szia nekem is van egy tzrem de nincs hozzá semmi könyvem nem nagyon ír ide a kutya se
Sziasztok! Ahogy olvasgatom a fórumot, úgy arra kezdek következtetni, hogy itt csak nekem van valóban 125-ös tzr-em!!?? Egy kis segítséget kérnék, mégpedig: egész véletlenül nincs valakinek beszkennelt komplett szervízkönyve? :)
sziasztok
Jövõ augusztus... Meglesz a gépp ha törik, ha szakad :)
14 vagyok.. dce itt nem akorool van szó.. lehet, hogy sok helyzetbn érettebben gondolkodom mitn te..... szerintem nem korfüggõ ez az egész... És PONT TE MONDOD:DDDD aki már x évesen jogsi nélkül kocsival járt sulibaXD
Valaki tud olyan gépet 125 2t sporiban aminek a kormánya közelebb van??? TUL RÖVIDVAGYOK BASSZAMEG:DDD
somdav95! Úgy látszik mi egy csónakban evezünk! Az én szüleim is féltenek, de nekem még van egy év a jogsiig... Azt mondták hogy ha bekerülök egy bizonyos helyre akkor vesznek egyet!! Aprilia rs-t!! Ám de ebben kételkedem, mert mindketten féltenek hogy karambolozok... hiába mondom, hogy elsõre nem a városban fogok vezetni :D
260-al száguldozás az nem szabálytalan? Motort én azért nemkapok mert a szüleim félnek hogy elcsapnak a városba. Multkor ismerõsnek a gyerekét elcsapták, de neki "csak" a keze tört szilánkossá...
nem paraszt... csak utálom a motorosokat mert a motorosok 95%-a mind szabálytalankodik egyfolytában... akkor nem szabálytalankodik mikor nincs a motoron...
Szarjámábele:) 6 év mulva már amcsiban leszek:) Ottemg ingyévan a benyó:) Jah, és alapon 850nM körül van a nyomatéka, gyári 8,3 mas 740 körül van.Szal 6. ban kicsit pörgetve simán elkapar akárhol : DDD(Nem álló helybõl)
Legjobb haverom bátyjának 2004 es aprilia RS je van... Hátbekker, az a motor mit kinem bÍr.... Mentek át azon már majdnem kocsival meg minden, de még él.XDDD Most pl éppem pihen, mert valahogy kimaradt az olajbetöltõs szakasz, és Nemtetszett a motornak:S Most új dugóra,gyûrûre vár.
Mito EVO... hát igen. az is egy legenda. Cska elég drága, (ér/érték arány), nyilván ritka meg minden, de az olasz motorok nem a megbízhatóságukról híresek:)
Re: Japán 125 ccm 2 ütemû (sport,naked) motorok « Válasz #1 Dátum: Ma - 18:24:26 » Válasz idézettelIdézet A 3 motor közül a legerõsebb a TZR utána az RG és az NSR. Rövid elemzés a 3 motorról.
NSR: inkább a kicsit sporttúrásabb kategóriába tartozik és nem awal fogja meg az embert hogy hogy megy hanem azzal hogy milyen kényelmes és mien idõtálló forma+blokk. Fogyasztása naon jó kb. 5-6 litykó körül mozog de ez függ a páciens jobb kezétõl is. Vigyorog Összeségében 1 nagyon jó kis túragépes könnyû,fordulékony,kényelmes és ha akarod még sportosan is tucc vele motorozni.
RG:
RG már 1 kicsit keményebb dió.Inkább nevezzük Dejónak xD Nah kényelem az v.mi elbaszott rajta Vigyorog Határozatlan Határozatlan Magadalá húzott lábak, naon dõlt üléspozíció.... De aki egy ienre ráül lese sz*rja úgymond mert a gép tud egy olyat hogy 5-be már 140 km/h. Gyorsulása nem a legjobb de végre iszonyat jól tudnak forogni.Fogyasztása kb. 7-8-9-10 litykó körül mozog. Városban kimélõ üzemmódon megáll 5-6 nál. Igazi Kakucsozó gép és erre még rájátszik a fordított teló 4 dugós fékek elõl és a 2 dugós fék hátul. Jaaah és az 1,3 as Suzuki Stiftel mellédálló vigyori hülyegyerek rádnéz hogy gyorsulás legyen csak bátran... ez a gép fordulaton veszedelmes Vigyorog Vigyorog
TZR:
Nem azért írom hogy a legerõsebb mert nekemis ien van hanem azért mert bizonyított tény: Az NSR- 27-28LE, RG-30LE (kb.),És bizony a kis "Tüzér" 33LE is tud!!!!! Ismétlem Tud! Egy jó kis power szinkron megfelelõ kompresszió és máris van egy Japán RS-ünk! Menõ Vigyorog Kényelmileg nem a legjobb de elviselhetõ.volt olyan hogy folyamatosan letekertem vele 110km-ert és csak 1 kis seggfájással száltam le róla. Menõ Fogyasztás-->CSILLAGOS ÉG Nah jó nem mer a max amit kihoztam belõle(agostyáni szerpentin.) az 10 Litykó volt. A gép kicsit lusti alacsonyabb tartományban(3000-6500) de az RS még 8000-nél is lusti Vigyorog De jön az áttörés 6800-6900 nél nyitik a Yamaha Power Valve System és annyit veszünk észre hogy 6,5 sec alatt 100-on vagyunk!
Nah AKIT érdekel a témáról pár dolog írhatok a 3 mociról 1 komplett tesztet ami felkerülhetne mondjuk az oldalra is. Bibííí Azért bátorkodom ezt mondani mert mind a 3 motorhoz volt szerencsém Vigyorog Menõ
Itt szeretnék tulajokat összerittyenteni, ugyanis érdeklõdöm a motor iránt. Ami rivalizál vele: Honda NSR (-kevés alkatrész) Suzuki RG Gamma (-kényelmetlen üléspozíció) Aprilia AF1, RS (-kihegyezett motor, kis futótáv) Cagiva Mito (-Sok a baj velee...)
Tehát kis kompromisszum után átköltöztem a CBR125R rõl és a GN125 rõl a Yamah TZR-re mert erõsebb, kényelmesebb, gyorsabb, szebb és olcsóbb. Deltaboxos váz, és (az újabbakon) Y.P.V.S azaz Yamaha Power Valve System, powerszelep szolgáltatja az erõt. Igaz a fogyasztása magasabb mint a 4ütemû társainak, de itt a menetteljesítmények és az impozáns kinézet dominál. Várom a véleményeket.