Hát jah, remélem tovább csiszolják még, és nem a 2007 óta gyártott Caparo T1 lesz a modellkínálat egyetlen típusa. Ennek a sportautónak már gyárilag jobb lóerõ/súly aránya van, mint a gyári ezres van mégnagyobb gyorsasági sportmotorkerékpároknak, igaz azokat kétévente csiszolják, jó lenne a közeljövõben látni egy továbbfejlesztett Caparo T1-et is. :)
Ismerem, még megjelenés elõtt linkeltem az ismerdfela képrõl az autót totyikba..
Akkor is tetszett, most is..nagyon komoly taliga...És az az ~550 ló még csak a kezdet: D van abba még tartalék: DDD
olyan jó a futómûve (nem a magyar utakra) és olyan erõs a motorja(nem a magyar üzemanyag árakhoz) hogy olyan gyorsan képes kanyarodni (nem a magyar közlekedési szabályokhoz) hogy a súlyod 3-szorosával húz a centrifugális erõ a külsõ ív felé téged a kocsi meg megy az íven
Mikor kanyarodsz, a testedre ható erõ hatásvonala a körív, vagyis a kör középpontján megy keresztül, vagyis oldalirányban a testsúlyod háromszorosát érzed 3G-és gyorsulásnál. Például egy Ferrari Enzo, Pagani Zonda F, Lamborghini Murciélago LP640 kb 1.0-1.1 G-nél többet nem képes produkálni, mert elveszti a tapadását, és megpördül.
Fehér mercivel mész a segílyért,béjemvével butapicsákat összeszendi,lekszusz meg...na,az autó már:D
Amúgy nekem ez a gép nem jön be,inkább a ktm-nek a RoC-on mutatott kocsija kéne,bár én már egy porsche-t is értelmetlennek tartok(attól függetlenül elfogadnám:P).De azt meg kell hagyni,hogy elég faszányos a súly/lóerõ aránya. Az oldairányú gyorsulás meg nem tudom micsoda,oldalazik,vagy mi?
ja 80 millából már veszek egy lekszuszt béemvét egy mercédeszt és a társadalom minden rétegében meg tudok jelenni a protokoll szabályainak megfelelõen
És mennyit kérnek érte? Nézelõdtem a neten, forintban 80 millió körül van az ára. Megér ez ennyit? Azért ebbõl már rendes autót veszek. :D
Pedig kétszemélyes, és Angliában az autópálya rendõrség is kapott egy ilyet, valamint a youtubeon is vannak videók, mikor a közúton hajtják, mellesleg teljesen legálisan, hiszen street legal.
és ez mire jó ? egy személyes de az is úgy hogy ha áll a cerka akkor már nem tudom lecsukni az ablakort még forgalmit se kap lehet menõzni a számadatokkal azt ennyi
Caparo T1 2007 óta gyártják, szárazon 550 kg-ot nyom és 575 lóerõ mozgatja. 0-100 km/h: kevesebb mint 2.5 sec (gumiabroncs függõ). Akár 3G-és oldalirányú gyorsulásra is képes. Ismeritek?