig, amíg ajánlatot nem kapsz, hogy találd meg Sharp kémjét. Kapsz egy patkány isten totemet a küldetés elfogadásért. (Ígér még egy Beretta pisztolyt, egy spanyol hosszú tõrt, egy bárdot és egy drága páncélzatot - a legjobbat a játékban). Mikor kijössz a házból, Keress egy benszülöttet (festett arccal). Beszélj vele és kérdezd a kémrõl. Elmondja, hogy látogass el San Juan del Norte öblébe. És ezzel együtt a hajónaplód frissül. Menj vissza hajódhoz és hajózz lefelé elhagyva Santa Catalina-t, amig el nem éred San Juan del Norte partját. Ez Santa Catalina és Puerto Bello között van. figyeld a napszak-jelzõt a térkép nézetben a képernyõ jobb felsõ sarkánál. Ments, mielõtt kilépsz a térkép nézetbõl. Miután mentettél, próbáld meg lenyomni a space-t és kilépni a a partnál a térkép nézetbõl, mielõtt a telihold (éjfél) át nem gördül a napszak-jelzõ közepén. Akkor vess horgonyt. Ha a hajónaplód bejegyzéssel frissül, folytathatod. Ha nem, tölts és újra. Menj be a barlangba és keress két beszélgetõ férfit. Észre fognak venni, váltasz velük pár szót majd meg kell ölnöd õket. Menj vissza a gyöngyhalász faluba Amatrice öblén keresztül és gyûjtsd be a jutalmad."
Szívesség Morgan-nek:
"Elsõ küldetés
Menj Puerto Principe-be és vedd fel a kapcsolatot Goodley-vel: úgy néz ki, mint Sean Connery, zöld bársonyt és nõi felsõt visel és mászkál körbe a településen. Mikor megtalálod, beszélj vele, mire meginvitál a kocsmába, ahol javasolja, hogy tegyél szívességet Morgan-nek: Ha elfogadod, elkezded a kalóz küldetésvonalat, ha elutasítod, többé már nem csinálhatod azt (sem elkezdeni egy késõbbiekben) A kérés, hogy menj a partra, a kikötõbe vedd fel Bolton-t, mint utast és vidd el Morgan-hez.
Második küldetés
Beszélj Boltonnal Puerto Principe partjánál, vedd a hajó fedélzetére és vitorlázz Port Roxale-ba. Partra szállásnál letartóztatnak egy banditával (Bolton) való bûnrészességért és börtönbe zárnak. Morgan segít kijutni a tömlöcbõl és meghív a házába."
A sok rum eltunyít benneteket? Fejenként jöttök egy körrel! Nem is akármivel! Tequila vagy portorico rum - még nem döntöttem el, de a legbiztosabb, ha mindkettõvel... :)
Ez a Sharp's Spy küldetés nem egészen érthetõ. Én pl. nem az Amatrice shore_n kaptam meg a küldetést, hanem a San Juan Del Norde-ból megközelíthetõ gyöngyfaluba. És miután az indián informál róla, hogy este látoghassak el a barlangba, mert ott keveri a szart Sharp, meg a társa, kirakom magam nagy térképbe, kb. éjfél elõtt öt perccel visszaváltok, partra szállok, és sehol nincsenek. De volt, hogy pont éjfélkor váltottam vissza, partra szálltam, és semmi. Sem a parti barlangokban, sem a másik két barlangban. Megpróbáltam ,hogy elhajózok amatrice-be, hátha így fordított, de ot tsem semmi. Mit kell csinálni?????????????
COAS a játék térképe szerint valahol a Mexicoi-Öbölben van, és hajókból áll, ez az Elveszett hajók városa. Itt kell egy nagyon hosszú és bonyolult kalandsort megcsinálni, de csak akkor kezdjél bele, hogyha már eléggé tapasztalt vagy.
http://ageofpirates.wikia.com/wiki/Age_of_Pirates_Wiki Angol nyelvû, de szerintem érthetõ, és ha nem, akkor a webforditas segít.;)
A COAS a City of the Abandoned Ships rövidítése, a játék fõ fõküldetése. a Kill the Baggers(Öld meg a koldusokat) kalandal kezdõdik.
Hello Elöször is köszönöm Bohusek kapitány a leírást. Ha legközelebb irnál légy szives magyarul elöre is kössz, az a helyett keresnem ahol a barlangban megtalálom az árulot melyik városhoz van közel? és a másik miaz a COAS?????
Bohusek kapitány. A Sharpos kémkeresõs küldetésre gondolsz? Abban elakadtam. A fõribi azt mondta nekem Fort De France-ban, hogy Sharp Tortugán van. Ott viszont nem találtam sehol, pedig talán még a sirályokat is kérdeztem róla.:D:D:D:D Hagytam is.
Elfelejtettem: Örülök nektek, Kapitánytársak!
Üdvöz!
A patkányûzõ szobrocskával kapcsolatban nemrég, az 1592. hozzászólásban van szó, a kémkeresõ feladatban. Szinte ingyen megkapod: "You will get a Rat God Totem just for accepting the quest!" egyébként COAS-ban is lesz jó pár. Saját tapasztalat és kisegítõ inó alapján mondom: Ha elkezdtet Morgan-nek a küldetéseit, végig kell õket csinálni, addig a spanyol fõkormányzó szóba sem áll veled, ha küldetést kérnél tõle.
Ahoy Ferou Kapitány! Mondjuk úgy, hogy kergetgetem. :)
Köszönöm ferou kapitány, már megoldottam.:D A patkányok elleni totem hol található? Mert úgy emlékszem, hogy régen Tenochtitlanban találtam rá, de most nem találtam sehol. A mummy powderes küldetést elkezdtem, már a három indián szobrot is leadtam az orosznak. Lehet, hogy azok közül az egyik nyitotta volna azt a ládát? Ha így van, nem baj, mert inkább megcsinálom a kincskeresõs oroszos kalandokat, minthogy a patkányok ellen védve legyek. Ja, és még valami: tényleg úgy van, ha Morgannek megcsináltad a kalandokat, és már csak a Panamás küldetés van hátra, de azt még nem fogadtad el, akkor lehet nekikezdeni a nemzetek küldetéseinek.
Áhoy kapitányok Üdv Bahusek , még mindig karibi tenger kalauzait kergeted :-) stipán aszt a ládát Tenochtitlanban csak a "Mummy povder" küldetés után tudod kinyitni , tipp a spanyól hajóról :a mikor indulsz Puerto-principe -ról ne hajóz tenger nézetbe hanem agyból válts térképre , San martinhoz érve csak térkép nézetbe fogad meg találni is lila mind a küldetéseknél . Márk a GOF mod az elsõ részét kel le tölteni elõszór (kb 1 Ggb)majd utána a frissítést .
És még egy kérdésem lenne. A puerto-principe-i kalózfõnök elõtt kellene megtalálnom egy spanyol hajót San martintól délre, az angol nyelvû leírás lilának jelöli, de sehol nem találom. Két hetem lenne rá, és simán belefér. Odahajózok, az kb. 7-8 nap, és utána még van idõm keresni, de nem találom. Sem tengernézetben, sem a nagytérképen.:S
Valakinek ötlete van rá?Eredeti van meg, gof legùjabb mod és hajó csatánál kilép engine error hibával :s
Jó szelet Bohusek kapitány. Én is visszatértem a karibi vizekre, már magyarítva játszok, nekem megfelel úgy a játék, ahogy volt, kiegészítõt nem használok. Már nem emlékszem rá, ezért megkérdezném: Tenochtitlanban volt egy láda, amit nem tudtam kinyitni. Ezt hogyan tudnám megtenni? Nem legalul, hanem a középsõ szinten. És a patkányok elleni szobrot COAS-ban lehet megszerezni, vagy Tenochtitlanban kellett volna?
Synapsys Kapitány!
A koponyák a kalandok kezdetén feltünnek az utcai árusoknál, de ez inkább amolyan nyálcsorgatás, mert jellemzõen ekkor még nincs elég pénzed rá. Mire pedig lenne, addigra pedig eltûnnek a kínálatból. Én személy szerint COAS-ban találtam meg õket újra. Ráadásul mindháromból mindjárt kettõt is.
Kémvadászat (ha nem megy az angol, akkor jelezd és leírom a lényeget): This quest will not be available unless you already know about Sharp. There may be other ways to get this information and trigger the availability of the quest, but here is a way that definitely works (and also triggers the start of another quest). Visit Henry Morgan's house in Port Royale. Talk to Morgan until he mentions Sharp. He will mention the brothels. Visit the local brothel in Port Royale and ask the Madame about Sharp. This will trigger a different quest concerning Sharp (Find the location where the Pearl Divers ply their trade) and also trigger the availability of this quest. You now need to go and visit the pearl divers. Before you do this, make sure you have a Spanish trade license, patent, or native Spanish nationality. It *may* be possible with just Spanish Flag and high level of sneak according to some posts I've read, but *I* was unable to enter the pearl diver village peacefully without a trade license. Sail to the Shores of Amatrice on the Spanish main - just South of Belize, make sure you fly the Spanish flag then moor. Bear to the left at every fork and press onward until you get to the Pearl Diver Village. If you've taken my advice and gotten the trade license and are flying the Spanish Flag, you should have no trouble. You will be greeted by the sentry for the village 1 map before you reach it. When you enter the village go into the first house on the right. Inside you'll find a Spanish officer. Speak to him until you get offered the quest to find Sharp's spy. You will get a Rat God Totem just for accepting the quest! (He also promises you a Beretta pistol, a Spanish Rapier, a Poleaxe and an Expensive Cuirass - the best armor in the game) When you leave his house, look in the village for a native (painted face). Speak to him and ask about a spy. He will tell you to visit the Shores of San Juan del Norte. You will also get a log update. Go back to your ship and sail on down the coast past Santa Catalina until you come to the Shores of San Juan del Norte. This is between Sanata Catalina and Puerto Bello. Make sure you watch the day/night indicator closely in the upper right corner of your screen in map mode. You want to save your game here before you exit map mode. After you save, try to time it so that you hit space to exit map mode at the beach just before the full moon (midnight) rolls into the center of the indicator. Now moor. If you get a log update, continue to the next step. If not, reload and try again. Enter the cave and look for 2 men talking. They will spot you, you'll have some words and you'll have to kill them. Head back to the Pearl Divers village via the Shores of Amatrice and collect your reward.
Morgan-nek szívesség (szintén segítek fordítani, ha kell):
1st mission
Go to Puerto Principe and contact a Goodley: he looks like Sean Connery, dressed in green velvet and with Basque, and wanders around the settlement. When you find him and talk to him, he invites you in the tavern where he proposes you to do a favor for Morgan: if you accept you'll start pirate quest-line, if you reject you can no longer do the pirate quest-line (nor start it at some later point). Favor consists of going to the beach-port, taking on Bolton as passenger and take him to Morgan (see the 2nd mission).
2nd mission: the favor of Morgan.
Talk to Bolton at the beach Puerto Principe, let him board the ship and sail go to Port Royal. On disembarking, you'll be arrested for complicity with a bandit (Bolton) and taken to prison. Morgan helps you out of prison and invites you to his house.
Sziasztok kapitányok pár dolog nem tiszta nekem :) hol lehet megtalálni a kristály koponyát , és a gyöngy halászoknál az árulot hogy meg kapjad a tuti cucokat és hogy azt az utast akit morgen küldött hogy vigyuk el miért nem tudom kiszállitani se hogy semm? kb most ennyi elöre is köszönöm a válaszokat