Beszélj a generdához kikötözött manussal. Akkor megy majd tovább a játék. Elég jól látható a delikvens és vele kell foglalkoznod nem a lánnyal aki a társa elvesztésén sopánkodik.
Amikor legyõzöm a gólemet, minek kéne történnie? (Még eléggé a játék elején.) Mert a csaj siránkozik a hulla fölött, én meg semmit se tudok csinálni. A terem zárt, beszélgetni nem lehet, nem történik semmi. Bug?? Mert már kétszer futottam neki emiatt, de ugyanez volt... -.-
Szasztok, van egy kis problémám, a v-sync miatt d3doverrider-el indítom a játékot, tökéletesen fut. De ha egymás után kétszer vagy többször belépek az inventory-ba , journal-ba stb. és aztán visszalépek a játékba aZ FPS érték a felére zuhan. ALT-TAB-bal kilépve majd vissza újból 60FPS-en fut. Rohadtul unom már az 5 percenkénti ALT-TAB-ozást. Tud valaki erre a problémára valami megoldást, valahol azt olvastam, hogy windowed mode-ban játszva nincs ilyen probléma. A kérdés már csak az, hogy lehet ablakos módban indítani a játékot, mert a menüjében nincs ilyen opció. Ha tudtok valamit, írjatok! Elõre is kösz.
Az egyikük ugye az, aki a feladatot adja. A másik ott lesz mellette (vagy az a páros aki ott ácsorog mellette vagy a csajszi lesz aki az elsõ szint erdejében bóklászik, már nem emlékszem pontosan), a harmadik meg egy szinttel fentebb található. A lényeg, hogy a keresendõ egyének nem mászkálnak el messzire a helyükrõl, így nem nehéz megtalálni õket.
Amennyiben meg nem elf a karaktered, úgy sokra nem mész majd a fegyverrel amit elkészítesz, mert a csúcs változat csak elfek kezében mûködik jól.
Idõközben megtaláltam azt a valamit(nem voltam elég alapos korábban) és már nálam van a másik izé is, amivel megoldhatom a problémát.Egyelõre szándékosan nem olvastam el a segítõ spoileredet, de nagyon köszönöm, hogy segítettél.Viszont sehol sem találom az egyik ritual mastert az elfek fáján, akikkel beszélnem kellene a fegyverfejlesztésrõl.Majd késõbb még körülnézek.Pedig a küldihez még a nevüket is megadták...:(
A fa harmadik szintjérõl kinyúló ágról lehet elérni a helyet ahol a szennyezõdést okozó dög a vízben fekszik (a második szintrõl a romokhoz tudsz menni, az elsõrõl meg a sprite területre lehet elcsámpázni). A lényeg, hogy a vízparton lesz egy döglött óriásgyík (zsebsárkány) ami oszlik és mérgezi a vizet (de úgyis leszólít az egyik fa (miniatûr ent szerû lény) mikor elég közel érsz. Mikor odamész és ráböksz a testre a program kiírja mi a megoldás (amõbákat kell szerezned amik lebontják a testet). Ha végiggondolod kinél lehet érdekes, szokatlan dolgokat kapni (a városban a templom mögött található kisállat kereskedõ) akkor könnyen megvilágosodsz. Elmész hozzá, megveszed a cuccost, visszaviszed és használod a hullán. A többi meg majd jön magától. Szappan és/vagy elfek által használt tisztálkodáshoz szükséges növények legyenek nálad, mert a dög környéke bûzlik és ha odamész büdösek lesznek a népek, így más nem fog szóba állni velük míg le nem csutakolják magukat.
Okés, természetesen nem vitatkozni akartam, csak imádom az RPG-ket és ez most kellemes meglepetésként ért. Mellesleg tényleg gratula, hogy nem lõttél le poént a mérgezett folyóval kapcsolatban azok elõtt, akik még nem jutottak idáig, ezzel együtt tökéletes homályban maradtam, ui. semmiféle megoldást nem találtam a folytatásra.:) Kinyírtam a megvadult állatok közül, amit ki lehetett, de azon túl lövésem sincs.Talán nem néztem szét eléggé, de majd este otthon folytatom.
A nem nagyon játszottál eddig ilyenekkel kitétel arra vonatkozna, hogy olyannal amiben folytatni lehet, na olyanokkal nem játszottál sokat.
A kimondottan sztorira épülõ és csak annak cselekményét levezetõ, a világot nem túlságosan kidolgozó játékokban ez valóban nem szokásos (mint pl.: Venetica, Witcher, a DD sorozat), de kivételek akadnak persze. Mondjuk a ME sorozat speciel pont hogy folytatható a vége után (már a sztori után). A KotOR valóban nem ilyen (de az kimondottan sztori orientált játék ami csak a történetre koncentrál), a NWN esetében nekem rémlik hogy folytatható volt a játék (NWN 2 és küldetéslemezei esetében elég biztos vagyok benne, az elsõ részre nem merem ugyanezt teljes bizonyossággal kijelenteni), Oblivion speciel igazán csak a sztori után kezdõdik el az igazi játék(a sztori eszement rövid).
A DLC-k elterjedése óta pláne ez a trend, mivel a plusz tartalmak érdekelhetik a játékosokat de korántsem biztos hogy csak emaitt teljesen elõlrõl kezdenék a játékot.
Bocsi, de az hogy nem nagyon játszottem eddig ilyenekkel, enyhe túlzás: KotoR sorozat, Mass Effectek, Witcher, Icewind Dale, Drakensang TDE, Two Worlds, Risen, Venetica, Divine Divinity I-II., Divinity II - Eco Draconis, Oblívion(még mindig folyamatban), Sacred 1-2(tudom, nem igazán RPG), Neverwinter Nights sorozat...a teljesség igénye nélkül. És ezekben az outro után egyáltalán nem volt általános a folytathatóság.
Igazából nem ritkaság, sõt nagyjából a RPG-k felében ez a helyzet. Már hogy a vége boss után is folytatható a játék. Legfeljebb nem nagyon játszottál ilyenekkel eddig. :)
Amúgy ha lelövöd a credits listát akkor is folytathatod.
A mérgezett folyós feladathoz meg ugye egyrészt felderíted mi a fene mérgezi a vizet. Ott megtalálod a probléma forrását. A megoldást a program megadja, csak meg kell venned a megfelelõ eladótól a szükséges cuccot, majd visszavinni és alkalmazni. Ezután lejelented hogy kész a feladat, amiért cserébe jön egy letolás, hogy nem gondoltad végig a cselekedeteidet emiatt újabb problémákat okoztál. Visszamész megint a helyszínre és leszámolsz az új problémával, majd megint jelentesz és vége is a feladatnak.
A sprite-okkal nem kell foglalkozni. Lényegtelenek, csupán van egy hely ahol van egy kõkör elf megfelelõje ami mögött egy fatuskóból begyûjthetõ egy spec tárgy amivel majd az elf fegyverek közül egyet maxra lehet fejleszteni.
Milyen szerencse, hogy olvastam itt a fórumban, várjam végig a Credit listát, ha végeztem a játékkal, mert lesz egy kalózos videó.Meg is néztem, de ami sokkal jobban meglepett, hogy a videó után egy kérdés jött: Kilépek vagy folytatom? Még egyetlen szerepjátékban sem találkoztam olyannal, hogy a fõboss megölése után tovább játszhatok és befejezhetem a félbehagyott küldiket.Sõt!Vadiúj küldiket vehettem fel.Nagy piros pont ezért a készítõknek. Apropó: az elfek erdejében hogy lehet befejezni a mérgezett folyó-megvadult állatok küldetést?Vannak arrafelé "sprite"-ok, de azokhoz még lopózva se lehet közel menni, mert "elteleportálnak".
Treat Poisons-t a fõ karakternek érdemes kifejleszteni legyen bármilyen kasztú.
Ez jó kör volt: Felraktam a TROT-ot. Már nagyon vártam, hogy megjelenjen angolul. Végre!!!! El is indítottam a játékot, de basszus, nem mûködött az egér. No para, sokmindent lehet tenni. A mutató nem mozdult, de vakon tudtam kattingatni. Ok, van ilyen, majd a video options. Csakhogy ott nem sok mindent lehet állítani. Próbáltam a felbontást, grafikai beállításokat, semmi. Windowed mode nincs és a hardwaremoust sem lehet állítani. Ok, lássug a konfigurációs fájlokat. Ott se. Na itt kezdõdött a hosszú fórumnézegetés. A játéké, a wn7-é, az ATI-é, a google . . . szóval mindenféle hely, ahol hasonló probléma fellelhetõ és esetleg megoldás is akad. Javaslat volt bõven, nem részletezem. De ezeket próbálgattam végig: -egérbeállítások saját softwareban -egérbeállítások windowsban -egér sajátsoftware töltése -friss dx -friss 10.11 ati driver -aztán a 10.7 -10.4 -10.11 vissza -a másik egér -HD tv képernyõ -normál monitor képernyõ (ezek resolutionja különbözõ gameresekkel) -néhány reinstall -lehet, hogy más is, csak nem jut eszembe.
Persze semmi hatás.
Aztán egy Demigodos, vagy milyen fórumon olvastam, hogy egy pár konfigon ott sem mûködött az egér, ha a wondows fontsize nem 100% volt, hanem nagyobb. És nekem 150-re van állítva!!!
És kipróbáltam és mûködik :) :) :)
Most már ajánlom, hogy nagyon jó játék legyen.
Hát igen, nagyon figyeltek az apró részeltekre. Hangulatos.
Észrevettétek már, hogy ha hagyjuk a Fõmenüt "pihizni", akkor lassan beesteledik és az éjszaka sötétjében néha(nem mindig) még egy tündeszerûség(vagy elf lány?) is átoson a fák között?!Nagyon szépen megcsinálták.De a távolban - egy fedélzeten - kardpárbajozók, valamint a vízen sikló hajók látványa is nagyon ott van.
Én meg széttörtem a deszkákat, ami mögül folyt a víz, azt hittem lesz valami köze hozzá. Na onnan kezdve nem járkált sehova csapdákat javítani. (Valami olyasmit írt, hogy a deszkák széttörésével nem lesz utánpótlása javítgatni.) Így viszont nem tudtam ellógni sehova sem, mert csak ott téblábolt, nem ment messzebb. Törpét bírom, jó dumái vannak :)
A kutyát én is csak legyilkolni tudtam, de a nagy melákkal nem volt gond. Csak felszedtem a csapdákat és csapattal együtt berongyoltam és meglapultam azon a keresztfolyosón amin õ is elõjön. Aztán míg õ azon vacakolt hogy helyreállítsa a csapdákat, addig a csapatta legyetemben elosontam mögötte és mentem tovább. A kutyába belefutottam de rongyoltam tovább, kinyitva az útba esõ ládákat és amint elértem az ajtót és szólt a program hogy okés, na akkor vertem le a bandával a kutyát és léptem be a tovább vezetõ ajtón.
De szerintem saját csapdákkal, mondjuk a felbuktatóssal is meg lehetne oldani a dolgot.
Ettõl függetlenül a törpe megoldása valahogy pörgõsebb (másodjára azt az utat választottam) és van benne pár poén.
jaja végig olvastam én is és ez volt nekem is a kedvenc viccem :D
Most jut eszembe: beleolvastatok a kocsma vendégkönyvébe?Szétröhögtem magam a bejegyzéseken.De a kampókezû kalózról mesélt vicc is tetszett.Na, én az ilyen apró részleteket is nagyon tudom értékelni a szerepjátékokban!
Kösz a segítséget, ezt a platformos dolgot benéztem.Arról a teremrõl van szó, ahol már 3 platform világít, de nem olvastam el figyelmesen a szöveget, miszerint itt már nincs más dolgom.Végre megnyugodtam.:)
Ennél az "egyik teremben lévõ platformokkal" dolognál azért több infó kéne (ha nem tévedek az elf erdõben lévõ romról van szó).
Mert ugye van egy hely ahol amazonok voltak és már világít a 6 lapból 3. Itt az egyik csajszitól elvetted a nagy gúlát és a program is jelzi neked hogy itt nincs több dolgod mert a hölgyemények már megoldották a puzzle-t. Itt semmi dolgod.
Egy másik helyütt súlyokkal kell játszani (itt ládák vannak). A harmadik helyen meg ahogy belépsz, megjelenik szemben, egy mély árok másik felén (ahová nem tudsz átmenni) egy csonti. Elõtted sok (3x valamennyi) kõlap van ami a túloldalon is megfigyelhetõ. A túloldalon látszik vörös színnel hogy mely lapok csapdásak. Na azokra nem szabad rálépned mert a csonti pont arra mozog amerre te és így ha belesétál kezdheted elõlrõl a megfejtést. A megoldás leírása ott van a kis állványon lévõ könyvben (a trükk hogy neked nem onnan kell kezdened ahol a csonti "áll", hanem egy másik pontról kell indulnod). Ha jól csináltál mindent megkapod az újabb gúlát és mehetsz a bejáratnál lévõ részhez beállítani a megfelelõ kódot a szerzett kövekkel (szintén ott a megfejtés az ajtó melletti könyvben).
Vagy platformon mást értesz? Mert vannak tekergetõs lapok is (az egyik ajtót is így kell kinyitni emlékeim szerint, bár az elehet hogy a városban van a varázslónál). Ha arra a teremre gondolsz ahová két lépcsõn is fel lehet menni, majd felül vannak körbe amolyan állványszerûségek egy jókora rajzolat körül, akkor ott kell a démont megidézni. Csak a megfelelõ módon össze kell állítanod az alakzatot és megjeleni ka démon akit leverhetsz. Ha az állványokra felpakoltad a köveket amit a zsintet bejárva gyûjtöttél, úgy a démon nagyon gyenge lesz. Ha nem teszed be a köveket akkor a démon mocsok erõs ellenfél lesz, igaz több pontot is kapsz ebben az esetben érte, meg a varázsló akivel találkoztál párszor a kövekért jutalmat fog majd adni (már ha nem használtad fel azokat).
Tibbor: Mivel eleve leszel már bizonyos szinten mire eljutsz oda, hogy a templomot teljesíthessed (tehát meglesz már mindkét mozaik darab, bár a takarítást elõtte is elvégzheted amint kinyitottad a templom bejáratát) így azon a szinten már teljesíthetõ a templom egésze. Ha akarsz várhatsz még de nem kell emiatt tovább erõsödni. Erre értettem hogy nem szintfüggõ a dolog. Nem hozzád igazítottak az ellenfelek, azok fixek és ha megy a ráverés akkor nagy gondod nem lesz csak a legvégén.
Megjegyzem a rákok leveréséhez elég ha magas a védelem (hogy õk ne nagyon tudjanak eltalálni), mert eltalálni nem kunszt azokat. Ha ez teljesül, akkor csak egy megfelelõ fegyver kell (mondjuk egy 25%-os wound esélyû), esetleg csapdák és a dolog egyáltalán nem kivitelezhetetlen egyedül sem, de csapattal nem szabadna hogy nagy gondot jelentsen. Trükkökre költeni nem kell (ezek a leginkább pontigényes tanulható dolgok), mert mindenki leverhetõ normál harcban is trükkök nélkül, de van ami jól jöhet ha költött rá az ember (ilyen például a tripla támadás, ami a leírással ellentétben nem jelent biztos találatot vagy háríthatatlanságot de mindegy).
A félelf leányzó Feyris. Vagy õt mented meg a játék elején vagy a csatamágus Jaakon-t. Én nem szimpatizáltam a harci varázslóval így a lány mellett döntöttem. Most is õ a második tag a törpém mellett és lövész tudományával elég jól elboldogul, a kis bicskájával meg ha kell bunyózik, mondjuk emiatt van nála pajzs is).
A dzsinn idézés úgy enbloc bármi ellen javallott (de ugyanez igaz az elementálra is). :) A tengeri kígyóhoz vezetõ feladatot meg az egyik elf leányzó adja az elfek táborában, miszerint keressed meg a tesóját. A célszemély a kalózok településén van a hídon túl (amit egy törpe õriz). Õ megbíz egy tárgy visszaszerzésével ami a nagy hüllõ barlangjában lesz az egyik ládában. Na itt alaposan szét kell nézni mert a ládák és hordók között lesz majd egy lámpás amit felvéve kiszabadul egy dzsinn ami le is lép azonnal. Mikor elmenni készülsz a hajóval akkor újra megjelenik és megjutalmaz a dzsinn idézõs varázslattal (holmi három kívánságról hallani sem akar és kijelenti hogy õ nem olyan dzsinn). Ha te nem tudod megtanulni akkor valamelyik társadnak adja aki képes varázsolni (ilyen meg úgysi csak 1 van).
Calver: A varázslat valóban emberi varázslat és Feyris nem képes az emberi varázslatokat tanulni, de mivel a karakterem sem tanulhatot varázslatot így a dzsinn mondókája alapján ezért tanulta meg a lányzó az idézést (venni emg úgysem lehet ezt a varázslatot). Csak õ tudott ugyanis varázsolni a csapatból. Egyébként én sem tudtam neki emberi varázslatokat tanítani, de szükség sem nagyon volt rá, mert a villámos sebzõ varázslat amit bárki tanulhat elég volt harci varázslatnak az idézett lény mellé, plusz persze a védelem is jól jött).
Majd kíváncis leszek ahogy a törpe karakterem megkapja vagy sem a varázslatot, merthogy õ sem tanulhat emberi vagy elf varázslatokat.
Kösz.Az elf leányzóról már teljesen elfelejtkeztem.Sajnáltam, hogy döntenem kellett, de Jaakon képességeivel is elégedett vagyok. Apropó, vissza egy régebbi kérdésemhez: a romos templomban mit lehet kezdeni az egyik teremben lévõ platformokkal?Ugyanis a kövekre nem lehet rálépni, holott némelyik még világít is!
elf leány az Feyris, közte és Jaakon között kell még viszonylag az elején - amelyiket megmented, az lesz a csapattársad. ezek szerint gondolom te Jaakon-t választottad.
kissárkányhoz - ahol Saga Jr írta h a Dzsinn van - pedig úgy jutsz el, h elfeknél felveszed egyiktõl a küldetést h találd meg a tesóját. õ kalózoknál lesz, vele beszélsz, akkor feldobja térképre kissárkányt.
viszont... Feyris akkor teljes értékû, embernek számító mágus? mert emlékeim szerint Dzsinn idézése ember teljes mágus specialitás volt még az elsõ részben... ez változott, vagy kicsi Feyris akár tûzgolyót és hasonló finomságokat is tud tanulni, nem csak elf specifikus varázslatokat?
Bocsi SaGa Jr, de azt írtad lejjebb, hogy szerinted a templom nem annyira szintfüggõ, mint inkább harci ismeret függõ.Ezt kétlem!Ha valaki tisztában van a DA 4.0 szabályainak alapjaival és ésszel osztja el a pontokat, akkor is el kell jutni egy bizonyos szintre, hogy a csapat lenyomhassa a rákokat. Gratulálok, ha te egyedül csináltad meg, mert nekem még csapattal sem sikerült a második szakasz. Írtad, hogy Te az elf tábor után(ahol Ardo-t kellett meggyógyítani) mentél a templomba.Utána megemlítetted, hogy egy bizonyos elf lány is a csapattagok között van.Én is befejeztem már az elf tábort, de nincs még elf lány tagom.Õt hol szerezted? Javasoltál a rákok ellen egy bizonyos dzsinn idézést, de ahhoz meg le kell gyõzni egy tengeri kígyót.Ezt a dögöt merre találom?Elég alaposan játszom, de ilyen küldikkel még nem találkoztam.
Mondjuk geode törpicsekkel a templom szerintem lényegesen könnyebb lesz. Alapból van neki egész jó védelmi varázslata (ami ráadásul csapatra is hat), bár rövid ideig tart alacsony fokozatban, meg olyan védelmi varázslata ami sebzi a közelében tartózkodó ellenfeleket (nem kell nagy sebzésre gondolni, de adott idõközönként benyom némi sebzést így a hosszabb harcokban szépen amortizálhatja az ellent). Idézni szerintem nem fog (max dzsinnt ha összejön), meg bunyóban sem a legjobb alapvetõen de ezen legalább lehet segíteni. Azt még nem tudom kitõl fog új varázslatokat tanulni (esélyes hogy a másik törpicsektõl), mert az emberi és elf varázslatokat nem tanulhatja.
Nem a harcok miatt szerzel pluszt, hanem mert egyedül csináltad végig az egész templom bejárását. Ekkor miután jót diskuráltál a törpicsekkel odalent és kijöttél (a nagy mutáns rák lenyomása után), kapsz egy adag plusz adventure point-ot is a bot mellé. Ezt csak véletlenül vettem észre (még odalent elosztogattam a pontokat kijövetel elõtt aztán mikor felértem megint volt egy jó adag elosztható pontom de errõl infó az nem volt, hogy mikor és miért kaptam, a tárasknál meg ez a plusz adag hiányzott csak annyival voltak elõbbre mint amennyit odalent gyûjtöttem).
De amúgy mitõl volt nehéz csapattal? Egy 4 fõs csapatnak, pláne ahol van varázsolni is tudó egyén, nem okozhat problémát az 5-6 fõs rákcsapat sem (ennél nagyobb banda meg összesen 1 helyütt lesz). Idézel egy segítõt (elementált kifejezetten utálják a rákok meg minden egyéb célpont mert minden találata után lángolni kezd a célpont és folyamatosan sebzõdik, bár a dzsinn sem rossz csak ehhez elõbb le kell nyomni a tengeri kígyót is), felnyomsz valami védelmi varázslatot, a harcimarcik meg gyepálnak. Amennyiben nem tud egy célpontot körbevennei 3-4 támadó, akkor nem lesz gond (ha még pajzsa is van és megfelelõ harci ismeretei akkor aztán pláne elkerülhetõ a leverõdés). Az egyik karaktert beállítod lövésznek és adsz neki mondjuk gyújtó nyilakat vagy használod a csigákból szedett mérgezõ lövedékeket akkor olyan plusz támogatást kapsz amivel nem nagyon tudnak mit kezdeni az ellenfeleid a templomban. Mondjuk másutt sem. Az általános harci csapatom a félelf kiscsajból, ardo és a törpe manusból állt, ahol a lány idézett egy dzsinnt, majd lövöldözött, míg a két harcos pajzs és fegyver kombóval aprított, a karakterem meg besegített ahol kellett vagy távolról vagy közelrõl). A csapatodban ott lehet akár a tolvaj (adj neki egy megfelelõ, wound-ra képes piszkavasat és nagyon szépen fog gyilkolászni) is aki alapból ismeri a bénítós képességet, de tud egyszerre több célpontot sebezni egy másik "csodával". Ez bizony életet menthet.
hát nekem nem volt könnyû még 4 fõs csapattal sem :) Mondjuk én nem tudtam lebénítani a nagyot. Nem vágom miért kapok több xp-t ha egyedül nyomom le? Az egész csapat kapja az xp-t mindig. Mindenki ugyanannyit még az is aki a hajón maradt. Ha egyedül vagyok többet kapunk???
Én tartottam magam ahhoz, amit a törpe mondott. Egyedül mentem be és úgy is megoldható volt, tehát csapat és még mágia nélkül is kitûnõen elboldogul az ember. Az egész templom kimondottan egy személyre lett kihegyezve (így szerezhetõ a legtöbb pont amit fejlõdésre költhet az ember). Csapattal túl könnyû lenne a dolog.
A vége monster meg tényleg a legerõsebb ellenfél a játékban. Senki nem ér a nyomába. Mondjuk nálam 4 segítõ hullám volt de sebaj. Nem kellett a nagy döggel törõdnöm míg az aprólékokat daráltam, mert azt lefogta az egyik "csoda" ami egy idõre harcképtelenné teszi az ellenfelet.
az egész játékban messze a legnehezebb harcnak tûnt számomra. fõleg a végén a fõ szörnyike amikor sérülten odahív két hullámban még segítõket is. Amúgy nem kell ám ide egyedül menned. én a full csapattal csináltam meg de még úgy is nehéz volt
Nem igazán szinttõl függõ a dolog, hanem hogy milyenek a harci értékeid és milyen harci manõvereket ismersz. Oda úgyis mindig egyedül kell menend, így teljesen mindegy hogy a csapatod mekkora szintû.
A legfontosabb, hogy a védelmed legyen magas (a dodge is jó, de ahogy haladsz lefelé a rákok már alapból el fognak találni akár 18-as dodge-al is, szóval sokkal jobb ha a parry értéked magas és van pajzsod mert így több táamdást háríthatsz), vagy ennek hiányában ice cold warrior spell legyen a karakter repertoárjában (ez megvéd a wound tömegtõl amit a téged körülvevõ rákok könnyedén elérnek, mondjuk az is igaz hogy apránként még így is el tudnak koptatni könnyedén ha sokan vannak).
Én amint kinyílt a bejárat végigmentem (az elfek tábora után mentem vissza a törpéhez olyan). Nagyon észnél kellett lennem, mert burglar (iylen karakterrel nyomultam) az nem varázsol, így maradt a csigákból szedett lövedékekkel való lõdözés, idõnként futás, csapdázás és pajzs + rapír kombóval bunyó. A csigák nevettséges ellenfelek, így velük nem volt gond, csak a rákokkal. Az igazi nagy csapatuk meg még odébb van, majd a 2. teleport után közvetlenül lesz egy szívós nagy csapatuk. Beletelt így is egy órába, jópár gyógyteába meg kötszerbe és gyógylötyibe mire leértem az aljára, de a lényeg hogy a tápos varázslatok hiányában is megoldható a játék ezen része (a sztorihoz nem kötõdik, csak mellékszál, de a geode karakterek itt egy egész jó bothoz juthatnak jutalomként).
nekem is órákba tellett a recept összekaparása. Nálam az utolsó darab a nagyteremben volt. Van egy terem amibe beérkezeve egy széles lépcsõn kell lecammogni. na miután itt leérsz a lépcsõn egybõl jobbra el a fal felé. Csak ekkor válik láthatóvá egy beugró amiben egy láda árválkodik és abban a recept. próbáld ki hátha neked is ez kerülte el a figyelmed. Szal lépcsõn le és tarts jobbra.Ez a beugró amugy a lépcsõre merõleges falon van.
Lenne pár kérdésem:
A romos templomban nem találom a recept ötödik darabját.Az a gyanúm, hogy annak a szobának köze lehet a dologhoz, ahol volt néhány "lépõkõ" a talajon, azokra viszont nem enged rámenni.Már minden ide vonatkozó küldit megcsináltam(ghost, démon), végigkutattam a termeket, de semmi.
Másik: az óriás rákokkal teli templomot hányas szinttõl érdemes bepróbálni?Az elsõ nagyobb rákcsapatot még lenyomtam, de a másodikat(a transzportáló kör közelében lévõket) még nem sikerült.A csapatom 8-as szint körül van.
Mikor másodszor mész vissza a helyõrséghez (ahonnan kiebrudaltad a korrupt nemest és csürhéjét), akkor ott találkozhatsz az elsõ részbõl már ismert kissé hibbant varázslóval és tanítványával akit ki kell majd menteni. Na ennek kapcsán jutsz el a "nekromantához".
Érdemes minden helyszínt többször is meglátogatni (miután valami a történetben fontos dolgot végrehajtottál) mert szinte minden esetben feltûnnek új feladatok, és érdekességek.
Pedig kaphatóak azok soul cuccokhoz is receptek, mind az elfeknél, mind a városban. Csak például a bow az Iama Soul bow néven fut, az Improved recept ugyanez csak elõtte van az Improved jelzõ (kapható a városi íjkészítõnél de idõvel az erdõben élõ elfnél is beszerezhetõ lesz). Az Improved Soul Knife/spear recept vagy annál az elfnél lesz akitõl a feladatot is kaptad, vagy menj fentebb és egy másiknál megtalálod, de mindenképpen árusítják. Emellett megvehetõ a városi kovácsnál is (déli kapunál van).
Mondjuk mindhárom elf fegyvert nem tudod perfect-re elkészíteni, mert csak egyetlen Impression nevû kütyü van a játékban ami a perfect cuccokhoz kell. Plusz ezek a fegyverek igazán csak elfek kezében tudnak jól szerepelni. Nem elfnek adva a lényegi bonuszokat bokud ami miatt megérné használni ezeket a fegyvereket.
A fejvadászosdi a bûnözõk kézrekerítése amit a barakkoknál tudsz elvállalni a quartermaster-tõl. Ha elolvasod a körözési levelet, abban benne van hogy az illetõ hol bûnözik. Csak el kell menni a kérdéses részlegre. Az elsõ manust például a folyó mellett, a városon kívül találod a kocsma és a juhász (kecskepásztor) között. Levered, begyûjtöd a gyûrûjét majd visszamész a megbízóhoz. Kapod a jutalmat. Aztán még 2 tesóját kell lekapcsolni végül az anyucijukat is. Mind a városban vagy annak közvetlen környékén leledzik.
ahh köszi akkor majd kipróbálom a hard fokozatot is. Improved receptekre emléxem de az nem a "soul" tipusú elf fegyverekhez van. És az elfeknél sem találtam soul improved receptet ami receptet meg kaptam a küldinél az soul perfect :(
A futár feladatokat én is megcsináltam de mi az a fejvadászat? Valami rémlik h kaptam egy nevet akit le kéne kapcsolnom de õt sehol nem találtam meg. Amúgy a kalózos videó úgy jött elõ h szépen végig vártam amíg a credits lemegy a készítõkkel és a végén egybõl beadja a videót.
Részemrõl egy feladat maradt befejezetlen, mégpedig a törpék barlangjában a vízszivattyús (berobbantott barlangba nem lehet visszamenni). Ja meg a kalózvadászos feladat (silver meg golden emblem leszállítása az új õrparancsnoknak). Mindezek mellett is túl rövid volt a játék.
Amúgy minden mellékes nem lehet végigcsinálni, mert van nem egy ami egymást üti,meg van ami nem jön elõ csak bizonyos kaszt esetén. plusz elég sok van ami meg sem jelenik a quest részlegben (futár feladatok, fejvadászat hogy kettõt említsek).
A köztes állapothoz meg tudod venni náluk is a recepteket (3 kereskedõjük is van), de ami azt illeti a városban a kovácsnál és az íjkészítõnél megvannak az improved knife/spear/bow receptek.
A normálhoz képest az ellenfelek a nehéz fokozaton +2 base attack és defense értéket meg +50% életerõt kapnak. Plusz egyes helyeken a létszámuk 25-50%-al nagyobb lesz (nem a neves dögöké, hanem az aprólékoké).
A videó nem tudom mire utalhat (végülis már van plusz tartalom jó régóta a német változathoz és lassacskán az angolhoz is, ki tudja milyen újdonságok jönnek még). De nálam mondjuk nem volt ilyen videó a végén (igaz likvidálva lett a teljes kalóz kontingens).
na végig vittem. szerintem egyáltalán nem rövid ha végig tolja az ember az összes side questet is. Nekem egy küldi ragadt be mindössze de szerintem az bugos volt nálam. Az 3 elfel karöltve legyártottam a 3 fegyvert. Namármost azok alap fegyverek voltak és volt rá egy nyitott quest h majd nekem kell tovább upgradelnem. Adtak is 3 receptet a perfect verzióhoz kell. A bibi minössze annyi volt h a recepthez az improved verzióra volna szükség de az elfek az alap SOUL fegyvereket gyártották le nekem szal nincs meg a köztes állapot igy nem tudom legyártani a perfect verziót.
Szerintetek mi a különsgég a közepes és a legnehezebb fokozat között? Azon filózom végig viszem majd mégegyszer very hardon és a csajt hagyom életben az elején csak nem vágom miben különbözik a hard fokozat vajon?
A végén a credits után van még egy bejátszott animáció. Sok hajó jön és kalózok parta szállnak. Az mi a túró ott?
Nekem az elsõ részbõl inkább az árnyék lény jött be. Tippem van rá hogy itt kitõl lehet megszerezni, de biztos nem vagyok benne (a kõkör alatt tevékenykedõ, meghasadt személyiségû druida/nekro párosból ha a kiskölökbe kötltöztetjük a nekrót akkor talán tõle ez kapható jutalomként, de az sem kizárt, hogy ha õt támogatjuk a helyes sorrenddel akkor is megszerezhetõ a spell).
De speciel a szarvasbogár sem egy rossz támogató jószág, csak magas szint kell hozzá (mondjuk a maci sem rossz ha bunyó van)...
legszebb emlékeim szerint nincs meg varázslóknál kezdõvarázslatnak, fõképp hogy a Dzsinn lenne "über" idézett lény - legalábbis elõzõ részben igen szépen darált. bár a kihagyását asszem túlélem, Jaakon-nak nem is hinném h lett volna pontja rá, szegényt már Fireball felpörgetése is eléggé megviselte.
Én mondjuk a sárkányverés után kaptam meg a kiszabadított dzsinn jóvoltából (ott van egy ledobott régi lámpa a mindenféle szétszórt cuccok között amit ha felvesz a játékos akkor kiszabadul a dzsinn és mielõtt lelépnénk a helyszínrõl megkapható tõle a varázslat).
Tanulni nem tudom hol lehetne. De erõs a gyanum hogy valamelyik varázsló induló készletében benne van a dzsinn varázslat (már nem társnak, hanem amit mi kreálunk, de ez csak tipp, nem vagyok benne biztos).
Dzsinn! 'szameg, kaparászott valami a tudatomban a végefelé, h "valami hiányzik... valami hiányzik..." - de most már megvan mi volt az...
hol lehetett megtanulni? mágustoronyban? mondjuk ha ott akkor nagyon a legvégén csak, mivel amikor utoljára ott jártam - talán sárkánynáspángolás elõtt - akkor még csak Skeletarius volt...
Én fáklya nélkül is átgyalogoltam az erdõn. Voltak ugyan támadások, elég sok, de az állatok ekkorra már nem jelentettek kihívást semmilyen szinten. A megidézett Dzsinn is sokat segített, meg dõlt a pont amit aztán elosztogathattam, szóval megérte azt a közel fél órás folyamatos bunyót a dolog.
Annyi, hogy a karakterrel menni kell elõre, nem leállni folyton harcolni (idõnként be kell persze segíteni, de a lényeg, hogy a saját karater menjen a cél felé). A társaid majd követnek úgyis.
elég szemét az a küldetés, engem is szivatott... nézz körbe azon a helyen ahol az átvezetõ animáció után találod magad, a fáklya egy kivágott fa "üreges" belsejében van. miután felvetted ne felejtsd el elõvenni, quest cuccok között van.
a vége felé kéne elvileg "smoke torch"-ot használnom h elriasszam a respawnoló állatokat. Ez akkor most a normál fáklya vagy mi a szösz? Egy fáklyám van de attól még ugyanúgy megtámad az összes állat ott. Vagy be kell szereznem 4 fáklyát? És hol találok egyáltalán fáklyákat? jol elakadtam itt.
öööö... semmi különösebb bajom nincs velük, azt leszámítva h fõkarakternek nem szimpatikusak - mondjuk úgy h sokkal szívesebben nézem egy elf/ember leányzó fenekét órákon át, mint egy törpe feje búbját csapattársként nem zavaró, Forgrimm-et nem nagyon irányítom amúgy sem, bár régebben, még Baldur's Gate/IWD/ToEE idejében csapattársként se szerettem senkit magammal vinni aki csak hasamig ért - kivétel Montaron, mert õ zseniális
mozgási sebesség btw nálam pont egy olyan dolog volt, amit kapásból feltoltam SQLite adatbázis szerkesztõvel 3.5-ös értékrõl 5.5-re, mert iszonyatos ahogy alapból vánszorognak a karakterek...
templomot végigzúztam, kissárkányt is lecsaptam (bár õ lehet h kell is templomhoz?), bányát is kitakarítottam, de a kiszivattyúzott járat kimaradt - túl késõn jutott eszembe a küldetés, addigra már nem tudtam visszamenni
Mi a baj a törpékkel? A külsõségeken kívül lényegi eltérés úgysincs (pont ugyanolyan sebességgel mozog mindenki). Szerintem pont a törpicsekekhez passzol az a "kaszt". Elfeknek meg embereknek megvannak a maguk trükkjei és különlegességei, legyen valami elõnye a törpéknek is (emberi és elf mágiát úgysem tudnak tanulni viszont a sajátjaik igencsak kellemesek).
A templomot (ahová a törpe geode invitál meg) azt végigcsináltad? A törpe herceggel kitakarítottad a bányát (sikerült még ez elõtt kiszivattyúzni a vizet az eltorlaszolt járatból)?
hátöööö... ez tényleg rövid lett. vagy írjam fel az inszomnia számlájára? viszont jónak jó volt, bár megvan az a tipikus "német RPG" hangulata - avagy lépten-nyomon mintha a párbeszédeket és a történetet részeg holdkórosok írták volna.
végével egyetlen bajom h - számomra - nagyon hirtelen jött. azt hittem h csak egy sima hosszú harc, erre fenéket, ez a finálé
a harcrendszer még mindig jó, cuccok most már kicsit kiegyensúlyozottabban jönnek, nem csak lépten-nyomon az ember arcába vágnak egy kétkezes kardot, karakterfejlõdés dettó igencsak kellemes, nagyon jót tesz az egész játéknak ez a "nyitott" rendszer.
az h mentésekbe még mindig bele lehet piszkálni SQLite adatbázis szerkesztõvel még mindig komoly pozitívum, kedves karakterem nagyban ennek köszönheti h nem úgy nézett ki mint egy bohóc már csak arra kéne rájönnöm hogyan csinálhatok egy Geode-ot, ami nem törpe...
nálam perpill egyedül Forgrimm használ pajzsot, de õ is csak azért, mert nem tudtam normális kétkezes kalapácsot a kezébe adni, a legjobbat lenyúlta fõkarakterem mondjuk annyit még hozzáteszek h húzós helyzetekre nekem ott van Ice Cold Warrior, ami kb halhatatlanná tesz akárkit 1 percre...
Cano meg azért lett kovács/boltos/alkimista, de még nyúzó is, mert õt nem cipelem magammal, így nála nagyon jól elférnek ezek a képzettségek - Forgrimm viszont folyton velem van, így õ lett a... tolvajom zárnyitásban jeleskedik, csapdahatástalanítást néha még fejeléssel intézi, de majd belejön.
ezt viszont imádom, h milyen gyönyörûen át lehet emelni elõzõ részbõl az összes mocsok kis trükköt - ott is hasonló, erõteljesen harcorientált csapattal toltam, képzettségeket megfelelõen szétdobálva csapattagok között.
Rák ollót lehet venni is (a árosban a templom mögött van egy manus aki ilyesmiket árusít meg kisállatokat és pár igazi egzotikus vackot), de úgyis lesz elég felkínálkozó önkéntes akikbõl ki lehet majd pofozni.
Speciel kétezes fegyverek nélkül is nagyon jól el lehet lenni (fõleg hogy a pajzs nem egy helyen életmentõ tud lenni amit ugye kétkezes eszközökhöz nem nagyon lehet hasznélni). Az egykezesek között lesznek úgyis a legjobbak. Meg aztán elõbb lehet találni meg készínteni magas eséllyel wound-ot okozó fegyvert egykezesbõl mint kétkezesbõl.
Blacksmith alkalmazásra inkább való a törpicsek, mint Cano. :) Mégiscsak a profiljába vág sokkal inkább mint a tolvajnak.
Ardo, mint csapattárs... óóó a régi szép Drakensang Dark Eye emlékek! szerintem ezt úgy érdemes majd végigvinni, hogy River of Time, utána rögtön a Dark Eye, mert összefügg!
na, közben nem is kicsit továbbzúztam :) Clarum Purum még mindig szerencsére ugyanúgy mûködik, Fireball meg Silkenspeech is meglett végül, csak haladni kellett tényleg egy kicsit történetben.
én rá vagyok kattanva kétkezes fegyverekre, magas erõnél iszonyatosan jóvá válnak, már meg is van über kalapács, a kis kedves erõmódosítójával - 1 pont erõnként 1 extra sebzés na meg kovácsolással igencsak kedves fegyvereket lehet összehozni, legalábbis kétkezes kard vonalon.
karaktergenerálásnál ezt is csináltam, statok megfelelõ belövése után megfejeltem kicsit elf fighteremet (közelharcos elf "félmágus") Strong és Enduring elõnyökkel, és hozzá Clumsy hátránnyal - úgysem fogok soha dexet használni, viszont +1 max erõ igencsak kellemes, na meg gyorsabb ED regeneráció is.
csodákat láttam, de annyira nekem nem volt szimpatikus - az is igaz, h Cano addig volt a csapatomban, amíg nem tudtam lecserélni Ardo-ra, és addig is a fõ feladata haggle/blacksmith/alchemy vonalon volt
már csak arra kéne rájönni Giant Crab Pincer-t merre találok, eddig találkoztam kemény egy Giant Crab-el, de a +1 erõt adó kesztyûhöz még laza 9 kéne
Akkor sorban: Van változás a spell-ek között, szóval a nullás Clarum Purum nem fog feltétlenül mérgezést gyógyítani. Még a játék elején, miután már a saját kiképzésed befejezõdött és ideiglenesen kapsz 2 társat, ott ha majd a kiscsajt mented meg akkor õ eleve rendelkezik majd a szükséges spell-el. Jaakon meg harci marci, így nála nem lesz alapból ilyen spell.
A mágus tornyában felmentél a tetõre és az ottani mágustól akartál tanulni? Nála idõvel bõvül a lista a könyvében. Fireball-t speciel oktat (nem feltétlenül a játék legelején, de idõvel fog).
Elven silkenspeech majd az elfek tanyáján lesz tanulható a második "emeleten" (vagy a harmadikon). Csak elfek számára elérhetõ spell. De úgy rémlik hogy a kalózok területén is az elf kislány mintha tanítaná (ebben nem vagyok biztos teljesen, mert burglar-ral nyomtam végig a játékot és nem nagyon szenteltem kiemelt figyelmet a varázslatokra).
A Balm of Healing leírásában benne van hogyan lehet elõcsalni a módosítókat. Majd ha már 3-as vagy 4-es szintû leszel, na akkor lehet +1-es módosítóra növelni. 6-os szint felett jön a +2, 9 fölött a +3 és így tovább.
Fegyverekbõl igazából én a kétklezeseket nem használtam. Nem jobbak annyival hogy megérje azokat használni. Majd a játék vége felé kerülnek elõ olyan receptek amibõl piszok erõs fegyverek gyárthatóak (kedvencnek megmaradt a +25%-os wound hatású rapír). Lándzsából/íjból/késbõl lesz egy amit csak elfek használhatnak (az elf karakterek eleve ilyenekkel indulnak) és majd az elfeknél kitanulható a maxra fejlesztésük (a városban megtanulható az íjász kereskedõtõl az íj update, a kovácstól a lándzsa és a kés fejlesztése de a csúcszint csak az elfektõl szerezhetõ be). Harci botból az egyik legjobb már a játék elejétõl elérhetõ a fegyverkereskedõtõl (a barakktól a folyó irányába kell elindulni és szemközt lesz egymással egy fegyver és egy páncél kereskedõ bódéja), annál sokkal jobb nem lesz hacsak nem törpe geode-dal nyomulsz (õ egyfajta druida, egyedi varázslatlistával amiben van pár nagyon ötletes dolog).
Baltából a legjobb egykezes már a városban azonnal elérhetõ (már ha van kb 500 aranyad). Jobban sebzõ vagy jobban támadó lesz, de azok meg más téren szenvednek majd hiányt.
Kétkezes kardból igen hatékony amit ki tudsz rugdalni az "arénában" ha végigversz mindenkit és legyõzöd a fõnököt. Lesz annál jobb de nagyon a végjátékban ahol már nem sok szerepe lesz neki.
Karaktergenerálás egyébként meg olyan amilyenre te akarod, mivel ott a lehetõség arra, hogy te állítsd be a karaktered hátterét és tudását/tulajdonságait. Szóval össze lehet ám hozni sokkal kellemetlenebb karaktert is mint amit alapból felajánl.
További újdonság még a geode mellett, hogy a nem mágiahasználó kasztok közül az alvilágiak tanulhatnak un. csodákat. Ebbõl 4 típus van és a tolvaj életvitel és a nyílt összetûzések elkerülésekor begyûjtött pontokból használható. Van 2 vagy 3 Cano komának is.
ez meg tárgytalan, nem tudtam h Cano is kell ahhoz h bejussak - viszont a fõnökasszonynak van egy kedves kis +9 zárnyitást adó kulcsa Balm of Healing-re is rájöttem közben, csak túl kicsi voltam még ahhoz h mûködjön.
egy dolgot hagytam ki, csak a lényeget: tolvajképzettségek merre? akárhogy nézelõdtem, az istennek sem találtam meg aki tanítja õket, pedig lassan már meg kéne tanulnia valamelyik pofozógépnek a zárnyitás trükkjeit
áh, emlékszem még az összes "mocskos" trükkre TDE-bõl, nincs az az isten h extrában fogok pazarolni pontokat egy képzettségre, amikor Clarum Purum 0 ponttal is meggyógyítja mérgezést toronyban a kismágus nem tanítja sajnos, de megoldottam, a város alatt az "arénánál" az egyik nõszemély ingyen felgyógyít.
de ha már te végigtoltad, remélem lehet pár aljas kérdésem - Elvenword Silkenspeech, valamint Fireball spellek merre tanulhatóak? megint az aljas trükkök ismeretét meglovagolva kívánok csöppet "ügyeskedni" - Balm of Healing bugos, vagy változott valami? úgy tûnt eddig modifier nem akar az istennek sem elõbújni, se wound gyógyítás - bár lehet csak túl alacsony szintû voltam hozzá, most tartok lvl 3-on - lándzsából lesz normális? már reflexbõl átváltottam kétkezes pallos használatára, elf fighter ide v. oda, de nem vagyok benne biztos ugyanezt el akarom játszani Jaakon-al... gondolom kétkezes kardok és balták késõbb úgyis fognak elõkerülni szép számmal, de lándzsákból TDE-ben 1 darab használható volt, szóval ott nem vagyok biztos a dolgomban.
új karaktergenerálás nekem bejön (elf fighter, +1 ST és +1 ED regen háttérrel = pofátlanság ), mondjuk szegény Battlemage kasztot kicsit megnyirbálták, pedig TDE-ben õk voltak a királyok. Geode kasztot nem vágom, majd ránézek.
mindenesetre eddigiek alapján bejön, zúzok is vissza játszani, és köszi a segítségért
Pedig egyszerûbb lenne, mint a spell-t keresni. :)
Amúgy ha emlékezetem nem csal akkor a városban a varázslónál, fenn a toronyban a könyvébõl meg lehet tanulni, de a kalózok településén az elf kiscsaj is árusítja, meg az elf településen a fa második szintjén a fehér ruhás elf nõszemélynél is beszerezhetõ a varázslat.
A játék meg tényleg nagyon rövid lett. Az elsõ rész sem nevezhetõ hosszúnak, de ez még annak is töredéke. Ha nagyon ráfekszik az ember a mellékes feladatokra (mindet úgysem lehet megcsinálni mert van pár ami egész egyserûen a választott hivatástól függ) akkor ki lehet hozni olyan 30 órányi játékidõt sok visszatöltéssel (van pár hely ahol egyedül kell ügyeskedni és nagyon észnél kell lenni a siekrhez), megannyi szívással. Normál sebességen játszogatva, nem bevállalva mindent feleslegesen, olyan 15-20 óra alatt kényelmesen végigjátszható az egész.
Aki az elsõ résszel játszott annak igazi újdonságot úgyis csak a törpe Geode karakter fog jelenteni (nagyon jól sikerült "kaszt").
További hátrány hogy a "társak" elég egysíkúak, közel sincs olyan változatosság mint a Dark Eye esetében volt. Egyetlen delikvensnél tudunk majd dönteni (vagy a félelf íjász/elf varázsló kiscsajt vesszük magunk mellé vagy a battlemage embert, a másik 3 karakter fix aki jön).
Ellenben a grafika nagyon szép, a hangulat príma és jó hogy van benn pár gondolkodást igénylõ feladat is. Az még nem tiszta miben nyílvánul meg a River of Time alcím, mert a feladathoz, a sztorihoz az idõnek nincs köze, a folyónak annál inkább. :)
Clarum Purum spellt merre lehet tanulni, tudja valaki? megõrülök h nem tudom mérgezést leszedni karakteremrõl, viszont Treat Poison-ra nincs az az isten h egy pontot is rakjak teljesen feleslegesen...
napokba ezt kipróbáltam, ami angyon bejött hogy nagyon sok pont volt ami kiszímtja a sebzést meg mindnet. ami nem h egy nem futott túl jól, a másik h riasztó a harc benne....
na ha már ezt a topicot is megtaláltam, akkor már ide is bekérdezek: hosszra kb mennyi lett The River of Time? emlegették TDO topicjában h csöppet rövid, mennyire lett az?
Kiprobaltam tegnap az elso reszt,egeszen fantasztikus! Egy nekromanta/idezo himet csinaltam,de elegge megizzadtam hiaba hittem azt hogy majd a summonok harcolnak helyette,ez tenyleg nem lesz egyszeru :D Nagyon elvezem.
Nem mondom, hogy nem örülnék neki, de azt tudni kell szidják, mert rövid, unalmas, szinte semmi új elem nincs benne. Viszont én is várnék egy olyan csomagot, amiben mind benne van és akkor azt megvenném.
Ez a Dark Eye alcimu az elso resz ugye ha jol sejtem? Most neztem rola videokat,hat latszolag semmiben sem marad el a masodiktol. Allat,asszm ezzel a ket jatekkal most elleszek egy darabig :D
Pontosítjuk: az a sz....r, amit gothic 4-nek csúfolnak, annak semmi köze nincs a gothicokhoz, csak valami p...aszt kitalálta, hogy majd így sokat eladnak belõle.
Nekem az elsõ részben harcosom volt! Hát igen ez a rendszer nem a szétütök mindenkit mert harcos vagyok rendszer, itt bizony néha keményen elkenik az ember száját, de ez hozzá tartozik és ez így jó szerintem!
FAllout New Vegas is ezért tetszik, mert nem te vagy benne az ûbermens!