Ahoy Bohusek kapitány . Úgy látom hagy már meguntad aszt a napsütötte tengerpartot a hol lazsáltál is el kezdtél új kalandok után nézni , ez becsületedre válik , egy kalauznak tengeren a helye . Fölég ha GOF ez a hely . Beszéltél az ellõbb a pénzrõl ha nem haragszol meg mondanék én is valamit (bár nem túl becsületes dolog el árulni a titkokat) Nos a mikor a harmadik kereskedõ is aszt mondta hagy nem hajlandó reám bízni egy mázsa búzát sem meg elégeltem is el kezdtem fosztogatni nem kelet sokat várni ugyanis minden kalauz engem akar elkapni , így hamarosan a térség kikötõit én látom el "friss" hajókkal persze elõtte nem felejtetem le szerelni az agyukat is aszt külön eladni sokszor többet értek mind a hajó ! persze a rakomány eladása után . Még elvarázsolt hajót is találtam a mirõl nem lehet le szerelni az agyukat inkább így mond hiába szedem le azok ott maradtok is újra le szedhetem. Most a legfélelmetesebb legénységgel járóm a tengert 10 millával a zsebembe is mondhattam hagy nem sokan mernek velem szembe szállni .
Késõ van már: kiszámoltam, hogy 5+7 az 12, erre odaírok 14-et. Jobb, ha abbahogyom a hajónapló írását, felmegyek még utoljára a fedélzetre, leellenõrzöm az elsõtisztet, aztán megyek a kabinomba aludni...
"kézfej ikon"
Pénzszerzéshez: A kezdetekkor még megérzi a bugyellárisod, ha nem gyötör a lelkiismeret, van türelmed, éles szemed és gyors kezed, végigfosztogathatni a házakat. Nagyobb a fogás bónusz-szerencse könyvvel és kisebb a lebukás bónusz lopásképesség könyv birtokában. A szerencse bónusszal cuccokat nem csak ládákban, hanem szekrényben, íróasztalban is találok, ott, ahol más esetbe kétfej-ikon nem szokott elõjönni. Így egy települést ha ügyesen, bukta nélkül végigrablok, összejöhet 5-8 ezer is. Az már pár kereskedõs küldetéssel vetekszik. Apropó kereskedõ: a kereskedõ által adott feladat akkor igazán jó, ha még nem jártad be a településeket és a trade listád még szinte üres. Ja, és persze, ha nincs kedved böngészgetni. Viszont ha van, megéri az árut magadnak kiválasztani és elvinni arra az uticélra, ahová utast és/vagy másik hajót kísérsz, vagy esetleg egy útba esõ településre, ugyanis nagy hasznot lehet produkálni. Most, hogy sikerült nagyobb raktérhez jutnom (hajócsere) és már bejártam a legtöbb általam békében látogatható kikötõt - van infóm a kereslet-kínálati igényekrõl és az árakról -, duplázom a kiadást, azaz 100 % haszonnal kereskedek. Pl: szantálfát vettem hétezerért, eladtam 14 ezerért. Ha hozzászámolok még egy utast (volt már egyszerre kettõ is) és egy hajókísérést 3+2 ezerért, akkor kapásból kerestem 14 ezret tisztán. A lopkodást még bele sem számoltam...
Ami még hasonló jellegû, mint a fórum tárgyát képezõ kalandjáték, az a Sid Meyer's Pirates. Végigjátszottam, és igen, találtam benne jó megoldásokat, amelyek itt nem kerültek elõtérbe (pl a térképnézetben való távcsövezés, lady-kkel való táncolás), de végeredményben, összességét nézve még mindig ez a játék a legjobb - komplexitását, lehetõségeit, stb. nézve és nekem.
Üdvözöllek kedves bajtársam itt a ledér nõk és veszélyes kalandok világában! - mondja Bohusek kapitány, miközben kajén vigyorral háton veregeti Áron kapitányt, aki épp a söröskriglit igyekszik fenékig üríteni. A ser nemcsak a szomjas kapitány állára, de még a hõség miatt mellközépig szétnyitott ingét sem kímélte. Az eredmény láttán mindenki harsányan nevetett, az újabb rendelt korsó habzó nedû láttán, amelyet egy csinos fehérnép tett Bohusek kapitány intésére az asztalra, még a szegény megtréfált kapitány arcán lévõ morcos ábrázat is nevetéssé alakult át. Miután elült a röhögés keltette hangorkán és mindenki krákogva benedvesítette torkát az italával, Bohusek kapitány folytatta:
No szóval, a kezdetrõl, és ami igazán fontos, a pénzrõl. Saját tapasztalatomat szeretném megosztani, aztán majd eldöntöd, drága barátom, mit is, hogy is csinálsz. Pénz és képesség híjján a csatákat mind szárazföldön, mind vizen messze elkerülöm. Amikor sikerült végre beszereznem egy luggert, ami eléggé gyors és még a rakodótere is elég ahhoz, hogy azok a pénzéhes kereskedõk ne fittymálják le és megbízásokat adjanak, nekikezdtem szállítani az árujukat. Persze, csak oda vállaltam fuvart, ahol barátságosan fogadtak. Aztán a kocsmárostól kíséreti és szeméylfuvarokat is vállaltam, szintén baráti vizekre korlátozva a célirányt. A kikötõmestertõl jellemzõen azokat a feladatokat vállaltam el, amikor némely feledékeny idióta kapitány által otthagyot hajónaplót kellett utána vinnem. Vagy a járókelõk biztak meg véletlenszerûen, hogy értesítsem a régóta távollévõ férjét. Hiába no, a nõknek is kell, hogy néha alágyújtsanak. Ne félj, fel is ajánlottam, hogy addig is oltom én a tüzet, de ez mind hûséges asszonka volt. Egyszóval semmi csata, sok kis küldetés, amelyek 1500-3500 között hoznak a konyhára átlagban. Aztán ott vannak még a kormányzók, akiknek a legegyszerûbb feladata a kémkeresés. Kémet roppant egyszerû megtalálni: az elsõ járókelõt leszólítod, ha nem tudsz rákérdezni, hogy õ ki-fia-borja, akkor az egyik házban lesz, ha igen, akkor a járókelõket kell addig kérdezgetni, amíg olyannal nem találsz, aki mentegetõzik, hogy hát..izé..márpedig õ oda tartozik, de igazolni nem tudja. Ha utcán találod meg, akkor csak oda kell kísérned a kormányzó elé, ha házban, meg kell ölnöd. Elárulom neked, hogy én még az ágyúkat és a hozzá valókat is eladtam, hogy minél több legyen a rakodóterem. Ja, ha van kereskedõhajó, akit elvállaltál, hogy elkíséred, és a hajód csatára kész, akkor akár kezdõként is bevállalható kormányzói feladat, miszerint a kikötõ körül kalózhajó fosztogat, el kéne kapni. Semmi extra, gyorsmenüvel odaugrálsz a hajók mellé, amelyik a kalóz, agybõl felvonja a kalózzászlót és támad. Ekkor a kisérni szándékozott hajót ráuszítod és ágyúzzátok. Nem baj, ha a társhajó süllyeszti el, mert a küldetésért te kapod a tapasztalatot és a pénzt a kormányzótól. Egy hete kezdtem újra a kalandjaimat, abszolút zöldfülûként és a harmadik hajóm lett a lugger, amit jó ideig nem kell már lecserélnem, 7. osztályból nekem ez jött be. Tisztem nincs, de nem is kell, mert csak viszi a pénzt. Legénységem 8-10 fõ, de így a morál a rummal, gyógyszerrel rummal, kajával és még egy kis rummal a tetõfokán van. Jelenleg húszezrem van - mondókájának ennél a részénél Bohusek kapitány, önnön megnyugtatása végett, kezével kitapogatta a ruhája alatt rejtõzõ erszényét, majd folytatta - képességeimet növelõ könyveim tömkelege, amelyek megtöltik a kabinom polcait és hosszú utakon azokat olvasgatom, hosszú csövû pisztolyom és nehéz fegyver kategóriás kardom. Jelenleg nincs gondom a pénzre, jobban jön, mint ahogy megy, szóval - és ekkor Bohusek kapitány élesen, hogy a kocsma zsivajában a felszólgáló begyes jószág is meghallja, füttyentett egyet - mindenki a vendégem a következõ körre. Amint a teli kriglik az asztalon teremtek, kapitányunk felelmeli a poharát, mint utána a többi kapitány is és ekkép szólt: - Igyunk minden , a Karib térségben kaladokat keresõ kapitányra! Emelem poharamat azokra is, akik most nincsenek itt, de drága barátaink, aki bevésték magukat a telepesek tudatába és akikrõl meséket szõnek a népek. Egészségetekre!
Ahoj Mindenképpen megéri csak azért is mert nem sokára kész lesz a fordítás (jelenleg tesztelés alatt van), tehát.. vitorlát fel .
Oridzsinal verzsönt próbáltad már?
Nem ítélkezem, nekem is elõjött ez a hiba, majd megelégeltem, és vettem egy tokos változatot, akkor még 2 ezerért. Ma, ha még kapható, az 576 boltok kemény 500-ért hozzád vágják. Persze, csak ha úgy gondolod, megér annyit a veszõdség emlékképpé fakulása.
A Calradia földjén tett kalandozásaim után (M&B Warband) vágytam már egy kis karibi sós levegõre, de hogy legyen valami új, rátettem a GOF módot, az elérhetõ összes verziószámot. És persze mindent alapról. Meglátjuk...
Hello! Valaki tud megoldást a crash errore engine hibára?
Elkezdtem egy sima angol csávóval, de ez sokkal nehezebb mint az elõdje, a kereskedés nagyon meg van bonyolítva, alig van pénz...
A kocsmákban 10 fõket tudok toborozni, és 120 fõ fér a hajóba... Az elején mire kellene koncentrálni? az elsõ részben össze kereskedtem a pénzt egy 5 ös hajóra, azt teletoltam emberekkel, és foglaltam hajókat, de itt iszonyat nehéz kereskedni, hasonlítgathatok össze 5-6 város 30 temrékét az F2-es menüben, nagyon gáz:S
A másik, hogy hibába vettem ki(mod beállításoknál), h csak a szintemnek megfelelõ hajókat lássam a hajóácsnál, mégis csak azokat látom, pedig nagyon kíváncsi lennék a 100 hajóra, h tudjak tervezni...
Ja és a csaták alatt alig tudom sebezni az ellenfelet, még közvetlen közelrõl is, az is gáz eléggé:S
Szóval ezekben a dolgokban adhatna valaki tanácsot, h az elsõ 50K pénzt h keressem meg pl:)
ebben a mûfajban miket érdemes kipróbálni ? láttam most a port royale 3-at meg még vmit, neve nem ugrik be, nekem legutoljára a pirates of the carribbean volt meg... 5let ?
Nem toltam soha kalózokkal de 4es szintû hajó az igen messze van még a kezdéstõl ezért egyértelmûen el kell adnod és kezdeni kis vacak ladikokkal.
Sziasztok, az elsõ részt végig toltam, ezt pedig feltettem a fortunes nagy moddal, és elkezdtem davy jonessal a játékot, captain szinten, de sehogy sem tudok boldogulni....
4-es szintû a hajó, én meg 1-es ugye, és alig akar megmozdulni, tengeren is beérnek simán, a kocsmában meg alig van 20-30 legény akit felbérelhetek, és minimális legénységgel meg ugye elég nehéz haladni....
Hogyan kéne a kalóz kezdésnél elindulni akkor??? Rakjam el a kezdõ hajót, és vegyek 7-es szintût, és azzal szenvedjek fel olyan szintre, h a kezdõ hajómat tudjam használni? Ez így nagyon gáz, vagy benéztem valamit?
Kedves Bgabor Kapitány!
Bár a tengeri élet nehéz, a hõség kikezdi az idegeket, a csaták megfélemlítik a szívet, a matrózok, a kereskedõk megkeserítik az élet édes gyümölcsit, mégis jó szívvel tanácsolom néked, ne add fel. Mivel a tenger megedzi a férfit, a csaták acélossá teszik, a matrózok igazi kapitánnyá, a kereskedõk furmányossá. A nõk meg mszívdöglesztõvé. Szóval csak szegezd fel az állad, merezd elõre a tekinteted és mindig töltsd fel a raktárad, így indulj neki a tengeri kalandoknak.
Ez az a játék, amit méltán játszanak még ma is, mit sem törõdve grafikával, irányítással, hisz' a hangulat, a sokszínûség a szabadság vár minden kalandra vágyó kapitányra. Személy szerint egyszerû kereskedõ-kalandorként kezdtem és mindjárt kaptam egy tartan-nál nagyobb kategóriás, nyolc ágyúval felszerelt gyors hajót, amivel a menekülés nem volt gond, kisebb, de érdemleges mennyiségû szállítmány is elfért benne, és hasonló osztályú magányos hajókkal kisebb taktikával még csatát is nyerhettem. Szóval van remény, kérdés, hogy kitartás is van-e hozzá.
Problémákkal mindenki küzd itt, a karib térségben, de a fórumkocsmában vannak segítõkész bajtársak, akik vagy átestek a problémán így tapasztalattal bírnak annak megoldására vagy jó ötletekkel rukkolnak elõ, amelyek kipróbálásra érdemesek.
Egyszóval a tanácsom: Kitartás! Megéri, mivel ezzel a programmal akár egy évig nem kell másik játékot venned, most meg 500 Ft-ért az eredetihez juthatsz. Egy év re ez igazán megérõs.
No, majd eldöntöd. A Mount and blade warband hasonlóan szabad, összetett és kalandos színtér, ahol nem adnak küldetést, hanem te keresed, csak a szárazföldön játszódik. A harcrendszer párját ritkítja, ha arra igényes vagy és nem kell a lõporral sem bajlódnod, mert még nem találták fel...
idõgyorsítás az a +/- tengeren is meg csatában is. Az eleje valóban izzadságszagú. Aki az elõdökkel nem tolta annak szinte lehetetlenül bonyolult.
Én a dokival Bloodal kezdtem de nekem mákom volt. Elöször is az angolok farnciák békében voltak. Így Charlestonwn, St. Johns, fort de france egy viszonylag kis háromszögben van. A moneylander-tol vettem fel kölcsönt pár governoros küli teljesitése után. Meg az elehén még dárgaköveket kerestem neki a fûben, stb. Töbnyire gyalogbéka küldik. Mined városban az utcai árusokat is meg át kell nézni mindig tele vannak térképpel. Te kezdetnek az Old mappot keresd. Késöbb lesz belõle részletesebb változat is. Na szóval az elsõtöl 4k-t kaptam de a másik kettõ már 8-8k-t adott kölcsön 4 hónapra. Abból vettem egy hajót amivel már képes voltam boardingolni. puh-puh legyéség és nyisz-nyasz a fedélzeten. Hajó elfogal egy tisztet rápakolni és vinni eladni. A kereskedõ hajókank van zsiros áruk nem a sok ágyus patrol shipeknek. Egy zsiros nagyrakterõ brig 2x annyit ér mint a gyors változata. Na és akkor visszadni a kölcsönt.
Ha van kapitány a kocsmában meg kell kérdezni akar e csatlakozni mert akkor kapod vele ingyé a hajóját és a legénységet. Jacks Sparow , Jhon Audrney (master & commander) meg sok iserõs kapitány a fimekböl. Utána már beindul a vállakozás. Nekem lvl3-as koromban egy battle corvettes picsa beállt a csapatomba. Na onna nem volt megállás azzal a hajóval sorra küppesztettem meg a többieket....
Hát minden tiszteletem azoké, akik ezzel játszanak. Nekem nem megy. Totál vakon hajózni, térkép és pénz nélkül, a legkissebb ladikkal, addig amíg egy ellenséges hajó szembe nem jön hogy elsüllyesszen.
És arra se jöttem rá, melyik gomb az idõgyorsítás a csatában? Mi van akkor, ha menekülnék a kis ladikommal, de egyenlõ a sebességünk? Menekülök elöle csata nézetben órákig? Marhaság az egész.
Különösem érdekes, hogy annó ennek az elõdjét, a Pirates of the Caribbeant elvittem nagyon sokáig, megszereztem a legnagyobb hajót, de most lövésem sincs mit kéne csinálni, hová kéne menni. Pláne nem a komikus, 2004-es szintû irányítással és kivitelezéssel hadakozni.
Marhaság az egész. Kár, mert az alapötlet brilliáns. Csak hát a megvalósítás oroszos, az meg ide az EU-ba nem elég.
az a biztos ha van egy officered carpenter pozicioban a hajódon és rendelkezik minimum a "carpenter" ship skillel. Ilyenkor nyilt tenger javitanak lassan és elég sok cuccot felhasználnak hozzá. Elképzelhetõ h az is elég h ha a captitányodnak van carpenter skillje, de ezt igy nem teszteltem , mert hamar volt hajóácsom mindig.
Mi kell ahhoz, hogy a hajó rakterében levõ planksból és sailcothból automatikusan kijavítsák a matrózok a hajó sérüléseit?
for "The Ship of Souls" 1. drink in tavern, ask for tavern stories. 2. after few times, you'll get a message, that the flying dutchman was in the port 3. go for it.....and you'll get sunk, you lose everything and officers, so buy them tartans and give Trinkets to your officers. Leave tartans/luggers with officers in port control 4. After your "miracle" survival, you are on a random island without money or a ship, so go to nearest town and work, steal, etc. to make some money and buy ship. go collect your crew. 5. go to Amatice shore and wade through the jungle, past Inca temple, to pearl coast settlement (You might need a Spanish patent), and talk with White Boy. 6.go and collect 666 cursed pearls (have to ask governors of any nation to work for them, hoping you'll get a mission to defend a town from skeletons) 7. go to White Boy.... 8.Go to tavern and drink until you get a message from a drunk about it being in the port again 9.go to sea, and try to capture it...you'll need a LARGE and STRONG ship and min 400-500 sea dogs soldiers for it.
még ma lécci!!!!!!! :)))
kérem... :)))
valaki leírná a Ships of Souls küldetést. (az egészet ha lehet) Flying dutchman van benne ha nem emlékeznétek rá, és részletesen ha kérhetem :DDD Köszönettel Én :DDD
valaki leírná a Ships of Souls küldetést. (az egészet ha lehet) Flying toljatok kecskét dutchman van benne ha nem emlékeznétek rá, és részletesen ha kérhetem :DDD Köszönettel Én :DDD
szerencsére annyira régi a játék h rájöttek h a sok zseniális mod kb követhetetlen igy a legutolso "mod"-ban fogták és összraktak 8-10 modot amit a fõmenüben tudsz ki-be kapcsolgatni stb.
GOF 1.2 Gentlemans of fortune. "csak" ezt érdemes. Bár figyázni mert nem fogsz ráismerni a játékra :P Uj texturák,hangok, 50 új hajó átszabott játékmenet,stb.. még Jack Sparow is benne van elképesztõ élethûen :)
Jött amúgy ki a játékhoz patch valaha? Nem találtam eddig, elkerülte volna a figyelmemet?
Melyik modot érdemes használni hozzá?
köszönöm a segítséget!
Van egy ini file a játék gyökerében. azt nyisd meg és keress egy sort ahol "sound" van. az utána szereplõ értéket "1" ird át nullára és ments el a filet.
Jó szelet!Olyan gondom lenne,hogy sistereg és recseg a hang win7 x64-en.A hangkártyámon már mindent megpróbáltam állítani de semmi változás.Help please.
Ahoy A tisztek skyll-je nem nagyon szerepel szerintem neked kel legyen meg a skill , azon kívül kel legyen alapanyag (deszka , vitorla vászon)is csak annyit javít a menny anyag van , más szóval ne várjál sokat , az igazi javítás a kikötõbe történik .
kipróbáltam de nem mûködik. soha nincs ilyen ikonom. sõt ha ezzel a skillel rendelkezõ officert teszem meg a másik hajó kapitányának neki sincs. a többi skill viszont mûködik nekem is meg nekik is. fura.
aha. ezek szerint ha kb 80%os a teknõ akkor még nincs is ez az opció csak ha mondjuk leharcolom 60%ra? amúgy köszi még van remény akkor.
Ahoy ! Blondy én is a GOF 1.2 vel játszom is megy a repair skill , viszont csak bizonyos sérülés után jelenik meg .
hi!
GOF moddal tolom. 1.2 De sajnos sehogy sem akar mûködni a repair skillem. A fõ karinak és a carpenternek is van light és quick repair is de nem tudom aktiválni csata közben. nincs ikonja sem semmi, mintha nem is létezne a dolog. ez valami bug? valakinek volt már ehhez hasonló esetleg?
valaki küldjön már egy olyan mentést !!! xD amugy nem tudnátok adig feltenni valahová a részleges magyaritást Peter083????
Sziasztok! Szükségünk lenne egy a játék vége felé készült mentésre (ha lehet minél több kész küldetéssel). Aki rendelkezik ilyesmivel, az kérem küldje el nekünk ([email protected], [email protected]), vagy tegyen ide egy linket! Köszi!
ui.: ez rendkívül fontos lenne, ugyanis van egy-két olyan quest, amit nem lehet lefordítani anélkül, hogy nem látjuk a teljes szöveget. A magyarítások.hu-n több infót is kaphattok a magyarosítás állapotáról, ami jelenleg 98%-os.
meglett a magoldás de azért köszi :D
Ahoyy kapitányok! segítségetekre lenne szükségem. Egy John Avery nevû fickót keresek, akit meg kéne ölnöm. (Ezt a feladatot Morgan háza elõtt kaptam egy kapitánytól miután Morgannak megcsináltam a gyöngyös küldetést) A feladatnak megfelelõen beszéltem a bankárral Williemstadban, aki elküldött Charlestownba, Nevis szigetre, hogy keressem a kocsmánál, de senki semmit nem tud és nem találom õt sem. Ha valaki tud segíteni tegye meg... köszi
Kösz Bohusek megoldottam a tört verzióval való játszást, és bocs a hosszú postért. Már emlékszem mért hagytam abba a játékot. Az elején szépeny ügyesen belehet állítani pár dolgot, például xp szerzés rátáját, nehézség, ez szép és jó hogy benne van de.
Asszem én korsairra állítotam, régen elvittem lvl40 vagy 50 ig legnehezebben, szép és jó volt a játék, kihívásokkal teli, de lehetetlen volt questelni, mert szinte minden questben van olyan rész, hogy minimum 2 fegyveres akárki mászik rád, és egyhitelnek fegyverrel.... játsz....
Nos most Korsair nehézségen lvl 19 es vagyok, van egy szép kis fregattom, full tunningal meg mindennel:D, semmiért se cserélném le, de. Próbálom a farkasemberes küldit megcsinálni. Nincs a faluba való bejutásnak valami más módja? Mert ezen a könnyû fokozaton is lehetetlennek tûnik amikor 8 FEGYVERES ember egyhitel. Élvezetes.
Nah de nemazért írtam hogy ezért itt sírjak. Hanem hogy az xp rátáért sírjak.
Én ezt a csúszkát felállítottam gondoltam úgy gyorsabban kapom az xp-t nekem ez lenne a logikus MIVEL SEMMIEN módon nincs feltüntetve, hogy a csúszkát merre állítva gyorsul fel az xp szerzés. Még szerencse hogy be lehet állítani. lvl 19-en van kõ kemény 2 Personalfähigkaitom és 3 Schiffefähigkeit
köszönöm :)
Rokozz Kapitány ajánlata tökéletes, ha van pénzed. Pénzkímélõ másik tipp, ami hosszadalmasabb, nehezebb de egyben izgalmasabb a következõ: A nemzetek hozzádállása a nemzeti kormányzóknak végzett sikeres küldetések által javul. Nomármost, alapvetõ probléma, hogy nem engednek magukhoz. Igazság szerint nem sosem engedtem, hogy elfajuljanak a kapcsolataim, csak egyszer történt, hogy vadásztak rám, azaz fejvadászok vártak a kikötõkben - nyilván azon nemzet városainál, ahol nem szerettek -, illetve késõbb már elõfordult, hogy az erõdbõl is lõttek kikötési szándékom esetén, de ez elég intõ jel volt, hogy a tegyek ellene valamit. A kormányzóknal nyalás bevált. Természetesen, kikötöttem a sziget más pontján és benyargaltam a településre gyalog, majd a kormányzóhoz caplattam és így vettem fel a küldiket. Ezt javasolnám. Ha rádmásznak az utcán járõrözõk, akkor az éjszakai belopódzás és kocsmai éjszakázás után nappal besétálhatsz a városházára. Találtam olyan közintézményt is, amelynek oldalbejárata is volt õrök nélkül, de erre szerencsére nem volt szükségem. Rajtad múlik, szereted-e ezeket az izgalmakat, kiskapu-kereséseket.
Norbert 1997, ha minden nemzet utál akkor a kalózvárosokban a kocsmában keresd meg a diplomatát aki jó pénzért ad neked kereskedelmi leveleket, vagy elintézi, hogy változzon a választott nemzettel való viszonyod.
Flagella dei és hogyha szinte mindenki utál és nemtudok kikötni akkor hogy és mitkéne csinálnom hogy ne utáljanak (az 1 részben a carribean tales-ban ez a része kicsit könnyeb volt )
Kerberosz Kapitány!
Ugyna küldeni nem tudok krekkelt fájlt, de ötletet adhatok:
1. A mai vírusírtók és tûzfal pogramok, vagy az internet security komplex progik számára olyan vírusleíró adatbázist adnak frissítéskor, amelyek az ilyen fájlokat vírusosnak titulálják és ezért ezeket a gépre kerüléskor egybõl karanténba is akarják tenni. Tapasztalatból mondom, mert korábban egy krekkelt exe-t a NIS 2009 használata mellett nyugodtan használhattam, ma meg ugyanazt a file-t kivágja. Ha biztos vagyok a vírusmentességben, egyszerûen kikapcsolom a tûzfalbeállításoknál a folyamatos ellenõrzést, ami internet nélküli játék során egyébként sem érdekes - még a netkapcsolatot is megszakíthatod -, és voila, már megy minden rendben. 2. Nekem eredeti korongon van meg a játék, anno 2000-ért vettem, amihez mérva az 500 abszolút ajándék, és nincs vele bajom. Alapból az 1.3-as van rajta. Én ezt választanám a helyedben. Egy hátránya van: a lemezmeghajtót használja, ami az élettartamát csökkenti.
A döntés a tiéd. És miért vársz hétfõig? 576-os bolt nyitva van hétvégén is, nem?
Üdv lenne egy kérdésem, ill felvetésem, szeretnék újra játszani ezzel a játékkal, "A" verzió várok hétfõig és megveszem, bár ahogy ismerem ezt a játékot eléggé sanszos hogy eredetibe is teli van buggal(multitask, csomó install bug, stb...), szóval nemtudod érdemes-e fáradozni vele, vagy "B" verzió levan töltve már vmi multi5 ös verzió, csak hát crackelni kéne, már 2 napja próbálok keresni egy olyan cracket ami nem kamu nem vírus, de nem sikerült találnom, így hát isteni erõvel felruházlak titeket, dönthettek egyszerû szegény sorsomról, befolyásolhatjátok az életemet, az akaratom a ti kezetkbe van. Tehát ha szépen megkérlek titeket, sõt fohászkodom hozzátok, tudtok küldeni linkelni megosztani postázni teleportálni nekem egy cracket? Vagy várnom kell egészen HÉTFÕIG hogy megvegyem ezt a csodálatos játékot?
S így lészen életem sorsfórdító momentuma immáron a ti szeszélyeitek által irányítva...... vala.
Itt a fórumon valahol már leírták részletesen a Hollandis küldetést. Rá lehet keresni a lap alján. Egyébként White Boy-nak kell vinni 666 db fekete gyöngyöt, és azután legyõzhetõ és megszerezhetõ a Flying Dutchman. A gyöngyöket pedig úgy lehet összeszedni, hogy beszélni kell a kormányzókkal. Õk néha adnak olyan feladatot, hogy meg kell védeni a várost a csontiktól. Ezért fogsz fekete gyöngyöket kapni. Persze eltart egy darabig.
Norbert Cpt. El kell menni Amatike bay-re. A faluban beszélni White Boy-al. Ha nem spanyol vagy, elõtte ki kell nyírni az õrszemet, mert különben elbújnak a falubeliek.
sziasztok a ship of souls küldinél amikor szétlõ a flying dutchman utána mit kell csinálni
No hát megszívatott ez a küldetés mint vasorrú bábát a patkómágnes, ahogy felénk mondják. De végül is megvan. Igazad van Bohusek kapitány, nem láda hanem asztal. Jobban megnéztem, ezeknek a nagyon nagy hajóknak az elõkelõ kapitányi termében már nincs is láda, hanem az ajtótól jobbra lévõ íróasztalban vannak a cuccok. Nos hát Askoldnak tényleg ez a hajónapló kellet, (nem tudom miért nevezik "list"-nek). Viszont a man-of-war flottát nem kell feltétlenül megsemmisíteni. Ha megvan a napló el lehet húzni (már ha sikerül). Ilyenkor is jön egy idõ után a logbook üzenet hogy "The man-of-war squadron is destroyed...". (Gondolom a kudarc miatti szégyenükben tömeges öngyilkosságot követnek el :)) ). Aztán a másik furcsaság az inka templomnál következik. A körülötte tébláboló 15-20 katonát nem nagy ügy lenyomni mert csak kisebb csoportokban ácsorognak és nem jönnek egyszerre. Viszont bent a templomban szigorú a helyzet. Tele van puskásokkal, és két lövést telibekapni egymás után szinte biztos halál.Igen ám de... Amint belépsz csenget a logbook, hogy kinyírtad az õrséget. Tehát elõ sem kell rántani a kardot már fordulhatsz is ki és kész. Azért ez kissé furcsa. Egyébként bent a bal hátsó sarokban van egy "Xipe totec" nevû totem, hasonló a Tenochtitlan-os totemekhez. Ez a repair képességeket javítja 20%-al (Askoldot nem érdekli). Lehet hogy késõbb még kellhet. Tenochtitlannal már végeztem korábban. Egyébként ki lehet úgy is hozni, hogy berohanok érte meg kirohanok harc nélkül. Ha szerencsém van túlélik a testõreim is a nagy lövöldözést. Persze le is lehet õket nyomni de tényleg nem könnyû és tuti nem éli túl az összes harcosom, pedig válogatott kemény fickók. És mivel sajnálnám elveszíteni az angol muskétást meg a lovassági tisztet igy a futást választottam. Még egyszer nagyon köszönöm a segítséget Bohusek kapitány és remélem hamarosan újra velünk szeled a Karib tenger hullámait!
Ûdv mindenkinek is fõleg Bohusek régi ivó cimborámnak Most az olvasatok után megint kedvem lett egy tengeri kalandra is nem állak meg a míg be nem lépek az inka templomba is ki nem nyitom aszt a fránya ládát a Tenochtitlan fõ temploma középsõ szintiérõl Áhooy .
Nos, nem. Addig jó vagy, hogy végigvadászod a 10 Manowar kapitányi fülkéit, de ne ládában keresd: "you have (..) to find the list in the desk of the captain cabin" Meg kell találnod a listát a kapitányi kabin asztalában. No, a desk jelenthet íróasztalt, de írómappát is, de nem lehetetlen, hogy ládát akar jelenteni. Késõbb megnevez ugyanazt desk-nek és chest-nek is. A második tuti láda. Mindenesetre "in" tehát benne! Ha megvan, elsüllyesztheted mindet - más választásod, gondolom, nem lesz. Majd menj ki az Amatike öböl partjára, menj el az inka templomhoz és öld meg az összes, körülötte lévõ spanyol katonát. Aztán menj be és ölj meg mindenkit (Nem lesz könnyû, néhány tiszted odeveszhet). Ne hagyd az azték totemet bent ebben a templomban (ennek bónusza, hogy a talent képességet helyreállítja, javítjaû). Innen szerintem átkalauzol a Tenochtitlan küldetésre: Ezt tudod használni Tenochtitlan-ban kinyitni az asztalt(?). Megint "desk" szót használ. Ebben találsz egy ritka azték cuccot, de nem lesz haszna ebben a küldetésben. Na, ebben találod meg a 3 cuccot, amit az angol szöveg 2-es pont alatti feladat kér (Tenochtitlan). Mehetsz is (már ha teljesítetted a Tenochtitlan küldetést, ha nem, nem mehetsz). Szóval, miután a templomon kívül és belül megöltél mindenkit - úgy tûnik, Ascold számára a 3 cucc és más ereklye a templomból érdektelen -, mehetsz vissza Ascold-hoz. Kapsz új feladatot.
Ha ezzel kezdesz, mindjárt értelmet kap az egész...És úhy látom, eléggé összemossa a Tenochtitlan küldetéssel.
Ja még annyit, hogy itt a "The Spanish list" címû rész az ami szorosan ide tartozik. Egyébként a sokszori próbálkozások közben többször elõfordult, hogy találtam a kapitány ládájában egy könyvet amit ship log-nak ír. Ilyenkor nincs is semmi más a ládában, és jelez is hanggal hogy "found the new item" vagy valami ilyesmi, de a logbookba nem kerül új bejegyzés. Vajon ez lenne az a bizonyos lista?
Kedves Bohusek kapitány! Köszönöm a villámgyors választ és a fáradozásodat a fordítással! Amiket megválaszolandó kérdésként írsz azok nekem is azok. Ide másolom még az angol leírás idevonatkozó részét, hátha ebbõl is többet ki tudsz hámozni mint én.
2°/ the 3 Aztec items : After giving him the powder he will give you a new mission : find 3 Aztecs items. personally I never found these items in the tresors quest. I find them in Tenochtitlan but only when it was to late. You can buy them in Jamaica. You have to talk to the Henry Morgan's secretary. It will cost 1000000. Take back these items to Ascold and he will give you a new quest (you have to come back after a few days). 3°/ The Spanish list : You have to find the Spanish list of Aztec artifact : go to Havana, talk to the bartender ("i have another thing to do"). after that, go, through the jungle, to Santiago. you will find in a house a Spanish officer. talk to him and he will say to you where you have to go to find the manowar who have the list : the Amatike bay (near Belize). Go back to Havana and to your ship and let's go to the Amatike bay (if you can, because all this part of the quest is very hard). You will find 10 manowar in the Amatike bay. you have to board therm and to find the list in the desk of the captain cabin. When you find it, sunk the other manowar and go ashore of the Amatike bay. you have to go to the Inca temple, kill all the Spanish soldiers around the temple. After that go in and kill everybody (not easy, you can lose some officers). Don't miss the Aztec totem, a new one who give a bonus to the talent "repair", inside this temple. You can used him in Tenochtitlan to open a desk. In this desk you will find rare Aztec item but they don't have any utility in these quest. You will find in this chest the 3 items you looked for in the part 2. You can go (if you have completed the Tenochtitlan quest of course. if not you can't) or not, it's not an obligation. So after killing every Spanish soldier around and in the Inca temple you can go back to see Ascold. You will have a new mission.
Tisztelt Flagella Kapitány barátom!
Amit kiszûrtem:
"Tisztáznom kell a Vörös indián kúltúra kollekciójának fontos körülményeit Havanán. Egyéb iránt meg kell szereznem ezeknek a cikkeknek a listáját."
"A kocsma tulajdonosával beszélve megtudtam, hogy Havana lakói segítettek néhány Man-of-war berakodásánál. Tisztázatlan a Man-of-war jellege és a végállomása. Meg kell találnom azt a személyt, aki tisztázza a körülményeket. Askold beszélt néhány barátjáról, akik pénzért informálják õt. Meg kell találnom az informátor-barátját."
"Fernando Gonzales spanyol tiszttõl megtudtam, aki Askold barátja és informátora egyben, hogy a szóban forgó Man-of-war Amatike öböl felé tart, ami Belize-tõl délre van. Ezen felül megemlítette, hogy nem túl messze a parttól mélyen a szárazföld belsejében felfedeztek egy indián templomot és egy expedíció dolgozott ott. Legvalószínûbb, hogy az értékek tömeges szállítása indulásra kész Spanyolhonba és az Amatike öböl a spanyol hajók találkozó- vagy gyülekezõhelye."
Végül:
"A Man-of-war hajóraj megsemmisítve. A pokolba, megcsináltam!"
Nos. Nekem nincs meg az összes információm, ezáltal vannak fehér foltok. Példának okáért: Az egész hajcühõ a listáért megy? A kincsekért? Szóval mi egyáltalán az iniciálé, azaz mi is a fõfeladat? Talán szimplán elmondani Askoldnak, hogy nesze, itt a lista, egyébként a szajré útban van Spanyolországba? Szóval mi az elvárás? Vagy, ha idõben és jó irányba haladsz, megtalálhatod az egyedül menõ hajót Amatike öböl felé? Rajta van-e a lista? Vagy esetleg be kell menni a szárazföld belsejébe és ott lecsapni a templomnál? Kell-e egyáltalán a Vörös indiánok kincse, nem elég tényleg csak az infó a listával? Mi van a megszerzett hajónaplóban?
Az utolsó mondat, mely szerint elsüllyesztetted a hajórajt, úgy tûnik, siker, kérdés az, hogy ha visszamész Askoldhoz, gratulálni fog-e neked, ha nincs nálad a kincsek listája. Vagy a küldetés ezáltal bekerült-e a sikeres feladatok listájába - már nem emlékszem, hogy hogy kapsz jelzést, ha jól teljesítettél, honnan kapsz visszacsatolást.
Szóval láthatod, van kérdés elég. Javaslom, próbálj meg visszamenni a naplóval és a rajmegsemmisítés hírével Askoldhoz, lássd meg, mit reagál. Ha negatív, akkor a többi kérdést, amit felsoroltam az imént próbálgasd. Ezek a javaslataim, illetve remélem, hogy ezek legalább szikrát gyújtottak egy általad még kitalált, kézenfekvõ megoldásnak. Ha van valami, ne tarts vissza, kíváncsian várom.
Üdv, Ferou Kapitány! Téged meg mi szél sodort erre? Örömmel látlak!
Bohusek Kapitány uram! Így néz ki a logbook-om idevonatkozó része: 16 August 1667 11:00 Askold has assigned one more mission for me. I have to clear the situation relevant to collection of Red indian cult in Havana. By the way I have to get the list of these articles. 16 October 1667 11:25 Talking with the tavern owner I could learn that Havana citizens have helped when loading some man-of-war. It is unclear what was the kind of the man-of-war and what was its destination. I have to find a person who can clarity the situation. Askold told me about some friends who kept him informed for money. I have to find this friend informer. 18 May 1669 16:50 I could learn from Spanish officer Fernando Gonzales, Askold's friend and informer, that the said man-of-war was heading for Amatike bay located to the South from Belize. Besides, he has mentioned that not too far from the harbor deeper into the Main territory an indian temple had been discovered and an expedition has been working there. Most likely an en masse transportation of valuables to Spain was getting ready and Amatike bay was a gathering point for the Spanish ships
Na most következett az amit az 1435-ben leirtam. Azután ha megszereztem azt a bizonyos hajónaplót,és elmenekültem vele akkor néhány "nap" múlva, ha pedig lenyomtam az egész flottát akkor azonnal a következõ üzenet jött a logbook-ba: The man-of-war squadron is destroyed! God damn it, I did it! Ami gondolom azt kéne hogy jelentse hogy elcsesztem, vagy nem?
Ferou kapitány! A mummy-powder nekem is csak tök véletlenül került elõ. Már többedszer kezdtem újra a játékot és most elõször találtam meg egy árúsnál, azt hiszem Guadelupe-n. Persze nyaggatni kellett ezt is. Van egy angol nyelvû leírás aminek a linkje itt volt valahol a fórumon. Abban az Ascold-quest elsõ lépéseként ír a mummy-powder-rõl. A leírás pdf-ben van esetleg el tudom küldeni privát ha kell.
Hát ha jól latom vannak még bátor kapitányok a kik nem nem hátrálnak meg egy kis kalandtól . Flagalla kpt. ha lenél szíves írni egy rövid leírást errõl a "mummi povder" küldetésrõl mert nekem nem sikerült meg csinálni (bár magamra haragitattom az õszes kereskedõt a térségbe) .
Hát mi a mennydörgõs ménykû áll azon a pergamenen, na? Írd mán le ide nekem, mer' innen biz' én csak hunyorgok, látni no meg nem látom. Istenuccse vetnõk rá egy pillantásnyit.
Mondom én hogy valami más a megfejtés. Odamentem egy goromba flottával,(3 man-of-war meg 2 battleship) lenyomtam mind a tíz man-of-wart -t és csengetett a log-book hogy "God damn' it" vagyis nem sikerült a feladvány. Gyanítom, hogy megint a hiányos angol tudásom jelenti a probléma gyökerét.
Köszönöm a választ Bohusek kapitány! Magam is "vén tengeri medve" lévén sokszor csak elgyönyörködöm a látnivalókban. Szerintem nem is igen marad meg évekig valaki ennél a játéknál, hacsak nem szerelmese a régi vitorlásoknak meg a kalózromantikának. Csupán azért akadtam meg az említett problémánál, mert teljesen másnak tûnik mint egy szokványos tengeri csata ahol mód van valamelyest taktikázni. Egyébként minden dicsekvés távol álljon tõlem de van némi rutinom úgy a közelharcban mint a hajócsatákban. A flottámban van a Hollandi, a Bluebird, a Qeen (Shepard kisasszony parancsnoksága alatt), és a "Dog of War" a vezérhajóm. Most 40-es szintû vagyok Ian Stance-ként, és -csak érdekességképpen- sikerült Peter Blood-ot felfogadnom. Õ a Hollandi parancsnoka. No szóval két-háromszoros túlerõ nem szokott semmiféle problémát okozni. Itt viszont irreálisnak tûnik a kihívás. Tíz darab fullos man-of-war -t csak egyenként lehetne a szokásos taktikával elfoglalni. Vagyis kartáccsal leszedni a legénység egy részét majd csáklya. Igen ám de itt MINDIG a boly közepébe dob be a tenger-nézet, és mire legalább két három sorozatot ki tudnék lõni egyre addig a körülöttem állók szétszednek. Tehát kénytelen vagyok azonnal csáklyázni. Így viszont a második -harmadik hajófoglalásra elfogy a legénységem. Egyszer sikerült ötöt lenyomni,(350 emberrel kezdtem, a man-of-war -okon egyenként átlag 900 ember van). De hát ez még hol van a tíztõl. Annak nem láttam sok értelmét, hogy átnyergeljek az elfoglalt man-of-war -ra mert iszonyú lomha. Most megpróbálkozom azzal, hogy a "spéci" flottámat leteszem és összeszedek öt darab hadihajót. Talán így "izomból" sikerül. Addig is jó szelet, finom jamaicai rumot és tüzes lányokat!
Kedves Flagella Kapitány! Az emlékek a régmúlt homályába vesznek, de tanáccsal szolgálhatok. Ugyan a rövid idõre visszatérõ elmesélésemben - ami azt is jelti, hogy lélekben itt vagyok veletek - azt javasoltam, ne küldetések sorozataként kalandozzatok, mert izzadságszagú lesz és csak küzdelem küzdelem hátán (élvezhetetlenné válhat a tengereken való kalandozás), de annyit tehetsz, hogy az elfoglalt hajót csatarendbe állítod a következõ elfoglalásánál, majd azt is és így tovább. Persze, csak te tudod megmondani, vagy rájössz magadtól is, hogy eléggé felkészültek vagytok, te és a matrózaid, ennek a feladatnak a teljesítésére. Mert ha nem, egyszerûen hajózz tovább, a feladat megvár. Erõsödj, vesd bele magad más kalandokba. Olykor szégyen a futás, de hasznos, ha nincs más választás. Hányszor, de hányszor alkalmaztam ezt a technikát. És sokszor nem is feladat után mentem, hanem egyszerûen csak elhatároztam, hogy melyik térségben voltam már rég, felpakoltam a hajóimat szállítmánnyal - és bõséges ellátmánnyal, fõként rummal és lõszerrel -, hogy ne menjek hiába. És a kalandok, amelyek idõközben megtaláltak, girbe-gurba úttal ajándékoztak meg és rengeteg feladattal. És szerintem, ez a fajta kalandozási mód hasonlít legjobban a korabeliségnek. Olyan is volt, amikor nem csináltam mást, csak a fedélzeten állva süttettem magam a forró nap alatt, a korlátnál állva néztem szorgoskodó embereimet, a szelek játékát a vitorlák és feszítõkötelek körül, a sziget buja növényzetét, ami mellett elhaladtunk, a hullámok lágy egymásutánját, ami alatt cápák és olykor teknõsök úsznak tova. Így éltem meg a tengeri vitorlázás élményeit és nem foglalkoztam a feladatlistával. Emellett, kedves kapitányom, volt már, hogy sétáltál a dzsungelben? Élvezted már a pillangók, gyíkok és más rovarok, a növényzet közötti kellemes sétát majmok és madarak rokácsolása közepette? Külön élvezet, amikor a hajladozó pálmafák közül egyszercsak elõbukkan egy várfal, az emberi civilizáció apró darabkája. Nos, én így jártam-keltem a karib tengert és természetesen kalandok garmadájába cseppentem. Remélem, használni tudsz valamit egy vén tengeri medve érzelgõs jótanácsaiból.
No nézd csak jól látom? - bökte oldalba társát az egyik félreesõ asztalnál ülõ napcserzette arcú öreg kapitány. Hisz ez a Karib tenger egyik élõ legendája: maga Bohusek kapitány! Már én bizony csak megszólítom, remélem nem veszi tolakodásnak. Hátha tud valamit arról a különös ügyrõl amit a múltkor meséltem. (1435)
A karib tenger farkasai sosem adják fel! - csattant fel egy határozott, ellentmondást nem tûrõ, szinte parancsoló mondat. A mulatozás zajai hirtelen megszakadtak a fülledt levegõjû kocsmában, legalább úgy, mint amikor egy kipróbált legénység ajkára fagy a szó és nyelni sem tud, ha egy régóta elsüllyedt hajót pillant meg a láthatáron a habokat szelve. A poharak megálltak a levegõben, a nõi combokat markolászó kezek görcsberándulva megdermedtek, és mindenki a helyiségben a hang felé irányult. Az idegen, aki a nyitott ajtóban, a fénykörön kívül, a karibi estébe burkolózva állt, átlépett a küszöbön, miközben minden szempár rászegezõdött. A fején viseltes, széles karimájú kalapot és alatta kendõt viselt, arcát erõs és sûrû félhosszú szõrzet fedte, hosszú, lábszárig érõ, elnyûtt és félig nyitott kabátja alól sosem látott szabja vagy kard - senki sem tudta - villant elõ. Csizmája felismerhetetlen volt a portól és kosztól, de látszott rajta, valamikor jobb napokat élt meg. A tengeri napfénytõl résnyire húzódott szemével végigpásztázta az elnémult társulatot és éles tekintetével hamar meglátta, hol ülnek a legravaszabb, tengertjárt, izgalmas és veszélyes kalandokat átélt kapitányok kampániája. Lassú, egymást követõ léptekkel elindult az asztaltársasághoz. minden szempár õt követte ugyanazzal a megdermedt mozdulatban, mint mikor az idegen megjelent. Minden egyes léptekor a csizmája sarka alatt a padló furcsán, idegenül megdobbant, amitõl mindenki egyszerre rezzent össze. Amikor a kiszemelt asztalhoz ért, a kocsma ajtaját is becsapta egy hirtelen kelt forgószél. Leült és egy csörömpölõ aranyérmét az asztalra dobva körbemutatással jelezte a kocsmárosnak, hogy a legjobb serébõl hozzon neki és az asztalnál ülõ kapitányoknak is. Ahogy a felszolgáló begyes fehérnép kihozta a kupákat a kocsmai hangulat is visszatért a szokásos kerékvágásába és újra felcsendültek az énekek, harsogó nevetések és a nõi mellek markolászásokért kijáró pofonok. A kapitányok kérdés nélkül is tudták, hogy nem más ült le közéjük és hívta meg õket egy italra, mint a rég eltûnt Bohusek kapitány, akirõl oly régi és mesés kalandokat regélnek egymásnak a karibi matrózok, amikor Erebosz és Ferou kapitányok is rettegésben tartották a térség hajóit. Miután hörpintettek italaikból és mielõtt kérdezhették volna, mi történt vele, a kapitány elkezdte történetét: - Elnézésteket kérem, tisztelt kapitány társaim, amiért oly régóta nem adtam hírt magamról. Legutolsó kalandom során annyira összetört a szívem, amiért az áhított nõszemélyt nem sikerült feleségemül magam mellé vennem - már nem is emlékszem a nevére, talán Elisabeth, mormogta röviden maga elé -, és Ricchi fiú sem akart velem szóba állni, pedig mindent megtettem a szórabírása érdekében, hogy végzetesnek ígérkezõ kalandra szántam a fejemet. Elhajóztam azon retteget vizekre, ahonnan hajó még nem tért vissza és ahol három sziget a térképeken egy szabályos háromszöget alkot. Amint a térkép szerint a háromszög közepe felé tartottunk, egyszer csak ránk telepedett egy ismeretlen szagokkal teli, folytóan sûrû köd. De úgy, hogy még a hangok is kongóan visszaverõdtek a hajótest körül gomolygõ tejfehér hideg ködfalról. Mindent kipróbált matrózaimon láttam a félelem csillogását, a megpecsételt, végzetes sorsét. De fél nap után lassan kihajóztunk a ködbõl - vagy az szált fel, már nem tudom. A többi hajónknak se híre, se hamva a láthatáron. A ködben nem tudtuk tartani a kapcsolatot sem lámpásaink fényével, sem kurjongatásainkkal. Vágleg elvesztettük õket. Viszon hosszú partvonalat fedezett fel a kosárban ülú matrózom, a legélesebb szemû az egész bagázsban. Ezt csak azért mondom, mert ennek ellenére kételkedni kezdtem ezen képességében, hiszen sem emlékezetem szerint, sem a térkép szerint semmilyen földnek nem szabadott ott lennie. Odavettük az irányt, hogy utána járjunk a kérdésnek. Nos, uraim, mint a helyiektõl megtudtam, Calradia földjére értünk, Rhodok királyságába. Ott az emberek ötszáz évvel korábbi ruhákat hordanak, ahol a katonák kardokat és pajzsokat, ijakat és dárdákat használnak, ahol várakban élnek és lóháton közlekednek. Kész téboly volt mindannyiunk számára, de egy eldugott öbölbe rejtve a hajónkat, belevetettük magunkat a szárazföld ígérte kalandokba. Ekkor jó nagyot húzott korsójából és folytatta: Egy vagy két év is eltelt, nem számoltam, kisebb csoportokban szétszéledtünk, amerre a kalandok sodortk bennünket. Én elvettem egy északi havasokban élõ nemzet nemesének lányát, csatákat vívtam seregekkel, banditákat kutattam fel búvóhelyeiket, útonállókkal hadakoztam. A legénységem kis része velem tartott szárazföldi kalandozásaim során, így, mikor elhatároztam, hogy újra hajóra szállok, és visszanézek a karibi forróságba és vad tengeri viharokba, velem tartottak. Elegen voltunk a hajó mûködtetésére, de egy csatát már nem tudtunk volna élve megúszni. Szerencsére háborítatlanul értünk el idáig. Azt kell, hogy mondjam, uraim, a nyílt tengeri kalandokon edzõdött szívem ide húz, így nem kérdés, vissza fogok térni. De elõtte visszatérek a ködön keresztül Calradiába, hogy összeszedjem a régóta nem látott embereimet, a folyamatban lévú ügyeimre pedig pontot tegyek. Addig is, Drága kapitányok, kalandor barátaim, ne csüggedjetek, az akadályokkal ne törõdjetek, a kalandok váratlanul, nem várt helyekrõl találnak rátok, ezért ne ragadjatok le egynél. Inkább emeljük poharunkat a dzsungel mélyén rejlõ kalandokra, a tengeri horizon végtelenségére, a fehéren fodrozó habokra és a széltõl feszülõ, dagadó vitorláktól sajátosan recsegõ hajótörzs hangjára, ami csak egyet jelenthet a tapasztalt kapitánynak: Hajód sebesen szeli a habokat és a szabadság érzése kerít hatalmába. Emelem poharam a tengeri vitorlázás élményeire! Prosit, Cheers, Salute, de még inkább Egészségetekre!
Hát ez gáz, és úgy tûnik mások sem jutottak többre vagy nem is nagyon él már ez a fórum.
Én is úgy olvastam külföldi fórumokon hogy ötször kell feltenni a végén vagy oda adja vagy nem áll szóba velem. Eddig KO-val a 2. helyzet áll nyerésre :S
Én is csak annyit tudok, hogy többször fel kell tenni a kérdést ugyanannak az árusnak, míg valamelyik végre megunja és ad. Bár évek óta már többször újrakezdtem és csak most sikerült nekem is.
Mummy powder ügybe az egész karib világ árusait körbekérdeztem, de senki nem tud semmit se :S
Üdv Kapitányok! Megint egy kis segítség kéne. Találkozott már valaki azzal a szituval mikor Belize közelében egy man-of-war -ról kellene megszerezni vmi iratot. A térkép nézeten nincs ott senki, viszont ha váltok tengerre mindjárt tíz darab ellenséges spanyol man-of-war között találom magam. Háromnál többet egyszerûen képtelen vagyok elfoglalni, mert vagy elfogynak az embereim vagy aprófát csinálnak a hajóimból. Elõfordult, hogy a második vagy harmadik elfoglalt man-of-war kabinjában lévõ ládában volt egy hajónapló. Lehet hogy ezt kell megszerezni, de még sosem sikerült élve kijutnom a többi közül. Mindet lenyomni pedig teljes képtelenségnek tûnik. Van itt valami trükk, vagy tényleg erõbõl kéne ezt megcsinálni? Ez egyébként a mummy-powder -es quest folytatásában jön elõ.
Na megvan végre a Morgan kardja, már majdnem feladtam.
Hát most meg ezt a nyomorult Morgan's rapier-t nem találom! Átkutattam a tengerfeneket 25-ször és sehol. Ha tudnám hogy nincs szerepe a késõbbiekben hagynám a fenébe. Tud valaki mondani errõl valamit?