Én is. Az elsõ teljesen unalomba fulladt. És azt is remélem hogy a háztetõkön ugrabugrálás most nem abból fog állni, hogy három gombot egyszerre lenyomva kell tartani. Az elõzõben gyakorlatilag ha raktál valami nehezéket arra a három gombra, magától átugrált az egész városon keresztbe a háztetõkön. Egy pöttyet illúzióromboló volt. Ezenkívül a harcrendszert is át kellene dolgozni. És reméljük ez már nem kizárólag wide-screen only lesz, mint az elsõ.
Igazából végtelenségnyi katonát meg lehet benne ölni, mert nem támadnak egyszerre, 1 támad maximum miközben támadsz egyet, de 2 gombot lenyomsz és már meg is ölte a támadót. A hangulat, mozgás, történet fantasztikusan jó, az irányítás megoldása tényleg nagyon gyenge (fõleg ugye ez a harcrendszer), az állandó ismétlõdõ feladatokkal nem értem miért kellett egy ilyen játékot így elrontani, unalmassá tenni.
Hát az a Far Cry 2 mellett szól hogy azt a DUNIA engine-t nagyon eltalálták szép is baszott nagy terület nincs töltés a mászkálások során és jól fut! Remélem sok cég licenszeli majd!
És tényleg, ráadásul ugyan az a legnagyobb probléma (állandóan ismétlõdõ küldetés, meg hogy bizonyos helyeken állandóan harcolni kell), bár azért ott még hozzájön 1-2 dolog ami ront a játékélményen, és szinte ellekezõje az AC-nek (alig lehet az útakról letérni, teli van hegyekkel amikre lehetetlen felmenni, illetve gyenge AI, meg még van pár).
Az elsõ részbe csak az nem tetszett hogy ugyanazokat a küldetéseket kellett csinálni, am jó kis gamma
Az elsõ rész csak szimpla "jó"-ként vonult be a "játékostársadalomban" NÁLAM. Egyáltalán nem jött be, nem nyûgözött le, kivéve a kezdõ, oktatójellegû küldetések jöttek be igazán. Ott legalább haladt is a történet szépen, rendesen. De miután kijöttem Masyafból már dögunalom lett, monoton küldetések áradata jellemezte a küldetéseket. ÁLLANDÓAN CSAK 3-4 fajta és AZONOS küldikbõl épült fel. Így nem lett 5-ös a játék nálam, csak egy szimpla, korrrekt 4-eske. Suzal majdenm átlgos lett, de attól erõsebb, szerencsére :D Remélem 2. rész már fogja ütni a GTA részek változatos küldetésfelépitéseit! Mert ha nem, akkor már el is könyvelhetik nálam a 2. részt bukásként! :)
Kiváncsi vagyok mennyit csiszolnak a grafikán, na meg persze a játékélményen. A grafikáról csak annyit, hogy az elsõ rész szép volt, de azért 1-2 helyen láttam benne graf bugot. Nem tudom a játék támogatni fogja e a DX 11-et, mert a Windows 7 csak 2009 Decemberében fog jönne
Ne a grafikán csiszoljanak, maximum grafikai bugokat javítsanak. Tegyenek bele összetetettebb harc és irányításrendszert, és legyen sok különbözõ küldetés. Na meg a multiplayert sem kellene kihagyniuk (vagy legalább COOPot). Ha ezt megteszik, akkor tényleg fantasztikus játék lesz. Nem kell dx10 meg dx11...
Coop-ot jó lenne ha tennének bele, kinézhetõ a játékból.
Én csak aszondom,hogy ne a grafra gyúrjanak,hanem arra,hogy hetekig kitartson a játék,és NE legyen olyan monoton,uncsi mint az 1...
de mit érsz ezzel el ha unalmas? nézd meg pl a half-life 1et, grafja mai szemmel nézve nem a legjobb, de viszont nem unatkozol egy percet se. (vagy HL2, vagy Portal :D)
Far Cry 2-vel semmi baj nem lenne ha nem lennének checkpointok vagy legalább is beletelne jó néhány napba, hogy újraspawnolódjon az ellenség vagy esetleg le lehetne fizetni õket és átengednek. De így, hogy 5 percenként megtámad valaki pont attól riasztják el a játékost, hogy felfedezze a terepet én speciel mindig a demilitarizált övezetbõl busszal lehetõ legközelebb utaztam a célterülethez.
Assassins Creed az elején jó volt de a végefelé valóban igen unalmassá vált és csak azért játszottam mert érdekelt mi lesz a vége...ami nem adott magyarázatott semmire.
Teaser Csak a videóban észrevehetjük da Vinci-t is. vajon szerepe lesz benne?
Tanacs az Ubinak: - grafikusok csak uj texturakat csinaljanak :), minden mas tokeletes ahogy volt - programozok hozza ne nyuljanak (engine jo ahogy volt) - tortenetirokat es palyadesignereket kirugni, ujakat felvenni, es iratni veluk egy franko sztorit meg csinaltatni veluk par valtozatos kuldetest
eredmeny: AAAA kategoriaju jatek :)
Akkor ezt mért nem a Ubisoft-nak küldöd el e-mailben? :P
Mert magasról leszarják mi kell a gamer társadalomnak azt adják ki ugyis ami a saját feljesztõik szerint jó.Sajnos ezért lett az 1 is egy unalmas game!
Mindenesetre én már nagyon vártam...az egyet is végignyomom újra asszem ;) nekem bejött..kis gyûjtögetés, kis hentelgetés, kis ugrándozás...de kiszállnék végre az animusból hogy a megszerzett képességeimet kamatoztathassam a huszonikszedik században xD
Nem tudom mennyire hiteles a forrás, de itt van néhány kép: wildgames.es
Tettem fel Teasert, ha esetleg még nem látta volna vki AC 2 teaser 2
Foglaljuk össze amit tudunk eddig: Ezio Auditore de Firenze Altair egyik leszármazottja, Desmond õse aki Olaszországban ezen belül Velencében tevékenykedik 300 évvel az elsõ rész után. Emberünk a való életben egy fõnemes, vallási életében (és egyben munkája) egy Assassin, magyarul orvgyilkos! Gondolom a szekta tagjai nagyon csak fogytán vannak, azért váltak külön útra, így jobban leplezzék valódi mivoltukat... természetesen a klánnak is lesz egy búvóhelye, ahova rendszerint vissza kell majd térnünk - új fegyverek, kiképzések, feladatok miatt - de most nem feltétlenül paripán kell megtegyük az utat, kapunk hozzá egy repülõ szerkezetet is, így sec/perc alatt eljuthatunk A-ból B-be (látom lelki szemeim elõtt :)! Firenze most jóval felszereltebb lesz mint elõdje, ugyanis már két darab rejtett penge található kézelõje alatt. Továbbá egy beszámolóból az is kiderült hogy lõfegyvert használhatunk, minden bizonnyal dobótõrök tömegei is helyet kapnak felszerelésünk között... nem feltétlenül kell majd kardot rántani, hiszen ellenségeinktõl elkobzott bárdokat, buzogányokat, sõt még pajzsokat is hasznosíthatunk! Õreink jóval kifinomultabb AI-t kapnak mint elõdjei, ha feltûnést keltünk ezúttal nem lesz könnyû meglógni elõlük hisz átkutatják majd az egész putrit ahol szem elöl tévesztettek minket! Célpontunkat ezúttal úszva is megközelíthetjük, ami elsõre nem hangzik óriási "fejlesztésnek" de nagyban megkönnyíti a munkánkat. Háztetõkön is futkorászhatunk majd, bár az õrség elöl nem ez lesz a legjobb módszer a menekülésre hisz mire felérünk egy magaslati helyre már rég a hátunkba állítottak vagy 6 bárdot... a lényegesebb információk benne vannak, egyenlõre ennyi! Forrás:100-as hozzászólás
Szevasztok látom nincs még kép fentre. :) Összevágtam egyet hátha ez tetszeni fog :D
Hm egész jó, kezdetlegesnek mehetne akár... Mire több infók lesz, akár még tartalams banner is születhet.