jacca vki?! azonnal beszeljuk meg h minden update nal egyre rosszabb lesz,es h hiaba ugyeskedsz bujkalsz jobra balra ugyis fejbe lonek kitugya honnan. buzi sas-szemu kocsogok... en meg nem latok lofaszt sem.. meg lagol is meg idegesito.. Utoljára szerkesztette: toza, 2016.01.28. 21:23:15
Most õ arra gondolt szerintem, hogy ha egy Ak-ból (tudom, hogy elsõ világháborúról van szó, csak példa) 10 méter távolságból lövöm a falat ne legyen méteres szórásképe. Sok játékban mivel kicsi a játéktér, jobban szórnak a fegyverek mint kéne.
Én is pont erre gondoltam, szívesen játszanék egy elsõ világháborús játékkal, de lövésem sincs, hogyan fogja ezt bárki élvezhetõ formában elkészíteni. Nem hiszem, hogy az olyan nagy népszerûségnek örvendene ha napokig (még ha a játékban az idõ gyorsítva is van) kellene egy sáncban, lövészárokban kuporogni , miközben a tüzérség szépen pirít körülötted, és egyszercsak elõkapja mindenki a kis bajonettjét és átrohan a senki földjén ami kb a társaság felének ha sikerül vagy senkinek sem.
"Verdun is developed by a selection of artists, composers and coders from all over the globe. They volunteerd to help building this complex game. Our composer Steve Ballard from Kansas USA, code expert Lukas Toenne from Aachen Germany and character artist Geoffrey Orban from Namur Belgium are a selection of specialists that are on board. "
árokból kiszaladós, kifekvõs, majd soha nem újrakezdõs? szóval reális? mert akkor kipróbálom :D tényleg élvezetes lehet erre reális játékot építeni... a gond csak az, hogy az 1. vh-ban nem igazán volt olyan értelemben taktika, mint a 2.-ban, inkább csak egy szimpla tömegmészárlás.
tudom hogy müködik az a rnedszer, csak éppen ha generalisszimuszként meghaltál akkor nem kezdhetted elölrõl az egészet baka-ként hanem maradtál generalisszimusz, nem? :)
Azért - ha lesz - tankosnak lenni ritka nagy poén lesz, fõleg hogy minden tábori ágyú röhögve ki tud lõni a gyalogság pedig futva lehagy.
A WW2Online-ban a rang (level) csak annyit számított hogy jobb felszerelésre lettél jogosult (pl. kezdtetben csak sima puskás gyaloggal spawnolhattál, magasabb rangon viszont jöhettél géppuskással is, ami nem feltétlenül volt erõsebb, inkább csak másra jó), illetve a legmagasabb rangú/legeredményesebb és fõleg legdedikáltabb játékosokból került ki a fõparancsnokság, aki a stratégiai döntéseket hozta.
De attól még úgyanúgy megdöglöttél fõparancsnok generalisszimuszként attól egy szem golyótól ha jól hasbalõttek vele mint a két perces noob aki az irányítással vacakolt melletted... A Verdunt szerintem ugyanazok a játékosok fejlesztik, tehát gyanítom hasonló rendszer lesz, és erre vonatkozik a "nem leszel hátrányban a napi 6 órában kockuló no-liferekkel szemben".
Jó móka, én jó néhány hónapig elõfizetõ voltam, de vannak akik évek óta játszák. Kemény fizika, az engine pl. minden egyes golyót és repeszt számol, páncélosoknál pl. hogy mikor üti át a páncélt és belül, lelassulva/felrobbanva mit talál el. Gyalogságnál egy találat általában azonnali halált jelent.. a fegyverek sem szórnak mint a gagyi FPS-ekben, 3-4-500 méterig simán eltalálsz valakit ha jól célzol. A grafika elavult, de a többi bõven kárpótol érte.
I. világháborús multiplayer alapú háború szimulátor, a hadszintérbõl adódóan valszeg erõs FPS alapokkal.
A programot 2006 végétõl fejleszti két egyetimsta kockafej, a Unity3D engine-re építve. Ez az engine felelõs a II. világháborús WWII Online / Battleground Europe MMO megjelenítéséért, amely egyetlen óriási területen, sectortöltögetés vagy instanceolás nélkül teszi lehetõvé a harcot a gyalogság, harckocsizók, tüzérség, repülõk illetve hajók között.
PhysX alapú fizikai számításokotat és egyéb nyalánkságokat ígérnek, továbbá a fejlesztõk fõ célja a realizmus, és a noliferekkel szembeni azonos esélyek (értsd, valszeg nem HP meg Level alapú marhaságok lesznek hanem kõkemény realitás és taktika).